Κι έτσι, με το χθεσινό γύρισμα, ολοκληρώθηκε το σημαντικό στάδιο πραγμάτωσης του ντοκιμαντέρ Κατερίνα Γώγου - Για την Αποκατάσταση του Μαύρου. Φτάσαμε στην οικία της Εύας Κουμαριανού όλο το crew στην ώρα μας: η Τζίνα η παραγωγός, ο Γιώργος ο ηχολήπτης, ο Αλέξης ο βοηθός οπερατέρ, ο Θρασύβουλος ο βοηθός σκηνοθέτη, ο Γιάννης ο ηλεκτρολόγος
και φυσικά ο Δημήτρης ο δ/ντής φωτογραφίας μετά της συζύγου του μάλιστα, της σκηνοθέτιδας Μάρσας Μακρή.
Η Εύα έμοιαζε να διαβάζει το ποίημα της Γώγου για πρώτη φορά, γεγονός που με άγχωσε και γι' αυτό χρειάστηκε να κάνουμε πρόβα για αρκετή ώρα.
Ταυτόχρονα, ήρθε από το γύρισμα και ο ηθοποιός Αντώνης Καφετζόπουλος, του οποίου οι υποχρεώσεις δεν του είχαν επιτρέψει τη συμμετοχή στο ντοκιμαντέρ νωρίτερα.
Πιθανώς η συνέντευξη του Καφετζόπουλου να είναι και η πιο δυνατή! Δήλωσε πως δε θεωρεί τον εαυτό του αρμόδιο να μιλήσει για τη Γώγου, τη στιγμή που ότι καλό κι αν πει, θα είναι ασήμαντο μπροστά στο καλό που του έκανε εκείνη - κι όχι μόνο στον Καφετζόπουλο, αλλά και σε όποιον άνθρωπο τύχαινε να συμπαθήσει.
Πολύ ενδιαφέρουσα ήταν και η ιστορία που αφηγήθηκε ο Καφετζόπουλος για ένα σενάριο, το οποίο ξεκίνησαν κάποτε να γράφουν από κοινού ο σκηνοθέτης Νίκος Νικολαΐδης, η Κατερίνα Γώγου, ο Άρης Ρέτσος και η Όλια Λαζαρίδου. Το δούλευαν όλοι μαζί ώσπου o Νικολαΐδης το κατέθεσε ως δικό του στο Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου και η Γώγου πήγε να του βγάλει τα μάτια. Η ταινία που προέκυψε απ' αυτό το σενάριο ήταν η Γλυκιά Συμμορία!
Καταιγίδα Γώγου ονόμασε την Κατερίνα ο Καφετζόπουλος, τονίζοντας πόσο τη χάλαγε το αλκοόλ, οδηγώντας την σε απρόβλεπτες συμπεριφορές, για τις οποίες την επόμενη ένιωθε καταρρακωμένη.
Τέλος, ο Καφετζόπουλος δήλωσε πως μπορεί η Κατερίνα σήμερα να θεωρείται μία γυναίκα με τη μολότοφ στο ένα χέρι και το Κεφάλαιο του Μαρξ στο άλλο, εκείνος όμως περισσότερο θυμάται το χιούμορ της και τα καθημερινά γέλια τους.
Ήταν απαραίτητη η παρουσία του Αντώνη Καφετζόπουλου σε ένα ντοκιμαντέρ για τη Γώγου, δεδομένου του ότι σ' αυτήν οφείλει εν μέρει την καριέρα του στο χώρο του κιν/φου. Η Γώγου τον επέβαλε στον Τάσιο για το ρόλο του Δημοσθένη στην Παραγγελιά, όπως μας εξομολογήθηκε.
Από την ευφράδεια του Καφετζόπουλου κέρδισε σίγουρα και η Κουμαριανού που τον άκουγε, οπότε, συνεπικουρούμενου του επαγγελματισμού της, έφερε άψογα εις πέρας την ανάγνωση του ποιήματος της Γώγου. Τη στιγμή που μιλούσε για τις κόκκινες φαλτσέτες που τους διαφορετικούς σκοτώνουν, ήταν πραγματικά συγκλονιστική! Τέλος καλό, όλα καλά, λοιπόν! Τα επόμενα reviews από το ντοκιμαντέρ θα γίνονται πλέον μέσα από την κουίντα του μοντάζ.
112 σχόλια:
Τι είναι η κουίντα ;Ξέρω του θεάτρου αλλά όχι του μοντάζ...
Αγαπητέ κύριε, δεν σας γνωρίζω (και ούτε το επιθυμώ) αλλά ειλικρινά εύχομαι το ντοκυμαντέρ που ετοιμάζετε για την Γώγου να μην περιέχει τέτοιες σαχλαμάρες όπως αυτά που λέγονται από τον κύριο Καφετζόπουλο για το σενάριο της Γλυκιάς Συμμορίας.
Βλέπετε, έτυχε να έχω μάθει κάποια πράγματα από πρώτο χέρι και συγκεκριμένα:
Σύμφωνα με συνέντευξη του Νικολαϊδη η Γώγου ήταν "κορίτσι της παρέας του Γκριν Παρκ" στα τέλη του '50, κάτι το οποίο ο ίδιος ποτέ δεν χρησιμοποίησε στα βιβλία του από σεβασμό στο οτι η Γώγου δεν υπήρχε πια.
Όντως η Γώγου κυκλοφορούσε μια εποχή υποστηρίζοντας οτι το σενάριο της Γλυκιάς Συμμορίας ήταν δικό της (ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ δικό της) και της το είχε κλέψει ο Νικολαϊδης -απ΄όσο ξέρω, το θέμα διευθετήθηκε όταν ο Νικολαϊδης την πήρε τηλέφωνο και το συζήτησαν μεταξύ τους, το τι ειπώθηκε μονάχα οι δυο τους το ήξεραν αλλά δεν νομίζω οτι "πήγε να του βγάλει τα μάτια" τηλεφωνικά η Γώγου!
Σχετικά με το σενάριο τώρα -έχω τη μαρτυρία του Σπύρου Ανακτορίδη οτι από το '61, όταν γίνονταν τα γυρίσματα του Lacrimae Rerum ο Νικολαϊδης το είχε ήδη διαμορφωμένο και το διηγούνταν στον Ανακτορίδη φτάνοντας μάλιστα μέχρι και σε λεπτομέρειες σχετικές με το πώς θα είναι το μπαρ όπου θα γίνοταν ο καυγάς των παιδιών.
Ίσως ο κύριος Καφετζόπουλος να τα έχει κάπως μπερδεμένα στο μυαλό του, συγχέοντας γεγονότα, επειδή το καστ της Γλυκιάς Συμμορίας πέρασε από 40 κύματα μέχρι να καταλήξει στην τετράδα: Μόσχος, Σπυριδάκης, Μασκλαβάνου, Τομαζάνη. Προηγουμένως είχαν γίνει επαφές για τους ίδιους ρόλους με τον Καφετζόπουλο, τη Λαζαρίδου, τον Μάνεση, την Μπενσουσάν, τον Παπακωνσταντίνου, την Τσανακλίδου και τον Ρέτσο αλλά για διάφορους λόγους (ας πει ο κύριος Καφετζόπουλος τους δικούς του) αυτές οι συνεργασίες δεν προχώρησαν. Στο τελικό στάδιο (όταν δηλαδή άρχισαν τα γυρίσματα) η τετράδα ήταν Ρέτσος, Σπυριδάκης, Μασκλαβάνου, Μπενσουσάν. Στην πρώτη αναβολή των γυρισμάτων έφυγε η Μπενσουσάν και αντικαταστάθηκε από την Τομαζάνη. Στη συνέχεια αποχώρησε ο Ρέτσος θεωρώντας οτι ο ρόλος δεν τον εκφράζει και στη θέση του πήγε ο Μόσχος (ο οποίος μέχρι εκείνη τη στιγμή είχε τον ρόλο που στην ταινία ερμηνεύει ο Χάρης Ρώμας).
Θεωρώ λοιπόν πως, αναφορικά με την συμμετοχή τους στη συγγραφή του σεναρίου, θα μπορούσατε να έχετε ρωτήσει την κυρία Λαζαρίδου και τον κύριο Ρέτσο πριν δημοσιεύσετε αυτή τη συκοφαντία και μάλιστα για έναν άνθρωπο σαν τον Νικολαϊδη ο οποίος δεν βρίσκεται πλέον μαζί μας για να απαντήσει.
Αλλά βέβαια, η λασπολογία είναι πάντα εντυπωσιακότερη από την αλήθεια -καλή σας επιτυχία λοιπόν στο εγχείρημά σας.
The Motorcycle boy...
ο κ. Καφετζόπουλος έχει την ευθύνη των λόγων του, πιστεύω.
εσείς πάλι είστε φαν του Νικολαΐδη και καλά κάνετε, όπως επίσης είρων και αγενής, τουλάχιστον σε ότι αφορά εμένα.
επομένως, δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε κι αν σας δημοσίευσα είναι επειδή το μακροσκελές σχόλιο σας περιέχει ιστορικές πληροφορίες, οι οποίες μάλιστα διατίθενται στον κάθε αναγνώστη προς αξιολόγηση.
Nikatsu...
ή το δωμάτιο του μοντάζ, θα λέγαμε...
Βέβαια -έχετε απόλυτο δίκιο. Εγώ είμαι ο είρων και ο αγενής κι εσείς που αναδημοσιεύετε συκοφαντίες για κάποιον που δεν βρίσκεται πια εδώ προκειμένου να τις αντικρούσει είστε ευγενέστατος κι αντικειμενικότατος.
Η ευθύνη των γραφομένων δεν ανήκει μόνο στον κύριο Καφετζόπουλο αλλά και σε σας που τα αναδημοσιεύετε χωρίς (υποθέτω) να μπείτε στον κόπο να τα διασταυρώσετε.
Το προηγούμενο σχόλιό μου δεν έχει καμιά σχέση με το πόσο φαν του Νικολαϊδη είμαι -το ίδιο θα έκανα αν διάβαζα κάτι συκοφαντικό για κάποιον που απεχθάνομαι και ήξερα οτι δεν ισχύει. Βλέπετε, η αλήθεια δεν έχει σχέση με συμπάθειες -έτσι πιστεύω.
The Motorcycle boy...
άρα να "κόψω" τον Καφετζόπουλο στο μοντάζ, δηλαδή να λογοκρίνω έναν άνθρωπο, συστήνετε;
Συγνώμη τώρα -θέλετε να πείτε οτι αυτές τις σαχλαμάρες που είπε ο Καφετζόπουλος θα τις βάλετε και στην ταινία; Υπέροχα!
Αγαπητέ μου, αν έρθω εγώ αύριο και σας πω οτι η Γώγου είχε κλέψει ένα δικό μου ποίημα θα με βάλετε στο ντοκυμαντέρ έτσι, άερα-πατέρα, για να μη λογοκρίνετε έναν άνθρωπο;
Δηλαδή, όποιος έρχεται και σας λέει κάτι, εσείς το αναπαράγετε χωρίς καν να το ψάξετε για να μην κατηγορηθείτε για λογοκρισία;
The Motorcycle boy...
γιατί να μη σας έβαζα; καλό είναι ν' ακούγονται διαφορετικές φωνές και, πιστέψτε με, δεν κάνω αγιογραφία της Γώγου.
αν ακούγατε τι έλεγε ο Καφετζόπουλος συνολικά, θα διαπιστώνατε πως δεν κατηγορεί τον Νικολαΐδη για κλοπή. Περισσότερο σχολιάζει την οξύτητα του χαρακτήρα της μακαρίτισσας και το πόσο συχνά βρισκόταν αντιμέτωπη με ανθρώπους του "χώρου" της.
Καλώς -φαίνεται οτι έχουμε διαφορετική αντίληψη περί της αναγκαιότητας διασταύρωσης των απόψεων πριν δημοσιευτούν, ειδικά όταν πρόκειται για συκοφαντικές απόψεις. Δικαίωμά σας βεβαίως, το δικό σας έργο υποβαθμίζετε.
Εγώ δεν ξέρω τι σας είπε ο κύριος Καφετζόπουλος, απλώς διάβασα αυτά που μεταφέρατε εσείς. Στα οποία κατηγορείται ο Νικολαϊδης για κλοπή σεναρίου, καθαρά και ξάστερα. Τώρα, τη λογική σας οτι στο συγκεκριμένο απόσπασμα σχολιάζεται η οξύτητα του χαρακτήρα της Γώγου, επίσης την βρίσκω κάπως άτοπη. Δηλαδή αν γράψω εγώ οτι μπήκε ένας κλέφτης στο σπίτι μου κι εγώ τον πλάκωσα στο ξύλο, εσείς θα καταλάβετε απλώς οτι ήμουν οξύθυμος; Δεν θα δείτε καμιά καταγγελία της κλοπής;
Τέλος πάντων, τα γραπτά μένουν κι η κατηγορία που δημοσιεύσατε σχετικά με την κλοπή σεναρίου εκ μέρους του Νικολαϊδη θεωρώ οτι παραμένει.
Από καθαρούς λόγους περιέργειας θα ήθελα να σας ρωτήσω:
1. Θα περιλάβετε αυτές τις δηλώσεις Καφετζόπουλου στο ντοκυμαντέρ σας;
2. Ενδιαφερθήκατε να ρωτήσετε τον κύριο Ρέτσο και την κυρία Λαζαρίδου για το κατά πόσο συμμετείχαν στη συγγραφή του σεναρίου (όπως υποστηρίζει ο κύριος Καφετζόπουλος);
Υ.Γ.: Εφόσον έχω τη διαβεβαίωσή σας οτι θα με βάζατε στο ντοκυμαντέρ στο πλαίσιο του πλουραλισμού των απόψεων, πάω να αντιγράψω ένα ποίημα της Γώγου και στη συνέχεια θα απαιτήσω να με συμπεριλάβετε στο ντοκυμαντέρ όπου θα της κατηγορώ οτι μου το έκλεψε! Με ποια στοιχεία; Με κανένα φυσικά! Συμφωνούμε;
The Motorcycle boy...
ας σας απαντήσω, λοιπόν:
1. πριν μπει κανείς στο μοντάζ, ειδικά σε ντοκιμαντέρ, δεν ξέρει εκ των προτέρων τι θα βάλει ή θα αφαιρέσει στο τελικό προϊόν.
2. τον κύριο Ρέτσο είχα προσπαθήσει να τον βρω για την προηγούμενη ταινία μου, μα δε στάθηκε εφικτό. Με την κυρία Λαζαρίδου, ωστόσο, η οποία έχει ήδη συμμετάσχει στο ντοκιμαντέρ για τη Γώγου, θα μιλήσω σχετικά μία απ' αυτές τις μέρες.
3. εξακολουθείτε να είστε ειρωνικός, αλλά δεν πειράζει. Γνωρίζω και παλαιότερη κόντρα σας με συνάδελφο - blogger που τόλμησε να εκφράσει διαφορετική άποψη για τον Νικολαΐδη. Δε θα μπω στην ίδια φάση μαζί σας. Πείτε μου, όμως, εσείς τι κάνετε ακριβώς; Γυρνάτε στο διαδίκτυο και κάνετε ντα όποιον γράφει κάτι που δε σας αρέσει, ότι κι αν είναι αυτό;
Καλώς -φαίνεται οτι έχουμε διαφορετική αντίληψη περί της αναγκαιότητας διασταύρωσης των απόψεων πριν δημοσιευτούν, ειδικά όταν πρόκειται για συκοφαντικές απόψεις. Δικαίωμά σας βεβαίως, το δικό σας έργο υποβαθμίζετε.
Εγώ δεν ξέρω τι σας είπε ο κύριος Καφετζόπουλος, απλώς διάβασα αυτά που μεταφέρατε εσείς. Στα οποία κατηγορείται ο Νικολαϊδης για κλοπή σεναρίου, καθαρά και ξάστερα. Τώρα, τη λογική σας οτι στο συγκεκριμένο απόσπασμα σχολιάζεται η οξύτητα του χαρακτήρα της Γώγου, επίσης την βρίσκω κάπως άτοπη. Δηλαδή αν γράψω εγώ οτι μπήκε ένας κλέφτης στο σπίτι μου κι εγώ τον πλάκωσα στο ξύλο, εσείς θα καταλάβετε απλώς οτι ήμουν οξύθυμος; Δεν θα δείτε καμιά καταγγελία της κλοπής;
Τέλος πάντων, τα γραπτά μένουν κι η κατηγορία που δημοσιεύσατε σχετικά με την κλοπή σεναρίου εκ μέρους του Νικολαϊδη θεωρώ οτι παραμένει.
Από καθαρούς λόγους περιέργειας θα ήθελα να σας ρωτήσω:
1. Θα περιλάβετε αυτές τις δηλώσεις Καφετζόπουλου στο ντοκυμαντέρ σας;
2. Ενδιαφερθήκατε να ρωτήσετε τον κύριο Ρέτσο και την κυρία Λαζαρίδου για το κατά πόσο συμμετείχαν στη συγγραφή του σεναρίου (όπως υποστηρίζει ο κύριος Καφετζόπουλος);
Υ.Γ.: Εφόσον έχω τη διαβεβαίωσή σας οτι θα με βάζατε στο ντοκυμαντέρ στο πλαίσιο του πλουραλισμού των απόψεων, πάω να αντιγράψω ένα ποίημα της Γώγου και στη συνέχεια θα απαιτήσω να με συμπεριλάβετε στο ντοκυμαντέρ όπου θα της κατηγορώ οτι μου το έκλεψε! Με ποια στοιχεία; Με κανένα φυσικά! Συμφωνούμε;
The Motorcycle boy...
τόσο πολύ σας άρεσε αυτό που γράψατε και το ξαναστείλατε; Σας ξαναδημοσιεύω, λοιπόν, κι εγώ.
Μάλλον κάπου τα μπερδέψατε -δεν σας έστειλα δεύτερη φορά το ίδιο σχόλιο και δεν υπάρχει κανένας λόγος να το ξαναδημοσιεύσετε. Κάτι άλλο έγραψα, το οποίο είναι, φυσικά, στην διακριτική σας ευχέρεια να το δημοσιεύσετε ή όχι.
The Motorcycle boy...
δημοσίευσα ότι έλαβα.
κάνε ένα κόπο και ξαναστείλε αυτό που, ως φαίνεται, δεν ήρθε.
Λυπάμαι -έχω κι άλλα πράγματα να κάνω στη ζωή μου, πέρα από αυτή την ενδιαφέρουσα κουβέντα μαζί σας.
Για να τελειώνουμε λοιπόν, θεωρώ οτι προσπαθείτε να αποπροσανατολίσετε την κουβέντα ασχολούμενος με το τι μέρος του λόγου είμαι εγώ που τριγυρνάω και κάνω "ντα" όσους έχουν απόψεις που δεν μου αρέσουν. Όπου, "ντα" είναι η έκφραση της διαφορετικής γνώμης -έτσι; Παρατηρώ λοιπόν οτι είστε λάτρης του διαλόγου, τουλάχιστον όταν αυτός εξαντλείται σε κολακευτικά σχόλια! Σε διαφορετική περίπτωση, κάτι τρέχει με τον σχολιαστή -διορθώστε με αν κάνω λάθος!
Βεβαίως, σε επίπεδο απόψεων όλα είναι δεκτά αλλά εδώ δεν πρόκειται για άποψη, πρόκειται για συκοφαντία! Αν καταλαβαίνετε τη διαφορά, έχει καλώς -αν όχι, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!
Σας εύχομαι καλή τύχη με το ντοκυμαντέρ σας και καλή επιτυχία στη δημοσιοποίηση αναποδεικτών κατηγοριών και κουτσομπολιών γενικότερα -άντε, και στην Τατιάνα με το καλό!
The Motorcycle boy...
ήταν βαριαί αι πιπεριαί
κάτσε να πιείς ένα περιέ
να πεις και άλλαι παπαριαί!
αφιερωμένο...
@ The Motorcycle boy
1)Ποτέ μην ξεκινάς να πεις κάτι όταν είσαι μέσα στην κόμπλα.
2)Ποιό είναι το πρώτο χέρι που σε ενημέρωσε;Μόνο ο ίδιος ο Νικολαίδης ή η Γώγου θα μπορούσαν να ξέρουν την πραγματική αλήθεια,συνεπώς άσε τα ψαρωτικά.
3)Το πρώτο χέρι (σου)λοιπόν είναι μια συνέντευξη του Νικολαίδη;
4)Το δεύτερο χέρι (σου) είναι μια μαρτυρία του Ανακτορίδη,χέσε μέσα Πολυχρόνη δηλαδη.
5)Τι σχέση τώρα μπορεί να έχει το μπερδεμένο καστ με την κλοπή ενός σεναρίου ώστε να μπερδέψει τόσο πολύ τον Καφετζόπουλο είναι ένας συνειρμός που αδυνατώ να καταλάβω.
6)Είστε σίγουρα τεράστιος φαν του Νικολαίδη,ας μην κρυβόμαστε πίσω απο το δαχτυλό μας.
7)Και στο φινάλε,ο Νικολαίδης αλλά και οι ταινίες του δεν ήταν/είναι κάτι τόσο σημαντικό για να μην τις αγγίζουμε,και αν το πάω και εγώ πούστικα σαν εσένα,πλήν της γλυκιάς συυμμορίας που ήταν καλή ταινία,όλες οι υπόλοιπες ταινίες του ήταν της πλάκας,δεν είναι λίγο ύποπτο αυτό;
Η ΚΣΜ θα ήταν το κερασάκι στην τούρτα τώρα ρε γαμώτο!
"Όπου, "ντα" είναι η έκφραση της διαφορετικής γνώμης -έτσι; "
Οχι κύριε. Δεν εκφράσατε απλά μια διαφορετική γνώμη, ειρωνευτήκατε και η ειρωνία είναι επικίνδυνη. ΜΠαινετε εδώ στο μπλογκ κάποιου ο οποίος ασχολείται με το συγκεκριμένο θέμα, κάνει έρευνες, τρέχει, ψάχνει, κι εσείς έρχεστε ως φωτεινός παντογνώστης να του την πείτε, γιατι αυτό κάντε, δεν εκφράσατε διαφορετική γνώμη. Μαζέψτε τα κουβαδάκια σας λοιπόν κι αφήστε τον άνθρωπο να κάνει τη δουλειά του. Ααα αν θέλετε μην το δείτε η αν θέλετε μόλις το δείτε πετάξτε ντομάτες. Αιντε, γεμίσαμε φωστήρες. Τι αναγουλιασις. Πτωχούλη.
τ2φ...
πες του τα, φίλε, γιατί εγώ βαριέμαι, να ξέρεις όμως θα μας γίνει ταγάρι ο τύπος και δεν έχω καμία όρεξη...
@@ The Motorcycle boy
Και επειδή μόλις μπήκα στο μπλόγκ σου,πωπω αδερφάκι μου,τι μαυσωλείο γι τον Νικολαίδη είναι αυτό;Το ότι είσαι γκρούπι του Νικολαίδη δεν σημαίνει ότι ξέρεις τα πάντα γι'αυτόν.Δεν διαφέρεις και πολύ από Ρουβίτσα καημένε μου.
Κύριε Μποσκοϊτη δηλώνω θαυμαστής της ποίησής σας αλλά για το ότι αναδημοσιεύσατε μια συκοφαντία για έναν άνθρωπο που δεν μπορεί να την αντικρούσει και μάλιστα χωρίς να προσπαθήσετε να την επιβεβαιώσετε, δεν λέτε τίποτα απολύτως.
Γελάσαμε λοιπόν απαξάπαντες -αλλά παραμένετε συμμέτοχος σε συκοφαντία.
Επίσης, θαυμάζω την τακτική σας: "βρίστε τον αβέρτα, αλλά μη μας γίνει και ταγάρι απαντώντας"!
τ2φ, στείλε μου ένα μέιλ να κουβεντιάσουμε περί του ποιος είναι το "πρώτο χέρι" δεν έχω όρεξη να δημοσιοποιώ πράγματα για άλλους ανθρώπους χωρίς την άδειά τους (αντίθετα με τον κύριο Μποσκοϊτη). Μου προκαλεί πάντως κατάπληξη το γεγονός οτι ο Ανακτορίδης είναι πηγή "χέσε μέσα Πολυχρόνη" ενώ ο Καφετζόπουλος είναι εγκυρότερος του πάπα!
Η αναφορά στο καστ πηγαίνει στο οτι θα ήταν λίγο δύσκολο να συγγράψουν το σενάριο μαζί με τον Νικολαϊδη οι ηθοποιοί που έρχονταν για να πάρουν τους ρόλους. Πώς δηλαδή; Πήγαιναν και τους έλεγε ο άνθρωπος "γράψτε ένα ρόλο για να τον παίξετε γιατί δεν έχω σενάριο"; Όπως ξέρουν ακόμα και οι άσχετοι, πρώτα γράφεται το σενάριο και μετά γίνεται η διανομή.
Το οτι είμαι φαν του Νικολαϊδη τι σχέση έχει με τη συκοφαντία που δημοσιεύτηκε εδώ; Πίνετε κάτι που σας χαλάει, να υποθέσω;
Όμορφη τέλος η πουστιά σας αλλά βλακώδης. Επειδή εσείς αποφασίσατε οτι οι υπόλοιπες ταινίες του Νικολαϊδη "ήταν της πλάκας" θα πρέπει να ξεχάσουμε οτι οι περισσότερες βραβεύτηκαν ή οτι η Πρωινή Περίπολος ήταν υποψήφια στο Αβοριάζ, ή οτι το Σίγκαπουρ Σλιγκ βρίσκεται μέσα στη δεκάδα των καλτ ταινιών παγκοσμίως;
Τέλος, αγαπητή Μαντάμ Σουσού, αν κάνατε τον κόπο να διαβάζατε το διάλογό μας παραπάνω θα βλέπατε οτι η "έκφραση της διαφορετικής γνώμης" πάει στο "ντα" που κάνω όσους δεν μου αρέσουν γενικώς στο διαδίκτυο ΚΑΙ ΟΧΙ στο συγκεκριμένο ποστ. Αλλά γιατί να διαβάσετε;
Εδώ συκοφαντείται ένας άνθρωπος χωρίς να διασταυρωθούν καν οι κατηγορίες που του αποδίδονται και κάποιοι ασχολούνται με το πόσο μαυσωλείο είναι το μπλογκ μου!
Κι αυτή η επικινδυνότητα της ειρωνίας που πήγαινε σετάκι με το πόσο τρέχει ο κύριος Μποσκοϊτης! Μήπως να βάζατε ένα εικονισματάκι να προσκυνάμε εμείς οι άσχετοι;
Καλή σας όρεξη με τις πιπεριές και τις παπαριές και, ειλικρινά σας παρακαλώ, λυπηθείτε με! Βρίστε με λίγο περισσότερη φαντασία για να με βγάλετε από τον κόπο να ξαναπαντήσω.
Βρε δεν πα να ηταν υποψηφια για σακβουαγιαζ, σιγα ρε φιλε απο ποτε εσυ με την αντεργκραουντιλα σου ασχολεισαι με βραβεια και υποψηφιοτητες. Κι ο Τιτανικος πηρε δεκα οσκαρ, αυτο τον κανει μια καλη ταινία; ΠΟυ εδώ που τα λέμε βέβαια ο Καμερον ειναι πολυ καλυτερος του Νικολαιδη. Και τελος αφου θέλετε και βρισιδι τι να σας πω, κάνω εγώ τον κυριο Μποσκοιτη εικόνισμα; Ε ειστε μαλακας
Μανταμ Σουσού...
χαχαχαχα, σε καλό μας με τα νούμερα που σκάνε μύτη!
The Motorcycle boy...
δε θέλω να σε βρίσω, αν και το τραβάει το αίμα σου, γιατί είσαι καθ' όλα διασκεδαστικός!
The Motorcycle boy...
επίσης δεν σου αρέσω στο διαδίκτυο, ε; τι λε' ρε παιδί μου, μας κατέστρεψες τώρα. Θα το κλείσω καλύτερα το blog άμα είναι να σπάζεσαι τόσο. Α, όλα κι όλα, μη στενοχωρείτε τους γελωτοποιούς του χωριού!
Ε ναι κυριε Μποσκοιτη! μη σας υπερασπιστει καποιος αμεσως κατηγορειται οτι σας κανει εικονισμα. Τσοκαριες, ορφανοτροφοι!
Μανταμ Σουσού...
μα δεν τίθεται θέμα υπεράσπισης. Ο τύπος απ' το μεσημέρι βρίσκεται σε παραλήρημα γιατί- λέει- λασπολογούμε το ίνδαλμα του. Δεν πα' να κοιταχτεί σε κάνα τρελογιατρό, λέω γω...
@The Motorcycle boy
Σίγουρα πολύ αγαπημένος σου πρέπει να ήταν και ο Ηρακλής Πουαρώ,δεν εξηγείτε διαφορετικά η οξυδέρκεια σου!Πού το κατάλαβες ρε μπαγάσα ότι ο Μποσκοίτης κάνει ταίνια για την Γώγου με απότερο σκοπό να σπιλώσει τον πανμέγιστο κινηματογραφιστή Νίκο Νικολαίδη;
Το μέιλ μου είναι στο μπλογκ μου αλλά μην μου στήλεις για να μου πείς τι σου είπε η καθαρίστρια του Ανακτορίδη.Επίσης φαντάζομαι κάποιος τρόπος θα υπάρχει να επικοινωνήσεις με τον Καφετζόπουλο και να τον ξεσκίσεις που σου μαγάρισε τον κάλτ σκηνοθέτη σου.
Το ότι βραβεύτηκε δεν μου λέει τίποτα ρε μεγάλε,δεν είμαι φαν των όσκαρ.
Ναι, ναι -υπέροχα! Θα συμφωνήσω με τους σχολιαστές σας, τα βραβεία δεν είναι κριτήριο για τη σπουδαιότητα ενός σκηνοθέτη, κριτήριο είναι η αποψάρα μας!
Παραπέρα, κύριε Μποσκοϊτη, ωραίο πράγμα είναι να φαντάζεστε πράγματα που δεν έχω πει και να μου τα αποδίδετε για να αλλάζετε θέμα, αλλά για τη συκοφαντία την οποία αναδημοσιεύσατε, έχετε να πείτε τίποτα; Μπα ε;
Μπούθουλας κύριε Μποσκοιτη μου, πτωχούλης, πού λεφτά για ψυχιάτρους. Κύριε μηχανόβιε, ακούστε λίγο Julie London που ειτο αγαπημένη του αγαπημένου σας, πιέτε και καμια σκούραν μπύραν, παιχτε και κανενα μπιλιάρδο οχτάμπαλον και ηρεμήστε κουρέλι μου...
The Motorcycle boy...
εγώ λέω να τηλεφωνήσω του Καφετζόπουλου και να του πω "λυπάμαι, αλλά θα σας πετάξω κατά τη διαδικασία του μοντάζ". Κι αν με ρωτήσει γιατί θα του απαντήσω ότι δυσαρεστήθηκε ο The Motorcycle boy, αφενός με ότι είπατε και αφετέρου με την αναπαραγωγή του εκ μέρους μου. Πως σου φαίνεται αυτό, ρε Motorcycle boy; Σου χαλάω εγώ χατήρι; Ρε που ήσουν εσύ τόσο καιρό και κόντεψα να το παρατήσω το blogging;
Μανταμ Σουσού...
σουτ, μην τον αποπαίρνεις και τον χάσουμε και κάνουμε αμάν για λίγο καλαμπούρι την εποχή αυτή!
Άκου πτώμα να μαθαίνεις,η συκοφαντία που μας τα έχεις πρήξει είναι μαρτυρία (και άποψη) ενός τρίτου,πες μου λοιπόν πιο το όφελος του Καφετζόπουλου να συκοφαντήσει τον Νικολαίδη και πιο το όφελός του να αβαντάρει την Γώγου;Είναι και οι δύο τέζα,τι όφελος μπορεί να έχει;Το πρόβλημα είναι εντελώς δικό σου,διαβάζοντας λίγο τα κείμενα σου στο μπλογκ σου κατάλαβα ότι όποιος διαφωνεί με την άποψή σου απλά λέει μαλακίες.Λοιπόν προτείνω σήμερα το βράδυ μετά το τσάμπιονς λίγκ να δεις από την αρχή όλες τις ταινίες του Νικολαίδη και όταν φτάσεις στην σκηνή με τον Αγγελάκα που τον μπαγλαρώνουν οι μπάτσοι,φώναξε μαζί του..'ΣΑΣ ΞΕΣΚΙΣΑ ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΕΣ'
τ2φ...
πω, πω, κακή ταινία που ήταν αυτή...
Ε όχι και κακή ταινία,η Ιωάννα Παππά είχε προταθεί για το πρώτο βραβείο χλαπάτσας αλλά το έχασε από τον υιό Νικολαίδη με μια ψήφο διαφορά.Μετά το αριστουργηματικό 'Ο χαμένος τα παίρνει όλα' άνοιξαν για την Παππά διάπλατα οι πόρτες με μέντορά της την άλλη κάλτ φυσιογνωμία των καιρών μας,τον Χ.Παπακαλιάτη.
Διαφωνώ! Ο Νικολαιδης ηταν διανοουμενος, σαν τον Σπινοζα και τον Βιτγκενσταιν, οχι Γωγου, Σαββοπουλοι κι ολοι οι λουμπεν τυποι
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, εγώ πάντως μπέρδεψα το blog με το facebook κι έψαχνα τρόπο να κάνω...like στα εδώ μέσα σχόλια! Φοβερό!
Κορίτσι του Σ/Μ..πού είσαι εσύ βρε ψυχή;Εσείς να συμπαθείτε τον Ν.Νικολαίδη;Με εντυπωσιάζετε!Ααα μάλλον είναι η εποχή του ζευγαρώματος τώρα και θέλετε λίγο 'βρωμιά' για να ανάψουν τα μεσήλικα αίματά σας,ας είναι,θα βρείτε και συνοδοιπόρο τον μοτορσάικλ μπόι.
Λίγος σεβασμός δε βλάπτει. Θα μπορούσα κι εγώ να πω ότι η Φλέρη Νταντωνάκη ήταν μία τρελλή και η Γώγου ένα πρεζάκι. Δεν το κάνω όμως. Σεβασμός στον μεγαλύτερο σκηνοθέτη της Ευρώπης.
ΡΕ ΤΥΡΟΣΟΥΖΑ ΜΟΤΟΡΣΑΙΚΛ,ΕΛΑ ΑΙΓΑΛΕΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑΚΗ,ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ,ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΚΕΡΑΣΩ ΚΑΙ ΑΜΣΤΕΛ.
ΤΟ ΚΟΥΡΕΛΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΑΚΟΜΗ...
δε μου λες, ρε ηλίθιο κατασκεύασμα, χαρακτήρισε κανείς εδώ μέσα κάπως τον Νικολαΐδη, ώστε να μπαίνεις τώρα εσύ και να πέφτεις πιο κάτω κι απ' το δάπεδο; όσο για την τελευταία φράση σου, κόψε κάτι. Δηλαδή ο Τεό τι ήταν, ο μεγαλύτερος σκηνοθέτης του κόσμου; Γιατί όχι;
@ΤΟ ΚΟΥΡΕΛΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΑΚΟΜΗ
ΑΑΑΧΧΧ Αλκή Παναγιωτίδη σε κέρδισε και 'σένα ο Παπακαλιάτης....
ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΜΑΣ,ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΜΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΥ ΡΟΥΡΚ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΣΟΥΖΕΣ.
Λυπάμαι για το επίπεδο σας. Να ξέρετε όμως ότι ο Νίκος σας κοιτάζει από τα ουράνια και θα σας ρίξει αστροπελέκια. Κανένας Καφετζόπουλος, καμία Γώγου και κανένας Μποσκοιτης δε μπορουν να σπιλωσουν την Ιερή Μνήμη Του!
ένωση μοτο/τιστών...
χαχαχαχαχα, μιλάμε έχω λιώσει στο γέλιο!
κουρέλι που τραγουδάς ακόμη...
κάτσε κι εσύ, μη φύγεις, όπως βλέπεις καλοπερνάμε!
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΝΕΩΘΕΙ,ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΠΩΛΗΣΕΩΝ κ.Α.ΚΑΦΕΤΖΟΠΟΥΛΟ ΑΜΕΣΑ!!!
Αίσχος!
@ΤΡΑΤΑ ΜΑΣ Η ΚΟΥΡΕΛΟΥ
Καλώς την γκιώσα...
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ 2 ΤΡΟΧΟΙ...
ρε φίλε, όποιος/α κι αν είσαι, σ' ευχαριστώ! Ξέρεις πόσο ανάγκη τό'χα αυτό το γέλιο;
Οχι δεν ειμαι γκιωσα, εσας υποστηριζω και θεωρω οτι ο μοτορσαϊκλ μποι ειναι πολυ αστειος τυπος, μα πολυ ομως.
Re twra pou se vrika, eutixws!!!! Se epsaxna kai kala mou eipan na googlarw nikolaidis kai tha se vrw kapou na ta xwneis. Pote tha rtheis re kwlopaido apo to sunergeio na mou plhrwseis to sumplekti? Ouust koureli
Πες τα, ρε Κουρελίτσα μας, και μας την πέσανε πάλι όλα τα νούμερα...
ΜΠΑΜΠΗΣ...
ώστε έτσι, κύριε Μπάμπη;
κοίτα τι μαθαίνει κανείς, λοιπόν!
Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΣΑΣ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΜΕΛΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΦΑΝΑΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ,ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ.ΣΙΝΕΦΙΛ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΧΟΑΥΤΟΝΟΜΗ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΜΑΣ1
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΩΣ
Τι βλέπουν τα ματάκια μου πάλι......
@ΤΡΑΤΑ ΜΑΣ Η ΚΟΥΡΕΛΟΥ
Συγνώμη κουρελού μου σε παρεξήγησα,δίκιο έχεις,είναι πολύ αστείος.
Σταματήστε, χτυπιέμαι!
Τι λεεεε ρε Μπαμπη τον βρηκαμε;;; Ρε αγορινα περνα κι απο μας να ξοφλησεις ρε αγορι μου. Σε αλλαξαμε χιλια πραματα, καινουργιο σε το κανα το μηχανημα ρε αδερφε και την εκανες λουης να πουμε. Αιντε ρε αγορινα μου να ησυχασω κιε γω
Nai kurie antoni mou me kremase to paliokolopaido. Twra eidopoihsa kai to sunetairo apo th salonika giati tone psaxnoume polu kairo na poume
ποιό νικολαίδης ρε τσόλια;;;;εδω αγγιξα το οσκαρ,τι να λέμε τωρα...
ΜΗΤΣΟΣ...
και σε σένα χρωστάει ο θερμόαιμος νικολαϊδικός; έχω καραφλιάσει τώρα...καλά, το blog του δεν το ξέρατε τόσο καιρό;
ΜΠΑΜΠΗΣ...
ναι, κύριε Μπάμπη μου, τον κυρ-Μήτσο θα εννοείτε. Μου έγραψε ήδη, σας ευχαριστώ!
Λάνθιμος...
πες τα, ρε Γιώργη, πες τα μας!
Είναι τουλάχιστον χυδαίο να λοιδορείτε κάποιον απειδή δεν συμφωνεί μαζί σας κ.Μποσκοίτη.Το κάνετε συνεχώς αυτό,το έχω παρατηρήσει και σε άλλα ποστ.Είσε γελοίος,όπως και όλοι οι υπόλοιποι σχολιαστές.
Χχχχχμμμμμ....
ΠΟυ να ξερουμε ρε καρντασι απο μπλογκια και τετχοια αγουριμ. Σαματις ηξερα το ιντερνετ νομιζεις. Τωρα με πηρε ο ΜΠαμπης και με τα πε
Σωτήρης Καμπέρης...
αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα, δεν υπάρχεις ρε φίλε, είσαι θεός!
Μαμα; Ξερεις ποτε εγινε η πρωτη μηχανη;;;
Το 1707 και λεοταν καρουτα ντουντα
Μοτορσαϊκλουλίνι
τι είναι, παιδί μου;
Ναί,ναί κοροιδέψτε με όσο θέλετε αλλά ο μοτορσάικλ μπόυ σας την είπε πολύ σωστά και τώρα δεν ξέρετε που να κρυφτείτε.
@Φοιβουλίνι
όχι ρε φίλε χαχχαχαχαχαχ
μαμά; ποιός είναι ο νικολαΐδης?
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα, σε καλό μας βραδυάτικα!
Μάγκες τον ξέρω τον μοτορσάικλ μπόι,είναι τέρας και αμα σας βρεί θα σας γαμήσει και μετά θα σας πατήσει με την τσοπεριά,μαλακισμένα,δεν ξέρετε με ποιον τα βάλατε.
@Πρώτο ατμοκίνητο πλοίο
Ο Νικολαίδης παιδί μου είναι ο αγαπημένος καλλιτέχνης του μοτορσάικλ μπόι και συνάμα ένας από τους μεγαλύτερους σκηνοθέτες στον κόσμο.
"ο χαμένος τα παίρνει στο κρανίο"
αν ζούσε σήμερα ο Νικολαίδης και γούσταρε να ασχοληθεί με κάτι κομπλεξικά ξόανα σας εσάς θα δημιουργούσε ίσως μια ταινία με τον τίτλο "γελοία συμμορία" και πρωταγωνιστές τον μπλογκερ τ2φτου, τον Βόσκο και την Μαντάμ Τσουτσού
άντε να μάθετε τι πάει να πει να μην προσβάλεται η μνήμη ενός νεκρού ανθρώπου και να μην αντικρούετε τα επιχειρήματα αλλονών με το να θιγετε την αξία σκηνοθετών
Πάντως πλάκα πλάκα ο κόσμος τραβάει τρελά ζόρια.Είμαι σίγουρος ότι ο μότορσάικλ ονειρευόταν την στιγμή που θα έβαζε τα πράγματα στην θέση τους αναφορικά με το σενάριο της ταινίας του Νικολαίδη,αλλά ρε φίλε μοτορσάικλ μην πορώνεσαι,καλό είναι να υποστηρίζεις αυτό που γουστάρεις αλλά είναι τελείως διαφορετικό να ακυρώνεις την δουλειά του άλλου,δείχνει τρελή κόμπλα και αγαμία και σίγουρα χάνεις το δίκιο σου για ένα θέμα που εντάξει δεν είναι και κάτι το τρομερό.Στο φινάλε βγάλε στη φόρα τις από πρώτο χέρι πληροφορίες σου,δώστες και στον Μποσκοίτη να ακουστούν στη ταινία και να αισθανθείς 1000 φορές καλύτερα μετά,αλλά επειδη νομίζεις ότι ο Νικολαίδης είναι για λίγους το παίζεις μαγκιά κλανιά.Πες ρε μαλάκα τις έγκυρες πληροφορίες σου και θα σου λέγαμε και ευχαριστούμε μπράβο,προτιμάς να το παίξεις εξυπνάκιας και καλά είστε μαλακισμένα και δεν ξέρετε,ε α γαμήσου λοιπόν και μάθε να κερδίζεις το δίκιο σου με τ'αρχίδια σου και όχι μου είπε ο ένας και μου είπε ο άλλος αλλά δεν μπορώ να το αποκαλύψω,ποιος είσαι ο Πάνος Σόμπολος;
Ανώνυμος...
άντε μωρή πανηλίθια τράβα παίξε σε καμιά χασαποταβέρνα τα Νυχτερινά του Σοπέν. Και κοίτα να φοράς νυχτικιά και να κρατάς κηροπύγιο!
Μαρη ανώνυμη έχεις δει ποτε κανονικη τσουτσου;
@ Ανώνυμος
Η μνήμη ενός ανθρώπου σπιλώνετε από τους καλοθελητές και τα γλυφτρώνια και όχι από τους αμφισβητίες,τράβα γαμήσου τώρα και τις ενοχές σου κράτατες για πάρτι σου.
Μανταμ Σουσού...
εντάξει, respect!
Ρε παιδιά, αυτή η Ανώνυμος σας θυμίζει κάτι; Οι κρυάδες που γράφει και το κρυόκωλο χιούμορ ταιριάζουν γάντι με την περίπτωση που ξέρουμε...Λες;
@ Ανώνυμος
Εντάξει τότε ας μην θίξουμε τον Νικολαίδη,ας θίξουμε την Γώγου και τον Καφετζόπουλο,έτσι για να κάνουμε το κομμάτι μας.Α έλα μπες με το προφίλ του μπλογκ σου,μην ντρέπεσαι θα σε αφήσουμε μετά να τα διαγράψεις.
Stamatiste! Eimai ena tapeino xamemilaki pou oloi theloun na to patane. Ma san tin tsouzo ti raki mporei na vgalo kai vraki.
Sous le ciel de Paris...
όχι, μη, βοήθεια!
λυπήσου μας!
Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ
Γεια σας. Με λενε Θοδωρη Καρατσομπανογλου και εχω ανοιξει μουσικη σκηνη στη Χασιά. Ψαχνω για καλλιφωνη τραγουδιστρια, ευπαρουσίαστη, που να λεει από Λουθ Καζαλ μεχρι Εντιθ Πιαφ και Μελινα Κανα. Ξερετε μηπως καποια;
STAR MANAGER...
κάτι παίζει, ναι. Αφήστε στοιχεία, αν θέλετε, και δε θα τα δημοσιεύσω. Σας βρήκα εγώ τεφαρίκι σκέτο!
@ανώνυμη
IN EGALEO WE DO IT BETTER,COME EGALEO I TREAT YOU AN AMSTEL WITH PAIDAKI
ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΠΙΑΝΟ ΑΠΟ ΚΡΕΠΕΡΙ ΣΕ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,ΣΥΛΕΚΤΙΚΟ,ΤΑ ΠΛΗΚΤΡΑ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΕΜΠΕΙΡΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΠΙΑΝΙΣΤΡΙΑΣ ΜΕ ΜΟΥΛΤΙ ΚΟΥΛΤΙ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ,ΕΥΚΑΙΡΙΑ--ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ
πιανοεμπορική αθηνών...
αχαχαχαχαχαχαχα, όχι ρε φίλε!
Ε ρε γέλια που θα έκανε η Γώγου αν διάβαζε όλα αυτά,μην σου πω και ο Νικολαίδης ακόμα περισσότερο.
τ2φ...
κι εγώ ακριβώς το ίδιο σκεφτόμουν:-)
ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΟΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΟΥ-ΤΟΠΙΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΚΤΕΝΕΣ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΡΙΑ ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.ΔΩΡΟ ΣΙ-ΝΤΙ 'ΜΙΑ ΒΡΑΔΥΑ ΣΤΗΝ ΚΡΕΠΕΡΙ'
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΟΥ-ΤΟΠΙΑ...
Βοήθεια, γειτόνοι!
Έχω σηκώσει απ' τα γέλια το τετράγωνο και κοντεύει μία τα χαράματα!
Να μου ζήσεις, motorcycle boy μου!
σας ενημερώνουμε ότι για τον μήνα Μάρτιο όλες οι επεμβάσεις θα έχουν έκπτωση 30%..ειδικές τιμές σε μουσικούς,τραγουδιστές και ψήστες.
ΓΝΑΘΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ
ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΑΙ, ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΕΝΑΤΗ ΤΟΥ Ο ΛΟΥΝΤΒΙΧ ΜΑΣ?
@δασκάλα του πιάνου τυφλή
Φαντάζομαι υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο μπλογκ οι κατάλληλοι άνθρωποι για να μας απαντήσουν.
1 0 0
μ ε
δ ό ξ α
&
τ ι μ ή
Μαμα; ξερεις ποτε γραφτηκε η ενατη του μπετοβεν;;;
το 1824 το Μαιο!!!
άντε να πάμε για ύπνο,σίγουρα θα δώ στον ύπνο μου τον μότορσάικλ μπόυ να μου μαρσάρει πριν με ισοπεδώσει με την τσόπερ του,και θα είναι δικάβαλο με την ανώνυμη που θα στριφογυρνάει μια αλυσίδα με καρφιά.Αλλά δεν θα με προλαβαίνουν γιατί θα χωθώ σε ένα μπαρ που σερβιτόρος θα είναι ο Καφετζόπουλος και θα μου πει,''το ουήσκι σας το θέλετε με λίγη Γώγου μέσα;'' εγώ θα του πω ότι τον κυνηγανε και αυτόν και μετά θα μπεί η μαντάμ σουσού με τον Μποσκοίτη που θα τους βαράει από πίσω ο Σωτήρης Καμπέρης.Παράλληλα στο γιουρογκρουπ ο Σόιμπλε θα έχει στα 4 την δασκάλα του πιάνου τυφλή και ο ΦΚΡ θα τραβάει βίντεο,μετά στο μπάρ ο μπάρμαν θα είναι το Φοιβουλίνι και θα λέει,''Ανακτορίδη,τι είναι παιδί μου;''Τελικά ο μοτορμπόυ με την ανώνυμη θα μπουκάρουν με την τσόπερ στο μπαρ κρατόντας το περιοδικό ΟΥ-ΤΟΠΙΑ και θα αρχίσουν να χαμουρεύονται καθώς θα πέφτουν από τον ουρανό πιάνα και γνάθοι ώσπου στο τέλος θα σκάσει ο Βλάσης Μπονάτσος και ΜΠΑΜ όλα ήταν μια φάρσα.
τ2φ...
να ένα σενάριο!
Καλό μας βράδυ και εις ανώτερα αύριο.Καλό βραδυ συνάδελφοι σχολιαστές,κρατήσαμε την σημαία του μπλογκινγκ ψηλά μετά από καιρό,μπράβο μας.ΖΗΤΩ ΤΟ PSI ΣΩΘΗΚΑΜΕ ΠΑΤΡΙΏΤΕΣ!
λοιπόν ψυχραιμία
Η λέξη κλοπή δεν ειπώθηκε ποτε απο μενα (για το θεμα υπάρχει το ωραιότατο "F, for fake" του Ορσον Ουέλς {του μεγαλύτερου σκηνοθέτη 22 γειτονικων γαλαξιων?}) που με καλυπτει σε συνδυασμό με την επιχειρηματολογία κατα της ACTA...
Τα γεγονοτα ειναι απλα και ξαστερα:
Η Γώγου μάζεψε τη Λαζαρίδου, το Ρετσο κι εμενα σπίτι της. Ρωτησε αν θελουμε να κανουμε μαζι μια ταινία. Θέλαμε. Ρωτησε ποιον θα διαλεγαμε για σκηνοθετη. Μετα απο συντομη, νομίζω, συζητηση ειπαμε ομοφωνα το Νικολαίδη. Γιατι μας άρεσε. Πολύ.
Τον πηρε τηλ. η Κατερινα και κανονισε συναντηση. Του ειπαμε απο κοντα όλα αυτα. Είπε ωραια ας δοκιμασουμε.
Η Κατερίνα ειχε την ιδεα να ειμαστε μια παρέα 4 (γιατι τόσοι είμασταν...) που ζει στο περιθωριο της κοινωνίας αλλα στο τελος "θα γίνει της πουτάνας".
Μετα καναμε αλλες δυο συνατήσεις. Ο Νικολαίδης κατεγραφε στο χαρτί. Ιδεες. Δικες του, δικές μας, της Γώγου.
(π.χ. υπάρχει μια σκηνη όπου ενας απο τους χαρακτηρες κάνει τα ματια με δαχτυλα σχιστά και μουρμουρίζει σχεδον ακατάλυπτα μιμούμενος το Μαρλον Μπράντο "my name is Emiliano Zapata". Αυτη ήταν μια μικρή δικη μου συνεισφορα. Το εκανα ωραία και γελάσαμε, ιδιαίτερα η Κατερίνα)
Σε μια συνατηση η Γωγου ειδε οτι στις λίγες (ελάχιστες) αυτες σελίδες υπήρχε η σφραγίδα της Εθνικής Βιβλιοθήκης. Ρωτησε "τι ειναι αυτο;". Ο Νίκος της ειπε οτι κατοχύρωνε τα δικαιώματα με αυτον τον τρόπο. Η Γωγου ρωτησε σε ποιανού όνομα. Ο Νικολαίδης ειπε στο δικό του. Τότε εγινε της πουτάνας.
Αυτα ειναι τα γεγονοτα που διαδραματιστηκαν σε ενα δωματιο που ήταν οι δύο νεκροι, η Όλια, ο Αρης κι εγω. Ετσι τα θυμαμαι και 'αλλη αμαρτια δεν εχω.
Σε όποιον αρέσει.
Αυτα οφείλω στην Κατερίνα και σε κανεναν άλλο και σκασίλα μου αν θα μπουν σε ντοκυμαντερ, στην ιστορία του ελληνικου έθνους, στον τσελεμεντέ ή στις ειδήσεις του BBC.
Είμαι της γνωμης οτι οταν πεθαίνεις σε θυμουνται οι φίλοι και δικοι σου. Με πόνο και νοσταλγία. Απο κει και πέρα, αν εχεις καταφερει να παρουσιάσεις και καμμια καλή ιδεα με προσωπικο τρόπο και οπτικη γωνία, ισως, πιθανον, σπανίως, να σε θυμαται και κανενας άλλος.
Σεβόμενος όποιον πονα τους δικους του δεν εχω παρα να ζητώ το ίδιο δικαίωμα και για μενα.
Σωστος. Προς γνώσιν και συμμόρφωσιν.
kafes...
Αντώνη, σ' ευχαριστώ για την παρέμβαση αυτή. Όπως θα είδες, παρουσίασα μία μικρή εκδοχή της ιστορίας σου εν είδει συντομίας του post. Δε νομίζω να υπήρχε μέσα η λέξη "κλοπή", το επιχείρημα δηλαδή του blogger Motorcycle boy για να μας την "πει" ως...κουτσομπόληδες ή ασεβείς στη μνήμη νεκρού. Δικαίωμα του να είναι φαν του Νικολαΐδη, δικαίωμα μου και μένα να είμαι λιγότερο ή καθόλου. Θεωρώ ότι μ' αυτή την παρέμβαση, έβαλες τα πράγματα στη θέση τους και κανένας δε θα μπορούσε να γνωρίζει καλύτερα από σένα. Αν το επιθυμεί ας σου απαντήσει ο Motorcycle boy, εγώ είμαι καλυμμένος πλέον και, φαντάζομαι, και οι υπόλοιποι αναγνώστες του blog.
Αγαπητέ -δεν νομίζω οτι μπορώ να σχολιάσω τίποτα στο μπλογκ σας, το οποίο είναι η χαρά του τρολ!
Ότι είχα να πω, το έγραψα στο δικό μου μπλογκ.
Καλή επιτύχια με το ντοκυμαντέρ σας.
The Motorcycle boy...
εντάξει, φίλτατε, σε διάβασα και σένα και πραγματικά έχω μείνει ενεός. Δεν την παλεύεις με τον Νικολαΐδη, δε δέχεσαι την παραμικρή αρνητική κριτική στο έργο του και είσαι μονίμως μεσ' στην κόμπλα και την ειρωνία. Αυτό βέβαια δεν έχει να κάνει με το δικό μου post - σε μένα ήρθες γιατί δεν σου αρέσει η ιστορία που θα ακουστεί μεσ' στο ντοκιμαντέρ απ' τον Αντώνη Καφετζόπουλο. Ο ίδιος τοποθετήθηκε και εξηγήθηκε σχετικά, αλλά εσύ "μην του πείτε τίποτα του παιδιού για τον μακαρίτη". Δικαίωμα σου, μεγάλο παιδί είσαι, παθιασμένος άνθρωπος είσαι, κάνε δουλειά σου. Κι εγώ θα κάνω τη δική μου φυσικά. Με κάτι "ερευνητές" σαν και του λόγου σου, η επιτυχία του ντοκιμαντέρ είναι δεδομένη, νά'σαι σίγουρος. Θα μπορούσα έως και να σε ευχαριστήσω, λοιπόν, για την παρέμβαση σου. Όσο για τη χαρά του τρολ, όπως λες, γι' αυτό το blog λέγεται Άσματα και Μιάσματα. Δεν μας αρέσει, ξέρεις, εδώ μέσα η σοβαροφάνεια και συχνά σπάμε πλάκα. Ωστόσο, μην τρελαίνεσαι. Δυο-τρία άτομα είμαστε και αλλάζουμε περσόνες για να χαρίζουμε απλόχερα το γέλιο στους αναρίθμητους επισκέπτες του blog.
υ.γ. αν ήσουν ευγενής εξ αρχής και σε μένα και στον Καφετζόπουλο, πιθανώς να κάναμε σοβαρό διάλογο. Απ' ότι είδα τον Καφετζόπουλο τον έχεις περάσει κόσκινο κι άλλη φορά στο δικό σου blog. Επομένως, πήρες τη συμπεριφορά που σου αναλογεί, έγινες πηγή χαβαλέ και απέκλεισες μόνος σου κάθε σοβαρή επικοινωνία. Καλή συνέχεια κι αυτό το κόλλημα με τον Νικολαΐδη να πας να το κοιτάξεις σε κάνα γιατρό, κάπου τό'χεις μπερδέψει το πράγμα.
Ειστε πολυ τσολια για κουλτουριαρικα ταγαρια,γαμω τα ντοκυμαντερια θα κανεις προσκοπε!
tefta...
πφφφ...βρωμάς ανωνυμία
(Άντζελα Δημητρίου)
Την Μιχαλοπουλου την ειδα προχτες στην Φονισσα!!Αυτη και η Τζινη Παπαδοπουλου ειναι σπουδαία διαμάντια του θεάτρου μας!!
Δημοσίευση σχολίου