Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

από-την-κηδεία-του-Demis-Roussos-στην-εκπομπή-με-τη-Μαργαρίτα-Μαντά

Ήταν ωραία η χθεσινή εκπομπή στο Μετα-Δεύτερο με καλεσμένη τη σκηνοθέτιδα Μαργαρίτα Μαντά. Η ιδέα για την εκπομπή ήταν της ηχολήπτριας Ελένης Μητροπούλου, που δούλεψε ως βοηθός της Μαντά στην ταινία της. Μια ταινία που λέγεται ''Για Πάντα'' και που θα περάσω σε λίγη ώρα από την αίθουσα ''Λαΐς'' της Ταινιοθήκης της Ελλάδος για να τη δω κι εγώ. Όχι μόνο γιατί θεωρώ χρέος μου να στηρίζω το ελληνικό σινεμά, αλλά κυρίως γιατί μου είχε αρέσει πολύ η ''Χρυσόσκονη'', η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία της Μαντά. Εύχομαι να περάσει κι άλλος κόσμος από την Ταινιοθήκη ώστε να μην κατέβει η ταινία στην πρώτη εβδομάδα προβολής της. Διότι, συμφώνως και με τα λεγόμενα της Μαντά στην εκπομπή, όλοι ξεσκίζονται να κάνουν like στο facebook καθώς ενημερώνονται για τη νέα ταινία σου και μόλις αυτή βγει στους κινηματογράφους, δεν πατάει κανένας. Φαινόμενο από ενοχλητικό έως εξοργιστικό - το έζησα κι εγώ προ 2ετίας με το ντοκιμαντέρ για τη Γώγου. Ένας λόγος παραπάνω με μένα που έχω στηρίξει ένα σωρό κόσμο, μουσικούς ειδικά, αλλά ελάχιστοι πέρασαν από το σινεμά - αυτοί οι ελάχιστοι, πάντως, καταγράφηκαν και θα τους έχω πάντα μέσα μου σε υψηλή θέση. Τέλος πάντων, θα γράψω για την ταινία ''Για Πάντα'', όπως είχα κάνει και για τη ''Χρυσόσκονη''! 
Λίγες ώρες πριν την εκπομπή, είπαμε το τελευταίο αντίο στον Ντέμη Ρούσσο στο Α΄Νεκροταφείο της Αθήνας, παρουσία πλήθους, πολιτικών, δημοσιογράφων και συναδέλφων του διεθνούς ερμηνευτή. Εδώ η Μαρίζα Κωχ με τον Κώστα Ρούσσο, τον αγαπημένο αδερφό του Ντέμη. Για περισσότερες λεπτομέρειες, διαβάστε το review μου που αναρτήθηκε σήμερα στο LIFO.gr:
http://www.lifo.gr/team/gnomes/55015

Δεν υπάρχουν σχόλια: