Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

TOP 10 ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑΣ 2000- 2009 ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΦΩΝΟ!

Νο 1- ΛΕΝΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ- Ημερολόγια (Οδός Πανός, 2008)
Νο 2- ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΘΕΟΧΑΡΙΔΗΣ- ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΡΚΑΤΟΠΟΥΛΟΣ- Χ. Γ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ- Τα τραγούδια του χαμένου ποιητή (Σείριος, 2000)
Νο 3- LOLEK- Alone (Inner Ear, 2009)
No 4- ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ- Βραχνός Προφήτης (Lyra, 2000)
No 5- ΝΙΚΟΣ ΧΑΛΒΑΤΖΗΣ- Πλάνο Εξόδου (Lyra, 2006)
No 6- ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ- Νεροποντή (Universal, 2009)
No 7- ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΓΓΕΛΑΚΑΣ & ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ- Από 'δω και πάνω (alltogethernow/EMI, 2006)
No 8- YOUR HAND IN MINE- Every night dreams (Inner Ear, 2008)
Νο 9- ΔΑΝΑΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ- Οίκος Αντοχής (Καθρέφτης Ήχων Αληθινών, 2007)
Νο 10- ΜΑΡΙΑ ΒΟΥΜΒΑΚΗ- Το τερραίν του Παραδείσου (Σείριος, 2007)
κκκ
* ζητήθηκε τον περασμένο μήνα από το δίφωνο σε όλους τους συντάκτες του να παραδώσουμε μία λίστα με τους δέκα καλύτερους ελληνικούς δίσκους της δεκαετίας που έφυγε. Η σούμα από τις λίστες των συναδέλφων δημοσιεύθηκε στο τρέχον τεύχος και στο site του περιοδικού (www.difono.gr), όπου μπορούν επίσης να ψηφίσουν και οι αναγνώστες- επισκέπτες. Εγώ έπεσα μέσα μόνο σε δύο δίσκους που επέλεξα, στον Βραχνό Προφήτη του Θανάση Παπακωνσταντίνου και στο Από ΄δω και πάνω του Γιάννη Αγγελάκα με τους Επισκέπτες. Όλοι οι άλλοι, ως φαίνεται, αποτελούν δείγματα ενός αυστηρά υποκειμενικού γούστου και μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος απόλυτα με τις επιλογές μου.

36 σχόλια:

maira είπε...

Αν και ...
ακούω και κυκλοφορώ topless

...την ακούω πραγματικά με κάποιες απ τις δικές σου νtopες


;)

το Άρωμα του Τραγουδιού είπε...

Ειδικά “Τα τραγούδια του χαμένου ποιητή” (τα οποία ήταν και στη δική μου 10άδα), έπρεπε κατά την ταπεινή μου άποψη να βρίσκονται όπως και να ‘χει στα καλύτερα άλμπουμ της δεκαετίας.

Εγώ απ’ την άλλη, έβαλα Νο1 την Αμοργό του Χατζιδάκι…

Μιχάλης Τσαντίλας είπε...

Γεια σου Αντώνη! Νομίζω ότι συνέπεσε το γούστο σου με των υπολοίπων και σε έναν τρίτο δίσκο, τη Νεροποντή.

BOSKO είπε...

ksipnistere...
μου το' χεις αφήσει τουλάχιστον άλλες δυο φορές το ίδιο σχόλιο!
ξύπνα ρε!

BOSKO είπε...

maira del mar...
άκου τότε και το All is loneliness από Joplin και θα νιώσεις helpless!
ότι πρέπει για μιαν ακόμη topless βραδιά στη sleepless Sugar Town!

BOSKO είπε...

Το Άρωμα του Τραγουδιού...
όλο λέμε με τον Παντελή να κάνουμε μια συνέντευξη για τον εκπληκτικό αυτό δίσκο, όποτε έρχεται σπίτι μου από Θεσ/νίκη, αλλά νομίζεις προλαβαίνουμε; μια αυτός τρέχει με τον Λεοντή, μια εγώ με τα δικά μου, στην είσοδο και στην έξοδο της πολυκατοικίας βλεπόμαστε κάθε φορά. Σίγουρα, ένας δίσκος- αριστούργημα με έναν τίτλο που εμπνεύστηκε ο Μάνος Χατζιδάκις απ' όταν άκουσε τα τραγούδια των δημιουργών στους Αγώνες Ελληνικού Τραγουδιού Καλαμάτας. Όσο για τον Παντελή, δε θα φανταζόμασταν καλύτερο ερμηνευτή του έργου, λαϊκός και πολύ λυρικός ταυτόχρονα, ο ιδανικός τραγουδιστής του "Μεγάλου Ερωτικού" αν εμφανιζόταν το 1972, σύμφωνα και με τη Νένα Βενετσάνου που έχουν τραγουδήσει ντουέτο.
Περί "Αμοργού", θα διαφωνήσω, φίλε Μάκη, παρ' ότι είχα ενθουσιαστεί αρχικώς, μετά άρχισα να αναρωτιέμαι γιατί ο Χατζιδάκις δεν ηχογραφούσε το έργο επί 35 ολόκληρα χρόνια κι όλο το άφηνε και το ξανάπιανε. Σήμερα πια το εν λόγω πολυτελές (απ' άποψη έκδοσης) cd μού ακούγεται άχρωμο και άγευστο παρά τις πομπώδεις ορχήστρες και τις καλές ερμηνείες της Φαραντούρη, του Χριστογιαννόπουλου και του Δημοσθένους. Συν τοις άλλοις, έχεις ακούσει το "Τι να μου κάμει η σταλαγματιά" με τη φωνή της Φλέρυς από πρόβα με τον Χατζιδάκι στη Νέα Υόρκη του ΄70;
τι να λέμε τώρα...

BOSKO είπε...

Μιχάλης Τσαντίλας...
σωστό σε βρίσκω εσένα και μένα λιγότερο παρατηρητικό!
thanx!

Ορφέας είπε...

Πολύ ενδιαφέρουσα η λίστα με τις επιλογές σας.
Δεν έχω ακούσει το δίσκο Τα τραγούδια του χαμένου ποιητή, αλλά με έχετε ψήσει να τον ψάξω. Ξέρετε αν είναι εύκολο να βρεθεί πια;
Ο μόνος δίσκος από τους υπόλοιπους που δε μου άρεσε (αλλά καθόλου) είναι η Νεροποντή. Και προσωπικά προτιμώ τις Ανάσες των λύκων από το δίσκο του Αγγελάκα με τους Επισκέπτες.
Έριξα μια ματιά και στις επιλογές των συντακτών του περιοδικού και η αλήθεια είναι ότι έμεινα έκπληκτος. Αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατόν να προσπερνά κανείς ένα δίσκο σαν τα Ημερολόγια (ακόμα κι αν δεν είναι ο σημαντικότερος δίσκος ούτε της δεκαετίας ούτε της Λένας Πλάτωνος, είναι μια δουλειά κατακτημένης αισθητικής στην οποία υπάρχουν διαμάντια όπως η Μετακόμιση και η Θάλασσα) και να προτείνει εκείνο το ανεκδιήγητο Live - σαλάτα του Κότσιρα; Είναι η εμπορική επιτυχία που θολώνει τις κρίσεις; Με ποια λογική επιλέγει κανείς τον πιο αδύναμο δίσκο της Χαρούλας (το Ως την άκρη του ουρανού σου) όχι στη δεκαετία αλλά ίσως και σε ολόκληρη την πορεία της και δεν προτιμά το πανέμορφο άλμπουμ που κυκλοφόρησε πρόσφατα; (Μιας και ανέφερα το δίσκο, διάβασα την κριτική σας στο περιοδικό και έχω την αίσθηση ότι είναι μάλλον η πιο ψύχραιμη και διαυγής από όλες τις απόψεις που άκουσα για τη συγκεκριμένη δουλειά είτε ήταν θετικές είτε αρνητικές).
Είναι η πρώτη φορά που σας γράφω, αλλά τους τελευταίους δυο μήνες, από τότε που ανακάλυψα το blog, σας διαβάζω καθημερινά. Καλή συνέχεια.
Υ.Γ. Στην κορυφή της δικής μου λίστας βρίσκεται το Silent Disco

BOSKO είπε...

Ορφέας...
γεια σου, Ορφέα, και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
πρώτον: δύσκολο να βρεις σήμερα τα "Τραγούδια του χαμένου ποιητή", ειδικά στα μεγάλα δισκάδικα, εκτός αν τους έχει ξεμείνει κάνα κομμάτι. Κι απ' όσο γνωρίζω εκ των έσω απίθανο ο Σείριος να κάνει επανέκδοση του έργου. Να το ψάξεις πάντως και δεν ξέρεις καμιά φορά.
δεύτερον: εμένα μου άρεσε η "Νεροποντή" και κάποια κομμάτια, πάρα πολύ. Θεωρώ το cd την ωριμότερη εργασία του τραγουδοποιού.
τρίτον: συμφωνώ ότι ήταν αριστούργημα και οι "Ανάσες των λύκων", όμως στο "Από 'δω και πάνω" υπάρχει μέσα το "Σιγά μην κλάψω", ένα από τα ωραιότερα τραγούδια της δεκαετίας!
τέταρτον: περί Πλάτωνος- Κότσιρα- Αλεξίου δεν έχω να πω κάτι, ούτε μπορώ να σχολιάσω τις γνώμες συναδέλφων, καθώς δόθηκε στη δημοσιότητα μόνο η σούμα και όχι οι λίστες του καθενός ξεχωριστά.
πέμπτον: συνέχισε να διαβάζεις, έχουμε ανάγκη από τέτοιους αναγνώστες- σχολιαστές.
& έκτον: επίσης μου άρεσε το "Silent Disco", αλλά τι να πρωτοχωρέσει σε μία λίστα δέκα μόνο δίσκων; ξέρεις πόσα άλμπουμ άφησα εκτός;
καλημερίζω!

Ανώνυμος είπε...

Ψηφήσαμεν κι εμείς...τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται για το τι ψήφισα πρώτο..δεύτερη η "Νεροποντή" και μόνο για το απίστευτο τραγούδι "Πατρίδα" εκτός των άλλων..Λοιπόν επειδή σου το είχα υποσχεθεί και επειδή υπάρχουν κι άλλοι εδώ που αγαπούν τις μουσικές της παρέας Άγγελάκα για να πάρουν κ μια ιδέα σου στέλνω τα βιντεάκια από τις συναυλίες: Το πρώτο είναι της παρέας μου και στο αφιερώνω όχι τυχαία όπως θα δεις, αλλά πιο πολύ το "Αγρια των άστρων μουσική" που νομίζω σου ταιριάζει πολύ ο στίχος. Αυτό με τις Διώνες είναι το μόνο που βρήκα και που δεν έχει τόσο καλό ήχο όμως! Ελπίζω μόνο να έχεις χρόνο να τα απολαύσεις.

http://www.youtube.com/watch?v=WEmSemYyh3Q&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=pOBBRick-ho

http://www.youtube.com/watch?v=962RKlPHwTo&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=XM2hfPSPq_g&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=glPDngbysS8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=vf1QXM7qLKY

Δέσποινα
υ.γ ..και στα επόμεναααα!!!

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=xb6Mo2OKa7I

BOSKO είπε...

Δέσποινα...
σ' ευχαριστούμε, Δέσποινα, για τα βιντεάκια και μόλις βρω χρόνο, όχι μόνο θα τα δω, αλλά θ' αναρτήσω και κάποια εδώ μέσα.
ανήκεις στο site- fun club του Αγγελάκα; κάπου πήρε το μάτι μου κάποιον ή κάποιους που δυσαρεστήθηκαν επειδή έβαλα το "Από 'δω και πάνω" στο Νο 7 και όχι ψηλότερα. Κρίμα κι άδικο, διότι κοίταξα να χωρέσω όπως- όπως τους δίσκους μέσα στη δεκάδα. Για μένα δηλαδή όλα αυτά τα άλμπουμ θα έπρεπε να βρίσκονται στο Νο 1, alltogethernow σα να λέμε!

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
ο σωστός τίτλος του τραγουδιού είναι "Η εφηβεία που δεν θα παραδεχόμασταν" και όχι "αποδεχόμασταν", επομένως μάλλον έπρεπε να επιλέξεις την άλλη οπτικοποίηση του που υπάρχει στο youtube!
thanx, anyway!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα Boskaki!! Ρε συ μη σε στενοχωρεί αυτό που διάβασες, νομίζω ότι δεν είχαν διαβάσει προσεκτικά κάποιοι τι έγραφες και...και στο κάτω κάτω γούστο σου και καπέλο σου να έχεις την άποψή σου!! Αλίμονο δηλαδή!! Πολύ χαίρομαι για τα βιντεάκια που θα αναρτήσεις!!

Δέσποινα

BOSKO είπε...

Δέσποινα...
ΟΚ, απλά ρε συ αυτά τα λούστηκα απ' το fun- club του Βασίλη Παπακων/νου, δεν τα δέχομαι όμως κι απ' τους νεολαίους οπαδούς του Αγγελάκα, που αντικειμενικά έχει φανεί από 'δω μέσα η εκτίμηση μου στον καλλιτέχνη.

Ανώνυμος είπε...

Θεωρείτε σοβαρό το θέμα να γράφει κάποιος λάθος το ρήμα που εμπεριέχεται στον τίτλο ενός τραγουδιού ώστε να τον αποτρέπετε να δει το βίντεο του και με το να του προτείνετε κάποιο άλλο στη θέση αυτού?

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
ξέρεις τι πεθύμησα τώρα; μπάμιες με κοτόπουλο! Άντε καληνύχτα!

BOSKO είπε...

Δέσποινα...
ελήφθη, Δέσποινα, σ' ευχαριστώ!
θα σε/ σας τσεκάρω διαδικτυακώς με μεγάλη χαρά!

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν το είδες; Ελπίζω να το χάρηκες πάρα πολύυυυυ!!!
Δέσποινα

Ανώνυμος είπε...

στο τοπ-αβαντα-σου αφησες απ'εξω albums οπως το φετεινο Nightstalker,το ''ηρθαμε να σας ξαναμαθουμε ποσα κιλα αρχιδια εχει το rock'' album επανοδος των Last Drive
το Kafka του Σοκου
το Painting The Air των Purple Overdose
το Ταξιδοσκόπιο της Κρίστης Στασινοπούλου
το Γέλιο των Πολλών του Σαδικη

αλλα προφανως με αυτους δεν εχεις πιει ποτε καφε
καλες οι εμμονες σου (στηριζουμε καθε δυσλειτουργια εγκεφαλου)
αλλα η λιστα σου ειναι επιεικως απαραδεκτη

ολα τα παραπανω με μπολικη αγαπη απο εναν ΠΑΟΚτση που αγαπαει το μπλογκ σου

Μιχαηλ ''00i00'' Επωνυμο

BOSKO είπε...

Φασιστάκο ΠΑΟΚτσή,
δικαιώνεις τον τίτλο του ανεγκέφαλου φίλαθλου, παρ' όλη την αγάπη σου προς το blog μου (να κι ένα καλό που έχεις)! Φασιστάκος είσαι 100%, μη σου πω και 16- το πολύ- ετών, αφού οτιδήποτε δεν σου αρέσει ή μάλλον που δε γνωρίζεις πρέπει να καεί στο πυρ το εξότερον!
επίσης, το "Ταξιδοσκόπιο" της Κρίστης βγήκε το '08, όχι το ΄09 και το' χω τιμήσει εδώ μέσα, όταν εσύ ήσουν ακόμη αγέννητος.
τέλος, καφέ έχω πιεί και με τον Σόκο και με την Κρίστη, ΟΚ;

Ανώνυμος είπε...

Boskaki καλημέρα! Σκέφτηκα να σου στείλω άλλα δύο βίντεο από τη συναυλία, το ένα είναι η διασκευή των παιδιών στο "Μια όμορφη μελαχρινή" που ήθελα να το ακούσεις, το δεύτερο είναι το "Δε χωράς πουθενά" σε εκτέλεση με μπαγλαμαδάκι....http://www.youtube.com/watch?v=YUVyIYLx2dc&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=grcvy65DaI4&feature=player_embedded

Είναι λίγο "κουνημένα", γιατί χτυπιόταν η ...σκηνοθέτις τρελαμένη φιλη, αλλά νομίζω ότι μεταδίδουν πολύ ζωντάνια και τρέλα..

...λοιπόν δεν το παρακάνω άλλο με τα youtube, υπόσχεσις αυτό!! Εύχομαι πάλι καλή ανάρρωση και όσο γίνεται λιγότερα ζόρια να περνάτε!

Φιλια!

Δέσποινα

Ανώνυμος είπε...

δικαιολογησε αν θες το ''φασιστακος''
και την αφαιρεση 18 ετων απο την ηλικια μου
το οτι το Ταξιδοσκοπιο βγηκε το 08 κι οχι το 09 τι σχεση εχει με οτι εχω γραψει?
το οτι εχεις κανει αναφορες στο μπλογκ σου (απολαυστικες ομολογουμενως) τι σχεση εχει με την λιστα σου?

αν σε πειραξε το σχολιο περι εμμονων τοτε καλυτερα να το ξανασκεφτεις....μουσικοκαυλοι ειμαστε και οι εμμονες με καποιους καλλιτεχνες ειναι βασικο στοιχειο του σπορ

το σχολιο περι ''ανεγκεφαλου *οπαδου'' το προσπερνω με την διαπιστωση οτι εχεις μια εικονα ξεκαθαρα σχηματισμενη απο οτι εισπρατεις απο τα ΜΜΕ

αυτα
Φασιστακος ''34 εργατικων πρωτομαγιων'' Μπουγατσοκιμας

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
μεγάλε, μπήκες στο "σπίτι" μου και με στυλάκι που δε γουστάρω καθόλου, μού τη λες ότι στηρίζω καλλιτέχνες που πίνω καφέδες μαζί τους. Σε χαλάει; Αν ναι, στ' αρχίδια μου! Έχεις ακούσει Βουμβάκη, Χαλβατζή ή Παναγιωτοπούλου ώστε να θεωρείς ότι είναι κατώτεροι ή "λιγότεροι" αυτών που αναφέρεις εσύ; Γιατί δηλαδή να πρέπει να μας επιβάλλεις το δικό σου γούστο; Πες τη γνώμη σου χωρίς να με προσβάλλεις. Γι' αυτό σε αποκάλεσα φασιστάκο κι εξακολουθώ να το πιστεύω, τη στιγμή που μου τη λες ως κατευθυνόμενο ον από τα ΜΜΕ. Αν είναι δυνατόν! Για τράβα στη γωνία να δεις αν έρχομαι, σε ποιον το λες αυτό άραγε;
τέλος, χαριστικά σε ξαναδημοσιεύω, αφού μπήκες στον κόπο ν' απαντήσεις. Ξέρεις, γίνομαι κι εγώ γκράντε φασίστας όποτε μου κάνει κέφι και σ' αφήνω να μιλάς με την πάρτη σου.
Άκου να δεις, θα μας την πει ένας Ανώνυμος Μπουγατσοκιμάς για τους Last Drive και τον Σόκο. Έλα παππού μου να σου δείξω τ' αμπελοχώραφα σου...

BOSKO είπε...

Μπουγατσοκιμάς...
ή μάλλον κατάλαβα ποιος είσαι...
ρε ζόρι που τραβάει ο κόσμος απογευματιάτικα...

Ανώνυμος είπε...

ελπιζωντας οτι εχω ακομα το δικαιωμα να κανω μια ακομα αναρτηση παιρνω μια βαθια ανασα και πληκτρολογω...

περι καφεδων κλπ...
το μπλογκ σου οπως λες κι εσυ ο ιδιος αγαπαει την Λενα την Φλερυ τον Μανο τον Lolek κλπ κλπ
προφανως με καποιους απο αυτους εχεις φιλικη σχεση(τους εν ζωη τουλαχιστον),προσεξε φιλικη σχεση γραφω,ΔΕΝ σε θεωρω δημοσιοσχετιστα
προφανως τους εχεις την αναλογη αδυναμια
προφανως τα εργα τους εχουν διαφορετικη βαρυτητα για σενα
οκ λοιπον...ομορφα και αγια ολα τα παραπανω και σε διαβεβαιω οτι κι εγω καπως ετσι αλλα Χ100 αντιμετωπιζω και προβαλω στον περιγυρο μου τους μουσικους με τους οποιους εχω νταραβερια

μονο που υπαρχει μια διαφορα..εγω ειμαι ενας ταπεινος ακροατης
εσυ ομως εισαι κατι παραπανω απο αυτο
ελπιζω να καταλαβες τωρα το σκεπτικο μου,αν οχι τοτε στ'αρχιδια σου

γιατι ρωτας αν εχω ακουσει Βουμβακη κλπ? η ενσταση μου δεν ειναι στο οτι εχεις τους συγκεκριμενους καλλιτεχνες στην λιστα σου αλλα το οτι δεν εχεις αυτους που ανεφερα στο πρωτο μου ποστ...τοσο απλα
και σαφεστατα δεν τους θεωρω κατωτερους απο τους ''δικους μου'' ε? για Τεχνη μιλαμε...μη μετρησιμος νταλκας

και τελος δυο διευκρινισεις
αποκαλεσα απαραδεκτη την λιστα σου,ΟΧΙ εσενα...αν πω της μανας μου ''μαλακια τον εκανες τον μουσακα'' δεν την αποκαλω μαλακισμενη ε?
δεν σε χαρακτηρισα κατευθυνομενο ον απο τα ΜΜΕ
την συγκεκριμενη αποψη σου χαρακτηρισα

καταλαβες ποιος ειμαι???
γνωριζομαστε και δεν το ξερω?
το ονοματεπωνυμο μου παντως και ολα μου τα στοιχεια στα στελνω στο mail σου

Υ.Γ. λες να ηθελα να σου ''μαθω'' τους Last Drive και τον Soco?μεγαλα παιδακια ειμαστε

Ανώνυμος είπε...

Προς Μπουγάτσακάτι...
Αμάν ρε φίλε! Τι ζόρι τραβάς και τα βάζεις με τον Αντώνη, εκείνος δε θέλει να μας επιβάλλει το γούστο του, λέει απλά την άποψή του τεκμηριωμένη πάντα και ψαγμένη, ενώ εσύ τι κάνεις, σνομπάρεις και υπονοείς διάφορα! Και γιατί δεν τα βάζεις με το Δίφωνο στο κάτω κάτω ρε μεγάλε που μέσα στη σούμα παραλείπει πραγματικά αξιόλογες δουλειές και βάζει μέσα και τα συνήθη, ούτε καν αυτά που είπες δεν υπάρχουν...τι να πρωτοβάλει σε μια λίστα με 10 άλμπουμ ο άνθρωπος δηλαδή...και για τι καφέδες- ναργιλέδες μιλάς, αντί να παρακαλάτε μερικοί που υπάρχει ένας άνθρωπος και χάρις σε αυτόν παιδιά αξιόλογα που θα έτρωγαν πόρτα και έχουν φάει(ούτε αυτά στη λίστα του Διφώνου) μπορούν και ακούγονται, που δε χαρίζει κάστανα και κράζει αυτούς που πρέπει...ξέρεις τι είναι αυτό σε αυτή τη χώρα ρε έξυπνε; Για συνειδητοποίησέ το!!! Και ΛΙΓΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ρε π... μου επιτέλους;
Βoskο συγγνώμη για την παρέμβαση, αν και ξέρεις πολύ καλά να τα χώνεις εσύ οπως είδα, δεν ξέρω ενοχλήθηκα ως άνθρωπος και φίλη ιντερνετική. Και τον Αγγελάκα να μην έβαζες στη λίστα ή να μην τον πήγαινες καθόλου, το ίδιο θα έκανα μα την Παναγία σοβαρά τώρα!!!

Δέσποινα

BOSKO είπε...

Ανώνυμος Μπουγατσοτέτοιος...
ας τα πάρουμε λοιπόν απ' την αρχή τα πράγματα. Λες ότι εγώ δεν είμαι απλός ακροατής, αλλά μουσικοκριτικός. Σωστός μέχρι εδώ, αν εννοείς αυτό και όχι ότι είμαι διαπλεκόμενο άτομο της...νύχτας, ξέρω γω. Άρα θα έπρεπε τι; Να γίνω πιο αντικειμενικός και να μη στηρίζω τους φίλους μου; Τους περισσότερους απ' αυτή τη λίστα (και σίγουρα όχι όλους, καθώς με κάποιους απ' τους δέκα καλλιτέχνες δεν έχω βρεθεί ποτέ από κοντά), τους γνώρισα εντυπωσιασμένος από την υψηλή τέχνη που ασκούν. Έχω ή δεν έχω το δικαίωμα να το πιστεύω αυτό; Σου εξηγώ πως σε καμία περίπτωση δεν θα άφηνα εκτός το άλμπουμ του Lolek, λόγου χάριν, το οποίο σ' αρέσει- δε σ' αρέσει, εγώ το θεώρησα αποκάλυψη του 2009. Με τη δική σου λογική, θα έπρεπε να μην τον βάλω στη λίστα, επειδή είμαστε φίλοι κι επειδή γι' αυτή τη γαμημένη λίστα του bosko περιμένουν στη σειρά όλοι οι άλλοι αξιόλογοι καλλιτέχνες που αναφέρεις. Ήμαρτον! Δεν είμαι κι ο Αργύρης Ζήλος, θέλω καμιά εικοσαριά χρόνια ακόμη...
τώρα τ' άλλα που λες περί μουσακάδων κλπ. εγώ τ' ακούω βερεσέ.
τέλος, είναι αστείο που η κουβέντα γίνεται επειδή δεν έβαλα στη δική μου δεκάδα αυτούς που εσύ γουστάρεις. Κάνε κι εσύ τη δική σου λίστα να χαλαρώσεις. Δωσ' τη μου να σ' τη βάλω στο δίφωνο, άντε, τι άλλο θες, είδες τι καλά που σου συμπεριφέρομαι;
θα σε συμβούλευα το γηπεδικό mood να το κρατήσεις για καμιά κυριακάτικη σου εξόρμηση, το μπλογκόσπιτο μου δε σου φταίει σε τίποτα, ούτε φυσικά και οι όποιες απόψεις μου.
καλό βράδυ

BOSKO είπε...

Δέσποινα...
εσένα πάλι θα σε προσλάβω για τις δημόσιες σχέσεις μου!
stay cool, Δεσποινάκι, ούτε εμείς γνωριζόμαστε...

thanx!

Ανώνυμος είπε...

Ναι πες μας κι ό,τι δεν είσαι παράγων τώρα. Δεν είδαμε τι ώθηση πήρε ο Λόλεκ κι ο κάθε Λόλεκ από την στιγμή που ασχολήθηκες μαζί τους; Αλλοίμονο στους original underground δημιουργούς που παλεύουν χωρίς καμμία απόλυτα στήριξη. Έτσι για να μην παρανοούμε τα πράγματα.
Και δεν είμαι ο Μπουγατσο-τέτοιος, εντάξει;

BOSKO είπε...

Δεν είμαι ο Μπουγατσοτέτοιος...
συμφωνώ 100% μαζί σου! Έτσι δηλαδή μού σύστησε να κάνω ο ψυχίατρος που σε παρακολουθεί τα τελευταία χρόνια. Κοινώς, τώρα ξέρουμε γιατί η Κωχ πήρε βραβείο Best Singer στην Κίνα, η Πλάτωνος ετοιμάζει καινούργιο cd, ο Lolek γέμισε το "Δίπλα στο Ποτάμι" και η Φλέρυ Νταντωνάκη- τρομάρα σου!- επιστρέφει απ' τον Άδη! Τους έβαλα εγώ στο blog μου και άλλαξε η ζωή (κι ο θάνατος τους)!

πόσα κιλά μαλάκας μπορείς να' σαι, ε, πόσα; αυτό πες μου μόνο!

Ανώνυμος είπε...

Αντώνη αυτό εννοείται απολύτως!!

Δέσποινα

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς τα λέω "όλα" καλώς ή κακώς Αντώνη...γι' αυτό παρεξηγούμαι μερικές φορές ή κ την πληρώνω. Κρης γαρ! Αστα να παν...

Δέσποινα

Χούλιγκαν 2010! είπε...

BOSKO, μη μασάς, ο μουνίκακας ο τρόμπας ο Τρεμπεσίνας είναι! Καρατσεκαρισμένο κ εγγυημένο κ χαίρομαι που τον πήρες έγκαιρα γραμμή! Τα Δυο Φι δηλαδή (είμαι) Φασίστας (και) Φαίνομαι!
μπουα χαχαχαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

δυστυχως δε μπορουσα να παρακολουθησω το μπλογκ εδω και καιρο...
μερικες απαντησεις:δεν ειμαι καποιος του ''χωρου'' ουτε καποιος γνωστος του Μποσκο
ενας απλος αναγνωστης απο ενα κατσικοχωρι ειμαι(ωστωσω εχω να το λεω οτι ενας μπαρμπας μου ηταν δασκαλος του Λυτρα και του Γυζη,μεχ)

αυτα και σας αφηνω...

Υ.Γ. για να μην κανω αλλο ποστ: Μποσκε ευχομε τα καλυτερα για την μανουλα σου...την δικια μου δυστυχως την χανω(γλοιοβλαστωμα 3ου βαθμου στον εγκεφαλο)
καλη συνεχεια και παντα καλα ποστς

ΠΑΟΚτσης κεκροπιθηκας εκ Σερρων

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
λυπάμαι πάρα πολύ και γνωρίζω πόσο σοβαρός καρκίνος είναι. Εύχομαι για τη μανούλα σου έστω και η παραμικρή ελπίδα να θεριέψει. Όσο μεγάλη γυναίκα, και 100 ετών να είναι, μπορείς να ελπίζεις.