Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

ο-Daniel-η-Jocelyn-και-ο-γιος-τους-στην-Ελλάδα-και-πάλι

Με τον Γερμανό Daniel Klein γνωριστήκαμε το 1996, 20 χρόνια πίσω σχεδόν, στο Διεθνές Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους του Augsburg της Γερμανίας. Μαζί είχαμε πάει επίσκεψη στο σπίτι - μουσείο του Bertolt Brecht, γνωρίσαμε επίσης τη συμπατριώτισσα του και γνωστή μουσικογράφο Gaby Schleinkofer και γενικά τά'χαμε περάσει τέλεια τότε! Την επόμενη χρονιά, τον Φεβρουάριο του ΄97, είχα ταξιδέψει στο Παρίσι και ο Daniel με φιλοξένησε στο διαμέρισμα του. Εκεί έγινε ο χαμός: Με πήγε στον τάφο του Jim Morrison στο Perre Lachaise, βρεθήκαμε κυνηγημένοι από τα γαλλικά ΜΑΤ εν μέσω διαδήλωσης, μεθύσαμε στο παρισινό μετρό και τραγουδήσαμε τη ''Φραγκοσυριανή'' του Μάρκου κλπ. Πριν από λίγα χρόνια ο Daniel ήρθε και με βρήκε, αλλά όχι μόνος! Μαζί του είχε και τη γυναίκα του, τη γλυκύτατη Γαλλίδα Zocelyn, η οποία εργαζόταν DJ σε ποταμόπλοια του Σηκουάνα. Φέτος, θα μου ξανάρθουν και θά'χουν ακόμη ένα άτομο μαζί τους, τον γιόκα τους που μεγάλωσε και θέλει να ταξιδεύει κι αυτός! Έχω μεγάλη χαρά που θα ξαναδώ τους αγαπημένους μου φίλους, οι οποίοι όλο ρωτάνε τι γίνεται σήμερα στην Ελλάδα. Θα μείνουν στο σπίτι μου κι από κει ίσως τους ακολουθήσω μεσ'στον Αύγουστο σε κάποιο νησί - ιδανικά θα ήταν να πάμε όλοι παρέα στην Αίγινα κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ κλασικής μουσικής της Ντόρας. Λεπτομέρεια: Ο Daniel εργάζεται ως δημιουργός κινουμένων σχεδίων και τα projects του πωλούνται σε πολλά τηλεοπτικά δίκτυα της Γερμανίας, της Γαλλίας και του Λουξεμβούργου! Αυτά είναι! Καλώς να δεχτώ, λοιπόν, τα φιλαράκια μου, που άνετα θα τα έλεγες νεοχίπηδες!

Δεν υπάρχουν σχόλια: