Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

τα-αόρατα-δεν-φταίνε-του-παύλου-συνοδινού

Καλά τον είχα ''επισημάνει'' τον τραγουδοποιό Παύλο Συνοδινό από το πρώτο του cd. Δεν είχα ''μασήσει'' από τις συμμετοχές ηχηρών ονομάτων - συγκεκριμένα, των συνεργατών του Νατάσσας Μποφίλιου και Γιάννη Χαρούλη -, αλλά από το υλικό του αυτό καθ' αυτό, καθώς και από τον καλόγουστο ηλεκτρικό του ήχο. Χθες βράδυ ο Συνοδινός αναζητώντας με, πέρασε από την οικία της Πλάτωνος και μας άφησε το ολοκαίνουργιο δεύτερο άλμπουμ του. Λέγεται ''Greeklish Babylon'' και βγήκε από την ανεξάρτητη AntArt, με σήμα το μυρμήγκι! Δεν το ακούσαμε ολόκληρο, δεν ξέρω καν αν έχει καλά, μέτρια ή κακά τραγούδια στο σύνολο του, πάντως με ένα από αυτά, το άκρως ατμοσφαιρικό ''Τα αόρατα δεν φταίνε'' κολλήσαμε άσχημα! Η Λένα το χαρακτήρισε εφάμιλλο των τελευταίων εργασιών του Peter Gabriel και ζήτησε να το ακούσουμε τρεις φορές απανωτά! Στο τέλος, ένα χαμόγελο φώτισε το πρόσωπο της! ''Δεν ξέρεις πόσο χάρηκα'' μου είπε ''που γνώρισα απόψε ένα καλό τραγούδι φτιαγμένο από ένα νέο παιδί''! Μπράβο σου, Παύλο! Καλοτάξιδο!

3 σχόλια:

τ2φ είπε...

1.Αυτός δεν έπαιζε το Great gig in the sky και έσκουζε η Μποφίλιου;

2.Eρώτηση myseekart.com στον Π.Σ.

...'Πόσο εύκολο είναι στην εποχή μας να είσαι νέος καλλιτέχνης και να θές να φτάσεις τη μουσική σου στον κόσμο;

Μπερδεμένη κουβέντα... Δεν υπάρχει μουσική βιομηχανία να σε στηρίξει. Αν το αποφασίσει βέβαια. ''Αν κάνεις''... Κάποτε κυβερνούσαν μόνο οι ''κλίκες'' και το χρήμα και αποφάσιζαν ποιος νέος θα μπορέσει να βρει το χώρο του σε ένα απίστευτο,όσο γιγαντωνόταν αυτό, σύστημα σνομπισμού. Η γνωστή ιστορία του μέσου ή κονέ, του λαδώματος ή της ''καταξίωσης'' που αυτόματα κάτι καταξιωμένο γινότανε νόμος που δεν άφηνε χώρο για τίποτα άλλο. Αυτή η πραγματικότητα ισχύει ακόμα και τώρα στη πολιτική ή στο δημόσιο ή στα νοσοκομεία Π.χ, πόσο μάλλον στη δισκογραφία. Είναι ίσως ο δρόμος που μας έφερε σε αυτήν τη κρίση. Κλίκες και χρήμα πάντα θα υπάρχουν αλλά τώρα υπάρχει και το ίντερνετ. Αυτό λένε κατέστρεψε τη μουσική. Όχι. Τη βιομηχανία της μουσικής κατέστρεψε γιατί μουσική πάντα θα υπάρχει. Δεν είναι λοιπόν κακό όλοι οι σχετικοί ή κυρίως άσχετοι κερδοσκόποι μεσάζοντες μεταξύ καλλιτεχνών και κοινού να κάνουν στην άκρη επιτέλους. Πάλι θέλει ένα κάποιο μάρκετινγκ ίσως και πατέντες, αλλά καλώς η κακώς πιο πολύ και ελεύθερα από ποτέ μπορεί κάποιος να εκθέσει τη δουλειά του με όλες τις πιθανότητες μπροστά του.'...

Θα μπορούσε απλούστερα να πει,ότι στον πρώτο(!)του δίσκο τυχαία συμμετείχαν η Μποφίλιου και το (νέο) αηδόνι της Κρήτης.

BOSKO είπε...

τ2φ...
ωχ, καημένε, τι κάθεσαι και γράφεις τώρα, βαριέμαι και να σου απαντήσω ειλικρινά...
ή μάλλον θα σου πω ότι κιθαρίστας σ' αυτά τα δύο ''μεγάλα'' ονόματα ήταν/είναι ο άνθρωπος, επομένως γιατί να μην τους είχε/έχει στους δίσκους του;
αλλά βλέπω δε σου ξεφεύγει τίποτα, όλα τα παρακολουθείς!

τ2φ είπε...

Ε τι να κάνουμε,οι πράξεις μας,μας χαρακτηρίζουν,και αν διάλεξε να βγάζει το μεροκάματό του με την Μποφίλιου και τον Χαρούλη με γειά του με χαρά του,τις ψευτοαναλύσεις τι τις θέλει;Παρακολουθώ και ψάχνω και ότι με προκαλεί το σχολιάζω.Μπορεί και να είναι πολύ καλός μουσικός αλλά δεν θα μπω καν στον κόπο να τον ακούσω,όπως αντίθετα πολλοί θα τον ακούσουν γιατί είναι κιθαρίστας των 'μεγάλων' ονομάτων.