Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

electricity



Make my day, Captain!

3 σχόλια:

Αθανασία είπε...

Γειάσου ρε φίλε ε,αποφάσισα να σου αφήσω αυτό το σχόλιο,γιανά μην ανυσηχείς (εννοώ για το τρέχον πρόβλημα με την υγεία μου..)ε,πήγα να κάνω την εξέταση,(ενδοσκόπηση) ήταν απαίσια,πολύυυ επώδυνη ο γιατρός ήταν πολύυυυυ μαλάκας κ αναιδέστατος...μου πήρε δείγμα για τη βιοψία (όπως σου πα κ στο πιό πρίν πόστ)...ε,δεν πήρα ακόμη απαντήσεις...κ σήμερα πήγα κ στον ενδοκρινολόγο,μου πε να κάνω υπέρηχο στο θυρεοειδή δ εν μου βρήκαν τίποτε εκτός από,κάποιες κύστες στο λαιμό..που είναι άνευ σημασίας όπως είπαν οι γιατροί εκεί..τώρα αναμένω,να δώ τι σκ...τά θα δίξει,η βιοψία..κ κάτι μου λέει ότι εάν πρέπει,να κάνω καθαρισμό στο λαιμό μου όπως μου πε αυτός αρχικά ότι υπάρχει μιά εκδοχή να είναι υπολλείματα από κάτι κρεατάκια που χα κάποτε κ τα χα βγάλει,θα αναγκαστώ να δώ κ πάλι τα μούτρα του μαλάκα κ αναιδέστατου γιατρού κ είναι κ ωραίος παναθεμάτον!!αλλά μαλάκας όμως!!...ααααυτάααααα!τα νέα μου λοιπόν από το μέτωπο,των νοσοκομείων...φιλάκια...μάτσ κ μούτσ!......

BOSKO είπε...

Αθανασία...
μου αρέσει που δυσκολεύεσαι να γράψεις "σκατά", ενώ το "μαλάκας" τό 'χεις ψωμοτύρι! Ώστε, μαλάκας κι αναιδής ο ντόκτορ, ε; Αφού όμως είναι κι ωραίος-π' αναθεμάτονε- εσύ αυτό να σκέφτεσαι. Θα πας για βιοψία και θα φύγεις υγιής και με γκόμενο, δεν είναι και λίγο! Να δεις, τίποτα δεν έχεις, μια χαρά θά 'σαι και θα το ξεπεράσεις πάλι κι αυτό.
σε φιλώ, Αθανασία μου!

Αθανασία είπε...

Χααααααααααααααχαααααααααααχαααααααααααααχααααααααααααααααααααααχα! μπάς σε καλό σου,πρωινιάτικα καλό μου...εμ,δε νομίζω να τον πιάσω κ γκόμενο...ε,το τράβηξες λίιγο από τα μαλλιά το όλο θέμα,ή είναι απλώς η ιδέα μου καλό μου???..απλά είπα ότι είναι,ωραίος για τα δικά μου δεδομένα...για τα δεδομένα μιάς άλλης ίσως να μην είναι,ίσως κ να μη της άρεσε!!!αλλά όμως είναι αφόρητα μαλάκας όμως!!!κ αφόρητα αναιδής,κ μου δωσε την εντύπωση ότι το μόνο,που τον νοιάζει είναι να τα φάει,από έναν ασθενή παρά το να προσπαθήσει,να τον κάνει καλά...μου δωσε την εντύπωση ότι είναι 'φακελάκιας'κ ότι βλέπει τους ασθενείς,σαν αντικείμενα εκμετάλευσης μό-νο... κ αυτό εμένα,με απωθεί αφόρητα..εάν είναι έτσι στο επάγγελμά του..ε,τότε φαντάσου πως είναι στην πρωσοπική του ζωή κ νομίζω απαγορέυεται ρητά να κάνει ερωτική σχέση με ασθενή του οπότε...καλημέρες καλό μου...