Έγινε χθες βράδυ η...αποκαθήλωση της Κατερίνας Γώγου στον ιστορικό Δαναό, παρουσία φίλων αγαπημένων, όπως της Σαβίνας Γιαννάτου, της Σόνιας Θεοδωρίδου, του Παύλου Συνοδινού, του Ιλάν, του Θανάση Συλιβού, του Σπύρου Αραβανή, του Ηρακλή Οικονόμου, της μακιγιέζ Ιωάννας Λυγίζου, αλλά και πολλών αγνώστων μου που άφηναν τον καλό τους λόγο φεύγοντας και ζητώντας μου αφίσες της ταινίας.
Ήταν μεγάλο μάθημα αυτή η μία εβδομάδα στον Δαναό. Πρώτα απ' όλα, αξιώθηκα να φτιάξω μία ταινία που πέτυχε 100% το στόχο της, να βγει δηλαδή σε κανονική διανομή στις αίθουσες και να κινηθεί σε αξιοπρεπέστατα επίπεδα. Εννοώ πως μπορεί να μην έκοψε τρελά εισιτήρια, αλλά δεν είδαμε και το θλιβερό θέαμα της αίθουσας με τρία ή πέντε άτομα μέσα. Ακόμη δεν έχω συνολικό νούμερο, αλλά σίγουρα περισσότεροι από 500 άνθρωποι προσήλθαν μέσα σε εφτά μέρες στον Δαναό για να δουν το ντοκιμαντέρ. Απ' την άλλη, νομίζω ότι απέκτησα εμπειρία στο θέμα ''διανομή στην Ελλάδα'', δηλαδή πόσο ρόλο παίζουν το timing για να βγει μια ταινία και η τιμή του εισιτηρίου. Δεν είναι τυχαίο ότι χθες που το εισιτήριο κόστιζε 5 ευρώ είχαμε 150 άτομα συγκριτικά με τις προηγούμενες μέρες που ο μέσος όρος ανήλθε στα 30 άτομα ημερησίως. Εξαιρούνται η Παρασκευή και το Σάββατο που τα πήγαμε καλά και κόπηκαν σχεδόν 200 εισιτήρια. Σκέφτομαι επίσης ότι δεν πρέπει να με καταβάλλει το γεγονός απόρριψης της ταινίας από τα βραβεία της Ακαδημίας. Ήταν απλά ένα καλό μάθημα με το συμπέρασμα πως δεν πρόκειται ποτέ να ξανακαταθέσω ταινία μου σε διαγωνισμούς, κρατικούς ή μη, ενώ κάποιοι που μάλλον τους χαλάω τη σούπα θέλουν δε θέλουν θα με τρώνε στη μάπα! Και πάλι εξαιρώ τις Νύχτες Πρεμιέρας που αγκάλιασαν τη δουλειά μου και βέβαια το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, που καλώς ή κακώς αποτελεί το μοναδικό μεγάλο βήμα για κάθε συνάδελφο ντοκιμαντερίστα. Από τον Δαναό, λοιπόν, κρατάω το τεράστιο πλακάτ και ένα εισιτήριο ως τα πιο συγκινητικά δώρα και ενθύμια μέσα στο χρόνο. Τα συγχαρητήρια από ανθρώπους που έδωσαν τα λεφτά τους μέσα σε καιρό κρίσης και έφυγαν ευχαριστημένοι από το σινεμά. Το ταξίδι της ταινίας συνεχίζεται! Από αύριο, Παρασκευή 15 Μαρτίου, ξεκινάνε οι προβολές της στο Τριανόν της Κοδριγκτώνος. Όπως μού'πε και ο Γιάννης Φελέκης, η δυναμική εκκίνηση έγινε από τον Δαναό, αλλά η συνέχεια μπορεί να είναι εξίσου δυναμική στο Τριανόν, δυο βήματα μόνο από τα Εξάρχεια και το λεγόμενο ιστορικό κέντρο της Αθήνας. Θα παίζεται κάθε Παρακευή (21.45 και 23.00), Σάββατο (23.00) και Τετάρτη (23.00). Τι μή εισιτηρίου: 5 ευρώ για όλες τις προβολές. Από την ερχόμενη εβδομάδα μάλιστα μαζί θα προβάλλεται και το πρώτο μου ντοκιμαντέρ για τη Φλέρυ Νταντωνάκη, ''Φλέρυ - Τρελή του φεγγαριού'': 26 λεπτά η Φλέρυ, διάλειμμα, κι άλλα 67 λεπτά μετά η Γώγου! Σας περιμένω όλους, αυτούς ειδικά που εξακολουθούν να ρωτάνε αν θα συνεχίσει η ταινία στους κινηματογράφους! Συνεχίζουμε λοιπόν με Δόξα και Τιμή! Ακολουθεί η ανάβαση μου στη Θεσσαλονίκη αυτή την Κυριακή και η μία και μοναδική πανηγυρική προβολή του ντοκιμαντέρ στην αίθουσα Παύλος Ζάννας τη Δευτέρα 18 Μαρτίου στις 22.00! Αυτό όμως που περιμένω είναι το ταξίδι μου στο Λουξεμβούργο, τέλη Απριλίου, με τις δύο προβολές του ντοκιμαντέρ στην αίθουσα LUX της πρωτεύουσας του Λουξεμβούργου! Πάμε γερά!
4 σχόλια:
Και από πότε η Ακαδημία σημαίνει κάτι;Προσωπικά έχω χεσμένο κάθε βραβείο και ποτέ δεν με δελεάζουν για να δώ ή να ακούσω κάτι,μη σου πω πως μου λειτουργεί και αποτρεπτικά.Και για ποιά Ακαδημία μιλάμε;Την Ελληνική;Ας γελάσω,δεν έχουμε να φάμε και οι ακαδημίες μας μάραναν.Παπαριές,η αναγνώρηση ενός έργου έρχεται μέσω άλλων πραγμάτων και όχι μέσω ενός ηλίθιου βραβείου ηλίθιων κριτικών.Μπορώ να πω άπειρα παραδείγματα ταινιών συγκεκριμένα που θάμπωσαν και πήραν 100 βραβεία και ήταν τρελές παπαριές.Φυσικά αυτό πιάνει όλες τις υποτιθέμενες καλλιτεχνικές κατηγορίες,δες τι γίνετε στη μουσική.Θες δε θες,κινηματογράφος στην Ελλάδα είναι το ΑΝ του Παπακαλιάτη και μουσική ο Καραμουρατίδης,αλλά περισσότερο,αλλά και πίσω απ'όλα αυτά είναι το πανηλίθιο ελληνικό και κυρίως το Αθηναϊκό κοινό που σαν βλάχος τα υποστιρίζει,καθώς και εσείς οι ίδιοι οι δημιουργοί που δεν μιλάτε ποτέ.Γι'αυτό στεναχωριέσαι,γιατί δεν αντιδράς ουσιαστικά και όχι γιατί απλά δεν σε επέλεξαν στα χαζοβραβειάκια τους.Ξεκόλλα και εσύ και οι υπόλοιποι και κάντε κάτι αλλιώς θα γκριάνεζετε για πάντα.
τ2φ...
εγώ ένα σχόλιο έκανα που δε μπορούσα να μην κάνω, μια και είμαι άμεσα θιγόμενος.
έλα ρε τώρα που τά'βαλες και με το αθηναϊκό κοινό, 15 μέρες μένεις Θεσ/νίκη και θα κράζεις τους Αθηναίους τώρα;
Επειδή και Αθηναίος είμαι αλλά και έχω μείνει χρόνια σε δύο πολύ μεγάλες Ελληνικές πόλεις,--σε σχέση με άλλους που επειδή πήγαν μια φορά στο Βερολίνο έχουν δικαίωμα να κράζουν--, μπορώ με σιγουριά να σου πω πως το αθηναϊκό κοινό είναι πιό άσχετο και από το κοινό ενός χωριού που δεν έχει πάει ποτέ σινεμά στη ζωή του.Στη Θεσσαλονίκη επίσης βρίσκομαι για πολύ συγκεκριμένους λόγους και όχι από καθαρή επιλογή,βρίσκομαι εδώ γιατί εδώ βρήκα δουλειά για να μπορέσω να εξοικονομίσω τα φράγκα που μου λείπουν για να πάρω ΤΟ ΠΟΥΛΟ από αυτή τη ΚΩΛΟΧΩΡΑ και ελπίζω να μην ξαναγυρίσω ποτέ.Δεν περίμενα να έρθω εδώ για να κράξω,έκραζα και πριν.Αν το μόνο που σε σκάλωσε ήταν αυτό που έγραψα για το κοινό τότε κρίμα,γιατί τα υπόλοιπα που έγραψα ήταν εξίσου σοβαρά.
τ2φ...
μα δε βαριέσαι να γράφεις τέτοια μακρινάρια; ούτε δικηγόρος νά'σουν! μόνο το ''κατηγορώ εσένα, Ελισάβετ Νικολάου'' δεν μας είπες!
Δημοσίευση σχολίου