Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

από-σήμερα-τα-ραδιοφωνικά-άσματα-και-μιάσματα-ανοίγουν-με-το-σήμα-της-λένας-πλάτωνος

01. ZBIGNIEW PREISNER - Les marionettes
02. DIAMANDA GALAS - Interlude (Morrissey)
03. ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΙΣΔΑΚΗΣ - Ανεμολόγιο (Θ. Μικρούτσικου/ Κ. Τριπολίτη)
04. ELECTRIC LITANY - Tear
05. ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΓΓΕΛΑΚΑΣ - Μέσα στη θάλασσα (Γ. Αγγελάκα/ Ν. Βελιώτη)
06. JOHNNY CASH - Personal Jesus (Depeche Mode)
07. DEPECHE MODE - Dream on
08. SUZANNE VEGA - The queen and the soldier
09. ΝΙΚΟΣ ΧΑΛΒΑΤΖΗΣ - Γκόλεμ#
10. ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ - Βάλια Κάλντα
11. VASSILIKOS - (I who) have nothing
12. FLEURINE feat. BRAD MEHLDAU - Logical song
13. ΑΛΙΚΗ ΚΑΓΙΑΛΟΓΛΟΥ - Los ciudades (Astor Piazzolla)
Αυτά τα τραγούδια θα ακουστούν στη σημερινή εκπομπή μου στο Κανάλι 1 του Πειραιά (www.kanaliena.gr) στους 90,4 από τις 17.00 έως τις 18.00 το απόγευμα. Συντονιστείτε και στο ξεκίνημα ακριβώς της εκπομπής θ' ακούσετε σε πρώτη παγκόσμια το ολόγλυκο και άκρως συναισθηματικό σήμα που συνέθεσε η Λένα Πλάτωνος και που νομίζω θα με ακολουθεί καθ' όλο τον υπόλοιπο ραδιοφωνικό βίο μου. Ένα μεγάλο ευχαριστώ απ' τα βάθη της καρδιάς μου πιθανώς να μην είναι αρκετό, την παρτιτούρα πάντως που μου παραχώρισε η συνθέτρια σκοπεύω να την κορνιζάρω με δόξα και τιμή!

7 σχόλια:

Dimitris A. είπε...

Θα είμαστε και σήμερα εκεί.
Στο rendez-vous μας.

BOSKO είπε...

Dimitris A. ...
πες μας αν ήταν και καλά κιόλας!
σ' ευχαριστούμε!

Αλκμήνη είπε...

BOSKO, σε άκουσα αν και με διακοπές. Το σήμα της Πλάτωνος πράγματι είναι πολύ συναισθηματικό. Ηλεκτρονικό με μελωδική δύναμη!!! Λοιπόν, είχε δίκιο ο τύπος που σου έγραψε για τον Τρεμπεσίνα. Είναι ο ίδιος με τη Δήμητρα Λάτυβτ που μαλώσατε στον Boy!!! Μην του δίνεις τροφή, το παιδί είναι ψυχανώμαλο χωρίς αμφιβολία...

BOSKO είπε...

Αλκμήνη...
βρε τον Τρεμπεσίνα, κοίτα να δεις που μας έγραφε για τη...μουνάρα του, η ψυχανωμαλάρα! Γάμησε τους κι αυτόν και τις περσόνες του-τάχα ΄μ...
εγώ χαίρομαι που σου άρεσε το νέο πλατωνικό σήμα της εκπομπής μου! Εμένα να δεις πόσο μ' αρέσει!

despinach. είπε...

Βosko, αχ σήμερα πρόλαβα να ακούσω το τελευταίο τέταρτο της εκπομπής σου κ δεν άκουσα κ το μουσικό σήμα...κ έπαιξες κ πολύ αγαπημένα τραγούδια!

BOSKO είπε...

Despina...
κρίμα! έχασες και την αφιέρωση που σου έκανα κ΄ δε χρειάζεται να σου πω σε ποιο κομμάτι :-)))))

despinach. είπε...

Έεεεεεεεεεεεελα τώρα τι μου λεεες?? Αχ, βρε Boskaki!! δεν έχω λόγια...να είσαι πολύ πολύ καλά θέλω μόνο, γιατί το ευχαριστώ είναι λίγο!...κι αυτό το τραγούδι του Γιάννη Α. πολυαγαπημένο για την πιο βαθειά επικοινωνία κ ένωση στον Έρωτα...κάτι σαν "μεγάλος ερωτικος" του μαζί με το άλλο το "θέλω να είμαι η μουσική"! Ε, τώρα σιγά μην κλάααψω πάλι που έχασα από την αρχή την εκπομπη αυτή...μόνο κρυφά...γιατί το "Τear" και την Diamanda που μου είχες στείλει κ με έστειλε με την ερμηνεία της!
φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ!!