Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

αφιέρωμα-στον-μίκη-θεοδωράκη-στο-κανάλι-1-του-πειραιά

Επηρεασμένος από τη χθεσινή συναυλία και λόγω του ότι δεν παίζω συχνά τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη από την εκπομπή μου, λέω σήμερα να κάνω ένα αφιέρωμα στον μεγάλο Έλληνα συνθέτη με αφορμή τη συμπλήρωση των 85 χρόνων του. Έτσι, για μία ώρα, από τις 17.00 έως τις 18.00 το απόγευμα, συντονιστείτε στο Κανάλι 1 του Πειραιά (http://www.kanaliena.gr/) στους 90,4 όπου και θα ακούσετε τραγούδια του, τα περισσότερα από τα λιγότερο ακουσμένα, που όμως εγώ ξεχωρίζω μέσα στην τεράστια και ανεξάντλητη δισκογραφία του: το Εις Σάμον σε ποίηση Ανδρέα Κάλβου με τη Μαρία Φαραντούρη, την Προδομένη μου αγάπη με την Ειρήνη Παππά, το Από το παράθυρο σου από τη Γειτονιά των Αγγέλων του Ιάκωβου Καμπανέλλη με τη Τζένη Καρέζη και τον Νίκο Κούρκουλο, το Ανοίγω το στόμα από Το Άξιον Εστί του Οδυσσέα Ελύτη με τη Νένα Βενετσάνου κ.α. Ενδιάμεσα θα δίνω πληροφορίες για την ιστορία της κάθε μίας ηχογράφησης.
κκκ
* στο μεταξύ, ο Δημήτρης Κανελλόπουλος στο e-τετράδιο της Ελευθεροτυπίας έκανε άλλη μία τιμητική αναφορά στην εκπομπή μου και στο καινούργιο μουσικό σήμα της από τη Λένα Πλάτωνος:http://www.enet.gr/?i=arthra-sthles.el.home&id=186245
** κι εδώ μπορείτε να ξεφυλλίσετε το τρίτο τεύχος του περιοδικού Έρωτες αστικού πολιτισμού, στο οποίο, κατόπιν πρόσκλησης του Γεράσιμου Ευαγγελάτου, κατέθεσα κι εγώ τη δική μου μαρτυρία. Όσο για τη φωτογράφηση, εφόσον πραγματοποιήθηκε μία από τις τελευταίες μέρες μου στην πλατεία Βικτωρίας, σκεφτήκαμε να ποζάρω ως πλανόδιος πωλητής cd: http://issuu.com/metropolisnews/docs/erotes_astikou_politismou_3

6 σχόλια:

Γιώργος είπε...

Ναι, αλλά ποιοτικός πωλητής CD! Απ΄ ότι παρατηρώ, έχεις μόνο επίλεκτα CD!
Ωραίο περιοδικό πάντως. Δεν το είχα υπόψη μου.

Αθανασία είπε...

Γειάσου καλό μου...Ο Μίκης μας!! τον αγαπώ πολύ,το Μίκη πάαααααρα πολύ...μεγάλωσα με αυτόν με τη μουσική του..ίσως ο σπουδαιότερος άνθρωπος που έζησε στην Ελλάδα..ο μεγαλύτερος ΈΛΛΗΝΑΣ όλων των εποχών..ότι κ να πεί κανείς για το Μίκη μας είναι λίγο πολύ λίγο...ήσουν πολύυυυυ τυχερός που βρέθηκες στη συναυλία αυτή καλό μου....σπουδαίος άνθρωπος,συνθέτης,αγωνιστής έχει προσφέρει τόοοσα πολλά στη χώρα μας έχει κάνει,σπουδαίους αγώνες... πολύ σπουδαίος άνθρωπος...φιλάκια....

Ανώνυμος είπε...

Τι να πω ; για έναν λαμπρό Άνθρωπο σαν το Θεοδωράκη ... νομίζω για το νεαρό της ηλικίας μου πρέπει να κλείνω τα μάτια [ για να παραδίνομαι ] το στόμα μου [ για να μην σιγοτραγουδήσει και χαλάσει την ακρόαση] και να κλείνω το στόμα μου ...... ΑΞΙΟΣ ΕΣΤΙ....

Υ.Γ 0 [ ΤΟ Υστερόγραφο που ακολουθεί δεν είναι σχετικό με το ποστ σου]
Υ.Γ 1 σήμερα άλλαξα τα κέρματα από τον κουμπάρα [αρκετά] και τα επένδυσα στις επανακυκλοφορίες της Λένας από την ΛΥΡΑ [ τα είχα αλλά αυτές οι επανακυκλοφορίες με τους στίχους όλους με γοητεύουν] έχει από το πρωινό που άκουω τα δισκάκια .....
Υ.Γ 2 είναι και ποιο ωραίος ο ήχος

Πέτρος

BOSKO είπε...

Γιώργος...
μήπως εγώ θα τό 'ξερα, νομίζεις, αν δεν ήταν εμπλεκόμενος ο Ευαγγελάτος; Θα το ξεφυλλίσω, πάντως, όταν το πιάσω στα χέρια μου. Τα cd, πάντως, δεν έχεις άδικο, ένα κι ένα είναι :-)))

BOSKO είπε...

Αθανασία...
τελικά, είσαι πιο πολύ θεοδωρακική ή χατζιδακική; δεν μας τα λες καλά!

BOSKO είπε...

Πέτρος...
μην ακούω άλλο για επανεκδόσεις και cd! Με έχουν πνίξει οι κούτες εδώ πέρα κι ακόμη να τις ανοίξω, βαριέμαι φρικτά!
εσύ πάντως καλά έκανες, αν σου έλειπαν κάποια πράγματα που τα έψαχνες κιόλας.