Κι αφού η Σόνια έκραξε τους θεοδωρακαίους, αναρτώντας πλακάτ που έγραφε Πληρώστε με! έξω απ' την πόρτα τους και μάλιστα κάλεσε και τους δημοσιογράφους, είπαν κι αυτοί να συνεργαστούν με τη Νατάσσα! Σου λέει, Θεοδωρίδου η μία, Θεοδωρίδου κι η άλλη! Τι κι αν η μία έχει τραγουδήσει στις μεγαλύτερες όπερες της Ευρώπης, ενώ η άλλη στα πιο in μαγαζιά της παραλιακής; Φωνάζουν όλοι για τις αποφάσεις που -υποτίθεται- λαμβάνει κάθε φορά η Μαργαρίτα Θεοδωράκη, κόρη του μεγάλου συνθέτη, σχετικά με τους νέους ερμηνευτές, οι οποίοι επανεκτελούν τα τραγούδια του πατέρα της. Θα μου επιτρέψετε όμως να διατυπώσω την άποψη ό,τι κύριος υπεύθυνος για την όλη κατάσταση είναι ο ίδιος ο Μίκης! Αυτός λέει και ξαναλέει ό,τι τον Γρηγόρη Μπιθικώτση τον ανακάλυψε στις νυχτερινές πίστες της εποχής- και είναι αλήθεια! Αυτός γράφει στα ένθετα των δίσκων του ό,τι η Βίκυ Λέανδρος είναι η σημαντικότερη (!) ερμηνεύτρια των τραγουδιών του! Αυτός χαίρεται να διευθύνει τον Γιάννη Κότσιρα στο Άξιον Εστί του, άσχετα εάν ο συγκεκριμένος τραγουδιστής έχει ένα χαμόγελο μέχρι τ' αυτιά την ώρα που λέει Μη παρακαλώ σας, μη την λησμονάτε τη χώρα μου! Αυτόν, τέλος, τον μεγάλο Μίκη, άκουσα να λέει σε παρέα ό,τι ο Αντώνης Ρέμος είναι ο νέος...Στέλιος Καζαντζίδης! Και μετά μας ενοχλεί (τ' ακούς, "αισθηματική ηλικία";) που ο Θόδωρος Αγγελόπουλος έκανε την πρεμιέρα της Σκόνης του χρόνου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών! Συγνώμη, παίδες, μπορεί η Νατάσσα Θεοδωρίδου να είναι συμπαθής σε λίγους έως συγκλονιστική σε πολλούς, αλλά να την ακούς στον Επιτάφιο του Γιάννη Ρίτσου, το λιγότερο που μπορείς να σκεφτείς είναι ό,τι θα τρίζουν τα κόκκαλα του μακαρίτη...
30 σχόλια:
συμφωνώ, αλλά φαίνεται ότι μετά από μια ηλικία η άνθρωποι κάνουν αλλοπρόσαλες επιλογές (θεοδωράκης, παπανδρέου κλπ κλπ) Κρίμα,και είναι αχώνευτη η θεοδωρίδου. Μπορεί να είναι ορμονικό, ξέρεις η ανδρόπαυση:)
celsius33...
άσ' τα, Κέλσιε, πολύ μεγάλη κουβέντα και πρέπει να αποσυνδεθώ τώρα απ' το διαδίκτυο. Θα δω τι θα γράψουν κι οι άλλοι φίλοι και θα σχολιάσω αργότερα. Άκου αχώνευτη και ανδρόπαυση, δεν παίζεσαι! Καλά να πει το "Αστέρι μου- φεγγάρι μου", πάει στο κέρατο, αλλά και τον "Επιτάφιο"; "Μέρα Μαγιού μου μίσεψες" και "χωρίς πουλάκι το κλουβί, χωρίς νερό η κρήνη" με τη Νατάσσα Θεοδωρίδου; Όχι, ρε συ, έλεος!
πριν απο τρία χρόνια η Μαργαρίτα Θεοδωράκη έλεγε σε συνέντευξη της οτι η συνεργασία Θεοδωράκη - Ρέμου την ζημίωσε οικονομικά γιατί αυτοί που ήταν σίγουρο ότι θα πάνε να δούνε τον Θεοδωράκη δεν πήγαν
όπως συνέβη και το ίδιο με τους ακροατές του Ρέμου.
όσο για την Θεοδωρίδου ας σκεφτεί ότι ανάλογη στροφή ( δεν θα πώ στην ποιότητα για να μην ξεφύγει η συζήτηση . . . ) σε χωράφια πέρα απο τις πίστες όπως με την Ευανθία Ρεμπούτσικα δεν την ωφέλησαν και τόσο.
αυτά.
καλησπέρα
Χαχαχαχα ! Η αλήθεια είναι πως μόνο ως ανέκδοτο θα μπορούσα να το φανταστώ πριν χρόνια , ακόμα και τώρα βέβαια ως ανέκδοτο το βλέπω.Ας μη ξεχνάμε όμως πως ο ίδιος είχε αποκαλύψει στο παρελθόν πως έβλεπε αννελιπώς τη "Λάμψη" κι ότι ακύρωνε ραντεβού με καλλιτέχνες για να μη τη χάσει .Επίσης πως υπήρξε υπουργός επί Νέας Δημοκρατίας ανευ χαρτοφυλακίου , δλδ υπουργός του κ@λου και σόρυ για την έκφραση αλλά ο ίδιος ο Μίκης την είχε αναφέρει σε εκπομπή.Χιούστον έχουμε πρόβλημα , όχι τώρα εδώ και πολλά χρόνια που έχουμε μπλέξει τους μενεξέδες με τους κορσέδες.Τελικά έχω μια αίσθηση πως μπροστά στις πωλήσεις ακόμα και τέτοιου βεληνεκούς καλλιτέχνες καταφεύγουν σε τέτοιες επιλογές . Ποιός ξέχασε την Καλομοίρα δίπλα στο Σαββόπουλο ? Εγώ πάντως όχι .
Επίσης όμως δεν ξεχνώ πως η Κατερίνα Στανίση ξεκίνησε δίπλα στο Νταλάρα γιατί είχε τότε τις φωνητικές δυνατότητες μιας καθαρής λαικής φωνής και θα μπορούσε να ακολουθήσει άλλους δρόμους.
Τεςπα οι σημερινές επιλογές ενός καλλιτέχνη μπορεί να μην αναιρούν το έργο που έχει προσφέρει , το αμαυρώνουν όμως , και δίνουν την αίσθηση στα νέα παιδιά πως η ελληνική μουσική είναι ένας αχταρμάς με ολίγην από ποιότητα , λίγο κλαρίνο και τζουρά να δικαιολογήσουμε τις παραδοσιακές μας καταβολές , 5 στιχάκια ψυλοπιασάρικα ψυλοδήθεν , και η Θεοδωρίδου χέρι-χέρι με την Καγιαλόγλου να τραγουδάνε : μέρα μαγιού με μίσεψες , για αυτό μωρό μου σόρυ μα έχω βρει καλύτερο αγόρι !!! Στην υγειά μας ! Πάντα τέτοια!!!
ΥΓ : Αν δεν με απατά η μνήμη μου η ανδρόπαυση ξεκινά λίγο μετά τα 60 εδώ πλέον δεν μιλάμε για ανδρόπαυση αλλά για ανθρώπαυση !! Τις καλησπέρες μου !!
εχω να δηλωσω οτι συμφωνω απολυτα με τον Celsius..
και με το ειρωνικο ποστ..που ηταν η καλυτερη διαμαρτυρια φιλε αντωνη!!
οχι δε δεχομαι..ουτε το ρεμο ουτε τη θεοδωριδου,ουτε κοτσιρα,ουτε κανενα συγχονο wannabe "αστερι" να πει τετοια κομματια..
θα αναστηθουν οι πεθαμενοι και θα μας κυνηγανε καμια ωρα..!!
συμπληρωνω επισης οτι η θεοδωριδου ειναι ο,τι πιο αχωνευτο εχω δει σε ερμηνευτρια!!
Λες και δεν υπάρχουν αξιόλογες ερμηνεύτριες στη χώρα. Άκου Νατάσα Θεοδωρίδου!!! Κι όταν λέω αξιόλογες δεν εννοώ μόνο την φωνή αλλά και τη στάση τους, τις επιλογές τους. Ευχαριστούμε Αντώνη για την ενημέρωση.
Θέλω να σου στείλω εκείνο το cd του Γιώργου Μιχαήλ που σου'χα υποσχεθεί. Στείλε μου που...
Έγραψα κι εγώ ένα ποστ για την αχώνευτη (μενεξεδένια μούσα του την αποκαλεί λέει ο Μίκης) και μου την έπεσε όλο το φαν κλαμπ της. Πλάκα είχε...
Στην αρχή δεν πίστεψα ότι θα γινόταν αυτή η συνεργασία. Νόμιζα ότι είναι μπαρούφες της Εσπρέσο. Δυστυχώς όμως είναι αλήθεια.
Εγώ πάλι πιστεύω ότι ο άνθρωπος όταν γερνάει, βγάζει αυτό που πραγματικά είναι και όλο το καιρό το έκρυβε με μαεστρία:)
Η αλήθεια είναι ότι ακούγεται λίγο γελοίο να τραγουδάει η Θεοδωρίδου τέτοιους στίχους. Και το τονίζω "στίχους". Με τη μουσική του Θεοδωράκη έχω προηγούμενα, ως μέλος συμφωνικής έχω παίξει έργα του και ήταν το χειρότερό μας, μια ολόκληρη ορχήστρα να εκτελεί χρέη ακομπανιαμέντων! Όμως παίζαμε και ξαναπαίζαμε μιας και εξυπηρετούσε τον εκάστοτε Δήμαρχο για πολιτικούς βέβαια λόγους.
Σκέπτομαι, μήπως την επέλεξαν λόγω συγγενικού επωνύμου;;;
Καλή σου νύχτα
το ανδρόπαυση για το μουσουργό βέβαια πάει έτσι? εγώ είμαι μακριά ακόμα¨)
Είναι πολύ ενδιαφέρουσα η πληροφορία σου -αν και αδυνατω να την πιστέψω- ακόμη πιό ενδιαφέρον είναι όμως, να σκεφτούμε όλοι μας, ποιοί πως και από που έκαναν αυτά τα ονόματα "πρώτα".
Ρομαντικέ μου Bosko ,εδω και χρόνια τα πάντα είναι χρήμα, το μόνο αρνητικό και διαφορετικό από παλιότερα είναι το μέγεθος της παιδείας και της αισθητικής που έχουν όσοι το διαχειρίζονται.
Προσωπικά είμαι ευτυχής που ο Μίκης Θεοδωράκης δεν θα εμφανιστεί στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης με την Εφη Θώδη, αρνούμενος έτσι την απόλυτη δημοσιότητα από το σύνολο του Τύπου. Εχει ακόμη τη δυνατότητα της επιλογής.
(κι όλο το παραπάνω αν και πικρό, όλοι κατα βαθος ξέρουμε πόσο αληθινό είναι πιά στις ¨μεταβατικές" μας μέρες)
Τουλάχιστον επιτρέπεται να πετάς καμιά γαρδένια, τίποτα;
Όσο για το 'Αστέρι μου,φεγγάρι μου' δεν θέλει ντέρτι, θέλει πάθος, για αυτό και οι μόνες που μπόρεσαν να το αποδώσουν ήταν η Μελίνα και η Χάρις.
Άντε και του χρόνου έχω τέλοιο σχήμα
Άντζελα Δημητρίου:Επιτάφιος (γιατί τον πόνο της μάνας τον έχει)
Sarbel:Ρωμιοσύνη και
Σταμάτης Γονίδης:Άξιον Εστί!
πλησίον του ποιητή...
εγώ πάντως θυμάμαι την Μαργαρίτα Θεοδωράκη σε πρόσφατη συνέντευξη της στην εκπομπή του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου να ανακοινώνει με περηφάνια σχεδόν τη συνεργασία της Λαϊκής Ορχήστρας Μίκης Θεοδωράκης με ένα σωρό σκυλάδες και να επιτίθεται στους ραδιοφωνικούς σταθμούς, που δεν παίζουν- λέει- τα τραγούδια του πατέρα της! Μόνο εγώ πάντως με την ασήμαντη παρουσία μου στο ραδιόφωνο παίζω τουλάχιστον τέσσερις φορές την εβδομάδα κάποιο τραγούδι του Μίκη- όχι με τη Λέανδρος, εννοείται, ούτε με τον Πλούταρχο, αλλά με τη Φαραντούρη κι άλλους καλούς ερμηνευτές.
Περί Νατάσσας Θεοδωρίδου, τι να πω, ποτέ δεν μου πήγαινε κι ακόμη και το τραγούδι από την "Πολίτικη Κουζίνα" μάλλον το ξέχασα γρήγορα.
Μελιώ...
χειμαρρώδης ο λόγος σου και συμφωνούμε απόλυτα! Έχω ακούσει με τ' αυτιά μου τον ίδιο τον Μίκη να λέει πως η Καγιαλόγλου, την οποία αναφέρεις, δε στήριξε τα τραγούδια του και γι' αυτό άλλωστε έγραψε στο ένθετο του cd με τη Βίκυ Λέανδρος ό,τι είναι η καλύτερη ερμηνεύτρια του τραγουδιού του με τίτλο "Σαν καφενείο" σε ποίηση Αγγελικής Ελευθερίου. Το πιστεύει- είμαι σίγουρος- απλά όλοι εμείς δεν ψηνόμαστε! Πως να ξεχάσεις την υπέροχη "Φαίδρα" που είχε κάνει στον Σείριο με την Καγιαλόγλου και τον Πανδή; Κι εσύ τεράστια κουβέντα άνοιξες, αγαπητή Μελιώ!
kostas L.A. ...
παρήγορο που τα λες εσύ αυτά, ένα παιδί 22 ετών. Τα δέχεσαι- δεν τα δέχεσαι, τα δεχόμαστε- δεν τα δεχόμαστε, αυτές είναι οι αναθεωρημένες πλέον βερσιόν στο, ιστορικής σημασίας, έργο του Μίκη Θεοδωράκη!
Άρτεμις...
τραγουδίστριες υπάρχουν, πολλές και καλές, όχι αναγκαστικά μόνο η Φαραντούρη, η Βενετσάνου και η Καγιαλόγλου. Μιλάω για νέα πρόσωπα. Άσχημα δηλαδή ήταν που τραγούδησαν ο Παντελής Θεοχαρίδης και ο Βασίλης Γισδάκης την "Ρωμιοσύνη" του Ρίτσου και το "Μαουτχάουζεν
του Καμπανέλλη; Η Βικτωρία Ταγκούλη, ας πούμε, δε θα μπορούσε να πει ξανά τα πιο λυρικά έργα του Μίκη; Αλλά, βλέπεις, δε φέρνουν τον κόσμο της πίστας τα εν λόγω παιδιά, δεν κάνουν για το γέμισμα του μπεζαχτά...
μην αγχώνεσαι με το cd του Μιχαήλ, νομίζω πως υπάρχει ήδη στη δισκοθήκη μου, στο' χα ξαναπεί.
A.F. Marx...
ψόφησα στο γέλιο με το post σου, υποκλίνομαι! Α, ώστε έτσι, έγινε και Μενεξεδένια Μούσα η Νατάσσα; Πάλι καλά να λέμε, δηλαδή! Άρα μετά την "Εποχή" ο Μίκης γίνεται θέμα και στην "Espresso"! Καλά μου' λεγε ένας φίλος ό,τι ζούμε την εποχή του απόλυτου αχταρμά, του ιδεολογικού άρτσι- μπούρτζι και λουλάς!
Margo...
είσαι λίγο αυστηρή ως μουσικός, η αλήθεια είναι. Κι εδώ αισθάνομαι την ανάγκη να υπερασπιστώ τον Μίκη, χωρίς να είμαι ο πλέον αρμόδιος να κρίνω τη μουσική του. Σε αντίθεση με τον Χατζιδάκι που υπήρξε ασπούδαστος μουσικός, ο Θεοδωράκης σπούδασε στο Παρίσι με τους μεγαλύτερους δασκάλους. Το ό,τι ερχόμενος στην Ελλάδα το ΄60 προτίμησε να ασχοληθεί εκτενώς με τις λαϊκές φόρμες, τους ποιητές και τους Λαμπράκηδες, αυτό είναι δική του ξεχωριστή ιστορία, για την οποία όμως παραγκωνίστηκε το υπόλοιπο έργο του συμφωνικής φύσης. Λέω τώρα εγώ...
celsius33...
don't worry, το καταλάβαμε όλοι, φίλτατε!
"Αισθηματική ηλικία"...
Η Έφη Θώδη ερμηνεύει Μίκη Θεοδωράκη; μη ρίχνεις ιδέες...
Γνωστό τοις πάσι ό,τι τα πάντα είναι χρήμα, αν και θα έπρεπε απ' αυτή τη θλιβερή κατάσταση να απέχει ο Μίκης με τραγούδια που πια έχουν περάσει, όπως έχω ξαναγράψει, στο DNA του Έλληνα. Εμένα αυτή ειν' η άποψη μου.
Θράσος...
αυτό θέλω να τ' ακούσω, την Άντζελα με γόβα στιλέτο, το μαλλί πρόκα και τη μάπα μετά το τελευταίο λίφτινγκ, να τραγουδάει δακρυσμένη "Που πέταξε τ' αγόρι μου, που πήγε το παιδί μου"! Για τον Σαρμπέλ στη "Ρωμιοσύνη", θα ήταν έως και σουρρεαλισμός, ενώ για τον Γονίδη στο "Άξιον Εστί", μη σου πω ό,τι θα ήταν καλύτερος από τον Κότσιρα! Στο τέλος τι μένει; Ο Μίκης με τον Γιάννη Πάριο δίπλα του, λευκοντυμένοι αμφότεροι, να εκτελούν τα ερωτικά τραγούδια του Θεοδωράκη, κάνοντας τα τελείως ξενέρωτα, άοσμα, άχρωμα και άγευστα! Ε, ρε Χατζιδάκι, που είσαι; Θα το λέμε και θα το ξαναλέμε αυτό για πολλά χρόνια, μου φαίνεται!
Δε θα ήθελα να πω πολλά αλλά με προκαλείς:) Όταν το έργο του δημιουργού αξίζει δε παραγκωνίζεται ειδικά όταν ο ίδιος είναι ΜΕΣΑ στα πράγματα. Προτίμησε τις λαϊκές φόρμες γιατί εκεί ήταν πολύ καλός και καλά έκανε, άφησε σπουδαία δουλειά. Ξέρεις τι είναι να διευθύνει την ορχήστρα ο ίδιος ο συνθέτης και να μη γνωρίζει το έργο του; Όχι τώρα που είναι μεγάλος, χρόνια πριν.
Ας μη πω άλλα, είπαμε, έχει αφήσει σπουδαία δουλειά και αυτό έχει σημασία. Άλλωστε η ιστορία θα δείξει...
Margo...
σου ξαναλέω ό,τι εσύ ως μουσικός είσαι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη και προβληματισμένη στο θέμα "λαϊκός και συμφωνικός Μίκης" κι ενδεχομένως (δηλαδή σίγουρα) να ξέρεις κάτι παραπάνω απ' όλους εμάς. Οπότε, εμείς στεκόμαστε ως απλοί ακροατές, φανατικοί ή μη, της μουσικής του, δυσανασχετώντας όποτε νομίζουμε ό,τι αυτή κακοποιείται, ακόμη κι από τον ίδιο τον δημιουργό της!
Σ' ευχαριστώ για τα σχόλια σου!
"Τα δέχεσαι- δεν τα δέχεσαι, τα δεχόμαστε- δεν τα δεχόμαστε, αυτές είναι οι αναθεωρημένες πλέον βερσιόν στο, ιστορικής σημασίας, έργο του Μίκη Θεοδωράκη!"
δε με αφορουν οι αποψεις του Μικη,γιατι οι επιλογες των τελευταιων χρονων τουλαχιστον δεν τον κολακευουν καθολου..
και σε καμια περιπτωση δε θα υπαρξει ερμηνεια ανταξια του Μπιθικωτση στα κομματια του Αξιον Εστι..ειτε ο ερμηνευτης ειναι ο κοτσιρας ειτε οποιοσδηποτε αλλος..
οπως επισης κανεις,τυπου Βαλτινος,δε θα μπορεσει ποτε να φτασει το Μανο Κατρακη..στην αποδοση της Πορειας στο Μετωπο και των αλλων κομματιων αναμεσα στα μουσικα μερη του ιδιου εργου..
μπορουν πολλοι να με χαρακτηρισουν ως ΑΠΟΛΥΤΟ..και δε θα με στεναχωρησει καθολου..ακομα και στενομυαλο με θεωρω εγω ο ιδιος μπροστα σε τετοια σκηνικα "ιεροσυλιας"..
αυτα απο μενα..κι ελπιζω να μην εγινα κουραστικος!! :)
Kostas L.A. ...
καθόλου κουραστικός, ίσα- ίσα οργισμένος ακούγεσαι και ως εκ τούτου με ενδιαφέρον. Η επικρατούσα άποψη ήταν ό,τι το "Άξιον Εστί" έπρεπε να ξαναηχογραφηθεί για να φτάσει στους νεότερους! Στους καταναλωτές της νέας γενιάς, θα έλεγα εγώ! Λες κι ένα τέτοιο έργο θα αντιμετωπιζόταν απαραιτήτως ως μουσειακό μνημείο, αν έμενε μόνο στη βερσιόν με τον Μπιθικώτση, τον Κατράκη και τον Δημήτριεφ. Ο Χατζιδάκις που δεν ξανάγγιξε ποτέ τον "Μεγάλο Ερωτικό" από το 1972 που τον έγραψε μέχρι τον θάνατο του το ΄94, ανόητος ήτανε;
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΙΧΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ 'ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΨΗΛΑ ΤΟ ΠΕΖΕΙΣ ΘΕΟΣ 'ΚΑΤΙ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ. ΚΑΛΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΑΝΤΩΝΗ . Α ΄΄ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ . ΚΑΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΙ ΜΑΣ ΞΕΧΑΣΕΣ ΩΜΩΣ.ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ...
ναι, ναι, αναφέρεσαι στον "Μίκη Μάους" από το "Zorba the Freak" του Παύλου Σιδηρόπουλου, το' χα ξεχάσει τελείως. Δεν τον χάλασε όμως τον μακαρίτη που είπε σε α΄ εκτέλεση ένα από τα ωραιότερα τραγούδια του Μίκη σε στίχους μάλιστα του Λευτέρη Παπαδόπουλου ("Κάποτε θά' ρθουν").
Ρε συ Παναγιώτη, δε σας ξέχασα, αλλά όλη μέρα και νύχτα γράφω για δίφωνο, Εποχή, ΠΟΠ + ΡΟΚ, culture και ΟΑΣΙΣ. Μάλλον δεν είμαι για συναυλίες και λάιβ αυτόν τον καιρό, τρέξτε εσείς να μην το χάσετε κιόλας! Θα τα πούμε κι από το τηλέφωνο!
Η αλήθεια είναι ότι δε με χαροποίησε ιδιαίτερα η επιλογή της Θεοδωρίδου ούτε κι εμένα. Επίσης, θεωρώ κι εγώ πως οι τελευταίες του επιλογές δεν ανέρχονται στο επίπεδο της μουσικής που έχει κάνει, ακριβώς διότι οι νέοι ερμηνευτές της έχουν κάνει άλλες επιλογές. Παρόλα αυτά, νομίζω ότι δε θα έπρεπε να είμαστε τόσο επικριτικοί. Όλοι, άλλωστε, αξίζουν μια ευκαιρία. Αμφιβάλλω ότι η Θεοδωρίδου πιστεύει πως η ερμηνεία της θα είναι ανώτερη όλων των προηγουμένων. Το ότι θα είναι λιγότερο καλή από άλλους δεν αρκεί, για να την απορρίψουμε. Τέλος, είμαι και εγώ μουσικός και -αλήθεια- αδυνατώ να κατανοήσω την ένσταση της Margo... Τον κατηγορεί για παραμέληση κάποιων οργάνων στις συνθέσεις του ή μήπως όχι; Αν ναι, πάντως, δε νομίζω ότι αυτό είναι κάτι που μπορούμε να του προσάψουμε.
Αντώνη καλησπέρα! Εμένα πάλι καθόλου εντύπωση δε μου κάνουν αυτές οι κινήσεις του Μίκη και της κόρης του. Και τι έγινε δηλαδή; Όπως κανείς δε θυμάται το Άξιον Εστί με τον Κότσιρα έτσι δε θα θυμάται και τη Θεοδωρίδου. Άσε τον άνθρωπο να βγάλει κανά φράγκο τώρα στα γεράματα... :)
Σ.Π.Ρ. ...
σε ποιον να δώσουμε, ρε συ Σ.Π.Ρ., μια ευκαιρία; στη Νατάσσα Θεοδωρίδου; που σε λίγο απ' την πολύ πλαστικοποίηση που έχει υποστεί θα γιορτάζει της Μεταμορφώσεως; πολύ επιεική σε βρίσκω κι εδώ πρέπει να σου πω ό,τι δεν είναι η Θεοδωρίδου το πρόβλημα, όσο το ό,τι τραγούδια ταυτισμένα με τους αγώνες ενός ολόκληρου λαού (όσο μπανάλ κι αν ακούγεται) κατήντησαν τσιχλόφουσκες για μεταξένιες μούσες και αρχίδια καλαβρέζικα, με το συμπάθειο! Τώρα, όσον αφορά τη διαφωνία σου με τη Margo, μουσικοί είστε, βρείτε τα!
Να' σαι καλά, φίλτατε!
Μιχάλης Τσαντίλας...
μα, ξαναλέω ότι ο Μίκης δε συνεργάζεται με τη Νατάσσα Θεοδωρίδου για τα λεφτά, αλλά επειδή πιστεύει πως μπορεί πράγματι να τραγουδήσει τον "Επιτάφιο". ΟΚ, μπορεί, λοιπόν! Το δικαιούται όμως; τόσο ευκολοφόρετα εννοεί τα σπουδαία τραγούδια του ο Μίκης Θεοδωράκης; απορώ...
Δημοσίευση σχολίου