Κυριακή 19 Μαΐου 2013

το-ξεκίνημα-του-νέου-blog-μου-στην-ηλεκτρονική-LIFO

Ο Στάθης Τσαγκαρουσιάνος της LIFO μού έκανε πρόταση συνεργασίας, να ξεκινήσω το δικό μου καινούργιο blog στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας με όποιο τίτλο και θεματική επιθυμώ. Κατά πρώτον, τον ευχαριστώ πολύ και, κατά δεύτερον, πράγματι, μ' ενδιαφέρει, όχι φυσικά για αυτοπροβολή - υπάρχω άλλωστε επαγγελματικά στον Τύπο από το 1999 -, αλλά για να δίνεται ένα επιπλέον βήμα σε καλλιτεχνικά events και πρόσωπα που εγώ χαρακτηρίζω σημαντικά. Ακόμη κι αν αυτά τα πρόσωπα δεν είναι πια εν ζωή. Όπως συνέβη με τη φωτογράφο και δασκάλα μου, Anna Wich, η οποία είναι το θέμα του πρώτου post. Αφορμή, η προβολή του ντοκιμαντέρ που έφτιαξε στη μνήμη της ο Σταύρος Καπλανίδης και που θα προβληθεί αυτή την Τετάρτη, 22 Μαΐου, στο Ινστιτούτο Ghoette. Τίτλος του blog, Προσκλητήριο Νεκρών. Καλή αρχή, λοιπόν, και καλά διαβάσματα! Εδώ το link με το blog μου στη LIFO και το εναρκτήριο post:

1 σχόλιο:

mahler76 είπε...

επιτέλους να γραφτεί και κάτι καλό σε αυτό το έντυπο. Καλή αρχή εύχομαι.