tag:blogger.com,1999:blog-1216132149989244410.post4366638935172999462..comments2023-10-16T16:32:13.603+03:00Comments on ΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΙΑΣΜΑΤΑ: Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ: "ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ, ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ, ΕΙΜΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ"!BOSKOhttp://www.blogger.com/profile/03101029781485500779noreply@blogger.comBlogger15125tag:blogger.com,1999:blog-1216132149989244410.post-3794147726689084932009-12-08T00:06:18.354+02:002009-12-08T00:06:18.354+02:00Καλησπέρα σας. Εντελώς τυχαία κι εγώ ανακάλυψα το ...Καλησπέρα σας. Εντελώς τυχαία κι εγώ ανακάλυψα το blog σας και βρίσκω ενδιαφέροντα πράγματα εδω..Όπως αυτή η περυσινή συνέντευξη με τον κ. Γιώργο Χατζιδακι. Καλό είναι να μαθαίνουμε ποιοι κρατούν κομμάτια της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και τι σκοπεύουν να κάνουν μ αυτά. Εγώ θα κάνω μια απλή ερώτηση,ισως και αφελή, αλλα θα μου επιτρεψετε..<br />Αυτό το πολύτιμο αρχείο του Μανου, ο κ. Γιώργος Χατζιδακις σκοπεύει να το δωρήσει ή να το δια8έσει επι χρήμασι;Και επίσης, έχει εξαντλήσει όλες τις δυνατότητες προκειμένου να παραμείνει αυτό το αρχείο στην Ελλάδα;<br /> Ευχαριστώ για την φιλοξενία<br />Καλή συνέχεια και καλή δύναμη..Maria Deltahttps://www.blogger.com/profile/03209203217696899369noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1216132149989244410.post-59683015376722604782009-10-06T23:40:45.542+03:002009-10-06T23:40:45.542+03:00κύριε Μπότσα,
σας ευχαριστώ για το σχόλιο σας.
Δεν...κύριε Μπότσα,<br />σας ευχαριστώ για το σχόλιο σας.<br />Δεν έχω καμία σχέση ούτε με facebook, ούτε καν με myspace και ως εκ τούτου μάλλον είναι δύσκολη η επικοινωνία μέσω αυτής της οδού. <br />παρ' όλο που πνίγομαι λόγω δουλειάς, αν καταφέρω σύντομα να βρω χρόνο θα σας γράψω στο e-mail σας. <br />και πάλι ευχαριστώ!BOSKOhttps://www.blogger.com/profile/03101029781485500779noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1216132149989244410.post-53122862233666692362009-10-06T23:21:44.580+03:002009-10-06T23:21:44.580+03:00Κύριε Αντώνη Μποσκοΐτη ονομαζομαι ιωαννης μποτσας...Κύριε Αντώνη Μποσκοΐτη ονομαζομαι ιωαννης μποτσας τυχαια ανακαληψα το BLOG σας έχω στήλη και ένα σχόλιο σχετικά με το αρχείο του Χατζιδάκι στο BLOG σας είχα ακούσει ότι στον ραδιοφωνικό σταθμό του Πειραιά είναι ένας δημοσιογράφος <br />Που έχει εκπομπές με ελληνική μουσική και κάνη εκπομπές με μουσική του Χατζιδάκι και τον έχει σε μεγάλη εκτίμηση σαν συνθέτη και είδα το ονόμασας στο BLOG και κατάλαβα ότι είστε εσείς εγώ είμαι ερευνητής πάνω στο έργο του Χατζιδάκι έχω μεγάλο αρχείο σχετικά με την μουσική που έγραψε στο θέατρο και στον κινηματογράφο έχω και ανέκδοτη μουσική του πρόσφατα έγινα μέλος στο Facebook και είμαι μέλος της σκελίδας του Χατζιδάκι στο Facebook <br />Αν θέλετε να με βρείτε θα πάτε στο ελληνικό Facebook και θα γράψετε <br />Ιωαννης Μποτσας αν θέλετε να συναντηθούμε και να κουβεντιάσουμε σχετικά με το <br />Έργο του Χατζιδάκι το ειμαιλ μου είναι blou1@in.gr σας ευχαριστώAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1216132149989244410.post-78047214172293784972009-09-21T00:28:46.969+03:002009-09-21T00:28:46.969+03:00Αν δεν μπορεί η πολιτεία να δόση μια λύση στο αρχε...Αν δεν μπορεί η πολιτεία να δόση μια λύση στο αρχείο του Χατζιδάκι για τη δεν απευθύνετε ο Γιώργος στους φίλους του Χατζιδάκι στην Ελλάδα στον Κούνδουρο στον λυκουρεζο στον παντελή Βούλγαρη και τόσους άλλους επωνύμους και ανωνύμους Και ίσως βρεθεί μια λύσηοδοιπορος1974https://www.blogger.com/profile/09003259540534893690noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1216132149989244410.post-30376832135238808852008-08-25T10:32:00.000+03:002008-08-25T10:32:00.000+03:00Βοsko, αγαπητέ φίλε, καλημέρα και καλό χειμώνα πλέ...Βοsko, αγαπητέ φίλε, καλημέρα και καλό χειμώνα πλέον...και δυστυχώς.<BR/>Νομίζω ότι έχω επανατοποθετηθεί στο θέμα του Γιώργου Χατζιδάκι. <BR/>Σέβομαι τις αποφάσεις του, αλλά θεωρώ ότι είναι όλες λανθασμένες-εκτός από την έκδοση του ανέκδοτου υλικού του συνθέτη-και κρύβουν μια αλλαζονεία αλλά και ένα εγωισμό που ούτε στο έργο του συνθέτη ταιριάζουν ούτε στο στύλ του ανθρώπου που θα ήθελα να συνομιλώ.<BR/>Δεν νομίζω ότι αμφισβητεί κάποιος το γεγονός ότι ο Γ.Χατζιδάκις είναι γιός του Μάνου, αυτό που εγώ προσωπικά αμφισβητώ είναι την ικανότητα του να διαχειρίζεται το έργο του.<BR/>Όσο για την Αρβανιτάκη, θα μου επιτρέψεις να σου πω οτι ελπίζω όλοι οι εμπορικοί να έχουν ρεπερτόριο σαν το δικό της.<BR/>ΥΓ:Πόσο υπέροχο είναι να ακούς κάποια μουσική του Μάνου που κανείς άλλος δεν έχει ακούσει εδώ και χρόνια;Θράσοςhttps://www.blogger.com/profile/10262107022090970804noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1216132149989244410.post-24155905152132700782008-08-24T02:56:00.000+03:002008-08-24T02:56:00.000+03:00Ο Λοίζος είναι η ευχάριστη εξαίρεση των συνθετών τ...Ο Λοίζος είναι η ευχάριστη εξαίρεση των συνθετών της παλιάς σχολής.Όλοι οι νέοι γνωρίζουν τα τραγούδια του!Χαμός είχε γίνει πριν δύο χρόνια στο ρεσιτάλ που του αφιέρωσε η Αλεξίου.(κάπου στη Βόρεια Έλλάδα στο πλαίσιο ενός φεστιβάλ..)Το νεανικό κοινό ήταν κατενθουσιασμένο παρ΄όλο που η Χάρις την ημέρα εκείνη είχε πρόβλημα με τη φωνή της και ευτυχώς την κάλυπτε εν μέρει το Τρίφωνο..Πάντως ποιος θα το περίμενε ότι μεταθανάτια ο Λοίζος θα είχε τόση μεγάλη επιτυχία και ότι τα τραγούδια του θα γινόταν διαχρονικά;Ίσως η Αλεξίου...(δεν αμφισβητώ τα ωραία του μελωδικά τραγούδια,αλλά το έργο του είναι κάπως περιορισμένο λογω πρόωρου θανάτου) Το ίδιο ισχύει και για τον Πλέσσα.Την εποχή που προβάλλονταν τα μιούζικαλ του Δαλιανίδη,ενώ οι εν λόγω ταινίες είχαν τεράστια επιτυχία η μουσική τους δεν τράβηξε την προσοχή των πολλών..Ενώ τώρα και ποιος δεν ξέρει την Καμαρούλα ή τη Γυναίκα του κεφιού..Τέλος πάντων,μου φαίνεται αδιανόητο που πιθανόν τα έργα των Λοίζου-Πλέσσα είναι πολύ πιο γνωστά στο νεανικό κοινό απ΄ότι τα αντίστοιχα των Μάνου-Μίκη.<BR/>Ναι είναι όντως ενθαρρυντικό που ωρισμένα 17χρονα παρίστανται σε συναυλίες-παραστάσεις της Πλάτωνος.<BR/>Ομολογώ ότι δεν ξέρω καλά το έργο της.Άκουσα μόνο μερικά της τραγούδια ερμηνευμένα απ΄τη Γιαννάτου.Η μουσική της με κάνει να σκέφτομαι τον Χατζιδάκι..Εξελίχτηκα κι εγώ.Γνωρίζω καλύτερα τα τραγούδια των Πορτοκάλογλου,Μαχαιρίτσα κι άλλων τραγουδωποιών.<BR/>Τώρα πως θα μπορούσε ο Μίκης να μάθει να διαχειρίζεται το μάι σπέις<BR/>αφου -με τη νοοτροπία που υπάρχει-<BR/>ακόμα και για μένα που είμαι εξηντάχρονος οι συμπατριώτες μου το βρίσκουν εκπληχτικό που μπαίνω στο Ίντερνετ!Υπερμίκηςhttps://www.blogger.com/profile/16253600801624389573noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1216132149989244410.post-9894490178100709192008-08-23T00:56:00.000+03:002008-08-23T00:56:00.000+03:00υπερμίκης...οι εποχές αλλάζουν εντυπωσιακά. Όταν τ...υπερμίκης...<BR/>οι εποχές αλλάζουν εντυπωσιακά. Όταν το ΄98 έγινε το μεγάλο συλλαλλητήριο μετά μουσικής στο Σύνταγμα για τον Οτζαλάν έβλεπα 17χρονα παιδιά να δακρύζουν με τον "Δρόμο" του Λοΐζου, την "Αθανασία" του Χατζιδάκι και τη Βενετσάνου που τραγουδούσε μελοποιημένο απ' την ίδια Ελύτη. Πέρσι, στη συναυλία διαμαρτυρίας που έγινε πάλι στο Σύνταγμα για την κατάσταση στο χώρο της παιδείας είδα πάλι 17χρονα να φρικάρουν αυτή τη φορά με τον Θεοδωράκη και τον Μικρούτσικο. Καθόλου παράλογο, αν σκεφτούμε πως τα σημερινά 17χρονα είναι η γενιά του FAME STORY και των Μουσικών Τηλε- Ακαδημιών, καμιά σχέση δηλαδή με το κλασικό έντεχνο ρεπερτόριο. Ενώ, ας πούμε, τα προ δεκαετίας 17χρονα ήταν σαφώς λιγότερο αλλοτριωμένα από το σημερινό ψιλοχάλι που επικρατεί. Θα ήμουν ακόμη πιο απαισιόδοξος αν δεν έβλεπα τις προάλλες στη συναυλία της Λένας Πλάτωνος το Ηρώδειο να γεμίζει από κάτι άλλα πιο "ψαγμένα" 17χρονα! Η γενιά του ίντερνετ επελαύνει κανονικά και θριαμβευτικά! Μήπως να μάθει κάποιος στον Μίκη το myspace να το χειρίζεται ο ίδιος;BOSKOhttps://www.blogger.com/profile/03101029781485500779noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1216132149989244410.post-23140970808984899672008-08-22T21:04:00.000+03:002008-08-22T21:04:00.000+03:00Ευχαριστώ για την απάντηση.Συμμερίζομαι κι εγώ τον...Ευχαριστώ για την απάντηση.Συμμερίζομαι κι εγώ τον πόνο σου για τον χαμό του μεγάλου μας στιχουργού.<BR/><BR/>Αναρωτιέμαι ποιο να΄ναι το αντιπροσωπευτικό ποσοστό των νέων που ενδιαφέρεται για λογοτεχνία και ποίηση..Δεν θέλω να πω μ΄αυτό ότι εγώ διάβαζα τα πάντα..Κάθε άλλο.Επειδή όμως αγαπούσα το έντεχνο τραγούδι προσπαθούσα να βρώ όσο το δυνατό περισσότερα βινύλλια των Θεοδωράκη,Χατζηδάκι,Ξαρχάκου, Μαρκόπουλου και φυσικά κι άλλων εκλεκτών δημιουργών σε μικρότερη κλίμακα όμως.Και μάλιστα σε εποχές που δεν ήταν εύκολο όχι μόνο να μιλήσεις, αλλά ούτε και να σιγοτραγουδήσεις! <BR/>Τον Ιούλιο παραβρέθηκα σε μια συναυλία του Μανώλη Μητσιά.Ερμήνευσε -μεταξύ άλλων-<BR/>πολλά τραγούδια του Θεοδωράκη και μερικά του Χατζιδάκη.Γύρω μου ήταν αρκετά νέα παιδιά.Διαπίστωσα -από τις αντιδράσεις τους- ότι πολλοί απ΄αυτούς δεν γνώριζαν τα άσματα των δύο μεγάλων μας συνθετών. Αγνοούσαν δηλαδή ΑΘΑΝΑΣΙΑ και ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ!(Εν αντιθέσει στο ρεσιτάλ Βασίλη Παπακωνσταντίνου γνώριζαν τα πάντα.Μοναδική εξαίρεση ήταν η Όμορφη πόλη και το Αγάπη μου της Φαίδρας!) Ξετρελάθηκαν όμως όταν ο Μανώλης τραγούδησε,το ΠΟΤΕ,το ΜΗΛΟ ΜΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟ,τον ΑΛΗΤΗ κλπ<BR/>Να λοιπόν γιατί πιστεύω ότι οι τραγουδιστές της απέναντι όχθης θα μπορούσαν να συνεισφέρουν με τον τρόπο τους στο<BR/>να γίνουν γνωστά τα τραγούδια <BR/>πχ του Μίκη..(Tα περισσότερα παιδιά ακούνε πιο εύκολα Θεοδωρίδου παρά Βενετσάνου)<BR/>Στο κάτω-κάτω δεν ήταν ο Καζαντζίδης -τότε που θριάμβευε με Μαντουμπάλα και Αράπικα κορμιά- που πρωτοτραγούδησε Βράχο-βράχο και το Πέλαγος είναι βαθύ;<BR/><BR/>Συγνώμη που ξέφυγα απ΄το πνεύμα της συνεντεύξεως.Το ένα πράγμα όμως φέρνει το άλλο...Υπερμίκηςhttps://www.blogger.com/profile/16253600801624389573noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1216132149989244410.post-64712302860489416342008-08-22T00:51:00.000+03:002008-08-22T00:51:00.000+03:00υπερμίκης...μεγάλη η κουβέντα που ανοίγετε, αγαπητ...υπερμίκης...<BR/>μεγάλη η κουβέντα που ανοίγετε, αγαπητέ. Θα σας πω αυτό που πιστεύω: Κατ' αρχάς, άλλο ο μουσικός Θεοδωράκης και άλλο ο μουσικός Χατζιδάκις. Ο πρώτος χρησιμοποίησε λαϊκούς βάρδους, όπως λέτε, ακριβώς για να περάσει η μουσική του μαζί με το λόγο των ποιητών στον πολύ κόσμο. Δεκτόν! Ο δεύτερος, όμως, ποτέ δεν έδειξε να ικανοποιείται απ' αυτό που λέμε λαϊκή αποδοχή. Εξ ου και όσα τραγούδια του ηχογραφήθηκαν με τις φωνές του Μπιθικώτση, του Καζαντζίδη, της Μαίρης Λίντα ή της Βουγιουκλάκη, τα επανεξέτασε κατά τη δεκαετία του 1980 κυρίως με νεότερους ερμηνευτές της προσωπικής του αισθητικής. Ο Γιώργος Χατζιδάκις στο θέμα αυτό έχει τη δική του άποψη και αφού τον ρώτησα, μιλάει και περί Θεοδωράκη. Συμφωνώ απόλυτα μαζί του, δε νομίζω πως χρειάζονται ο Σφακιανάκης και ο Τερζής ώστε να μάθουν οι νέοι τον Καζαντζάκη ή τον Ρίτσο. Αλλιώς...αλίμονο στους νέους!BOSKOhttps://www.blogger.com/profile/03101029781485500779noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1216132149989244410.post-70816296290102561942008-08-21T23:16:00.000+03:002008-08-21T23:16:00.000+03:00giousouroum...λίγη υπομονή για το cd με τον Βασιλι...giousouroum...<BR/>λίγη υπομονή για το cd με τον Βασιλικό σε τραγούδια Χατζιδάκι, ελληνικά και αγγλόφωνα, απ' ότι ξέρω. Πράγματι, θα' χει ενδιαφέρον! Και, ναι, είχα και πολλά άλλα να ρωτήσω, που τα ρώτησα και τα κρατάω στο αρχείο μου.<BR/><BR/>don psychote- δ. "ψ"...<BR/>καλωσήλθες! Ωραίο nickname έχεις, ειλικρινά! Φαντάζομαι απ' τη maira del mar θα με βρήκες!BOSKOhttps://www.blogger.com/profile/03101029781485500779noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1216132149989244410.post-54188149917555313402008-08-21T23:12:00.000+03:002008-08-21T23:12:00.000+03:00μουσικά προάστια...συμφωνώ εν μέρει μ' αυτό που λε...μουσικά προάστια...<BR/>συμφωνώ εν μέρει μ' αυτό που λες, Ηρακλή. Και λέω εν μέρει, διότι αν η ελληνική πολιτεία δεν είναι σε θέση να διασώσει την πνευματική- και όχι μόνο- περιουσία ενός τόσο μεγάλου Εθνικού Κεφαλαίου, δεν της αξίζει. Ούτε αυτηνής, ούτε των "υπηκόων" της. Μπορεί ν' ακούγεται ελιτίστικο, μα ας κοιτάξουμε άλλη μια φορά που πάνε τα εκατομμύρια ευρώ, στις φιέστες, τις Καλομοίρες, τους Ρουβάδες και τα ποδόσφαιρα...Καλά να περάσεις αύριο! Εσύ σε γάμο, εμείς στην κηδεία του Ηλία...Απίστευτο, γμτ...BOSKOhttps://www.blogger.com/profile/03101029781485500779noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1216132149989244410.post-59770313232512325522008-08-21T22:48:00.000+03:002008-08-21T22:48:00.000+03:00Γιατί να μην τραγουδήσει ο κύριος Τερζής ή άλλοι κ...Γιατί να μην τραγουδήσει ο κύριος Τερζής ή άλλοι καλλιτέχνες το έργο του Θεοδωράκη;Είναι ίσως ο μοναδικός τρόπος για να φτάσει στα χέρια και "τα αυτιά" πολλών νέων, ας πουμε ο Επιτάφιος.Ακούγοντας τους λαικούς μας βάρδους θα΄ρθουν σε επαφή με τον Ρίτσο! <BR/>Γνωρίζω αρκετά καλά το έργο του Χατζιδάκι και θαυμάζω τις αξεπέραστες ερμηνείες της Νταντωνάκη.Αυτό όμως που με έκανε να ενδιαφερθώ για τη μουσική του, ήταν όταν στην εφηβεία μου πρωτάκουσα το Γαρούφαλλο στ΄αυτή!Ακολούθησε η Βουγιουκλάκη και εν συνεχεία η ΟΔΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ.. και τα μεγάλα έργα του.Υπερμίκηςhttps://www.blogger.com/profile/16253600801624389573noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1216132149989244410.post-2501019310209021442008-08-21T18:58:00.000+03:002008-08-21T18:58:00.000+03:00τα σέβη και την καλησπέρα μου!τα σέβη και την καλησπέρα μου!Don Psychote- Δ.Ψhttps://www.blogger.com/profile/07013680948223630195noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1216132149989244410.post-63933500762896985872008-08-21T02:48:00.000+03:002008-08-21T02:48:00.000+03:00Pragmatika endiaferousa sizitisi file bosko....Sig...Pragmatika endiaferousa sizitisi file bosko....Sigoura tha itheles na rotiseis kai alla kai alla.<BR/>Den ixera gia to CD me ton Vasiliko.. Elpizo na einai atoimo syntoma gia to akouso. Tha exei mousiko endiaferon.<BR/>Kalo vrady kai kala na pernas ekei pou eisai...Giousurumhttps://www.blogger.com/profile/16785555128133847378noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1216132149989244410.post-23013408320548609622008-08-20T12:29:00.000+03:002008-08-20T12:29:00.000+03:00Πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη Αντώνη! Δεν έχω ιδέα ...Πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη Αντώνη! <BR/><BR/>Δεν έχω ιδέα για τις λεπτομέρειες του θέματος του αρχείου του Χατζιδάκι. Αναρωτιέμαι μόνο, πώς ακριβώς θα εξασφαλιστεί η πρόσβαση του κοινού σε αυτό; Πόσοι ακριβώς θα μπορούν να διαθέσουν τα ποσά που απαιτούνται για ένα ταξίδι στις ΗΠΑ; Αυτό δεν θα έπρεπε να είναι ένα κάποιο κριτήριο για την τελική μοίρα του αρχείου, πέρα από το αν ο χώρος υποδοχής θα είναι industrial ή οτιδήποτε άλλο; Πάνω από όλα, ο Χατζιδάκις ήταν ένας βαθιά λαϊκός δημιουργός. Αυτή είναι η μεγαλύτερη κληρονομιά και το σημαντικότερο "αρχείο" του. Και γι' αυτό, το αρχείο πρέπει να μείνει στην Ελλάδα και να είναι προσβάσιμο σε όλο το εθνικό και παγκόσμιο ακροατήριό του.<BR/><BR/>Φιλιά, και καλές διακοπές!<BR/>ΗρακλήςΜουσικά Προάστιαhttps://www.blogger.com/profile/12894297918163460373noreply@blogger.com