Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

R.I.P. JON LORD (1941 - 2012)


Ένας μέγιστος μουσικός έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 71 ετών, χτυπημένος από τον καρκίνο. Πρόκειται για τον Βρετανό Jon Lord, ιδρυτικό μέλος των Deep Purple από το 1968 μέχρι το 2002 που τους εγκατέλειψε οριστικά. Συνθέτης, πιανίστας και οργανίστας, ο Lord είχε περάσει και από πολλά άλλα σχήματα, ενώ το μουσικό του ταλέντο υπήρξε ιδιαίτερα διευρυμένο! Ακούστε λόγου χάρη το Bouree μέσα από το προσωπικό αριστουργηματικό άλμπουμ του, Sarabande (1976): κάπως έτσι θα έγραφε ο Bach το Take Five αν καταγόταν από την Αφρική! Και μόνο για το οργανικό riff του στο αξεπέραστο Child in time των Deep Purple, ο Jon Lord είχε περάσει εδώ και πάρα πολλά χρόνια στο rock πάνθεο! Για την ιστορία να πούμε ότι ο ίδιος έπαιζε επίσης keyboards στη θρυλική ηχογράφηση του You really got me των Kinks από το 1964!    

2 σχόλια:

Αθανασία είπε...

Γειάσου καλό μου....ε,εμ μας αφήνουν σιγά-σιγά ό-λοι,οι σημαντικοί και σπουδαίοι,και αυτού του τόπου,αλλά και αυτοί,που ήταν γνωστοί παγκοσμίως...ούυυφ!έχουμε βαρεθεί να μετράμε πιά θανάτους,σπουδαίων και απώλειες....ούυυφ!πιάααααααα!,καλό του ταξίδι στον παράδεισο!ε,τους Deep Purple,τους άκουγε ο πατέρας μου στα νιάτα του!!!!(χαααααααααχααααααχααααααααχααα),ατίθασο νιάτο ο μπαμπάς χιιιιχιιιιχιιιιιχι!....φιλάκια καλό μου...

βλαχακι (το) είπε...

... για την ιστορία και περί του περιβόητου riff του child in time:

http://www.bluoz.com/iabd/vince8.jpg
via
http://www.bluoz.com/iabd/vince.html

πωπώ αιώνες έχω ν' ακούσω το μπουρέ, μου θυμίζει κλασικό-ροκ ραδιο-εκπομπές στα λυκειακά χρόνια.