Σάββατο 15 Απριλίου 2017

Η Δερεμπεϊκή φεϊσμπουκο-παράνοια συνεχίζεται!

Από χθες, Μ. Παρασκευή, το Δερεμπέικο έχει ξεσαλώσει στο facebook. Μία Σοφία Ηλιου μπήκε στο friends list μου και άρχισε να στέλνει αιτήματα σε όλους τους ''φίλους'' μου. Όταν πήραμε πρέφα για ποια πρόκειται, η παράνοια τους χτύπησε κόκκινο! Άρχισε η ίδια η μάνα να καταριέται την κόρη της, έδωσε με λίγα λόγια έναν χαρακτήρα ''Derempei haters'' στο μαϊμού προφίλ της. Μέχρι το απόγευμα το προφίλ κατέβηκε και ανέβηκε ένα άλλο με το όνομα Martha Seremeti - μαϊμού φυσικά κι αυτό! Η τύπισσα άρχισε να κάνει αναρτήσεις υπέρ της Αρετής Κετιμέ για να μας ρίξει στάχτη στα μάτια. Αργά τη νύχτα επίσης έπεσε και το εν λόγω προφίλ...Αρχίζω και νιώθω οίκτο, αν και η όλη κατάσταση, εκτός από ενοχλητική, κατάντησε και λίγο scary. Ευτυχώς που αυτές τις μέρες είμαι σε ανοιχτή επικοινωνία με την Αστυνομική Διεύθυνση Αθηνών για το smartphone μου που εκλάπη. Ήδη παρέδωσα τα στοιχεία τους μαζί με όλα τα μηνύματα τους στο δικό μου inbox και στο inbox φίλων, που μου τα προώθησαν, αγανακτισμένοι όλοι από το μπαράζ διαδικτυακών ''επιθέσεων'' τους. Το λόγο μετά το Πάσχα θά'χει η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Αρκετά πια με τις ψυχωτικές, δεν τους φταίει ο κόσμος σε τίποτα! Ούτε έχει νόημα να απαριθμήσω τα δεκάδες προφίλ τους στο facebook, αφού τα σβήνουν το ένα μετά το άλλο...Μέχρι να ανεβάσουν κάποιο καινούργιο, βέβαια. Μα να μη μπορούν να αποδεχτούν πως το καμάρι τους δεν έχει καμία μοίρα στην καλλιτεχνική ζωή αυτού του τόπου! Κρίμα, για λύπηση είναι οι φουκαριάρες! 
* Απορώ γιατί η Αρετή Κετιμέ και οι οικείοι της δεν έχουν προβεί ήδη σε μήνυση κατά της Μαρίας Ιωαννίδου. Η παρακάτω σελίδα στο facebook θα έφτανε και θα περίσσευε ώστε να κινηθεί Εισαγγελέας:
https://www.facebook.com/Areti-Ketime-Arabian-fans-282818302150140/

Δεν υπάρχουν σχόλια: