Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

με-αφορμή-τη-photo-Κούνδουρου-Κωχ-Θεοδωράκη-και-το-κείμενο-μου-στα-σημερινά-ΝΕΑ

Αυτή η σπάνια photo που βλέπετε είναι από το αρχείο μου και πάνω της βασίστηκε ένα μεγάλο κείμενο, το οποίο ο ποιητής Θανάσης Ν. Νιάρχος μού έκανε την τιμή να το δημοσιεύσει σήμερα στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ, στη στήλη του με τίτλο ''Μία Φωτογραφία, Πολλές Ιστορίες''. Στο τελευταίο edotorial του στη LIFO, ο Τσαγκαρουσιάνος δημοσίευσε ένα κείμενο του για τη χαμένη επαφή του αναγνώστη με την εφημερίδα, με την αίσθηση του χαρτιού, ελέω διαδικτύου και της σαρωτικής χρήσης του. Ένα κείμενο που με έκανε να νιώσω κι εγώ λίγο ''προδότης'' απέναντι στις εφημερίδες, τις οποίες έπαψα να παίρνω, όχι αναγκαστικά εξ αιτίας της οικονομικής κρίσης, αλλά περισσότερο λόγω της αποκλειστικής εργασίας μου στο internet. Σήμερα, όμως, συνειδητοποίησα πάλι την ''καύλα'' που εισπράττει κανείς από τις εφημερίδες, από το τυπωμένο χαρτί, τόσο ως συντάκτης, όσο και ως αναγνώστης. Λόγου χάριν, κείμενα σαν κι αυτό στα ΝΕΑ που συνοδεύει τη photo των Κούνδουρου - Κωχ - Θεοδωράκη, έχω δημοσιεύσει ουκ ολίγες φορές στο LIFO.gr που μπορεί είτε να περνάνε απαρατήρητα (που δεν το νομίζω), είτε να απευθύνονται σε λίγους και καλούς (που λέει ο Τσαγκαρουσιάνος), είτε πάλι να χάνονται μέσα σ' έναν ωκεανό πληροφοριών, αναρτήσεων με φωτογραφικά ντοκουμέντα (αυτό είναι το πιο σίγουρο) κλπ. Νιώθω ότι με τιμάει πολύ η σημερινή δημοσίευση στα ΝΕΑ, λοιπόν. Μου τηλεφώνησε περιχαρής και ο Κούνδουρος, κάτι που δεν έχει κάνει ποτέ με ένα σωρό διαδικτυακά άρθρα μου που τον αφορούν. Είναι όμορφη η αίσθηση να ξεφυλλίζεις μια εφημερίδα και μέσα στις φωτογραφίες του Σόιμπλε, του πιλότου που λέγεται ότι έριξε το αεροπλάνο και του Καμμένου, να πέφτεις ξαφνικά πάνω σε ένα φωτογραφικό ντοκουμέντο με τρεις σημαντικούς Έλληνες. Αυτό ήθελα να πω και σύντομα θα αναρτήσω εδώ το κείμενο της φωτογραφίας, διότι ΤΑ ΝΕΑ έχουν ''κλειδωμένο'' τον διαδικτυακό τους ιστότοπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: