Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

το-λάθος-στα-χατζιδακικά-''Πέριξ''-και-το-άλμπουμ-''κάψαμε-τα-καράβια-μας''-της-Ρίκας-Δεληγιαννάκη-στο-LIFO.gr

Μια συζήτηση που είχαμε με τον φίλο, σκηνοθέτη Βασίλη Νικολαΐδη, με έβαλε στην πρίζα. Ταύτιση απόψεων σχετικά με το τραγούδι ''Εγώ πονώ - εσύ γελάς'' στα ''Πέριξ'' του Χατζιδάκι με τη Βούλα Σαββίδη! ''Δεν είναι του Καπλάνη'' του είπα εγώ, ''Το ξέρω, του Περιστέρη είναι'' μου απάντησε αυτός και μόλις κλείσαμε το τηλέφωνο, ξεκίνησα την έρευνα. Αργά το βράδυ είχα κατασταλάξει και το έκανα post στο LIFO.gr:
 http://www.lifo.gr/team/music/56300
Ένας παλιός δίσκος σε παραγωγή Μάνου Χατζιδάκι έγινε επίσης θέμα για post μου στο LIFO.gr από χθες. Μιλάμε για το άλμπουμ ''Κάψαμε τα καράβια μας'' της Ρίκας Δεληγιαννάκη με ερμηνευτές τον Ευτύχιο Χατζηττοφή και τη Φέφη (Φερενίκη) Βαλαρή. Μου τον είχε χαρίσει προ 10ετίας η Μαρίζα Κωχ, που υπήρξε φίλη της Δεληγιαννάκη. Εδώ, μπορείτε να μάθετε για τον σπάνιο αυτό δίσκο:
 http://www.lifo.gr/team/music/56238

6 σχόλια:

mm99 είπε...

αντώνη καλησπέρα,

υπάρχει διαθέσιμο το ντοκυμαντέρ για την φλέρρυ?

μ.

BOSKO είπε...

mm99...
γεια χαρά
αν εννοείς στο εμπόριο, όχι

Фе́ммe скатале είπε...



Βουλα Σαββίδη.... μυθος σχεδόν..
υπερφωνη

κατα τ αλλα... μηπως σου βρισκεται κανενας σκληρος δισκος γιατι τον δικό μου καπου τον δανεισα και δε μου τον επιστρεφουν;;;;

BOSKO είπε...

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία)...

Δυστυχώς είμαι άσχετος με τα των σκληρών ή των ιπτάμενων δίσκων, αν και μού'χουν πει πως έχω πολυφορτώσει ήδη τον δικό μου και χρειάζομαι έναν εξτρά. Καλά, δανείζεται ο σκληρός δίσκος; Να τον απαιτήσεις πίσω πάραυτα!

mm99 είπε...

εκτός εμπορίου?

BOSKO είπε...

mm99...

ναι, αυτό εννοώ.