Κυριακή, 9 Μαΐου 2010

ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΝΑΤΑΣΣΑΣ ΜΠΟΦΙΛΙΟΥ!

Στον πηγαιμό για το Ελληνικό, η Βουλιαγμένης ήταν γεμάτη από τις αφίσες για την επικείμενη συναυλία των ΚΟΡΕ.ΥΔΡΟ. μετά των Electric Litany την ερχόμενη Παρασκευή στο Gagarin. Έχουμε ακόμη λίγες μέρες γι' αυτό το event, πάμε τώρα στη χθεσινή συναυλία! Τη συναυλία διαμαρτυρίας κατά του σχεδίου Καλλικράτη άνοιξαν τα μέλη του συγκροτήματος Κουρδιστό Πορτοκάλι. Έκτακτοι νέοι, πόσω μάλλον που ως δεκαεξάρηδες δανείστηκαν το όνομα τους από το οριακό φιλμ του Κιούμπρικ!
Μάλιστα, ο τραγουδιστής και αρχηγός τους άρχισε να τα χώνει σε κράτος κι αστυνόμους, που λέει ο λόγος, οπότε κι εμείς οι πρεσβύτεροι και συμβιβασμένοι είπαμε να πεταχτούμε για ένα καφέ στην παραπλεύρως Δωδώνη.
Ο Αλέξανδρος Εμμανουηλίδης και ο Δημήτρης Αρναούτης ήρθαν απ' τους πρώτους με τις κιθάρες τους. Απουσία μπήκε στη Μαρία Παπαγεωργίου, αλλά της την πήραμε πίσω, όταν μάθαμε πως ήταν από μέρες κανονισμένο να συμμετάσχει στην παράσταση Ο κόσμος ανάποδα του Άγγελου Αγγέλου και της Έμης Σίνη στον Πυρήνα. Έτσι, πρώτη βγήκε στη σκηνή η Γεωργία Βεληβασάκη. Ερμήνευσε δύο Κρητικά παραδοσιακά τραγούδια, Αττίκ, Mercedes Sosa, αλλά και μερικά δικά της.
Το' χω πει και θα το ξαναπώ, η Βεληβασάκη είναι μία ώριμη τραγουδοποιός, εκτός από έμπειρη ερμηνεύτρια, και καλά θα κάνει να δημοσιοποιήσει σύντομα τα τραγούδια της με τον πολύ καλό στίχο και τη μελωδική γραμμή που παραπέμπει ευθέως στην Αρλέτα. Ακολούθησε ο Αρναούτης με το Ιησούς Χρυσός νικά και τα λοιπά αναρχικά σκωπτικά του άσματα, ο οποίος τα άκουσε όμως από μια ομάδα αγενέστατων τσόγλανων. Τώρα, φασιστάκια ήταν, χρυσαυγιτάκια ήταν, θα σας γελάσω. Ο τραγουδοποιός πάντως τους έβαλε στη θέση τους, διαβλέποντας το ζοφερό μέλλον τους, από τις κωλοσχολές τους δηλαδή κατ΄ευθείαν στις κωλοκομματικές οργανώσεις τους. Και απέσπασε έτσι το πιο θερμό χειροκρότημα απ' αυτούς που ήξεραν γιατί βρίσκονταν εκεί και τους ενδιέφερε συν τοις άλλοις κι η μουσική που ακουγόταν. Με πολύ φρέσκο ακόμη το νέο του cd, έπαιξε τους Όμορφους και Ηττημένους, τους σεφερικούς Θεατρίνους, το Ποτάμι μαύρο, σουξέ του πρώτου δίσκου του, καθώς και δύο τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη και του Θάνου Μικρούτσικου.














Εν τω μεταξύ είχε φτάσει και ο Στάθης Δρογώσης, που εμφανίστηκε τελικά πριν τον Lolek, αφού εκείνος είχε ψιλοχαθεί στο δρόμο για τη συναυλία. Εδώ, ο Δρογώσης με τον Αρναούτη, αμφότεροι παιδιά του Μανώλη Φάμελλου.

Ο Δρογώσης ήταν σαφώς το κλου της βραδιάς, αν υποτεθεί πώς γυναίκες πήγαιναν με τα παιδιά τους και ρωτούσαν τον παρουσιαστή- εμένα δηλαδή- πότε θα έβγαινε ακριβώς, γιατί έχουν και σχολείο αύριο (κυριακάτικα;)!

Πρωτοτυπώντας, αφού έπαιξε πιάνο και όχι κιθάρα, ο Στάθης παρουσίασε τα δημοφιλή του τραγούδια Μην το πεις πουθενά ή Η αγάπη στο τέλος νικά.


Μόλις ο Στάθης έδωσε το σήμα να' ρθεί πιο κοντά ο κόσμος- και πολύ καλά έκανε- η σκηνή γέμισε μπροστά από έφηβους που ήξεραν απ' έξω όλα τα τραγούδια του! Μέχρι που μου φάνηκε ότι τραγουδούσαν μαζί του και το ολοκαίνουργιο, αδισκογράφητο ακόμη, κομμάτι του!

Ο Lolek έκλεισε το πρόγραμμα και έφερε την απόλυτη ηρεμία με τις θλιμμένες και γαλήνιες μπαλάντες του σε αγγλικά και ελληνικά. Το δικό του Δεν αρκεί, το Παπάκι του Άσιμου και τρία καινούργια κομμάτια του.

Όσους νέους δεν πήρε μαζί του, κατά την αποχώρηση του, το τσουνάμι που λέγεται Δρογώσης, αυτοί έμειναν μπροστά στη σκηνή και τραγούδησαν μαζί με τον Lolek το Have you noticed! Μετά το τέλος της συναυλίας, οι δημοτικοί σύμβουλοι του Ελληνικού προθυμοποιήθηκαν να μας κάνουν το τραπέζι σε ψησταριά της πλατείας. Σουρεαλιστικό σχεδόν, αφού υποτίθεται πως η συναυλία έγινε για συμπαράσταση στον δήμαρχο που έχει μπεί ήδη στην ενδέκατη ημέρα απεργίας πείνας. Οι περισσότεροι μουσικοί, λοιπόν, αρκέστηκαν σε μία μπίρα, η Λιάνα κι εγώ όμως, οι επιμελητές του προγράμματος δηλαδή, τα χτυπήσαμε δυο- τρία μπριζολάκια.

Το sms στο κινητό ήταν από την παρέα του διφώνου: Αλκίνοο ή Μποφίλιου απόψε; Στον Αλκίνοο μάθαμε ότι πάλι έδιωξαν κόσμο, πατείς με πατώ σε, οπότε επιλέξαμε τελικά τη Νατάσσα Μποφίλιου στην τελευταία της μάλιστα παράσταση στο Μετρό. Έπαθα πλάκα! Ένα μαγαζί με περισσότερα από 700 άτομα μέσα, φλεγόταν κυριολεκτικά!

Για του λόγου το αληθές, οι κορασίδες εδώ με τους αναπτήρες τους φτιάχνουν ατμόσφαιρα στο Εν λευκώ! Δε μιλάμε για απλές φαν! Τσίριζαν κανονικά με ότι κι αν έλεγε το είδωλο τους!

Το είπε πάλι καλά όμως, είτε αυτό ήταν το Νυν και αεί της Μοσχολιού, είτε τα τραγούδια των τριών προσωπικών δίσκων της! Αυτό το κορίτσι αποτελεί πλέον φαινόμενο προς παρακολούθηση, όπως και οι θαυμαστές του που αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο. Μέσα σε δύο μόλις χρόνια δημιούργησε ένα κοινό που θυμίζει τις χρυσές εποχές της Γαλάνη και της Αλεξίου. Πανζουρλισμός κανονικός κι όποιος δεν έχει δει τι γίνεται σε live της Μποφίλιου, αδύνατο να το συλλάβει. Διότι εντέλει ένα cd μπροστά σ' ένα live, την επαφή δηλαδή του καλλιτέχνη με τον κόσμο, δυστυχώς δεν είναι πια αντιπροσωπευτικό της πορείας του μουσικού. Δύο είναι τα συμπεράσματα: κατά πρώτον, η Νατάσσα Μποφίλιου, εκτός του αδιαμφισβήτητου ταλέντου της, διαθέτει και το κοκαλάκι της νυχτερίδας- που λέγαμε παλιά- κι εύχομαι να μην το χάσει για μια ολόκληρη ζωή. Και, κατά δεύτερον, εμένα ο χρόνος της χθεσινής μου μέρας, απ' το απόγευμα και μετά, κύλησε πολύ όμορφα!

31 σχόλια:

gazoza είπε...

Πες τον άλλον το μαλακα να κόψει τα μουσια κ τα μαλλιά αμάν πια!

BOSKO είπε...

gazoza...
ναι, τον πούστη, σαν τον Αστραπόγιαννο έχει γίνει, αλλά άμα του αρέσει, άσ' τον...

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Bosko
τι δραστήριος που είστε! Πηγή ενέργειας και για όσους είναι δίπλα σας! Ρισπέκτ!

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
το κατά δύναμη, αγαπητέ/ή!
καλημερίζω!

gazoza είπε...

Να πεις το Γιώργο να πάρει
μια ταναλια ένα καμινετο κ
ένα ψαλιδι και να πα από
Χαλβατζη για να μη γαμησω
κανα σπιτάκι ...

BOSKO είπε...

gazoza...
του το' πα, αλλά δε μπορεί, τον στείλαμε για τσιγάρα και μπίρες!

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχει μόνο το κοκκαλάκι της νυχτερίδας η Μποφίλιου, όπως αφελώς πιστεύετε, αλλά ένα ολόκληρο σύστημα που την στηρίζει. Εμένα αυτή είναι η άποψη μου και αν θέλετε το συζητάμε δημοσίως.

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
sorry, φίλε/φίλη μου, αλλά δε μπορώ ν' ακούω μαλακίες. Τη βλέπεις να βγαίνει στις τηλεοράσεις κάθε μέρα; Επειδή γεμίζει τα μαγαζιά όπου εμφανίζεται να μην της το αναγνωρίσω δηλαδή; Θα ήμουν ολότελα άδικος με μια νέα κοπέλα- δουλευταρού, αν παρέβλεπα το γεγονός της, προοδευτικά αυξανόμενης, αποδοχής του κοινού της. Ποιο είναι το σύστημα που τη στηρίζει; Η CIA, η ΚαΓκεΜπε ή τα Πρωτόκολλα της Σιών; ε, μα ξέρω γω, θα μας τρελάνετε με τις ζήλειες σας όλοι...

Ανώνυμος είπε...

Ηρεμήστε, Μπόσκο, δεν μιλάω περί παρακρατικών διεθνών οργανώσεων, αλλά για το γκέι κύκλωμα που την παρακολουθεί και αγοράζει τα σι-ντί της. Είδατε τι γινόταν χθες μες το Μετρό στα αλήθεια? Κορίτσια με κορίτσια και αγόρια με αγόρια έδιναν καυτά φιλιά. Μιλάω για πίσω - πίσω, και καλά διακριτικά. Ας μην ήτανε γκέι σύμπολ και θα βλέπαμε τότε τι ψάρια θα έπιανε! Επίσης, δεν με πείθεις, καθώς με έναν περίπατο εδώ μέσα φαίνεται ξεκάθαρο τι είδους τραγουδιστές ξεχωρίζεις και προωθείς. Μην γίνεσαι κι εσύ υπερασπιστής του ξανθού κενού, θα χάσεις τους φαν σου!



υ.γ. και δεν είμαι φίλη, αλλά φίλος.

Θεοδόσης Βαφειάδης είπε...

γκέι σύμπολ ???????!!!!!!!!
μα τι λέει ο καθένας εδώ μέσα;;;;;;;;;;;;;;;;; έλεος πια!!!!!!!
Χωρίς τηλεοπτική διαφήμιση το νέο τους cd έχει κάνει πάνω από 4.000 αντίτυπα (αν δε κάνω λάθος - απίστευτος αριθμός για τις μέρες μας). Όλοι είμαστε σ' αυτό το κύκλωμα δηλαδή;;;;;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!!!

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
τι σεξουαλικός ρατσισμός ειν' αυτός μεσημεριάτικα; ξέρεις πόσους γκέι φίλους καλλιτέχνες- μουσικούς έχω (και δηλωμένους) που παρ' όλα αυτά δεν έχουν ούτε το μισό του μισού από το κοινό της Μποφίλιου; ποσοτικά, εννοώ. Θα σε παραπέμψω σε μία πρόσφατη συνέντευξη του αγαπητού Γιάννη Μπέζου που είπε ότι αυτά περί κυκλωμάτων κλπ. είναι συνήθως ανοησίες για να καλύψουμε την αταλαντοσύνη μας. Έπειτα, αφού εσύ είδες αγόρια και κορίτσια γκέι να φιλιούνται χθες μεσ' στο Μετρό, ασ' τους να φιλιούνται. Το ψωμί σου σού τρώνε οι άνθρωποι; Τι, δηλαδή, σου χάλασαν τη μόστρα; Εσύ δε φιλάς τη γκόμενα σου δημοσίως; Έχεις βγει ποτέ στο εξωτερικό, σε πολιτισμένα ευρωπαϊκά κράτη, μπας και κατανοούσες πόσο ξεπερασμένες θα ήταν οι αντιλήψεις σου;
Τι θα πει "ποιους στηρίζω"; Άντε πάλι τα ίδια! Το' χω πει εκατό φορές, δεν υπήρξα ποτέ φαν της κραουνακικής σχολής, όμως τα παιδιά αυτά κατάφεραν να ξεχωρίσουν μέσα σε εξαιρετικά άνυδρες εποχές, οπότε τους βγάζω το καπέλο. Ναι, προτιμώ σαφώς τη Σαβίνα Γιαννάτου απ' τη Νατάσσα Μποφίλιου, και πλέον τη διάθεση για πειραματισμό και ανατροπή από την κλασική φόρμα του τραγουδιού, αλλά δεν θα υποτιμήσω ποτέ ένα κοινό, γκέι ή στρέιτ, που τού μιλάνε κάποιοι καλλιτέχνες, λίγο διαφορετικής αισθητικής από τη δική μου. Τέλος, η Μποφίλιου, σ' αρέσει- δεν σ' αρέσει, είναι φωνάρα. Υποδύεται κάθε τραγούδι σαν ρόλο, δεν τραγουδάει απλά. Το βασικότερο, επίσης, αφαίρεσε την υπερβολή που τη χαρακτήριζε και πολύ το χάρηκα. Το διαπίστωσα χθες βράδυ και το καταθέτω!
Δε νομίζω πως έχουμε κάτι άλλο να πούμε, ευχαριστώ.

BOSKO είπε...

Θεοδόσης Βαφειάδης...
καλώς τον!
τελικά το νέο cd της Μποφίλιου κάνει πάταγο στους ραδιοφωνικούς παραγωγούς. Τα ίδια με σένα μου' λεγε στη Θεσ/νίκη και ο Θοδωρής Εξηντάρης του τοπικού 902 Αριστερά στα FM, ο οποίος πίνει νερό στο όνομα της ερμηνεύτριας και δεν είναι επ' ουδενί γκέι. Τι παπαριές ειν' αυτές, ποιος τον παίρνει και ποιος τον δίνει; Σ' αρέσουν, φίλε μου, η φωνή, τα τραγούδια, οι ενορχηστρώσεις; Αν ναι, καλά κάνεις. Αν όχι, πάλι καλά κάνεις, άκου τα δικά σου που άκουγες. Τόσο απλό ειν' το θέμα. Κι εμένα πιο πολύ με φτιάχνει η "Ύδρα των Πουλιών" του Πουλικάκου με τον Socos, αλλά αυτά είναι γούστα, ούτε θα αγνοήσω, ούτε θα διαγράψω και κυρίως ούτε ποτέ θα εκτοξεύσω λάσπη κατά μίας νέας τραγουδίστριας που σκίζει! Τελεία και παύλα!

Λεωνίδας Μαριδάκης είπε...

Εύγε στους καλλιτέχνες, στους διοργανωτές της συναυλίας και πριν από όλα στον άνθρωπο που αντιστέκεται με το έσχατο μέσο, την απεργία πείνας, σε μια εκ' νέου υποβάθμιση της τοπικής αυτοδιοίκησης. Η κινησή του νιώθω να έχει τεράστια -και- συμβολική σημασία αυτές τις μέρες που έχει φτάσει "Ο τελικός συμβιβασμός" που είχε πει ο Μάνος στη Μελισσάνθη... Αν και δεν κατάφερα να έρθω, διάβασα το ποστ σήμερα και άνοιξε η καρδούλα μου. Μπράβο, μπράβο και μπράβο!

Ανώνυμος είπε...

Χεχε, έχετε πολύ πλάκα όλοι. Ύποπτους σας διακρίνω και εσάς, λίγη Μποφίλιου, μπόλικη Οδός Πανός, τού ματς Πλάτωνος, Λόλεκ, Χατζιδάκις, κάτι παίζεται εδώ μέσα!Λέτε να βγω ψεύτης?

BOSKO είπε...

Λεωνίδας Μαριδάκης...
στο επόμενο event τέτοιου τύπου, Λεωνίδα μου, θα' σαι κι εσύ μέσα ως συμμετέχων καλλιτέχνης και όχι ως ακροατής, στο υπόσχομαι. Απλά, επειδή δεν παίζουν συνήθως χρήματα και γνωρίζω ότι έχεις μεγάλη μπάντα, δίστασα να σου τηλεφωνήσω. Γνωρίζω επίσης όμως πόσο ευαισθητοποιημένος είσαι σε κοινωνικά θέματα, επομένως, next time, οπωσδήποτε!
χάρηκα που σ' άκουσα μετά από καιρό, όπως χάρηκα και για το cd σου (θα επανέλθω σύντομα με εκτενές post, όταν χαλαρώσω απ' τις υπόλοιπες διαδικτυακές υποχρεώσεις μου)!

Θεοδόσης Βαφειάδης είπε...

Η Μποφίλιου είναι σπουδαία ερμηνεύτρια Αντώνη. Δε με νοιάζει ποιος φιλάει ποιον...χαχαχα...είναι απίστευτο τι μπορεί να διαβάσει κάποιος σε ένα blog πάντως!!! Διάβασα και αυτό που έγραψες στο Δίφωνο για τη Νέα Μουσική Γενιά. Σπουδαίες περιπτώσεις είναι και η Ελένη με τη Σουζάνα Βουγιουκλή, η Μαρία Λούκα που μόνη της προσπαθεί... και βέβαια η Μαρία με τον Αλέξανδρο.Θεωρώ τη μελοποίηση στο Σεφέρη κορυφαία στιγμή του δίσκου τους! Τέλος πάντων, τα ξαναλέμε.

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
λοιπόν, μην ξαναπιάσεις την Πλάτωνος στο κωλόστομα σου, θα σου γαμήσω τα αγάμητα, ρατσιστικό και φασιστοειδές τσουτσέκι!
ναι ρε, τι ζόρι τραβάς; θα το μετονομάσω το blog σε "Κλουβί με τις τρελές", έχεις κάνα πρόβλημα; και θα' ναι και μουσάτες τρελές εδώ μέσα, θα πρωτοτυπήσουμε και στον τομέα του look.
άι σιχτίρ, κόπανε, μεσημεριάτικα!

BOSKO είπε...

Θεοδόσης Βαφειάδης...
τα ξαναλέμε όποτε θες, συνάδελφε, διότι τώρα όπως διαπίστωσες έχω γίνει έξω φρενών με τον κομπλεξικό ομοφοβικό Ανώνυμο!

Angelica είπε...

Ακούω πολύ όλους τους δίσκους της Μποφίλιου...αλλά την ίδια δεν μπορώ να την ακούω-σε συνεντεύξεις εννοώ γιατί λάιβ δεν έχει τύχει να τη δω ποτέ. Βγάζει μία απίστευτη υπεροψία εκεί...μπρρρρ! Ελπίζω κάποια στιγμή να αφήσει στην άκρη το καλάμι γιατί και φωνάρα διαθέτει και ωραία τραγούδια κι είναι κρίμα.

Χωρίς καμία κακία όλα τα παραπάνω ειπωμένα

BOSKO είπε...

Angelica...
γνώμες σαν τη δική σου είναι καλοπροαίρετες και καλοδεχούμενες. Δεν ξέρω σε ποια συνέντευξη της Μποφίλιου αναφέρεσαι, αλλά αν ήμουν κι εγώ τραγουδιστής κι έκοβα 6.000 εισιτήρια μέσα σ' ένα δίμηνο ή τρίμηνο στον Σταυρό του Νότου, όχι μόνο θα το' λεγα σε όλες τις συνεντεύξεις μου, αλλά θα το φώναζα και στο δρόμο κιόλας- λέμε τώρα. Ειδικά αν έβλεπα ότι αφενός έχω φτιάξει κατάσταση και αφετέρου με πολεμούν. Δεν ξέρω, ενδεχομένως και κάποιοι που φοβούνται για την καρέκλα τους, την όποια καρέκλα, εδώ και αρκετές δεκαετίες στην Ελλάδα.

Angelica είπε...

Ακούω στο κινητό δίφωνο συνέχεια και εκεί πρέπει να ήταν η συνέντευξη, πριν κανα μήνα.

Απλά δεν κάνει τίποτα άλλο με το να περιαυτολογεί από το να δίνει επιχειρήματα σε όλους αυτούς που λες ότι την πολεμούν. Και να απομακρύνει κ όσους δεν έχουν καμία διάθεση να το κάνουν αυτό.
(Αααχ πρέπει να πάρει εμένα για μάνατζερ μου φαίνεται :Ρ )

BOSKO είπε...

Angelica...
όλοι κρύβουμε έναν μάνατζερ μέσα μας, μου φαίνεται!
χαιρετώ!

Stepas είπε...

Ώστε ήσουν στη γειτονιά μου ε; Όμορφα πράματα! Ωραία ήταν το Σάββατο και χίλια μπράβο σε σένα και στο Δήμο (και σε όσους άλλους δούλεψαν για τη συναυλία) που φέρατε ονόματα κατά κύριο λόγο "νέα" και ταλαντούχα. Απογοητευτική (για μένα) η προσέλευση του κόσμου αλλά δεν περίμενα και τίποτα καλύτερο στο Ελληνικό όπου ο Κιάμος και η Παπαρίζου σπάνε ταμεία! (το ξέρω ότι είναι χαζομάρα και εντελώς λάθος να "ταμπελοποιώ" με τέτοιο τρόπο την περιοχή μου και τους κατοίκους της, αλλά ήθελα κι εγώ να πω το παράπονό μου μια φορά!)

"Το βασικότερο, επίσης, αφαίρεσε την υπερβολή που τη χαρακτήριζε και πολύ το χάρηκα." -> Το πρόβλημά της η υπερβολή της - όπως λέει κι ένας στίχος του Ευαγγελάτου. Αυτό πίστευα μέχρι τώρα για την Μποφίλιου. Αυτό ήταν το μόνο που είχα να της χρεώσω στα αρνητικά. Αν ισχύει αυτό που λες, χαίρομαι πραγματικά πολύ! Κατά τα άλλα, όποιος δεν "βλέπει" ότι η Μποφίλιου είναι φωνάρα και ότι τραγουδάει πολύ όμορφα τραγούδια, έχει μεγάλο πρόβλημα...

Καλημέρες.

BOSKO είπε...

Stepas...
ώστε ήσουν στην πλατεία της συναυλίας; και δεν ήρθες να μου μιλήσεις, ρε άνθρωπε, που τα λέμε τόσον καιρό τώρα διαδικτυακώς;
εγώ πάλι τη βρήκα μια χαρά την προσέλευση του κόσμου, δεδομένου του ότι οι τραγουδοποιοί είναι νέοι και άγνωστοι.
πραγματικά, η Μποφίλιου ως έξυπνη καλλιτέχνιδα που είναι φάνηκε να βρήκε το μέτρο που της έλειπε. Τη χάρηκα πολύ περισσότερο απ' άλλες φορές και το τραγούδι της με άγγιξε.

Ανώνυμος είπε...

Στείλε μου σε παρακαλώ μια λίστα με τους gay καλλιτέχνες, θέλω να κάνω airplay :-)
Αυτό πάντως, που γαλουχηθήκαμε με Χατζιδάκι αλλά ακόμα μερικούς τους νοιάζει τι κάνει ο άλλος στις προσωπικές του στιγμές, ακατανόητο.
Kαι πώς γίνεται κανείς gay symbol xωρίς τραγούδια στυλ Katy Perry? (που και πάλι δικαίωμά της είναι βέβαια).
Απίστευτα βαρετή κουβέντα, για τα -θεωρητικώς- αυτονόητα.

Θόδωρος Εξηντάρης

BOSKO είπε...

Θόδωρος Εξηντάρης...
μόνο βαρετή;
και εξοργιστική, γι' αυτό και τα πήρα τόσο πολύ και ρίχνω και το δικό μου επίπεδο. Δε βαριέσαι, όπως μιλάω, έτσι γράφω κιόλας, οπότε ουδέν πρόβλημα.
αύριο στην εκπομπή σου να παίξεις δύο ώρες Μποφίλιου, σε παρακαλώ! Θα το κάνουμε όπως ο Χατζιδάκις με τον Σαββόπουλο!

kostas είπε...

Νατάσσα Μποφίλιου
Η νέα γρίπη του έντεχνου

Στην κατάσταση που βρίσκεται σήμερα το έντεχνο ελληνικό τραγούδι, είναι πολύ εύκολο να πουλήσεις φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Αυτό ακριβώς κάνει η Νατάσσα Μποφίλιου. Κατάφερε να πείσει ότι διαθέτει κοινό, επιστρατεύοντας ένα οργανωμένο σύστημα οπαδών, από τους φίλους και κολλητούς της που πηγαίνουν στις παραστάσεις της και της φωνάζουν θεά σαν να βλέπουν μπροστά τους την Εντίθ Πιαφ, μέχρι έντεχνο ραδιοφωνικό σταθμό που, σε σύγχυση ευρισκόμενος, καλεί την. ιέρεια Μποφίλιου στα στούντιό του πιο συχνά και απ’ ό,τι τους σημαντικότερους έλληνες τραγουδιστές. Αν ρωτήσει κανείς το πραγματικό κοινό ποια είναι η Νατάσσα Μποφίλιου πιθανότατα θα εισπράξει την απάντηση δεν ξέρω. Κι αν κάποιοι την έχουν κάπου ακουστά, δύσκολα θα μπορέσουν να θυμηθούν έστω και έναν τίτλο από τραγούδι της. Η Νατάσσα Μποφίλιου είναι ένα σύμπτωμα από αυτά που παρουσιάζονται σε κάθε είδος τραγουδιού όταν διέρχεται κρίση. Ο Λευτέρης Πανταζής ήταν η ασθένεια του λαϊκού τραγουδιού στα χρόνια της παρακμής του. Ο Μάριος Φραγκούλης ήταν η ίωση του λυρικού τραγουδιού σε μία χώρα που δεν έχει οπερατική παράδοση. Η Μποφίλιου είναι η νέα γρίπη του έντεχνου. Επενδύει σε ένα κοινό που μεγάλωσε με Κραουνάκη και Νικολακοπούλου και αναπολεί τις μνήμες του 80. Έτσι, βάζει τους συνεργάτες της να της γράφουν τραγούδια α λα Κραουνάκη Νικολακοπούλου, ντύνεται και η ίδια πότε Τάνια, πότε Άλκηστις και πότε Δήμητρα και τραγουδάει με την πόζα της Μαρίας Κάλλας. Κινήσεις μιμητικές. Συγκίνηση επιφανειακή. Η Νατάσσα Μποφίλιου δεν είναι σώμα, είναι ρούχο. Ρούχο αδειανό.

Νατάσσα Μποφίλιου ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ

kostas είπε...

καλα κοψε κατι...
Νατάσσα Μποφίλιου

Η νέα γρίπη του έντεχνου

Στην κατάσταση που βρίσκεται σήμερα το έντεχνο ελληνικό τραγούδι, είναι πολύ εύκολο να πουλήσεις φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Αυτό ακριβώς κάνει η Νατάσσα Μποφίλιου. Κατάφερε να πείσει ότι διαθέτει κοινό, επιστρατεύοντας ένα οργανωμένο σύστημα οπαδών, από τους φίλους και κολλητούς της που πηγαίνουν στις παραστάσεις της και της φωνάζουν θεά σαν να βλέπουν μπροστά τους την Εντίθ Πιαφ, μέχρι έντεχνο ραδιοφωνικό σταθμό που, σε σύγχυση ευρισκόμενος, καλεί την... ιέρεια Μποφίλιου στα στούντιό του πιο συχνά και απ’ ό,τι τους σημαντικότερους έλληνες τραγουδιστές. Αν ρωτήσει κανείς το πραγματικό κοινό ποια είναι η Νατάσσα Μποφίλιου; πιθανότατα θα εισπράξει την απάντηση δεν ξέρω». Κι αν κάποιοι την έχουν κάπου ακουστά, δύσκολα θα μπορέσουν να θυμηθούν έστω και έναν τίτλο από τραγούδι της.

kostas είπε...

Η Νατάσσα Μποφίλιου είναι ένα σύμπτωμα από αυτά που παρουσιάζονται σε κάθε είδος τραγουδιού όταν διέρχεται κρίση. Ο Λευτέρης Πανταζής ήταν η ασθένεια του λαϊκού τραγουδιού στα χρόνια της παρακμής του. Ο Μάριος Φραγκούλης ήταν η ίωση του λυρικού τραγουδιού σε μία χώρα που δεν έχει οπερατική παράδοση. Η Μποφίλιου είναι η νέα γρίπη του έντεχνου. Επενδύει σε ένα κοινό που μεγάλωσε με Κραουνάκη και Νικολακοπούλου και αναπολεί τις μνήμες του 80. Έτσι, βάζει τους συνεργάτες της να της γράφουν τραγούδια α λα Κραουνάκη Νικολακοπούλου, ντύνεται και η ίδια πότε Τάνια, πότε Άλκηστις και πότε Δήμητρα και τραγουδάει με την πόζα της Μαρίας Κάλλας. Κινήσεις μιμητικές. Συγκίνηση επιφανειακή. Η Νατάσσα Μποφίλιου δεν είναι σώμα, είναι ρούχο. Ρούχο αδειανό.

Νατάσσα Μποφίλιου ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ

BOSKO είπε...

kostas...
ότι και να λέει ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ ή εσύ, φίλτατε kostas, η Μποφίλιου μόλις ολοκλήρωσε τις καλοκαιρινές περιοδείες της. Παραπάνω από τριάντα τον αριθμόν, πανελληνίως! Ξέρεις τι σημαίνει αυτό σε εποχές που οι καλλιτέχνες μουσικοί τρομάζουν να σταυρώσουν συναυλία; Γι' αυτό σου λέω, ας μην είμαστε πια τόσο εμπαθείς.

* είσαι ο kostas πού 'χε πάει φαντάρος; Ο τρελαμένος με τη Βίσση; Θα μπορούσε, γιατί κι εκείνος όλο άρθρα εφημερίδων μού έστελνε...

kostas είπε...

Μα αυτο ακριβώς λέει και το άρθρο πάει να αντικαταστήσει το κοινό του έντεχνου κοινού της Αλεξίου,της Γαλάνη κλπ και τα έχει καταφέρει σε κάποιο βαθμό.Επίσης έχω διαβάσει 2,3 συνεντεύξεις της όπου σούρει τα εξ αμάξης στους πάντες δείχνωντας ένα άλλο πρόσωπο απο αυτό το μαζεμένο που βγάζει.Το εχει καβαλησει για τα καλά.Οσο για τα τραγουδια της καποια μαρεσουν αλλα τα περισσότερα είναι επιτηδευμένα και ψεύτικα.Δεν κάνουμε έντεχνο με το να γράφουμε 2,3 φιλοσοφίες ακαταλαβίστικες,να κλείνουμε τα μάτια και να τραγουδάμε με υπερβολικό στόμφο χωρίς λόγο.
Γεια σου βρε μποσκο,ναι εγω ειμαι...ο Κώστας,αδυνατισμένος 25 κιλά λόγω 2μηνης νοσηλειας στο 401 ύστερα απο 3 χειρουργεία λόγω οξειας περιτονιτιδας.Πηγαν να με πεθάνουν στο στρατό!!