Μόλις ενημερώθηκα για μία επίθεση που μου έγινε από ραδιοφώνου προ δύο ημερών στην εκπομπή της κυρίας Μαργαρίτας Μυτιληναίου με καλεσμένη την κυρία Τάνια Τσανακλίδου. Αφού το διασταύρωσα και με άλλους φίλους που άκουσαν την εκπομπή, έχω να καταθέσω τα εξής: Μόλις παίχτηκαν δυο- τρία τραγούδια από το cd Προσωπογραφία της τραγουδίστριας, η παρουσιάστρια της εκπομπής σχολίασε ότι υπήρξαν και αρνητικές κριτικές. Εννοείται την κριτική του διφώνου, είπε η Τσανακλίδου. Όχι, εννοώ την κριτική ενός συγκεκριμένου ανθρώπου, του κυρίου Αντώνη Μποσκοΐτη, έσπευσε να την ενημερώσει ή, σωστότερα, να της υπενθυμίσει η Μυτιληναίου. Παράπτωμα πρώτο! Απορώ πώς η κυρία Μυτιληναίου με την τόση μεγάλη πείρα στα ερτζιανά προέβη σε δημόσιο κατηγορώ εναντίον συναδέλφου της, κατονομάζοντας τον- κάτι που είναι ολότελα αντιδεοντολογικό ιδιαίτερα εντός του πλαισίου της κρατικής ραδιοφωνίας. Παμ' παρακάτω! Όση ώρα η Τσανακλίδου με περνούσε γενεές δεκατέσσερις στον αέρα, η Μυτιληναίου της έκανε σιγόντο, μιλώντας για συμπλεγματικούς δημοσιογράφους που τολμούν να διατυπώσουν αντίθετη άποψη για καλλιτέχνες με ιστορία. ΟΚ, κυρία Μυτιληναίου, φαίνεται ότι σας αρέσουν κείμενα ανθρώπων που γλείφουν τον εκάστοτε καλλιτέχνη και εθελοτυφλούν μπροστά στην όποια κατρακύλα του, μιλώντας γενικά σ' αυτό το σημείο. Με την κυρία Τσανακλίδου, την οποία ουδέποτε έχω γνωρίσει, δεν έχω κανένα πρόβλημα. Ίσως και να δικαιολογώ τον θυμό της, αν και θα της πρότεινα να ξαναδιαβάσει την κριτική μου σε πιο cool φάση. Όπως πληροφορήθηκα, πέτρα του σκανδάλου ήταν οι απαξιωτικές αναφορές μου στους κυρίους Γιάννη Χριστοδουλόπουλο- Ελεάνα Βραχάλη, δημιουργούς μερικών τραγουδιών του νέου cd της Τσανακλίδου, καθώς επίσης και των Τσαλίκη, Χατζηγιάννη κλπ. Λυπάμαι αν έγινα τόσο δυσάρεστος ώστε να χαρακτηριστώ στον αέρα άτομο με παρωπίδες, κομπλεξικός ή και κλικαδόρος, μα τι να κάνω που δε μπορώ να επικροτήσω το κυνήγι του σουξέ, ούτε τις ανίερες συμμαχίες, ειδικά όταν αυτές γίνονται για εμπορικούς λόγους. Αν δεν το βλέπει αυτό η Τσανακλίδου, θα έπρεπε να το δει η Μυτιληναίου και να την προστατέψει, αλλά ως φαίνεται ανέκαθεν οι διαξιφισμοί και τα ξεκατινιάσματα έκαναν νούμερα. Και ξέρετε πως κάνουν οι ραδιοφωνατζήδες για τα νούμερα καμιά φορά; Χειρότερα κι απ' τους τηλεορασάκηδες! Μ' αυτό όμως που έγινα έξαλλος ήταν το σχόλιο της Μυτιληναίου ότι υπάρχουν κλίκες συγκεκριμένες στο ελληνικό τραγούδι κι άρα εγώ είμαι μέσα σε κάποια κλίκα απ' όλες, στηρίζω συγκεκριμένους ανθρώπους και πρόθεση μου ήταν να βλάψω τόσο την ερμηνεύτρια, όσο και τη δουλειά της. Δηλαδή πάλι καλά που η Μυτιληναίου δεν ισχυρίστηκε ότι από μένα ξεκίνησε ο Πελοποννησιακός Πόλεμος! Τι να πει κανείς, προφανώς ξέρει πολύ καλύτερα από μένα η κυρία τις κλίκες του χώρου, πανταχού παρούσα τόσα χρόνια τώρα, και τα πήρε όλα σβάρνα. Ποια να είναι η δική μου κλίκα άραγε; Η Λένα Πλάτωνος; Η Μαρίζα Κωχ; Ο Λιούγκος; Ο Θεοχαρίδης; Ο Γισδάκης; Ο Μαραμής; Η Σαβίνα Γιαννάτου; Η Φαραντούρη; Ο Χρονάς, ο Κούνδουρος, ο Ιανός και το Κύτταρο; Μα, για στάσου, βρε παιδί μου, εδώ μπερδεύομαι...Τελευταία γίναμε φίλοι και συνεργάτες με την κυρία Λίνα Νικολακοπούλου, μήπως να της τηλεφωνούσα να μου έλεγε σε ποια κλίκα ανήκω κι εγώ, να ξεστραβωθώ; Καλύτερα μη γράψω άλλα, διότι δε θα τα γλιτώσω τα xanax μου φαίνεται. Σας παραθέτω όμως την κριτική μου για το cd της Τάνιας Τσανακλίδου, έτσι όπως δημοσιεύθηκε στο δίφωνο, και τα συμπεράσματα (μαζί με τα σχόλια) δικά σας. Με την κυρία Μυτιληναίου θα επικοινωνήσω τηλεφωνικά αύριο το πρωί πάντως, αν δεν της απαντήσω τελικά μέσω των σελίδων του περιοδικού. Εξαρτάται πως θα ξυπνήσω...
ΤΑΝΙΑ ΤΣΑΝΑΚΛΙΔΟΥ
ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ
LYRA
Μετά τις ιδιαίτερα επιτυχημένες παραστάσεις της με τη Μάρθα Φριντζήλα, η Τάνια Τσανακλίδου επιστρέφει στη δισκογραφία. Προσωπογραφία λέγεται το νέο πολυσυλλεκτικό της άλμπουμ με εννέα τραγούδια, μια οργανική «ανάσα» για τρομπόνι, ένα ηχητικό κολάζ και ένα remix του Μιχάλη Δέλτα. Αδυνατώ να καταλάβω για ποιο λόγο μια τραγουδίστρια με την ερμηνευτική γκάμα της Τσανακλίδου, που έγραψε τη δική της ιστορία τραγουδώντας Λεοντή, Σπανό, Κραουνάκη ή Μιχάλη Δέλτα, σήμερα ακολουθεί την πεπατημένη συνεργαζόμενη με τον Γιάννη Χριστοδουλόπουλο και την Ελεάνα Βραχάλη. Όχι βέβαια ότι έχω προσωπικά με τους κυρίους, μια χαρά είναι τα κατά καιρούς τραγούδια τους για τον Τσαλίκη και τον Χατζηγιάννη. Δε νομίζω δηλαδή ότι προσθέτουν τίποτα στην ιστορία της Τσανακλίδου, πέραν του να ακουστεί κατά κόρον στα ραδιόφωνα με καψούρικα ζεϊμπέκικα του τύπου Εγώ για δύο, οδηγημένη φανερά σε ερμηνευτικές υπερβολές και με υπερτονισμένο ενορχηστρωτικά το, κατά τα άλλα, δεξιοτεχνικό παίξιμο του μπουζουξή Μανώλη Καραντίνη. Την κατάσταση προσπαθούν να σώσουν δυο νέα παιδιά, ο συνθέτης Θέμης Καραμουρατίδης και ο στιχουργός Γεράσιμος Ευαγγελάτος, με δύο τραγούδια που αποτελούν πραγματικά καλές επιλογές για το ρεπερτόριο του cd – η δε Νύχτα της φωτιάς τους ρυθμολογικά θυμίζει πολύ την Παρέα από το άλμπουμ Μέχρι το τέλος που έκαναν πέρσι με τη Νατάσσα Μποφίλιου. Κι έτσι, ενώ το άλμπουμ κλείνει με το άχρωμο και άγευστο remix του Μιχάλη Δέλτα στην κλασική α λα Λαυρέντης Μαχαιρίτσας ροκιά Καληνύχτα, σε στίχους Γιάννη Μαύρου, έχει προηγηθεί ένα εξαιρετικό χαμηλότονο τραγούδι του Θοδωρή Οικονόμου και του Σταύρου Σταύρου. Πρόκειται για τον Παράδεισο, ενορχηστρωμένο λιτά για πιάνο και ακορντεόν, που με τη συμμετοχή της μικρής Ανδρομάχης Μπαρμπαγάλα στη φωνή, αφήνει μία γλυκόπικρη νοσταλγική αίσθηση. Η αίσθηση αυτή απογειώνεται με την Έξοδο, που περιέχει ηχητικά δείγματα απ’ όλα τα κομμάτια του cd και με το theremin του Δημήτρη Μπαρμπαγάλα να λυπεί σχεδόν τον ακροατή για το συνολικό ακρόαμα που έφτασε στο τέλος του. Εν κατακλείδι, θα περίμενα και θα ήθελα αλλιώς τον νέο δίσκο της Τάνιας Τσανακλίδου που φέρει τον τίτλο Προσωπογραφία. Και με στενοχωρεί ειλικρινά που το πιο αισθαντικό φωνητικό βιμπράτο που πέρασε ποτέ από το ελληνικό τραγούδι, χαραμίζεται σε ανέμπνευστες και ερωτολάγνες στην πλειοψηφία τους συνθέσεις, πιθανότατα χάριν μιας εμπορικής λογικής. Ας πούμε ότι είμαστε πιο απαιτητικοί με καλλιτέχνες που σεβόμαστε και αγαπάμε.
Αντώνης Μποσκοΐτης
80 σχόλια:
Δεν έχω ακούσει όλα τα τραγούδια του σιντι για να μπορώ να κρίνω,η Τάνια Τσανακλίδου είναι απ΄τις αγαπημένες μου τραγουδιστριες και αν είναι έτσι όπως λες, καλό είναι να μη χαιδεύετε εσείς οι κριτικάνθρωποι τα αυτιά των αγαπημένων μας καλλιτεχνών. Οι στιχουργοί και συνθέτες που έχουν γράψει τα τραγούδια μπορεί να έχουν συνεργαστεί με διάφορους εμπορικούς, αλλά έχω ακούσει ότι είναι πολύ ταλαντούχα παιδιά..σε μια μουσική ιστορία σαν αυτή που έχει αφήσει η Τάνια όμως λαμβάνονται υπ΄όψιν κι αυτά και η καλλιτεχνική στάση σε όλα τα επιπεδα..φυσικό ειναι.
Για την κυρία Μυτιληναίου τι να πει κανείς, έτσι κι αλλιώς έχει πολύ χωσει τη μύτη της σε πολλά και δεν δικαιούται να μιλάει για κλίκες, κι η κουτσή Μαρία το ξέρει πια!! ΕΛΕΟΣ!! ΌΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ!!! Γι αυτό μην μασάς αγόρι μου!! Εσύ έχεις αληθινές αξίες και το έχεις αποδείξει. Άλλο αν έχεις τις αδυναμίες σου, ακόμα και σε αυτές έχουμε δει ότι δεν χαρίζεις κάστανα, δεν γλύφεσαι...
Φιλικά
Δέσποινα
Ανώνυμος...
κοίταξε, άλλο οι παρέες και οι "αδυναμίες" και άλλο οι κλίκες. Οι τελευταίες συνήθως συνοδεύονται απ' την υποψία του στυλ "ο τάδε τα παίρνει απ' τον τάδε" κλπ. Αν είναι δυνατόν! Σε λίγο με τις παντός είδους και προέλευσης περικοπές δε θα' χουμε ούτε για το νοίκι μας κι αυτοί μιλάνε για κλίκες! Και γιατί; Διότι είπαμε ότι αφενός σεβόμαστε κι αγαπάμε την Τσανακλίδου κι αφετέρου δεν μας πολυάρεσε ο τελευταίος δίσκος της, λες και θίξαμε το Ιερό Γκράαλ της Δισκογραφίας του 21ου αι.
Σα δε ντρεπόμαστε, λέω γω...
σ' ευχαριστώ, ρε συ Δέσποινα, για το σχόλιο σου κι ετοιμάσου για την κριτική στον Αγγελάκα, του οποίου μου άρεσε πάρα πολύ το νέο cd!
Ειλικρινά μένω άφωνη. Διάβασα την κριτική σου λέξη προς λέξη και αν ήμουν η Τάνια, θα είχα συγκινηθεί από τα καλά σου λόγια για τη φωνή και την ερμηνεία μου και θα είχα προβληματιστεί για το πώς «κρίνεται» η νέα μου δουλειά από έναν άνθρωπο που ολοφάνερα με αγαπάει, με θαυμάζει, με στηρίζει από τη μια, γνώστη της έντεχνης μουσικής και εκφραστή της, από την άλλη.
Δυστυχώς όμως όπως πολλές φορές έχουμε πει εδώ, την κολακεία ΟΛΟΙ την αγάπησαν. Την ειλικρίνεια ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑΣ, εκτός εξαιρέσεων ελαχίστων. Το λέω με πολύ μεγάλη πίκρα. Και θυμάσαι πόσες φορές τα έχουμε πει κυριολεκτικά έξω απ' τα δόντια εμείς οι δύο υπερασπίζοντας διαφορετική άποψη.
Πάντα όμως με σεβασμό στην αντίθετη γνώμη και στη δημοκρατική ελευθερία, την αυτονόητη, που έχουν οι άνθρωποι, όταν ευγενικά, διατυπώνουν αυτά που πιστεύουν.
Ειλικρινά τα έχω χάσει γιατί εκτιμούσα την Μαργαρίτα Μυτιληναίου και σαν προσωπικότητα και για την κληρονομιά που κουβαλάει από τους εξαίρετους γονείς της που τους λάτρευα και δεν είχα χάσει παράσταση τους ποτέ.
Είναι δυνατόν να υπέπεσε σε τέτοιο ατόπημα; Σε τέτοια αντισυναδελφική συμπεριφορά; Είσαι σίγουρος; Το άκουσες ο ίδιος ή στο μετέφεραν;
Θα ήθελα να κάνεις λάθος και για τις δυο γυναίκες που θαυμάζω για διαφορετικούς λόγους. Δηλαδή εγώ που είχα κάνει πολύ πιο αυστηρή κριτική από σένα και τη Λένα στο δίσκο της Τάνιας, θα με αποκεφαλίσουν; Πού θα με χρεώσουν σε κλίκες εξωγήινων; Δηλαδή ως ακροατής δεν τολμώ να διατυπώσω άποψη; Θα πρέπει να γλείφω μη και με πετύχει πουθενά η Μυτιληναίου;
Δεν μπορώ να το πιστέψω... έχω σοκαριστεί.
Μη στεναχωριέσαι Αντώνη. Οι φίλοι σου ξέρουμε πολύ καλά ποιός είσαι... και πόσο δίκιο έχεις στο συγκεκριμένο θέμα. ;)
μαριάννα...
θεωρώ ατόπημα και των δύο γυναικών την επίθεση που μου έκαναν από ραδιοφώνου και με εκπλήσσει εξίσου με σένα το γεγονός.
Πραγματικά, που να διάβαζαν κιόλας τη δική σου γνώμη που' χες διατυπώσει εδώ μέσα προ λίγων εβδομάδων. Στα τάρταρα θα σ' έριχναν, κολασμένη που τόλμησες να χαρακτηρίσεις βλαχοντίσκο το ρεμίξ του Μιχάλη Δέλτα.
Και με τις δύο κυρίες παρ' όλα αυτά έχω συναντηθεί στο πόδι που λένε. Η Μυτιληναίου γράφει στο δίφωνο και ως εκ τούτου νομίζω πως ξέρει καλά ποιος είμαι εδώ και κάμποσα χρόνια. Φαίνεται όμως ότι η ανάγκη της να κανακέψει και να γίνει κόλακας της κυρίας Τσανακλίδου την εξώθησε σε συμπεριφορά κατωτάτου επιπέδου. Όσο για την Τσανακλίδου, μάλλον της ήταν παντελώς άγνωστο το όνομα μου μέχρι προχθές που βγήκε το δίφωνο. Είδες; Αν με γνώριζε, πιθανώς να ανήκε στην κλίκα μου...Τι να πει κανείς για τις κλίκες της αλληνής με λίγα λόγια...
Ε! Μα τα πήρα τώρα!! Γνωρίζω πολύ καλά από αδυναμίες, δικαιούσαι να έχεις τις αδυναμίες σου όπως όλοι μας, αυτό δεν σημαίνει κάτι το ύποπτο....
Όσο για την δική μου αδυναμία!! Ααααχ!!!Σε ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!! Περίμενα με ανυπομονησία την άποψή σου, αλλά πίστευα πολύ ότι θα σου άρεσε το σάουντρακ και χαίρομαι που άρεσε ειδικά σε σένα! Έπαθα και με τις απίστευτες αηδόνες της "Διώνη",τι ανατριχίλα! Όσο για την ταινία άστο! Από μέτρια εώς φαιδρή μου φάνηκε, λυπήθηκα γιατί ο Βούλγαρης είναι από τους αγαπημένους μου.
Να είσαι καλά λοιπον.
Φιλιά και καληνύχτα!!
Δέσποινα
Ανώνυμος...
να, ο Αγγελάκας, ένας καλλιτέχνης που δεν μας έχει απογοητεύσει από την πρώτη έξοδο του στη δισκογραφία μέχρι σήμερα. Σ' αρέσει- δεν σ' αρέσει, δεν βρίσκεις κάτι κακό να του προσάψεις, τουλάχιστον σε δημιουργικό- καλλιτεχνικό επίπεδο. Όσο για την ταινία, τι θες τώρα, να τα ξανακούσω κι απ' άλλη εκπομπή στην TV αυτή τη φορά; Ασ' το καλύτερα...
καλό βράδυ να' χεις!
Για φαντάσου! Να κάνουμε αγώνες για την ελευθερία του λόγου και της άποψης και να μην τολμάμε να πούμε την γνώμη μας για έναν δίσκο που αγοράσαμε. Πάμε καλά σ' αυτή τη χώρα;
Θυμάσαι πριν δυο χρόνια περίπου που σου είχα κάνει τη συνέντευξη στο μπλογκ μου, τον τίτλο που είχα βάλει; Που έγραφα «τόσο νωρίς... τόσα πολλά»; Ε, αυτό είναι που προκαλεί την μήνιν των συναδέλφων σου. Και όχι μόνο... και του προκόπη και του νευροκόπη! χαχαχαχα
Βλαχοντίσκο είχα γράψει το αισθαντικό ρεμίξ; Ντροπή μου και αίσχος μου!
Στην πυρά! Την κυρά!
Ζήτω στη νοικοκυρά που ακούει σιωπηρά! :))))))
Κι αν σου έλεγα ό,τι το αηδόνι του αυτοκράτορα που φιλοξενείς παρακάτω είναι μια παπάρα, τι θα απαντούσες;
Τι μου λες βρε παιδί μου!! Ε, καλά το αφήνω, αφού το θες!!! Σιδεροκέφαλοι παιδιά!!
Δέσποινα
μαριάννα...
respect!
σε ενημερώνω ότι θα δανειστώ τα τελευταία στιχάκια του σχόλιου σου ως απάντηση μου στο δίφωνο!
τρελό γέλιο πάλι μεσ' στα μαύρα μεσάνυχτα!
ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΜΟΥΣΙ KISS...
Αν- λέω αν- έπεφτα κι εγώ στο επίπεδο του δαπέδου σου, θα γινόμουν εξίσου χυδαίος και θα σε συμβούλευα να μη συγκρίνεις τη Λούτσα με τη βούρτσα!
Ανώνυμος...
σ' ευχαριστούμε, Δέσποινα!
η νύχτα τούτη έχει άγριες διαθέσεις!
Μεγάλε, εγώ σε βρίσκω τόσο επιεική στα όρια του χαλβαδιάσματος. Ο δίσκος αυτός έγινε για να χορεύουν ζεϊμπεκιές οι καψουρολεσβίες περιοχής Κεραμεικού και Μεταξουργείου. Να μη τα γράψει αυτά κάποιος, τι λες; Έτσι ήταν το τραγούδι κάποτε; Άμα ζούσε ο Μάνος θα τους είχε πάρει με τα λιθάρια. Τέρμα η κολακεία και τα γλυψίματα, φτάνει πια το χαρειέντισμα των κρυόκωλων!!!
Παρακαλώ!!
Aκριβώς γι αυτό σας αφιερώνω αυτό
http://www.youtube.com/watch?v=NAxmCDbz9-E&feature=related..κόβεται όμως!!
Διασκευή "Εν πλω" με εξωγήινα έγχορδα!!
Μου αρέσει που καληνύχτιζα πριν!!
Δέσποινα
Ανώνυμος...
κατ' αρχάς μου είναι ολότελα αδιάφορη η εικόνα μιας λεσβίας, ενός ιερωμένου, ενός πυροσβέστη, ενός κνίτη και μίας μανάβισσας που χορεύουν ζεϊμπέκικο. Δεν ήμουν ποτέ του χορού, ξέρεις. Για τ' άλλα που λες, θ' αρκεστώ στο δημοσιευμένο κείμενο μου για τον δίσκο και θα προτιμήσω να μην επεκταθώ.
Θες να σου γράψω μια σύγχρονη Ιλιάδα να τη βάλεις στο Δίφωνο ρε παιδάκι μου; Αφού ξέρεις... βάλε συ μια φωνή κι αν δεν είμαι εκεί... ;)
Και σε Ερωτόκριτο τόχω, αν σου κάνει. Θα βάλουμε Αρετούσα την κ.Τσανακλίδου, εσένα Ερωτόκριτο και την κ.Μυτιληναίου τον κακό βασιλιά τον Ηράκλη, που δυναμιτίζει τον έρωτά σας. :))))))
Ανώνυμος...
βρήκες κι εσύ την ώρα, ρε Δεσποινιώ, να μας στείλεις τα βίντεα σου! Θα το τιμήσω το κομμάτι το πρωί με τον καφέ μου! Υπόσχεσις!
μαριάννα...
ακόμα κάθεσαι; Βουρ! Σαν τρελός το περιμένω! Και μ' αυτή τη διανομή των ρόλων, σε παρακαλώ!
ΑΑΑΑ!! Δεν παίζω!! Αν δεν το ακούσεις αυτό τούτη την ώρα πότε θα το ακούσεις...τώρα μόλις βρήκα ένα καλύτερο βίδεο με την διασκευή του Αγγελάκα στους "Εν πλω" που ακούγεται πιο πλήρες
http://www.youtube.com/watch?v=9AUZu5eMYww&feature=player_embedded..
Λοιπόν δεν σε κουράζω άλλο.
Καληνύχτα!
Δέσποινα
Πάω να εμπνευστώ! :)))))
Φιλιά και καλό ξημέρωμα!
Κι οι Θεοί να βάλουν το χέρι τους, μην πω και το πόδι στους, να ξορκίσουνε το κακό μάτι!
Ανώνυμος...
μαριάννα...
καληνύχτα και στις δυο σας κι ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα σχόλια σας και τη μεταμεσονύχτια παρέα σας!
Με εκπλήσσει το ατόπημα της κυρίας Μυτηλιναίου και θεωρώ απαράδεκτο αυτό που έκανε. "Ξεκατινιάσματα" από ραδιοφωνικού αέρα με αναφορά επώνυμη σε συνάδερφο, δεν θυμάμαι να έχει ξαναγίνει.
Όταν ένας άνθρωπος δημοσιοποιεί ένα κείμενο που αναφέρεται σε έναν δίσκο και τον κρίνει με μία επιχειρηματολογία συγκεκριμένη, που βασίζεται στη λογική και προφανώς και στο πώς βλέπει ο ίδιος τα πράγματα, δεν μπορώ να καταλάβω πού είναι το πρόβλημα να εκφράζει θετική ή αρνητική άποψη για το δίσκο αυτό. Πραγματικά δηλ, θα κάτσουμε να μιλήσουμε για τα αυτονόητα τώρα; Απαγορεύεται η έκφραση γνώμης για ένα έργο (δίσκο, ταινία, βιβλίο κλπ) που δημοσιοποιείται; Και στο κάτω-κάτω κάθε άλλο παρά τον "έθαψες" τον δίσκο. Εξέφρασες και τον απόλυτο σεβασμό σου στην ερμηνεύτρια Τσανακλίδου και στην ιστορία της και επίσης αναφέρθηκες και στις καλές στιγμές του δίσκου.
Τι να πω; Όπως ειπώθηκε και παραπάνω, τελικά ελάχιστοι μπορούμε (βάζω και τον εαυτό μου μέσα) να ανεχτούμε μια γνώμη που δεν μας κολακεύει.
Να ευχηθώ καλή δύναμη και γερό στομάχι! Δεν βρίσκω κάτι καλύτερο...
Γειά χαρά
έλα βρε αγόρι πως κάνεις έτσι, στην Ελλάδα κανείς δεν δέχεται την κριτική.
Ήταν μια χώρα όμορφη τη λέγαν Μπανανία
που ζούσε ο Μπόσκο μοναχός, δεν ήθελε καμία.
Μια μέρα όμως άκουσε φωνή απ' τα ουράνια
ρωτά πώς λέγεται η Θεά, του είπαν είν' η Τάνια.
Αμέσως την αγάπησε, στον έρωτά της πέφτει
τίποτα δε λογάριασε, καθόλου δεν εσκέφτη
Ρίχνει ο έρως σαϊτιά, στόχος-καρδιά του νέου,
μα πήρε μία ξώφαλτση και τη Μυτιληναίου
κι εκείνη τον αγάπησε, μα ήτανε ο κύρης
του αηδονιού της Τάνιας μας, ραδιοκαραβοκύρης
Καθόλου δεν καλόβλεπε τον έρωτα του Μπόσκο
ζήταγε αφορμή να βρει, μα εκείνος πέρα βόσκω...
- Τα 'μαθες Αρετούσα μου τα θλιβερά μαντάτα;
ο κύρης σου με έκραξε μεσ' στων ΕφΕμ τη στράτα.
- Ρωτόκριτε, δε σ' αγαπώ. Γιατί με κριτικάρεις;
Γιατί το νέο μου σιντί πας να το σαμποτάρεις;
Άκουσα τα καζάντια σου, μου τα 'πε η Μαργαρίτα
μου κριτικάρεις το σιντί, μας θάβεις μέρα νύχτα!
Έμαθα κλίκα είσαστε, κλίκα ιστολογίων
ξερόλες που το παίζετε με άποψη λογίων.
Μαζέψου Μπόσκο άμεσα γιατί τα έχω πάρει
που θα μου κάνεις κριτική για το μαργαριτάρι.
- Άκου με περιστέρα μου, άκου πριγκίπισσά μου
δεν είπα τίποτα για σε, εσύ 'σαι η Θεά μου!
Είπα τη γνώμη μου απλά και το μπελά μου βρίσκω
μια κριτικούλα έγραψα στο νέο σου το δίσκο.
Εσύ ήσουνα καλύτερη με τη Μυτιληναίου;
Δεν είμαι εγώ πρωθυπουργός, αλλά ο Παπανδρέου.
Τα βέλη σας να ρίχνετε, τα δηλητηριώδη
εκεί που 'χουμε θέματα και είναι ουσιώδη.
Και όχι σε μια κριτική στου Δίφωνου τα μέρη
που 'κανε με καλή καρδιά ο Μπόσκο το αστέρι.
Κρίμα 'ναι που χωρίσαμε για μία μαργαρίτα
θα τη μαδήσω και θα πιω μια φράουλα γρανίτα.
Το «μ' αγαπά δε μ' αγαπά» να μου το πει η ίδια
που από τα ερτζιανά μας έκανε σκουπίδια.
Αντιός
* το «μας έκανε σκουπίδια» μπορεί να γίνει και
«μας έπρηξε τα... φρύδια»
Είναι απλά τα πράγματα...Η μάγισσα του δάσους(Τάνια Τσανκλίδου) έχει καιρό να δεί μικρά παιδάκια στο μεγάλο ζαχαρωτό της σπίτι.Της έχει λείψει η αφέλεια των παιδιών.Τα κλουβιά και ο φούρνος είναι άδεια,καιρό τώρα.Μόνο τις μορφές κοιτάζει στους πίνακες-μορφές άλλων εποχών,σκυθρωπές,στρυφνές και κάργα επικές.Μα ήρθε η μέρα που δύο αδερφάκια φάνηκαν να τρέχουν μανιωδώς προς το σπίτι,έτοιμα να κατασπαράξουν τους σοκολατένιους τοίχους και τα παράθυρα απο καραμέλα.Είναι ο Χάνσελ(στη μουσική) και η Γκρέτελ(στους στίχους).Κι ενώ το τσιμπούσι έξω έχει αρχίσει για τα καλά,η μάγισσα ανάβει τα κούτσουρα στον φούρνο...Ξάφνου το τηλέφωνό της χτυπά!Μια άλλη μάγισσα,απο άλλο παραμύθι θέλει να την πληροφορήσει για τα μελούμενα και να της πεί πως θα είναι δίπλα της για παν ενδεχόμενο,πως θα φτιάξει τα ξόρκια της(τα δημοσιογραφικά!)ωστε όλοι να μην αναρωτηθούν για την εξαφάνιση του Χάνσελ κα της Γκρέτελ...(και καλά...λέμε τώρα...).Αφου ντερλίκωσαν τα πιτσιρίκια και ανέβασαν ζάχαρο,λιποθύμισαν στο κατώφλι του σπιτιού.Αυτή τα μάζεψε,τα κλείδωσε στα κλουβιά τους και περίμενε την ώρα της δικαίωσής της.Την συνέχεια δυστυχώς την ξέρουμε όλοι.Η μάγισσα του δάσους βρέθηκε η ίδια στον φούρνο της,τα μυξιάρικα την έκαναν με ελαφρά ληστεύοντας κιλά ζαχαρης και η μάγισσα της κοινότητας έκανε την ανήξερη.Την ρώταγε η κοινότητα μετα απο χρόνια για τη μάγισσα του δάσους και είχε να θυμάται τα υπέροχα κάδρα με τις επικές μορφές που απεικόνιζαν,μορφές μεγάλων και τρανών ποιητών...Το πρόβλημα με σένα Bosko είναι πως έκανες την βόλτα σου σ'αυτό το παραμύθι του δάσους,ενώ σου ταιριάζουν μάλλον άλλα.Χωρίς τόσες μάγισσες.Εύχομαι σε σένα καλούς περιπάτους και στους Χάνσελ και Γκρέτελ καλό διαβήτη!Απεταξάμην!
Δεν έχω ακούσει το CD, αλλά διάβασα την κριτική σου και την βρήκα πολύ καλή/καλοπροαίρετη και απόλυτα τεκμηριωμένη. Συμφωνώ μάλιστα και με την Μαριάννα (αυτή η γυναίκα πρέπει να είναι μια όαση ηρεμίας!). Στη κριτική σου διαφαίνεται ο σεβασμός και η αγάπη στο πρόσωπο και στο έργο της Τσανακλίδου.
Πάντως από ότι αντιλαμβάνομαι, η συζήτηση μεταξύ των δύο κυριών εξαντλήθηκε στην συνωμοσιολογία και όχι στα επιχειρήματα που αναφέρεις στην κριτική σου. Κρίμα.
Αντώνη είσαι πολύ καλός στη δουλειά σου. Άστους να βράζουν στο ζουμί τους.
Γιώργος
Stepas...
όχι, μωρέ, απλά ότι κι αν κάνουν καλλιτέχνες διαμετρήματος Τσανακλίδου θα πρέπει να μη βρίσκουμε τίποτα αρνητικό πάνω του, να το βάζουμε σε εικονοστάσι και να λέμε πάλι καλά...
τα αυτονόητα δηλαδή θα μας βάζουν να ξαναλέμε;
καλημέρα & σ' ευχαριστώ!
mahler76...
η πλάκα είναι, επειδή γράφω απ' το 1999 στα περιοδικά, δυο- τρεις φορές όλες κι όλες έγραψα αρνητική κριτική και τις πλήρωσα όλες με τον ίδιο σχεδόν τρόπο! Ε, ρε Παπαδάκης που τους χρειάζεται ώρες- ώρες, μου φαίνεται!
μαριάννα...
καλά, εντάξει, τι έγραψες πάλι, ρε θεά του χιούμορ; Χίλια χρόνια θα ζήσεις! Το στέλνω κόπια αμέσως σε φίλους και μη σου πω (δηλαδή σ'το είπα χθες βράδυ) ότι θα δεις το Έπος σου στο επόμενο δίφωνο!
harrys vlastakis...
χαίρομαι που τούτο το post γέννησε διασκευασμένα παραμύθια και Κρητικά έπη!
να' σαι καλά, φίλε, σ' ευχαριστώ!
Γιώργος...
ναι, το ξέρω, είμαι πολύ καλός στη δουλειά μου και θα συνεχίσω! Και σ' όποιον αρέσουμε, που' λεγε κι η Γαλάνη. Όχι θα κάτσω να σκάσω! Σ' αφήνω τώρα έχουμε meeting με την κλίκα μου για το πώς θα συντρίψουμε τραγουδίστριες με ιστορία που βγάλανε καινούργιο cd!
Γεια σου, Μποσκάκι καυγατζίδικο, μην μασάς! Εμείς καλοπερνάμε πάντως!
γ. ...
λες να μην το' χω καταλάβει;
ότι καλοπερνάτε όλοι, εννοώ!
καλημέρα!
Εγώ τώρα γιατί νομίζω ότι η κριτική σου μπήκε για να πουλήσει το Δίφωνο που είχε πάει άπατο με εννιάμιση ευρώ που κοστίζει; Για σκέψου το λίγο...Με αυτή την λογική εάν είσαι σωστός θα παραδεχτείς πως ανήκεις σε κλίκα!
Ανώνυμος...
απ' όσο ξέρω, η δ/νση του περιοδικού έδωσε προς κριτική τον δίσκο σε ακόμη δύο καλούς συνάδελφους. Ο ένας μάλιστα είναι blogger και θα μ' ενδιέφερε η γνώμη του. Μέχρι δυο μέρες πριν κυκλοφορήσει το περιοδικό, δε γνώριζα αν θα έμπαινε το δικό μου κείμενο κι ακόμη δε γνωρίζω γιατί προτιμήθηκε έναντι των άλλων δύο κριτικών. Για ποια κλίκα λοιπόν μιλάς κι εσύ; Δηλαδή όποιος γράφει κάπου και λέει ελεύθερα τη γνώμη του πρέπει αυτομάτως να ανήκει σε κλίκα; Μήπως παίρνεις τίποτα ναρκωτικά; Άντε, κάνε μας τη χάρη πρωινιάτικα όποιος/α κι αν είσαι...
Αχ, τι να πω τώρα εγώ! Με καλύψανε οι προλαλήσαντες πλήρως.
Δεν άκουσα τη συνέντευξη - είναι καιρός πολύς που εγώ η φανατική του Δεύτερου (δεν άκουγα σχεδόν τίποτε άλλο), που ξύπναγα και κοιμόμουν συντονισμένη στο σταθμό, δεν τον ακούω πλέον παρά μόνο πολύ, πάρα πολύ επιλεκτικά. Κι αυτό γιατί διέκρινα μια τάση ωραιοποίησης κι αναβάθμισης σε ποιοτικό ενός τραγουδιού που αν έλειπε μεγάλη ευεργεσία θα προσέφερε στην ελληνική μουσική.
Τη Μαργαρίτα την παρακολουθούσα από τα πρώτα της χρόνια στο ραδιόφωνο -ήδη από την εποχή του Μελωδία FM- και είχε κερδίσει το σεβασμό μου. Κάτι τέτοια ατοπήματα όμως καθώς και η κατρακύλα που για μένα και διάφορους άλλους έχει πάρει το Δεύτερο, του οποίου είναι Διευθύντρια, με κάνουν πολύ επιφυλακτική πια απέναντί της.
Για το δίσκο της Τάνιας τώρα, δεν τον άκουσα όλον, μόνο 7-8 τραγούδια. Κι απ' αυτά ξεχώρισα και μου άρεσαν πολύ μόνο δυο-τρία: "Παράδεισος", "Προβολέας" κι η "Νύχτα της φωτιάς" που θα την προτιμούσα να μην είχε καθόλου ηλεκτρικό ήχο. Τα άλλα δεν ανταποκρίνονται ούτε στο καλλιτεχνικό ανάστημα της Τάνιας ούτε στις αυξημένες προσδοκίες που έχω απ' αυτήν ακριβώς επειδή την εκτιμώ κι αγαπώ - διαφορετικά δε θα μιλούσα τώρα.
Την Τάνια την εκτιμώ από χρόνια ως ερμηνεύτρια αλλά τώρα που μεγάλωσε και διαβάζω συνεντεύξεις της βρίσκω πως έχει ωριμάσει πολύ γλυκά και μου αρέσουν κάποιες απόψεις που εκφράζει. Πώς έπεσε σε τέτοιο ατόπημα κι αυτή δεν ξέρω. Όπως δεν καταλαβαίνω και δε μου αρέσει καθόλου η στροφή καταξιωμένων καλλιτεχνών μας (της Δήμητρας και της Άλκηστης συμπεριλαμβανομένων) στον ηλεκτρονικό ήχο. Είναι σαν να έχεις μπροστά σου ένα εξαιρετικό παλιό κρασί κι εσύ να προτιμάς τη ρετσίνα Κουρτάκη.
Αλίμονο αν πάψουμε να έχουμε το θάρρος της γνώμης μας. Επιβάλλεται να συνεχίσεις την κριτική σου όσο τουλάχιστον παραμένεις στα πλαίσια της κοσμιότητας και της δεοντολογίας.
Δε θάθελα καθόλου να πω τη γνώμη μου μα θέλω να δηλώσω ότι ουσιαστικά συμφωνώ με την προσεγγιση της Μαριάννας.
Επίσης να πω ότι πολυ ερισσότερους νεους δημιουργούς ανακάλυψα απο την "ερασιτεχνη" Γυτεύτρια παρά απο την διευθυντρια Μαργαρίτα τα τελευταία χρόνια.
Τέλος δεν ειναι κλίκα, είναι γούστο!
Και το γούστο πέρα απο την παιδεία απαιτεί και αισθητική και πρόταση και όραμα.
Οχι μόνο μαρκετικγκ και ...διαφημιστικό χρόνο.
Καλημέρα
Το έχασα όλο αυτό, ε; Το έχει κανείς ηχογραφημένο;
Εγώ λέω να μπούμε όλοι στο φόρουμ της Τσανακλίδου και να αρχίσουμε να βρίζουμε τον Μπόσκο (κατά τα πρότυπα του παρελθόντος).
Έπειτα να του τη στήσουμε έξω από το Δίφωνο και να του πετάξουμε αυγά, αλεύρι και ό,τι έχει ο καθένας ευχαρίστηση (πάλι κατά τα πρότυπα του παρελθόντος, πιο πρόσφατου αυτή τη φορά).
Κύριε Μποσκοϊτη αφήστε σας παρακαλώ τα χωράφια των άλλων και αγκαλιάστε την κλίκα σας μην σας την κλέψουν και μετά τι θα κάνετε, πώς θα βγείτε στην δημοσιογραφική κοινωνία...
*τα δεύτερα πρότυπα είναι άλλου παρελθόντος, όχι του Μπόσκο. Μην παρεξηγηθούμε.
Αν είναι να υποστηρίζεις την Πλάτωνος, την Κοχ, τον Θεοχαρίδη και την Λεονάρδου, να ευχόμαστε να συνεχίσεις πού υπάρχει κι ένας παραγωγός δημοσιογράφος και προβάλει καλλιτέχνες τους οποίους κάποιοι θέλουν στην άκρη γιατί τους χαλάνε τη σούπα τους
Φιλικά
Αριάδνη
Σας ευχαριστώ όλους, παιδιά, αλλά βαρέθηκα και κουράστηκα ειλικρινά με την ιστορία. Μόλις παρέδωσα στο περιοδικό την ανοιχτή επιστολή προς τις κυρίες Μυτιληναίου- Τσανακλίδου. Θα περιμένω κι άλλα σχόλια σας και θα επανέλθω αργότερα πιο ορεξάτος!
Γιώργο
χαίρομαι πάρα πολύ που με λαμβάνεις έτσι. Σημαίνει ότι αρχίζω να πλησιάζω το στόχο μου. Να καταλάβω τους ανθρώπους και να προσπαθήσω να ερμηνεύσω συμπεριφορές απομονώνοντας κατά το δυνατόν τον υποκειμενικό παράγοντα "πληγή".
Να 'σαι καλά!
Αισθηματική ηλικία
εκτός από την ποίησή σου που με εκφράζει και στο κόμμα και στην ανάσα και σ' αυτό που δεν γράφεις ή σ' αυτό που προτίθεσαι ή μηνύεις μέσα απ' τις λέξεις σου, αγαπώ πολύ τον τρόπο σου να είσαι παρούσα χωρίς να φαίνεσαι, τόσο απίστευτα στοργικά προς όλους.
Ανοιχτές φτερούγες... πόση αντίθεση με το σύνηθες! Τι τύχη που υπάρχεις!
Πάντως βλέπω ότι υπάρχει πολύ χιούμορ σε αυτό το μπλογκ!! Μαριάννα τα συγχαρητήριά μου για τα σατιρικά κρητικά σου έπη!!
Φιλιά!!
Δέσποινα
Αχχχχ...τάραξες τα νερά πάλι dear! Αρχικά κουφάθηκα με τον αντιεπαγγελματισμό της συναδέλφου και μετα πέθανα στο γέλιο με τα σχόλια που πήρες, ειδικά το ποιηματάκι..Τέλειο!!!
Παπαδακης ή Πητ Κωνσταντεας(τον θυμαται κανεις;απο το παλιο ποπ&ροκ)τους χρειαζεται.Να παρει το φτυαρι και να μην αφησει τιποτα ορθιο.Και πληρωνεται και απο εμας η εν λογω κυρια βεβαια!
μαριάννα...
θραύση έκανε το Έπος σου εδώ μέσα, όπως βλέπεις! Εύγε!
Ανώνυμος...
εμ βέβαια, δε βγαίνει αλλιώς χωρίς χιούμορ! Μίλησα πρωτύτερα με τον "δικό σου" και "δικό μας". Στις 15 έρχεται από Θεσ/νίκη και θα του πάρω μεγάλη συνέντευξη! Κρατήσου!
Ηρακλής Ο. ...
αφού το θες, φίλε, δε σε δημοσιεύω, σου λέω όμως ότι ο rena fan φρόντισε να' ρθει στα χέρια μου η εκπομπή. Μόλις την άκουσα. Για οχτώ λεπτά περίπου η Τσανακλίδου κυρίως με στολίζει με επίθετα από συμπλεγματικός μέχρι...Χίτλερ που τόλμησα να τα βάλω με καταξιωμένους δημιουργούς σαν τον Χριστοδουλόπουλο και τη Βραχάλη. Δεν εκνευρίστηκα με την τραγουδίστρια, αφού δήλωσε- κι αυτό φάνηκε- ότι δεν έχει διαβάσει την κριτική. Είπε παρ' όλα αυτά ότι θα μου απαντήσει, επομένως ακύρωσα την επιστολή που ήδη έστειλα με σκοπό να ανταπαντήσω κι εγώ. Δεν αλλάζει όμως η άποψη μου για τη Μυτιληναίου, η οποία ολοφάνερα φυτίλιαζε την καλεσμένη της, γυρνώντας ξανά και ξανά στην κριτική όχι απλά του διφώνου, αλλά του κ. Μποσκοΐτη. Όσο για τις κλίκες, είπε μια φράση η Τσανακλίδου, πιάστηκαν αμφότερες απ' αυτή και το γύρισαν σε υπαινικτική επίθεση. Επίθεση, όμως! Ελπίζω ή είμαι μάλλον σίγουρος πως αν η Τσανακλίδου διαβάσει το κείμενο δεν θα στείλει επιστολή διαμαρτυρίας κι η ιστορία θα λήξει εδώ. Κόβω το κεφάλι μου όμως πως η άλλη που κάνει κρα για νούμερα θα της είπε να στείλει στο περιοδικό. Γενικώς, καλώς τα λέω στο post με λίγο υπερτονισμένο το στοιχείο της "κλίκας", εφόσον δεν είχα ακούσει μέχρι πριν μια ώρα την εκπομπή.
julsmusicbox...
γιατί σκέτο nickname; Τι το' κανες, ρε κορίτσι, το blog σου; ώστε σ' άρεσε το ποιηματάκι της μαριάννας, ε; είπαμε, θραύση έκανε το ηρωικό Έπος της!
Η ιστορία με τους Νάμα είχε πιό πολύ πλάκα.
crispy...
ασ' την να πληρώνεται. Ο καθένας ότι μπορεί κάνει σ' αυτή τη ζωή για να πουλήσει την πραμάτεια του. Όπως βλέπεις, σου απαντώ έτσι, διότι πριν λίγο άκουσα την ηχογραφημένη εκπομπή και τη βρήκα έως και διασκεδαστική!
trashman...
χαχαχαχα, που' σαι, ρε θεέ;
δεν έχεις άδικο, εκεί παραλίγο να τις φάω έξω απ' την πόρτα μου. Εδώ ήταν πιο σικ και πιο γκλάμουρ οι αντιδράσεις σε πανελλαδικό δίκτυο!
harrys...
λοιπόν, φίλε, άκουσα πολύ προσεχτικά το τραγούδι σου. Αν έχεις κι εσύ προσέξει το γούστο μου από δω μέσα, μπορείς άνετα να καταλάβεις ότι μου αρέσει. Και πιο συγκεκριμένα, θεωρώ ότι έχεις μια ιδιαίτερη φωνή, κινείσαι σε μπλουζ δρόμους (τουλάχιστον σ' αυτό το ένα που άκουσα) με ιδιαίτερη επίσης στιχουργική ευαισθησία. Θα το ήθελα λίγο αλλιώτικο απ' την άποψη της ενορχήστρωσης, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει. Άσε μου το mail και το τηλέφωνο σου μήπως τα πούμε κάποια στιγμή (δε θα τα δημοσιεύσω, don't worry).
Χαιρετώ & μπράβο σου!
Αγαπητέ Αντώνη, επίτρεψέ μου πρώτα να πάρω μια ανάσα... 54 σχόλια είναι αυτά, λαχάνιασα... Λοιπόν, κατ'αρχάς, μόλις διάβασα την κριτική σου, πριν λίγες μέρες και πριν συμβούν όλα αυτά, δεν ξέρω γιατί αλλά ήμουν σίγουρος ότι θα προκαλούσε κάποιες αντιδράσεις. Όχι γιατί είναι άδικη (δεν έχω ακούσει τον δίσκο οπότε δεν έχω γνώμη) αλλά γιατί ξέρω ότι καλλιτέχνες όπως η Τσανακλίδου έχουν συνηθίσει στα ωραία λόγια. Αλλά τέτοια επίθεση δεν την περίμενα, πραγματικά. Δυστυχώς, στην Ελλάδα δεν έχει γίνει κοινή συνείδηση (ακόμα) η ελευθερία του λόγου... Ελπίζω πάντως τέτοια περιστατικά να μην σε κάμψουν ποτέ και να λες πάντα τη γνώμη σου!
υ.γ.: Μαριάννα, προσκυνώ! Απίστευτη είσαι!
Πιστεύω πως ήταν μια αντικειμενική κριτική με αγάπη και δίχως δόλο φυσικά.Εξάλλου ο Αντώνης μαζί με άλλους 2-3 στην Ελλάδα είναι από τους λίγους που ξέρουν να κάνουν "δισκοκριτική" όπως και η αγαπημένη μου Στέλλα Βλαχογιάννη...είναι σοβαρή και δύσκολη δουλειά.Άλλο "δισκοπαρουσίαση" και άλλο ΔΙΣΚΟΚΡΙΤΙΚΗ!
Επειδή δεν αρέσει σε όλους δεν έγινε και κάτι...βέβαια στο Δίφωνο(άλλο θέμα αυτό τώρα) θα πρέπει η κριτική να αρέσει και στον κ.Γιαννίκο(αν κάνω λάθος διόρθωσέ με)...ειδικά για τους δίσκους που βγαίνουν από τις δισκογραφικές του ετικέτες.Μου είχε πει πριν λίγο καιρό μια εξαιρετική λαϊκή τραγουδίστρια(και νηπιαγωγός...ίσως να κατάλαβες φίλε μου!!!) που έκανε δίσκο από άλλη εταιρεία πως ο κ.Γιαννίκος δεν άφησε να δημοσιευτεί όχι μόνο η συνέντευξή της Αντώνη,αλλά ούτε και η κριτική για το δίσκο της(επειδή ήταν περισσότερο από όσο έπρεπε καλή η κριτική...).Καταλαβαίνεις νομίζω,τέλος πάντων.Όσο για τις παρέες - και όχι κλίκες βέβαια - στις οποίες ανήκεις όπως λες, καλά κάνεις και τις στηρίζεις εσύ,αφού οι περισσότεροι στα ραδιόφωνα και στον Τύπο γενικότερα σνομπάρουν πολλές φόρες καλλιτέχνες όπως τη Λένα Πλάτωνος,τη Μαρίζα Κωχ,την Αρλέτα,τον Θανάση Γκαϊφύλλια,την Σωτηρία Λεονάρδου,τον Παντελή Θεοχαρίδη που του "χρωστά" πολλά η Ελληνική δισκογραφία... ΜΠΡΑΒΟ σου λοιπόν και συνέχισε έτσι φίλε,σε παρακολουθώ από τη Θράκη με μεγάλη χαρά και σε ζηλεύω για τα πρόσωπα που συναντάς κάθε φορά.
Όσο για την κα.Μαργαρίτα Μυτιληναίου δεν μου κάνει εντύπωση καθόλου αυτό που έγινε...ας συνεχίσει να μεταδίδει τα ίδια και τα ίδια μια ζωή...Νταλάρα,Αλεξίου,Πλιάτσικα και Ευσταθία δηλαδή...
Στέλνω και τον παρακάτω σύνδεσμο που τυχαία βρήκα σε κάποιο blog : http://www.mediasoup.gr/node/4060
Τα σχόλια δικά σας...!!!
Παιδιά, τελικά το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει καλλιτεχνική συνεπεια πια από τους περισσότερους καλλιτέχνες, μόνο από λίγους που τους θεωρούνε γραφικούς ή μονόχνωτους!! Όποιοι τολμάνε να πουν μια διαφορετική άποψη για "ιερά τέρατα" θεωρούνται φασίστες ή κομπλεξικοι..το ένα φέρνει το άλλο..Και πρέπει δηλαδή σε αυτή τη χώρα όπωσδήποτε να μας αρέσει η Αλεξίου ή ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου π.χ επειδή θεωρούνται σταθερές αξίες και έχουν ιστορία στο τραγούδι!Ε,να ένας λόγος παραπάνω για να είμαστε λιγάκι πιο απαιτητικοί σε κάτι που θέλουν να μοιραστούν μαζί μας. Και υπάρχουν αξιόλογοι νέοι καλλιτέχνες που είναι στην αφάνεια είτε από επιλογή για να μη χώνονται στα σ...α και θέλουν να την ψάχνουν αλλιώς είτε επειδή δεν είναι κομμένοι και ραμένοι στα μέτρα ανθρώπων όπως της κυρίας Μυτηλιναίου...δεν είναι τυχαίο ότι ήταν χωμένη ακόμα και στις ακροάσεις της "Μικρής Αρκτου"αν έχετε ακουστά, στο φεστιβάλ τραγουδιού Θεσσαλονίκης...άντε να μην πω για τη μιζέρια που ξεπήδησε από κει! Όλα σχεδόν τα ακούσματα ίδια με αυτά που ακούμε κάθε μέρα στο ραδιόφωνο! Κλάψα, εντεχνίλα και δήθεν! Όπως έλεγε και ένας σε μια στήλη (δεν θυμάμαι όνομα) στην "Ελευθεροτυπία" σαν σχόλιο για το εν λόγω φεστιβάλ "ήταν όλοι τους παρθένες".
Δέσποινα
Αχ,το εχω χιλιοπει.. τρελαίνομαι να διαβάζω πράγματα που αφορούν αυτή την περιβόητη κόντρα εμπορικών-ποιοτικών...αν και το ζήτημα δεν είναι ακριβώς αυτό πλέον...το ζήτημα είναι για μένα πως δεν υπάρχει ζήτημα εμπορικού-ποιοτικού(μιας και πλήθος ποιοτικών είναι και εμπορικά ταυτόχρονα)αλλά ζήτημα εμπνευσμένης και ανέμπνευστης δημιουργίας...Η Τσανακλίδου με αυτό τον δίσκο της έκανε ότι και η Χαρις Αλεξίου το 2004.Εβγαλε εναν ακρως εμπορικό δίσκο βασισμένα στον ήχο της περπατημένης...Θεοφάνους η χαρούλα?Βραχάλη και χριστοδουλόπουλος η τσανακλίδου...Η Αλεξίου τότε τουλάχιστον είχε παραδεχτεί πως ήθελε να κάνει σουξέ διότι δεν άντεχε άλλο οι επιτυχίες να έρχονται μόνο απο την ποπ-εμπορική όχθη.Τότε μάλιστα είχε ασκήσει κριτική ο Θάνος Μικρούτσικος σε εκείνον το δίσκο ο οποίος παρόλαυτα άφησε καλά κομμάτια που δεν είναι φυσικά του διαμετρήματος της Αλεξιου.Γενικά απο το 2000 και μετά παρατηρώ πως αυτός ο διαχωρισμός δεν υπάρχει πλέον και αρχίζουν και πέφτουν οι μάσκες...παλαιότερα δεν υπήρχε περίπτωση κάποιος έντεχνος στιχουργός η μουσικός να γράψει σε εμπορικό καλλιτέχνη....Σήμερα παρατηρείται το εξής...Οι ίδιοι που έφτιαξαν τους δίσκους των Βίσση,Χατζηγιάννη,Σαμπάνη να έχουν γράψει τους δίσκους των Πρωτοψάλτη,Τσανακλίδου κ.α.Δεν είναι λίγο οξύμωρο αυτό με βάση τη λογική που είχαμε φάει στη μάπα τόσα χρόνια?Και τώρα η εντεχνη όχθη απολαμβάνει την εμπορικότητα απο τη μια αλλά απαιτεί να τους κρίνουμε με βάση τα κριτήρια που είχαμε για αυτούς τη δεκαετία τυ 80 και του 90.Ε οχι αυτό δε γίνεται!!Δεν μπορούμε να έχουμε άλλα μέτρα και άλλα σταθμά!!!Η Αλεξίου το 2004 παραδέχτηκε πως ήθελε να δοκιμάσει να κάνει σουξέ...δεν το έκρυψε...η Τσανακλίδου τι θα μας πει?Οτι η βραχαλη και ο χριστοδουλόπουλος είναι οι νέοι Κραουνάκης-Νικολακοπουλου?Πειτε το μου και αυτο να πεσω απο τον 5ο!!!!!!!!!!Ο κόσμος θέλει αλήθεια!!Δεν είναι κακό να δοκιμάζεσαι αλλά μην μας κοροιδεύουν κιόλας.....Εδω η πρωτοψάλτη βγήκε στη φλέσσα και έκανε ανάλυση του τραγουδιου παμε χαβαη με τετοια κατάνυξη λες και μίλαγε για το θεος αν ειναι...Για να συνέλθουμε λίγο...Δεν είναι κακό να λέμε την αλήθεια,δηλ.να αποκαλύπτουμε κάθε φορά τα κριτήρια με τα οποία επιλέγουμε την κάθε δουλειά μας και τους συνεργάτες μας.....
Φίλε Κώστα, πολύ εύστοχο σε βρίσκω. Ωραίο σχόλιο έκανες.
Θέλω ηχογραφημένα αποσπάσματα για να απολαύσω συναδελφική αλληλεγγύη! Δεν άκουσα την συγκεκριμένη εκπομπή αλλά εκπλήσσομαι από το γεγονός και μόνο που το διαβάζω. Μπόσκο μετά από 58 comments και φάνταζομαι πάμπολα τηλεφωνήματα κατάλαβες ποιοι είμαστε γενικώς στην κλίκα σου!
Θεοδόσης Βαφειάδης...
φίλε, δεν παίζει αυτό που λες εκ μέρους του Γιαννίκου. Σου μιλάω εκ των έσω. Όπως είδες στο δίφωνο μπήκε η δική μου κριτική κι έγινε ότι έγινε. Επίσης, του Lolek, που δεν ανήκει στον Όμιλο Γιαννίκου, του βάλαμε δισέλιδη συνέντευξη στο περιοδικό. Κι όχι μόνο του Lolek, αλλά και πολλών άλλων καλλιτεχνών. Τώρα, το να βγαίνει πάντα το δίφωνο με καλλιτέχνες του Ομίλου στο εξώφυλλο, ε νομίζω είναι λογικό κάπου, ο καθένας στηρίζει όπως μπορεί το μαγαζί του. Αν και πάλι θα σου θυμίσω το εξώφυλλο της Ελευθερίας Αρβανιτάκη, που της είχα κάνει εγώ τη συνέντευξη κι η οποία εξακολουθεί να "ανήκει" στη Γιουνιβέρσαλ. Για την τραγουδίστρια που λες (δεν κατάλαβα ποιαν εννοείς, παρ' ότι μπορεί να' ναι και φίλη μου), πιθανώς να μην άρεσε γενικώς η δουλειά της- εννοώ αν ήταν πολύ λαϊκή να ταίριαζε καλύτερα για το ΟΑΣΙΣ του Μπαλαχούτη, ξέρω γω.
Σ' ευχαριστώ για τα υπερβολικά καλά σου λόγια και- εννοείται- πως θα στηρίζω όποιον μου κάνει κέφι κι όποιον εγώ νομίζω ότι αξίζει. Κι οι άλλοι ας συνεχίσουν να κάνουν τη δουλειά τους όπως μπορούν καλύτερα. Τέλος, απορώ πραγματικά, έχω ενοχλήσει κανέναν; Είμαι απόλυτα ελεύθερος να διαχειρίζομαι το γούστο μου και σ' αυτό το κομμάτι είμαι αδιαπραγμάτευτος!
Ανώνυμος...
άσε, Δέσποινα, μη μιλήσουμε για το άλλο το φιάσκο της Μικρής Άρκτου που θα βοηθούσε νέους καλλιτέχνες. Γι' αυτό κι είναι αξιέπαινα παιδιά σαν τη Μποφίλιου και τον Εμμανουηλίδη, διότι- πέραν των ικανοτήτων τους- προχώρησαν μόνα τους, έχοντας φάει χοντρή πόρτα. Μόνο η Δανάη Παναγιωτοπούλου είχε τολμήσει να βγει και να καταγγείλει σε συνέντευξη της τη Μικρή Άρκτο, τη στιγμή που όλοι οι άλλοι (εμού συμπεριλαμβανομένου) μιλάγαμε για την αναβίωση των Αγώνων Κέρκυρας του Χατζιδάκι. Κατάλαβες; Λοιπόν, δε με εκπλήσσει που ήταν μέσα σ' αυτό και η κυρία Μυτιληναίου. Μη μιλάει όμως για παρέες, διότι, ξέρεις, εγώ δε μασάω και δεν το' χω τίποτα σε επόμενη εκπομπή της, αν αναφερθεί ξανά στο όνομα μου, να βγω στον αέρα και να της κάνω το σόου της ανάστα ο Κύριος! Άντε μπράβο!
kostas...
ίσως ειν' η πρώτη φορά που συμφωνούμε 100% εδώ μέσα!
ώστε έτσι, ε; η Πρωτοψάλτη καλεσμένη της Φλέσσα μιλούσε με δέος για τη "Χαβάη" της; Αντί να πει "εντάξει, κύριοι, έκανα ένα σουξέ και ξανακούστηκα", προσπάθησε να πείσει για την καλλιτεχνική αξία της μπούρδας αυτής; Κι η Τσανακλίδου μετά αποκαλεί εμένα "Χίτλερ" στον αέρα κι ότι θα' πρεπε να ντρέπομαι; Ή ότι κάνω κακό στο ελληνικό τραγούδι; Για να στείλει την επιστολή στο δίφωνο που είπε, πολύ την περιμένω!
Νερένια...
είδες ο kostas, Νερένια μου;
κι εμένα με εξέπληξε ευχάριστα!
alps...
άσε, φίλε, διότι ξανάκουσα την εκπομπή χθες βράδυ με ανθρώπους των μυστικών υπηρεσιών, της CIA και της κλίκας μου και μέχρι και μήνυση σηκώνει στη δημοφιλή αοιδό, με την οποία παραήμουν κόσμιος, μου φαίνεται όλες αυτές τις μέρες. Από που κι ως που αποκαλεί εμένα "Χίτλερ" δημόσια; Με ξέρει; Έχουμε μιλήσει ποτέ; Επειδή δε μου άρεσε το cd της; Αποκαλώντας με μάλιστα "Χίτλερ", χωρίς να' χει διαβάσει την κριτική- όπως είπε στον αέρα- δείχνει επίσης το χύμα της. Νομίζω πάντως πως εγώ δεν προσέβαλλα την προσωπικότητα της, το αντίθετο θα' λεγα, ενώ εκείνη το έκανε, υποκινούμενη κι απ' τη Μαραγαρίτα- Λυσσάξτε Τσαούσες- Μυτιληναίου! Το είπα, μακάρι να στείλει την επιστολή που είπε, αλλιώς θα δημοσιευθεί η δικιά μου. Κι έχω βρει και τον τίτλο! Δεν τον λέω όμως μην τον κάψω...
Αντώνη μακάρι να είναι όπως τα λες για τον Γιαννίκο.Είσαι μέσα και τα ξέρεις καλύτερα,αλλά ακούω πολλά και διάφορα για αυτά τα θέματα.Η συνέντευξη της τραγουδίστριας που σου είπα μπήκε τελικά στο Μετρονόμο,όχι στο Όασις,όπως και η δισκοκριτική.Δεν ήταν λαϊκός ο δίσκος της,είχε κάνει κάτι διαφορετικό,κάτι ξεχωριστό και κυκλοφόρησε από το Δίκτυο το 2008.Τέλος πάντων...δεν έχει σημασία πια.Περιμένω να σε ακούσω σήμερα και ξυπνήστε χαρές μου!!!
Αν κατάλαβα καλά, κανείς σας δεν άκουσε τη συνέντευξη, έτοιμοι όλοι για θάψιμο.....
ε, λοιπόν, εγώ την άκουσα και όλα αυτά απέχουν από την πραγματικότητα. Πράγματι, η Μαργαρίτα προσπάθησε ν΄αποσπάσει δηλώσεις, η Τάνια αρνήθηκε να σχολιάσει κριτική που δε διάβασε, ακούγοντας ένα μόνο απόσπασμα που της διάβασε η Μαργαρίτα και δήλωσε, πως εδώ και χρόνια δεν την απασχολούν οι κριτικές. Απάντησε σε ερωτήσεις της Μαργαρίτας που είχαν σχέση με την επιλογή των δημιουργών και των τραγουδιών και τίποτα άλλο. Δεν καταλαβαίνω πως μεταφέρθηκαν όλες αυτές οι κακοήθειες. Δεν καταφέρθηκε ποτέ εναντίων του κριτικού, αλλά δήλωσε πως οι κριτικές γενικά δεν την αφορούν και δεν τις διαβάζει, Αρνήθηκε, επαναλαμβάνω να τοποθετηθεί, αφού δεν είχε διαβάσει προσωπικά όλο το κείμενο.
Ανώνυμος...
ναι, καλά μας τα λέτε, έτσι ακριβώς έγινε, μόνο που δε λέτε επίσης ότι η κυρία Τσανακλίδου ακούγοντας (και καλά!) το απόσπασμα που της διάβασε η Μυτιληναίου, χαρακτήρισε τον δημοσιογράφο (αφού τον κατονόμασε η Μυτιληναίου) Χίτλερ, συμπλεγματικό, κομπλεξικό- χαρακτηριστικά είπε "μα, δε ντρέπεται;"- κι ότι επίσης κάποιοι υποστηρίζουν τις παρέες τους και ανθρώπους που δεν έχουν προσφέρει τίποτα στην ελληνική μουσική. Κι ερωτώ εγώ τώρα, αφού ακούστηκε το όνομα μου στον αέρα: να ντρέπομαι γιατί; που αλλιώς γνώρισα την Τσανακλίδου με όλους αυτούς τους μεγάλους δημιουργούς που αναφέρω και που απογοητεύτηκα ακούγοντας την στο φανερό κυνήγι του σουξέ; Έχω ή δεν έχω το δικαίωμα; Και νομίζω ήμουν πολύ κύριος στην κριτική μου. Λοιπόν, επειδή το θέμα παρακρύωσε, ας λήξει εδώ πέρα, μη ζητάτε όμως και τα ρέστα από μένα.
Βλέπω τώρα έχεις να κάνεις και με δικηγόρους καλλιτεχνών...(λέω για την "άψογη" στήριξη που παρέθεσε ο απο πάνω Ανώνυμος).Νομίζω,αισίως πια στα 69 σχόλια,επιβάλλεται σταχυολόγηση και δημοσίευση.
Ανώνυμε...Γιατί να είσαι ο Ανώνυμος?Απαρνήσου την ανωνυμία σου...Δέξου τ'όνομά σου.Σίγουρα θα υπάρχουν και χειρότερα ονόματα απ'το δικό σου...
Διαβαστε εδω την κριτικη της κυριας λαιμου για τον δισκο....ο μπόσκο λίγα είπε....
http://new.e-go.gr/music/article.asp?catid=6487&subid=2&pubid=6569610
kostas...
ωχ, ωχ, ωχ, το χόντρυνε η Γεωργία, αλλά να σου πω την αλήθεια έσκασα στο γέλιο! Λέει πράγματα που ο καθένας θα σκεφτόταν για τον δίσκο και δε θα τολμούσε να τα εκφράσει ούτε από μέσα του. Respect! Συμφωνώ σε όλα μαζί της, πλην του "Παράδεισου", που εμένα μου άρεσε!
Δεν διάβασα στην κριτική κάτι που δεν συμβαίνει στην πραγματικότητα! Συμφωνώ και για τους δύο που αναφέρεσαι αλλά και για τον Καραμουρατίδη/Ευαγγελλάτο και τον Οικονόμου. Εκτός αν πιά είναι τέτοια η μουσική μας πτώση που δεν έχουμε τίποτα καλύτερο να προτείνουμε.Ακόμα κι αν μιλάμε για την Τάνια. Την μια.
Για την Μυτιληναίου....τι να πεις...άκου το δεύτερο και βγάλε συμπέρασμα...
Ανώνυμος...
ΟΚ, σ' ευχαριστώ για την παρέμβαση και σένα, απλά δεν είναι πολύ καλή η "Ανωνυμία", ειδικά στα σχόλια αυτού του post...με καταλαβαίνεις, πιστεύω! Και πάλι ευχαριστώ!
http://new.e-go.gr/music/article.asp?catid=6487&subid=2&pubid=6569610
και έχουμε μέλλον νομιζω..
Βίκυ Οικονομοπούλου...
δηλαδή στην Λαιμού τι πρέπει να της σούρουν τώρα; ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω!
Ποιος στη χάρη σας, κε Bosco! Ανεβάσανε τη συνέντευξη στο site του Δεύτερου (αν δεν απατώμαι πρέπει να είναι η πρώτη φορά που κάνουν κάτι τέτοιο...έστω αν όχι πρώτη, σπάνια, πολύ σπάνια). Τυχαίο να είναι αποκλείεται - αλλιώς θα το είχαν κάνει αμέσως μετά τη συνέντευξη.
Επειδή όμως η Μυτιληναίου έπραξε μεγάλη ''πατάτα'' (σύμφωνα με τα δημοσιογραφικά στάνταρτς) και ως διευθύντρια υποθέτω μπορεί να καλύψει τα νώτα της, σκέφτομαι μήπως αυτό που ανεβάσανε το περάσανε από...κοπτοραπτού. Φαντάζομαι το mail μου το βλέπετε. Αν είναι εύκολο θα παρακαλούσα να μου στείλετε το ηχητικό απόσπασμα που έχετε στη διάθεσή σας - δυστυχώς πρόλαβα τότε και άκουσα πολύ μικρό τμήμα της συνέντευξης.
Την κριτική της κας Λαιμού την είχα διαβάσει εδώ και καιρό - η πένα της συναγωνίζεται αυτή του κου Παπαδάκη της Ελευθεροτυπίας. Αναρωτιέμαι αν ο κος Παπαδάκης άκουσε το δίσκο...
allos...
δυστυχώς δε διατίθεται το προφίλ σας και δε μπορώ να δω το mail σας. Αφήστε το εδώ, αν θέλετε ή καλύτερα το τηλ. σας για πιο άμεση επικοινωνία κι εγώ δε θα τα δημοσιεύσω.
ευχαριστώ!
Τελικά προλάβανε και μου τη στείλανε τη συνέντευξη.
Για τη Μυτιληναίου δεν επιθυμώ να συζητήσω. Η κυρία, συν τοις άλλοις, αποδεικνύεται λίαν επικίνδυνη - εμμέσως πλην σαφώς υπερασπίζεται όχι την Τσανακλίδου αλλά τους ''δημιουργούς'' των εύκολων σουξέ. Ελπίζω η θέση της στο Β΄ Πρόγραμμα να μην της επιτρέψει να κάνει μεγάλη ζημιά (ανεπανόρθωτη αποκλείεται...πάλι με χρόνια και καιρούς, που λένε).
Η κα. Τσανακλίδου, όπως το ερμήνευσα, ''κρατήθηκε'' (μάλλον συνέβαλαν σε αυτό τα θετικά της κριτικής όπως αναγνώσθηκε). Σαφέστατο το ατόπημα να συμπεριλάβει αόριστα στους ''έχοντες παρωπίδες'' κι εσάς κε. Bosko χωρίς να γνωρίζει περισσότερα για την...προϊστορία σας ή έστω αυτή καθ' αυτή την κριτική. Αλλά δεν το είδα ως άμεσα προσωπική επίθεση. Της βγήκαν κάποια γενικά απωθημένα (περί προώθησης ανάξιων τραγουδιών, στο οποίο άπαντες φαντάζομαι συμφωνούμε) και γενίκευσε. Βέβαια άσχετο το ''ελαφρύ vs λαϊκό'' με το παρόν ή οι ''παρέες που έγιναν κλίκες'' (στο οποίο εξέφρασε πολύ πικρία η τραγουδίστρια - εδώ εγώ εντοπίζω το ''ενδιαφέρον''). Πάντως δε μίλησε για την κριτική (πώς άλλωστε?) αλλά παρορμώμενη αυτής: για αυτό και δείχνω κίτρινη κάρτα κι όχι κόκκινη.
Τώρα για το αν πρέπει ο ''κριτικός'' να μένει μόνο στις ενορχηστρώσεις, στις φωνές, στις μουσικές και στους στίχους λυπάμαι φίλτατη Τάνια, η Μουσική (ευτυχώς) είναι πολλά περισσότερα!
Στέλιος Σκ.
allos...
σ' ευχαριστώ πολύ, φίλε μου, για το σαπόρτ, αλλά μην ασχολείσαι άλλο. Εδώ εγώ δε βλέπεις που δεν με ενδιαφέρει καθόλου πλέον η ιστορία; Για να καταλάβεις, ούτε στο site του Δεύτερου Προγράμματος δεν μπήκα- σου λέω αλήθεια. Τρέχω με τόσα πράγματα κάθε μέρα...
ξανά σ' ευχαριστώ, πάντως!
περσινά ξινά σταφύλια, ρε Μπόσκο, αλλά είδες την αμοιβή της Μαργαρίτας από την ερτ σ' αυτή τη λίστα που κυκλοφορεί; Εσένα σου δίνει τόσα το κανάλι ένα;
Δημοσίευση σχολίου