Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

Η ΛΕΝΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΖΩΝΤΑΝΗ ΣΤΟ ΚΥΤΤΑΡΟ ΑΠΟ 29 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΓΙΑ 10 ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ!

Με Γιάννη Παλαμίδα,
Μάρθα Φριντζήλα,
Etten
& guest τον Κ. Βήτα!
Συμμετέχει η Βικτώρια.
Ώρα έναρξης: 21.30
Είσοδος: 15 ευρώ
Έγινε κι αυτό κι όπως λέω και στο αφιέρωμα του ΠΟΠ+ΡΟΚ, χαίρομαι που έβαλα κι εγώ το χέρι μου! Σε μεγάλες φόρμες η Λένα Πλάτωνος, έχοντας στο πλάι της εξαιρετικούς συνεργάτες και βέβαια τον Στέργιο Τσιρλιάγκο στους προγραμματισμούς, τις μίξεις και την επιμέλεια ορχήστρας! Ένα κανονικό trip στον κόσμο της πιο τριπαριστής Ελληνίδας συνθέτριας που θα ξεκινάει με την ολόδροση Red Rosy και θα πηγαίνει προς τα πίσω και εναλλάξ με τη Λάθος αγάπη, το Κοπερτί, τον Μιχήλ, την Αρασχνία Λεβάνα, τους Εμιγκρέδες της Ρουμανίας κλπ.
Για πέντε διήμερα η νυχτερινή ζωή της Αθήνας θα αποκτήσει νόημα!
Φροντίστε να περάσετε όλοι από το Κύτταρο Live,
Ηπείρου 48 & Αχαρνών!

7 σχόλια:

το Άρωμα του Τραγουδιού είπε...

Αν δεν είναι αυτό το γεγονός της χρονιάς, τότε, ποιο μπορεί να είναι???...

igkros είπε...

Ζωντανή στο Κύτταρο! Δεν χάνεται αυτό! Φοβερό live! Μακάρι να μπορέσω να έρθω

BOSKO είπε...

Το Άρωμα του Τραγουδιού...
Ας είναι! Μακάρι!

BOSKO είπε...

alps...
έλα και δε θα χάσεις! Κοίτα δηλαδή μην το χάσεις επ' ουδενί λόγω!

Μιχάλης Τσαντίλας είπε...

Καλησπέρα Αντώνη! Εγώ θα είμαι εκεί! Δεν χάνονται αυτά!

Άρτεμις είπε...

ΤΡΟΜΕΡΟ ΝΕΟ!!!!!!! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
Ευχαριστω Αντωνη-θα'χω όνειρα καλα τωρα!

Ανώνυμος είπε...

Σ΄ευχαριστώ κι εσένα και την Κσ-Μ, για όλο το update. Η λ.π. εκτός από εκπληκτική παρέα μέσω της μουσικής της μοιάζει να είναι συνοδοιπόρος σε μια εγχείριση χωρίς αναισθητικό, σε έναν τοκετό αβοήθητο και μια ψυχή που ξέρεις ότι εινι παρούσα με όλη της τη δυναμη! Δεν την θαυμάζω, γιατί ο θαυμασμός όταν γυρίζει ο τροχός γίνεται φθόνος, ούτε και την λατρεύω γιατί και η λατρεία γινεται άρνηση. Την σέβομαι, βαθιά, να πω; μπα όχι, είμαι ευτυχής γιατί υπάρχει, απλά. Όπως και για τα παιδιά μου. Και αν παρουσιάζει και δουλειά θέλω να είμαι εκεί, παρούσα, αν ήταν δυνατόν κι αόρατη. Μονο να είμαι εκεί.