ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ
Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ & ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ
SONY CLASSICAL/ SIRIUS
Τι έχουμε εδώ; Εκ πρώτης όψεως τίποτα το ιδιαίτερο: ακόμη μια επιλογή αθάνατων τραγουδιών του Μάνου Χατζιδάκι ερμηνευμένα από έναν καλό τραγουδιστή, όπως είναι ο Μάριος Φραγκούλης. Δηλαδή, μεταξύ άλλων, την Περιμπανού, το Μην το ρωτάς τον ουρανό, Τ' αστέρι του βοριά, το Κάθε τρελό παιδί, το Χάρτινο το φεγγαράκι, με το ενδιαφέρον να εστιάζεται σαφώς στην Εποχή της αγάπης, σε στίχους της Λίνας Νικολακοπούλου (τολμώ να πω ότι είναι ίσως οι ωραιότεροι στίχοι που έγραψε από την αρχή της καριέρας της) και το Sleeping Princess. Και τα δύο αυτά τραγούδια προϋπήρξαν ως οργανικά θέματα στην ταινία 300 Spartans, της οποίας τη μουσική συνέθεσε ο Χατζιδάκις στις αρχές της δεκαετίας του 1960, κάτι που περιέργως δεν αναφέρεται στην, κατά τα άλλα, εξαιρετικά καλόγουστη έκδοση. Το μεν πρώτο, επίσης, το γνωρίσαμε από τη Δήμητρα Γαλάνη στο άλμπουμ Χορός με την σκιά μου του ΄98, σε ενορχήστρωση Νίκου Κυπουργού, το δε δεύτερο, είναι η πρώτη φορά που κυκλοφορεί με πρωτότυπους αγγλικούς στίχους της Francesca Aeschlimann από μια ιδέα του Charles Haldeman, όπως μας πληροφορεί το ένθετο. Ακούγοντας εν συνεχεία με προσοχή το cd, παραδόξως παρατηρεί κανείς πως περιέχει πραγματικά πολύ καλές επανεκτελέσεις τραγουδιών του Χατζιδάκι και λέω παραδόξως, εφόσον πλέον ο εκάστοτε τραγουδιστής οφείλει να δώσει μάχη εάν θέλει να ξεχωρίσει σ' ένα τόσο δοκιμασμένο και πολυειπωμένο ρεπερτόριο. Φαίνεται πως ο Μάριος Φράγκουλης τα κατάφερε άψογα! Ίσως γιατί παραδόθηκε αμαχητί ο ίδιος στον λυρισμό των τραγουδιών του Χατζιδάκι, προσέχοντας περισσότερο να ακουστεί εντός της ποιητικής ατμόσφαιρας τους παρά να μας φανερώσει γι' ακόμη μία φορά τις φωνητικές του ικανότητες. Ο Χατζιδάκις ως γνωστόν δεν ενδιαφερόταν τόσο για έναν τραγουδιστή καλλίφωνο, όσο για έναν τραγουδιστή – στρατιώτη, ταγμένο στην πολύ προσωπική του αντίληψη για το τραγούδι ως μορφή τέχνης. Και ο Φραγκούλης το αντιλήφθηκε αυτό 100%, ως άξιος μαθητής της αισθητικής του συνθέτη, ακολουθώντας πότε την, ασκητική ερμηνευτικά, γραμμή των προκατόχων του (ειδικά του Ηλία Λιούγκου) και πότε προσθέτοντας με τη φωνή του ταιριαστές τζάζι πινελιές (στο κλείσιμο του All alone am I και του Sleeping Princess, των δύο αγγλόφωνων τραγουδιών). Καταπληκτική και η προσαρμογή των ενορχηστρώσεων από τον Λευτέρη Μιχαλόπουλο, αποφεύγοντας το παραμικρό πομπώδες στοιχείο (κάτι που πάλι ως γνωστόν απεχθανόταν ο Χατζιδάκις ιδιαίτερα για τα τραγούδια του) και αξιοποιώντας το λιτό Μουσικό Σύνολο Μάνος Χατζιδάκις που φέρει το όνομα του δημιουργού και απαρτίζεται κυρίως από ιστορικούς συνεργάτες του (Κυπραίου, Γκίνος, Άνθης, Γαδέδη). Ακούστε π.χ. πόσο εσωστρεφές έγινε το υπέροχο Για την Ελένη, ξεπερνώντας τις αρχικές ενορχηστρωτικές, αλλά και ερμηνευτικές προσεγγίσεις του Στέλιου Μαρκετάκη, της Μαρίας Δημητριάδη και της Αλεξάνδρας. Όσο για τα σύντομα σχόλια του Χατζιδάκι που επέλεξε να διαβάσει ο Φραγκούλης προλογίζοντας κάποια από τα τραγούδια, κατά προσωπική εκτίμηση, και να έλειπαν δεν θα μου έλειπαν. Τα δέχομαι όμως σαν μια βαθιά άτυπη υπόκλιση του ερμηνευτή προς το μεγαλείο του ανθρώπου και του έργου του που κλήθηκε να αποδώσει, επομένως κατορθώνουν ακόμη και να συγκινήσουν. Όπως είχα γκρινιάξει πριν λίγα χρόνια για την άγευστη και ασύμβατη με τη χατζιδακική αισθητική επανεκτέλεση του Καπετάν – Μιχάλη με τον Μανώλη Λιδάκη, οφείλω τώρα να συγχαρώ όλους τους συντελεστές τούτης της έκδοσης.
Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ & ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ
SONY CLASSICAL/ SIRIUS
Τι έχουμε εδώ; Εκ πρώτης όψεως τίποτα το ιδιαίτερο: ακόμη μια επιλογή αθάνατων τραγουδιών του Μάνου Χατζιδάκι ερμηνευμένα από έναν καλό τραγουδιστή, όπως είναι ο Μάριος Φραγκούλης. Δηλαδή, μεταξύ άλλων, την Περιμπανού, το Μην το ρωτάς τον ουρανό, Τ' αστέρι του βοριά, το Κάθε τρελό παιδί, το Χάρτινο το φεγγαράκι, με το ενδιαφέρον να εστιάζεται σαφώς στην Εποχή της αγάπης, σε στίχους της Λίνας Νικολακοπούλου (τολμώ να πω ότι είναι ίσως οι ωραιότεροι στίχοι που έγραψε από την αρχή της καριέρας της) και το Sleeping Princess. Και τα δύο αυτά τραγούδια προϋπήρξαν ως οργανικά θέματα στην ταινία 300 Spartans, της οποίας τη μουσική συνέθεσε ο Χατζιδάκις στις αρχές της δεκαετίας του 1960, κάτι που περιέργως δεν αναφέρεται στην, κατά τα άλλα, εξαιρετικά καλόγουστη έκδοση. Το μεν πρώτο, επίσης, το γνωρίσαμε από τη Δήμητρα Γαλάνη στο άλμπουμ Χορός με την σκιά μου του ΄98, σε ενορχήστρωση Νίκου Κυπουργού, το δε δεύτερο, είναι η πρώτη φορά που κυκλοφορεί με πρωτότυπους αγγλικούς στίχους της Francesca Aeschlimann από μια ιδέα του Charles Haldeman, όπως μας πληροφορεί το ένθετο. Ακούγοντας εν συνεχεία με προσοχή το cd, παραδόξως παρατηρεί κανείς πως περιέχει πραγματικά πολύ καλές επανεκτελέσεις τραγουδιών του Χατζιδάκι και λέω παραδόξως, εφόσον πλέον ο εκάστοτε τραγουδιστής οφείλει να δώσει μάχη εάν θέλει να ξεχωρίσει σ' ένα τόσο δοκιμασμένο και πολυειπωμένο ρεπερτόριο. Φαίνεται πως ο Μάριος Φράγκουλης τα κατάφερε άψογα! Ίσως γιατί παραδόθηκε αμαχητί ο ίδιος στον λυρισμό των τραγουδιών του Χατζιδάκι, προσέχοντας περισσότερο να ακουστεί εντός της ποιητικής ατμόσφαιρας τους παρά να μας φανερώσει γι' ακόμη μία φορά τις φωνητικές του ικανότητες. Ο Χατζιδάκις ως γνωστόν δεν ενδιαφερόταν τόσο για έναν τραγουδιστή καλλίφωνο, όσο για έναν τραγουδιστή – στρατιώτη, ταγμένο στην πολύ προσωπική του αντίληψη για το τραγούδι ως μορφή τέχνης. Και ο Φραγκούλης το αντιλήφθηκε αυτό 100%, ως άξιος μαθητής της αισθητικής του συνθέτη, ακολουθώντας πότε την, ασκητική ερμηνευτικά, γραμμή των προκατόχων του (ειδικά του Ηλία Λιούγκου) και πότε προσθέτοντας με τη φωνή του ταιριαστές τζάζι πινελιές (στο κλείσιμο του All alone am I και του Sleeping Princess, των δύο αγγλόφωνων τραγουδιών). Καταπληκτική και η προσαρμογή των ενορχηστρώσεων από τον Λευτέρη Μιχαλόπουλο, αποφεύγοντας το παραμικρό πομπώδες στοιχείο (κάτι που πάλι ως γνωστόν απεχθανόταν ο Χατζιδάκις ιδιαίτερα για τα τραγούδια του) και αξιοποιώντας το λιτό Μουσικό Σύνολο Μάνος Χατζιδάκις που φέρει το όνομα του δημιουργού και απαρτίζεται κυρίως από ιστορικούς συνεργάτες του (Κυπραίου, Γκίνος, Άνθης, Γαδέδη). Ακούστε π.χ. πόσο εσωστρεφές έγινε το υπέροχο Για την Ελένη, ξεπερνώντας τις αρχικές ενορχηστρωτικές, αλλά και ερμηνευτικές προσεγγίσεις του Στέλιου Μαρκετάκη, της Μαρίας Δημητριάδη και της Αλεξάνδρας. Όσο για τα σύντομα σχόλια του Χατζιδάκι που επέλεξε να διαβάσει ο Φραγκούλης προλογίζοντας κάποια από τα τραγούδια, κατά προσωπική εκτίμηση, και να έλειπαν δεν θα μου έλειπαν. Τα δέχομαι όμως σαν μια βαθιά άτυπη υπόκλιση του ερμηνευτή προς το μεγαλείο του ανθρώπου και του έργου του που κλήθηκε να αποδώσει, επομένως κατορθώνουν ακόμη και να συγκινήσουν. Όπως είχα γκρινιάξει πριν λίγα χρόνια για την άγευστη και ασύμβατη με τη χατζιδακική αισθητική επανεκτέλεση του Καπετάν – Μιχάλη με τον Μανώλη Λιδάκη, οφείλω τώρα να συγχαρώ όλους τους συντελεστές τούτης της έκδοσης.
28 σχόλια:
μαρέσει που αναφέρεται ο Φραγκούλης απλά ως καλός τραγουδιστής και δεν αποθεώνεται άνευ λόγου.Για μένα έχει μια άρτια φωνή τεχνικά απο την οποία εκλείπει σε τεράστιο βαθμό το συναίσθημα.Κοινώς δεν μαρέσει να τον ακούω!!Και απορώ πως τον επιλέγουν να τραγουδάει χατζιδάκι...Απορώ πραγματικά...δεν δίνει καμία συνέχεια,ούτε καν κάποια ισάξια ερμηνεία με παλαιότερες πάνω σε αυτά τα τραγούδια...
kostas...
αντικειμενικά ο Φραγκούλης είναι ένας πολύ καλός τραγουδιστής κι εγώ προσπάθησα να είμαι όσο πιο αντικειμενικός γίνεται. Άλλο τώρα αν δε συμφωνώ που τη μία τραγουδάει στις όπερες και την άλλη σε εορταστικά τηλεοπτικά προγράμματα με τον Νταλάρα και τη Γλυκερία. Στα τραγούδια του Χατζιδάκι τώρα επίσης μου αρέσει για όλους τους λόγους που αναφέρω στην κριτική μου. Σημειωτέον ότι το περασμένο καλοκαίρι δεν είχα παρακολουθήσει καμία χατζιδακική συναυλία του.
για παράδειγμα η περιμπανού...είτε το άκουσα είτε όχι το ίδιο μου κάνει..αυτό που έγραψες παραπάνω είναι σωστό..απέφυγε τις περιττές κορώνες τουλάχιστον..η ερμηνεία της γαλάνη είναι κλάσεις ανώτερη!!!
http://www.youtube.com/watch?v=iR6zlErFHBI
και της γαλανη
http://www.youtube.com/watch?v=EmOBQdSraEE
σας μεταφέρω σχόλιο που βρήκα για την ερμηνεία του φραγκούλη στο τραγούδι ελένη:Ο Μάριος τραγουδάει άψογα αλλά εδώ , δυστυχώς, δεν "άκουσα' τον "Σπαραγμό" που απαιτεί ο στίχος..Ψάχνουμε για την Ελένη και όχι για θέση πάρκινγκ ή για το τηλεκοντρόλ Μάριε!
Δεν εχω να προσθεσω τίποτε άλλο...
Χεχε, θα διαφωνησω αγαπητε.Κατα τη γνωμη μου παντως προκειται περι μετριοτατου (καλλιτεχνικα) ηχογραφηματος. Αν ειναι να περιφερουμε το χατζιδακικο corpus ως τακτοποιημενο σεμεδακι εχοντας του αφαιρεσει ολη τη ρηξικελευθη σημειολογια, ολα τα σπανια επιπεδα του, μετατρεποντας το σε ενα "ποιητικο" υποκαταστατο της Παριο-συνης, καλυτερα να ξανασκεφτουμε τι ειδους αφτι (καταντησαμε να) εχουμε. Ο Βασιλικος για μενα ειχε επικοινωνησει πολυ καλυτερα με τον χατζιδακικο ποιητικο πυρηνα γιατι τον διακρινει καλλιτεχνικη ειλικρινεια και διαθεση για εξερευνηση, οχι (ταμειακη) διαθεση για αναπαλαιωσεις. Θα μου πεις βεβαια πως η μεταχατζιδακική μελούρα η στοχευμένη σε μεταμελημένες ΔΑΠίτισσες της δεκαετίας του 80 και σε λοιπούς συν-ενόχους της (so στρογγυλεμενης, σα tupperware;-) μπήλιωεχειγουστο-αισθητικής εχει ενα καποιο ρευμα αναμεσα στους εκαστοτε αναβιωτες και στο target group που απευθυνονται και δε θα εχεις αδικο.
Εγω βεβαια θα σου απαντουσα πως αυτη η αισθητικη επιλογη οσο και να φαινεται ακινδυνη, οδηγεί ντουγρού στις βλεφαρίδες του Τέρη Χρυσού και στις πτυχώσεις του λ-αμέ ποπ καημου που απροκάλυπτα και heavenικα κυνηγά πια η Πρωτοψάλτη και μια σωρεια αλλων.
Αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια αγαπης.Χωρις εποχες;-)
kostas...
άντε πάλι με τα βιντεάκια σου, αντιπρόσωπε της youtube! Την "Περιμπανού" την είπε πρώτη η Γαλάνη με ελληνικούς στίχους του Γκάτσου το ΄83- νομίζω- και πολύ μου άρεσε, εξίσου όμως με τις εκτελέσεις της Καγιαλόγλου, των Λέκκα/ Λιούγκου στη "Ρωμαϊκή Αγορά", αλλά και πιο πρόσφατα της Σαβίνας Γιαννάτου. Πιστεύω πως ο Φραγκούλης το λέει αξιοπρεπέστατα το τραγούδι. Σχετικά με το σχόλιο που παραθέτεις για το πως τραγουδάει το "Για την Ελένη" (που απ' ότι είδες στο post ειδικά το κομμάτι αυτό μου αρέσει πολύ) θεωρώ ότι ναι μεν έχει χιούμορ σ' ένα πρώτο επίπεδο, σ' ένα δεύτερο όμως βγάζει στυλάκι, μαγκιά και εξυπνακισμό που ουδέποτε μου πήγαινε. Δηλαδή, μένει να πει κανείς στον σχολιαστή "ποιος εισ' εσύ, ρε μεγάλε, πως την έχεις δει"; Ο άλλος τουλάχιστον είναι καλλιτέχνης με τη βούλα, κάτι κάνει, τραγουδάει. Ίσως, φίλτατε kostas, αν ήμουν 15 ετών να έσπαγα μεγάλη πλάκα με το σχόλιο τούτο.
greekgaylolita...
αμάν αυτός ο λεξιμαλισμός σου, τρεις φορές σε διάβασα για να "πιάσω" ότι ήθελες να πεις. Ρε συ, το ξέρω ότι και πολλοί άλλοι θα διαφωνήσουν με την κριτική μου, αλλά προσπαθώ να είμαι ειλικρινής. Στις συναυλίες δεν πήγα το περασμένο καλοκαίρι γιατί είχα κατά νου ότι ακριβώς περιγράφεις. Όταν όμως άκουσα το cd, χάρηκα που ο αοιδός έριξε τους τόνους του και μπήκε με τη φωνή του σ' αυτές τις πολύ καλές (άρτιες κατά τη γνώμη μου) ενορχηστρώσεις των τραγουδιών. Περί Βασιλικού, δεν το συζητώ, συμφωνούμε απόλυτα και περιμένω πως και πως το cd με τα αγγλόφωνα του Χατζιδάκι.
Δεν ειναι κακο τ' οτι διαφωνουμε:-) Αλλωστε στα ζητηματα της τεχνης ο καθενας μας επιλεγει τις φωτοσκιασεις εκεινες που χρωματιζουν τη ψυχουλα του οπως εκεινος επιθυμει.
Για εμενα παντως δεν ειναι επαρκης λογος η αρτιοτητα για να με κανει να συγκινηθω καλλιτεχνικα. Επιζητω και το δοσιμο του καλλιτεχνη(το οποιο οταν υπαρχει φαινεται)στο ηχογραφημα. Οχι το "δοσιμο" εκεινο που εχει καταστρωθει σε συνεργασια με τον μανατζερ,το τμημα μαρκετινγκ και τον ιματζ μεηκερ, αλλα εκεινο το δοσιμο του οποιου το ειδικο βαρος το καταλαβαινεις απο το πρωτο ηδη ακουσμα κι ας μην εχεις επεξεργαστει ακομα καθ' ολοκληρια τα επιμερους συστατικα που το συνθετουν(λ.χ. το στακατο λαχανιασμα της Φλερυς οταν τραγουδαει την Αφιλοτιμη, τους νεραιδενιους λαρυγγισμους της Σαβινας στο Μονο, το "ραγισμενο" Σ'αγαπησα της Λενας, τη κουρασμενη εκφορα στο Ησουν μια βρυση του ουρανου με τη φωνη του Μανου και τοσα αλλα)
Αυτο το κατι δηλ που οταν ο καλλιτεχνης το προσθετει (με την καρδια του και οχι με το βλεμμα στραμενο στο τραπεζικο λογαριασμο) χαρασσεται μεσα μας ανεξιτηλα.
Βεβαια ισως να ζηταμε πολλα απο καποιους που εχουν ξεχασει πια να επικοινωνουν με την εσωτερικη τους φωνη, να την εκφραζουν και να μας εκφραζουν, σκεπτομενοι το βιβλιαριο και την υστεροφημια τους.
Εγω ελπιζω πια στους νεους καλλιτεχνες οπως ο Lolek, οπως η Etten, oπως ο Μαραμης, οπως ο Βασιλικος κ.α.
Συνομιλουν με την εσωτερικη πηγη χωρις ιδιοτελειες και παρασιτα.
Η πλειοψηφια των παλιοτερων -δυστυχως- το χασε πια.
greekgaylolita...
εγώ πάλι έχω αδυναμία και σε αρκετούς παλιούς, που σίγουρα διαφοροποιούνται απ' το "κάνω τέχνη για το βιβλιάριο ή την υστεροφημία μου"- οι περισσότεροι, τουλάχιστον απ' αυτούς που γουστάρω. Συμφωνούμε ακόμη για όλα τα ονόματα των νέων που αναφέρεις, φαίνεται άλλωστε από μια γύρα εδώ μέσα.
η παριοσυνη αναφερεται στη γαλανη?
να ενημερωσω οτι το σαββατο ξεκινουν οι εμφανισεις της αλεξιου στο παλλας με επιμελεια λινας νικολακοπουλου!!Θα ειμαι εκει!!!Δειτε και την συνεντευξη
http://www.youtube.com/watch?v=yNjtW0cgk18
Καλησπέρες πάλι! Θα μιλήσω σαν άνθρωπος που κανω (σε άλλους, μισώ τη λέξη διδάσκω) φωνητική κατ΄αρχήν. Ο Φραγκούλης είναι ένας τραγουδιστής με κλασσική παιδεία και πολύ καλά τα λες ότι προσαρμόζει την οπερατική ας πούμε χροιά του στα τραγούδια του Χατζιδάκι και γίνεται πιο λυρικός πιο απαλός. Αυτό απο μόνο του δείχνει ότι διαθέτει μουσικό γούστο και σέβεται αυτό που τραγουδάει, δεν το κάνει για να αποδείξει κάτι. Αν ένιωσε την ανάγκη να τα πει καλά έκανε δικαιωμά του και μην πω μαγκιά του, τόλμη, είναι δύσκολο ρεπερτόριο αυτό, γιατί θέλει φλογερή ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ συμμετοχή (αυτό είναι το πιο δύσκολο στον Χατζιδάκι, είναι να το 'χεις). Για να το υπηρετήσει λοιπόν ένας τραγουδιστής που έχει δυνατή λυρική φωνή το δύσκολο σε αυτό το κλίμα είναι να τραγουδάει με τη μισή του φωνή σε ένταση κ με απολλώνιο λυρισμό αλλιώς....το 'χασε. Είναι από τις λίγες φορές που μου αρέσει η φωνή του Φραγκούλη σε ελληνικό ρεπερτόριο. Τελικά όμως αν μοιραία συγκρίνει κανείς την Περιμπανού της Καγιαλόγλου με την δική του, εμένα τελικά η πρώτη με συγκινεί βαθειά, δεν ξέρω γιατί, έτσι απλά.
Δέσποινα
bosko, είπαμε είμαι ο άρχοντας του youtube!!Θέλω να δεις και ένα βιντεάκι στο οποίο πρωταγωνιστώ εγώ όμως τώρα!!!Είμαι εγω με μια τραγουδίστρια(πασίγνωστη)και κάνουμε ντουέτο σε ένα παλιο λαικό...λοιπόν βάλε στο youtube τη φράση και δες το πέμπτο κατα σειρά βιντεάκι...με αυτο το βιντεακι θα εχεις την ευκαιρια να με γνωρισεις εστω και ιντερνετικα χαχαχαχα...είμαι σίγουρος πως θα γελάσεις με την ψυχή σου χιχιχιχιχιχιχ
kostas I...
καμία σχέση αυτό που λέει "παριοσύνη" ο greekgaylolita- νομίζω, δηλαδή- με τη Γαλάνη. Άλλωστε, ένας ειν' ο...
ερωτικότερος Έλλην τραγουδιστής!
kostas II...
νισάφι πια με την Αλεξίου, μ' έπρηξες! Θα πάμε, θα πάμε, όλοι εκεί θα' μαστε, μην τα παίρνεις!
Δέσποινα...
α, ρε Δέσποινα, πως με "πιάνεις" εσύ κάθε φορά!
καλημερίζω!
kostas III...
μάλλον ξέχασες να μας γράψεις τη φράση που πρέπει να βάλουμε στο youtube, ώστε να γίνουν τα αποκαλυπτήρια, τρομάρα σου!
Τι αξία έχει ένας ακόμη δίσκος με επανεκτελέσεις πασίγνωστων κλασικών κομματιών του μεγάλου μας συνθέτη; Και μάλιστα όταν πουθενά δεν ξεπερνιέται η αρχική εκτέλεση.
Συμφωνώ πάντως με την Δέσποινα. Δεν βρήκα τον λυρισμό των αρχικών εκτελέσεων.
Γιατί δεν προχωράει η έκδοση τόσου ανέκδοτου υλικού που υπάρχει στα συρτάρια του μεγάλου μας συνθέτη; Μόνο το Sleeping Princess;
Γιώργος...
ξύνεις πληγές τώρα, φίλε Γιώργο, αφού από πέρσι συνεννοούμαι με τον Γιώργο Χατζιδάκι για την επιμέλεια των αδισκογράφητων μέχρι σήμερα soundtracks του Μάνου Χατζιδάκι από τις ταινίες Heroes (1969) και The Martlet's Tale (1970). Και το θέμα είναι πως έχει γίνει ήδη κάποια δουλειά, μα συναντιόμαστε πλέον μία φορά στο τρίμηνο. Θέλω να ελπίζω πως μέσα στο 2010 θα αρχίσουν να εκδίδονται τα άγνωστα, τα κινηματογραφικά τουλάχιστον, έργα του Χατζιδάκι. Αλλά ας μην πούμε άλλα, διότι μπορεί να μη γίνει τίποτα πάλι. Σε διαβεβαιώνω όμως για το πόσο πολύ θέλει ο υιός Χατζιδάκις να εκδώσει όλα τα ακατέργαστα διαμάντια που φυλάσσονται στο αρχείο του συνθέτη. Θέλει πολύ δουλειά και χρόνο όμως και όχι ιδιαίτερα χρήματα, τη στιγμή που είναι σίγουρο πως θα πουλήσουν πολύ περισσότερο απ' την Εποχή της αγάπης με τον Φραγκούλη.
Και ξέχασα... Οφείλω να ομολογήσω ότι σέβομαι τις καλοπροαίρετες και τεκμηριωμένες δισκοκριτικές σου Αντώνη.
Γιώργος...
γνωστό ότι είσαι πάντα ευγενέστατος, αλλά όπως ήδη απάντησα σε σχολιαστή του post, εκ των προτέρων γνώριζα πως θα προκαλέσει η συγκεκριμένη κριτική αρκετές διαφωνίες.
Καλημέρα,αα δεν το έβγαλε γιατι το εβαλα σε εισαγωγικά,βάλε, στα χρονια της υπομονής, και δες το πέμπτο κατα σειρά βιντεάκι χεχεχεχεχεχεχεχεχεχε ε οχι και σε επρηξα,απλά αξίζει με 1000 η παρασταση στο παλλας με τη χαρουλα
kostas...
σε είδα, λεβέντη μου!
Β Ο Η Θ Ε Ι Α...
έτσι εξηγούνται όλα!
ωιμέ, ωιμέ...
χαχαχαχαχαχαχαχαχα
kostas...
πρέπει να' σαι πάντως καλός άνθρωπος, καλό παιδί που λένε, αφού χαίρεσαι ότι κάνεις. Και να σου πω, καλά κάνεις! Με την Πλάτωνος και την Κωχ στις photos ο bosko; με την Αννούλα ο κυρ- Kostas στα βίντεα!
τι άλλο θα δουν τα φτωχά ματάκια μου εδώ μέσα...
δεν το βαλα για να σε πειράξω!!Δεν έχουν ύπουλο σκοπό οι κινήσεις μου!!:))Και να ξέρεις οτι μου κάνει καλό το μπλογκ εδω..!!Όλα τα μηνύματα(όσα καταλαβαίνω χεχε) και οι στοχασμοί οι δικοί σου αλλά και των φίλων σου εδώ δείχνουν ανθρώπους με εξαιρετική αισθητική,σπάνιες ευαισθησίες και με απόψεις που προέρχονται μέσα απο εσωτερικό ψάξιμο και γνώση κόντρα στην σύγχυση των καιρών μας.Μας προκαλείτε μια ψυχική ανάταση :)) Ας επανερθω στο θεμα του φραγκουλη...Δειτε εδω την Αλικη Καγιαλόγλου να εμηνεύει τον Κεμάλ και τον Φραγούλη απο κάτω να την κοιτάει αποσβολομένος!!
http://www.youtube.com/watch?v=UHJp5To2jww
kostas...
OK, Kostas, σ' ευχαριστούμε, αλλά πάρκαρε λίγο με τα βίντεα σου! Κάτσε να συνέλθω πρώτα απ' το σοκ του δικού σου με την Αννούλα...
μα αμα σοκάρεσαι με τον Κουγιουμτζή φαντάσου να έβαζα και τίποτε άλλο χαχαχαχα
Δημοσίευση σχολίου