Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2012

από-τη-δισκοπαρουσίαση-του-αλέξανδρου-μπελλέ-στον-ιανό

Πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι στον Ιανό της Σταδίου η δισκοπαρουσίαση του νέου τραγουδοποιού Αλέξανδρου Μπελλέ, που αποτελεί και την πρώτη εγγραφή - κατά το σύνηθες μεταγραφή - ενός καλλιτέχνη στη νέα δισκογραφική εταιρεία με τον τίτλο Phonograph. Στο πάνελ πρώτος πήρε το λόγο ο παραγωγός Νίκος Μακράκης, διευθυντής της Phonograph και γιος του ιστορικού παραγωγού Γιώργου Μακράκη. Το πιο σημαντικό μέσα σε όλα τα αναμενόμενα που ακούστηκαν, ότι η εταιρεία θα στηρίξει τους νέους Έλληνες μουσικούς που δεν έχουν πρόσβαση στα ΜΜΕ κλπ., κράτησα το ότι η Phonograph θα δραστηριοποιηθεί και με συναυλίες εντός κι εκτός Ελλάδας. Φαντάζομαι ότι γι' αυτό το λόγο δίπλα στον Μακράκη τζούνιορ βρέθηκε και η δραστήρια Κατερίνα Σταματάκη, διευθύντρια της PROSPERO, του γραφείου δηλαδή της Νατάσσας Μποφίλιου και πολλών ακόμη καλλιτεχνών. Από τη Σταματάκη ενημερωθήκαμε ότι η πρώτη παρουσίαση ολόκληρου του άλμπουμ του Μπελλέ, για κοινό και δημ/φους, θα γίνει τις τρεις τελευταίες Πέμπτες του Δεκέμβρη στον Σταυρό του Νότου. Όφειλα ωστόσο να κάνω κι εγώ τρεις ερωτήσεις δημ/φικού ενδιαφέροντος στον παραγωγό Μακράκη. Τον ρώτησα τι θα κάνουν με το ακανθώδες ζήτημα της διανομής, απουσίας πλέον δισκοπωλείων, καθώς και με το θέμα της τιμής του cd. Διότι, άλλο να βρίσκει κανείς το cd στα 12 ευρώ στον Ιανό της Σταδίου, και άλλο στα 17 ευρώ στο Χ δισκοπωλείο της Ξάνθης ή της Ρόδου. Μου απάντησε πως θα το κοιτάξουν το θέμα και θα κάνουν ότι μπορούν καλύτερα. Τρίτος μίλησε ο στιχουργός του άλμπουμ Σαν έρθεις, Κωνσταντίνος Δημαρέσης. Δήλωσε συγκινημένος που η πολύχρονη φιλία τους με τον Αλέξανδρο Μπελλέ οδήγησε στη δημιουργία και τελικά στην έκδοση των κοινών τραγουδιών τους - ο Δημαρέσης υπογράφει τους στίχους σε έξι από τα δέκα κομμάτια του cd. Στη δική του σύντομη ομιλία ο Μπελλές, αφού δήλωσε κατάλληλος μόνο για να τραγουδάει και όχι για να μιλάει μπροστά στο μικρόφωνο, ευχαρίστησε την εταιρεία του και όλους τους καλλιτέχνες που τον εμπιστεύθηκαν - από τον Μιχάλη Νικολούδη μέχρι τον Αλέξανδρο Εμμανουηλίδη - ενώ κάλεσε και τους αφανείς συναδέλφους του να στηριχθούν στην εμπιστοσύνη της Phonograph, στηρίζοντας τη παράλληλα με τις δουλειές τους. Ακολούθησαν δύο live τραγούδια από το άλμπουμ, η εναρκτήρια Καταχνιά και το ομότιτλο, το Σαν έρθεις, με την πρόζα της Ελένης Χοζού. Η Χοζού ήταν εκείνη που συνόδευσε στο πιάνο τον Μπελλέ με την κιθάρα του. Ακόμη δεν έχω ακούσει προσεχτικά το δίσκο, σίγουρα όμως αυτό το λίγο που είδα live πριν μερικές ώρες δεν έχει μεγάλη σχέση με τις καθαρόαιμες rock ενορχηστρώσεις του κιθαρίστα Παύλου Συνοδινού. Η κριτική μου, πάντως, θα δημοσιευθεί στην εφημερίδα Η Εποχή της ερχόμενης Κυριακής.   

6 σχόλια:

Mary είπε...

Καλοτάξιδο!

τ2φ είπε...

Τελικά άντε να δούμε πότε θα τελειώσει όλη αυτή η ψευτολόγια μουσική σκηνή στην Ελλάδα.Άκουσα τον δίσκο του Μπελλέ και ήταν πραγματικός άθλος αυτό που έκανα αν σκεφτεί κανείς πόσο σιχαίνομαι να ακούω Παπακωσταντινοθηβαιοαλκινοοχαρούληδες.Και αυτό ακριβώς άκουσα,το ένα τραγούδι ήταν Χαρούλης το άλλο Αλκίνοος το άλλο Θηβαίος το παρ'άλλο κάτι τέτοιο τελειωμένο.Φίλτατε Μπελλέ πιό το νόημα να γράφεις τραγούδια,δεν τσαντίζεσαι όταν τα ακούς γαμώ την μανιέρα μου μέσα;Δηλαδή αν ο πρώτος σου δίσκος είναι αυτό,τότε ο δεύτερος τι θα είναι;Να σου πω εγώ τι θα είναι,θα έχει και μια Μποφίλιου μέσα ντουέτο και πάει λέγοντας.Είναι αισχρό αυτο που συμβαίνει με όλους αυτούς που κόπτονται για τους νέους κακιτέχνες που είναι και αποκομένοι απο τα ΜΜΕ τρομάρα τους,κοροιδευόμαστε κανονικά.Ποιοί είναι αποκομένοι πέρα από τους πραγματικά αποκομένους;Εκτός και αν αποκομένος θεωρείτε αυτός που περνάει μια φορά το μήνα από τον Παπαδόπουλο,την Μπίλιω,το 2ο πρόγραμμα,το Γκάζι,τον Ιανό,τη LIFO,τον Πυρήνα και πάει λέγοντας.Σαπίλα,από την πρώτη νότα μέχρι τον τελευταίο στοίχο,βαρεμάρα,ναφθαλίνη,και μετά σε νοιάζει ρε Μπόσκο αν θα πουλιέται 12 ή 17 ευρώ,δεν σου φτάνει που θα πουλιέται απλά;Εγώ εύχομαι να είναι κακοτάξιδος όχι μόνο αυτός ο δίσκος αλλά και όλοι οι όμοιοι του μπας και έρθει τίποτα πραγματικά καινούριο κάτι που πραγματικά θα αξίζει.

BOSKO είπε...

τ2φ...
οι αφορισμοί και οι ''κατάρες'' δε βοηθούν κανέναν, πόσω μάλλον την τέχνη του τραγουδιού.
επίσης, υπάρχουν άνθρωποι - ξέρεις - που γουστάρουν ακόμη Παπακωσταντινοθηβαιοαλκινοοχαρούληδες. Το τι πραγματικά καινούργιο θα έρθει, εσύ θα το κρίνεις και μάλιστα τόσο απόλυτα; Κι αν βγει κάποιος μεθαύριο κι ευχηθεί νά'ναι κακοτάξιδο ότι αρέσει σε σένα, εκεί τι θα κάνεις; θα καταφύγεις και στη βία κιόλας; ψυχραιμία, άλλο το ''δεν μου αρέσει κάτι'' κι άλλο ''βάζω κάτω τον άλλο και τον πατάω''...έτσι πιστεύω δηλαδή.

τ2φ είπε...

Δεν θέλω να βοηθήσω κάποιον και ο κόσμος που γουστάρει Παπακωσταντινοθηβαιοαλκινοοχαρούληδες καλά να πάθει,δεν θα τον πείσω εγώ για κάτι άλλο.Επίσης η σωστή λειτουργία (αισθητική) ενός πράγματος είναι αυταπόδεικτη και η κριτική του ξεκινάει από πολυ πολύ υψηλότερη βάση,οπότε ψιλά γράμματα για τους Παπακωσταντινοθηβαιοαλκινοοχαρούληδες.Όταν δε,δεν μας αρέσει κάτι,αν και σε αυτό που λέμε τέχνη δεν υπάρχει όρος μ'αρέσει/δεν μ'αρέσει,τότε ποιόν θα κρίνουμε αν όχι τον δημιουργό αυτής;Βία όχι,φυσικά όχι,αλλά βία στη βία του σανού ναι.

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Τώρα σοβαρά μιλάμε;;; Δε βοηθούν οι κατάρες και οι αφορισμοί;; Αγαπημένε μου ΑΝτώνη και συ στη μεριά των ξεγραμμένων είσαι αγοράκι μου! ΈΚανες μια ταινία ολομόναχος, έτρεξες σα μαλάκας, βρήκες ανθρώπους να τα κάνουν όλα τσάμπα γιατί πίστευαν σε αυτό που έκαναν, δεν έβγαλες ούτε ένα ευρώ ( ίσα ισα ξόδεψες απο αυτά που δεν είχες),ούτε πρόκειται να βγάλεις φυσικά, τη στιγμή που ο "συναδελφος" σου Χριστόφορος είχε μαι παραγωγάρα με ευράρες απο πίσω, έχει το κωλοσπίρτο του αρχιμηνια κοντομηνια Λαζοπουλου που ελπίζω να τους κάψει όλους μια μέρα, ( ηδη τόση ώρα που γράφω αυτό το σχόλιο έχει παίξει ΔΥΟ φορές διαφήμιση της ταινίας του). Εσύ ψάχνεις άιθουσες και ΔΕΝ θα βρεις κι εκείνος ήδη έχει κλεισει για ολες τις αιθουσες ολο το χρονο, και σε πειραξαν οι καταρες??????Πας καλά κι εσύ? αντε ξεκόλλα, φτάνουν οι κοσμιότητες. Ετσι ακριβως πεστα καθαρα γιατι φτανει να ντρεπόμαστε. Προχτες στο λαιβ με τον Λολεκ τρεις ανθρωποι πηραμε συνολικα 110 ευρω, και μας πειραζουν οι καταρες????? Κάποιος πρέπει να τα λέει αυτα. Σιχάθηκα να είμαστε καθωσπρεπει στη δουλειά μας. Σου βγήκε σε κάνενα καλό εσένα το να είσαι συνέχεια τόσο καλός;;; Παπάρια σου βγήκε. Μην ακούω λοιπόν μαλακίες για εταιρίες που θέλουν να βοηθήσουν τα αποκλεισμένα παιδιά!!!!! Ήμαρτον, ήμαρτον. Εϊμαι εξαγριωμένη όσο δεν πάει. Φτάνει το σρπώξιμο, εχει καταντήσει εμμετικό. Και κανενας δε μιλάει. Στο τέλος απλά ξεσπούν όλοι στη χρυσή αυγή που οκ, κανεις δεν θα τους πει τίποτα. Εμ δε θα αλλαξει ετσι τιποτα. ΠΟΤΕ. Θα μεινουμε μια ζωη σαν τους κακομοιρους να μην εχουμε τσιγαρα μαλακα την ώραπ ου ολοι οι μπελεδες κι οι εταιριες κι οι παπαδοπουλοι και οι καραμουρατιδομποφιλιδες θα τρωνε με χρυσια κουταλια και θα το παιζουν κι αποκλεισμενοι! Αν δεν ειναι κι αυτο φασισμός τι ειναι μωρε?

Katerina είπε...

Maria_Adouaneta.. Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο μαζί σου..Θεωρώ πως όλες αυτές οι προσπάθειες για δήθεν προώθηση των καλλιτεχνών που δεν έχουν πρόσβαση στα ΜΜΕ είναι μια ακόμη ευκαιρία εύκολου πλουτισμού και προβολής ανθρώπων οι οποίοι είναι ήδη στο σύστημα, το οποίο καταγγέλουν. Αληθινά απογοητευτικό και λυπηρό όλο αυτό.. Και ξέρω πολύ καλά σε τι και σε ποιον απευθύνομαι.. Και για να εντείνω το σχόλιό μου, αν ποτέ φτάσει στα μάτια ή τα αυτιά εκείνου που θέλω να φτάσει, θυμάμαι το στίχο: "Αχ, πού 'σαι νιότη, που ΄δειχνες πως θα γινόμουν άλλος.." Κρίμα,χίλιες φορές κρίμα.. Εύχομαι να πάει καλά η εταιρεία και κάθε προσπάθεια, χωρίς κακία, με ειλικρινή φιλία, ως μια οποιαδήποτε δουλειά ή επιχείρηση. Αλλά, κατά τα λοιπά, κύριοι απέχετε πολύ από την εντιμότητα αυτού που διακυρήσσετε..