Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

η-γάτα-που-δακρύζει

Η Σάσα γέννησε τρία μικρά, αλλά εδώ και λίγες μέρες εξαφανίστηκαν. Τα μετέφερε κάπου αλλού η ίδια κατά το καλύτερο σενάριο ή της τα...φάγανε κατά το χειρότερο! Σήμερα η Σάσα ήρθε στο παράθυρο μου κι αν η βροχή δεν είχε χτυπήσει προηγουμένως τα τζάμια θα ορκιζόμουν πως την είδα λυπημένη, δακρυσμένη να θρηνεί το χαμό των παιδιών της. Είναι νέα μητέρα και δεν ξέρει πως να φερθεί η καημένη. Ας ελπίσουμε ότι θα τα ξαναδούμε κι αυτή κι εγώ να έρχονται να μου ζητιανεύουν κροκέτες, καθώς θα μεγαλώνουν μέρα με τη μέρα.  Κατά τα άλλα, οι εξορμήσεις μου στο θέατρο συνεχίζονται καθημερινά. Χθες είδα το Φιλί του Ιούδα του Βρετανού David Hare και προχθές το Pedestal του Θάνου Παπακωνσταντίνου και της ομάδας Helter Skelter, ίσως η πιο ιδιαίτερη παράσταση που έχω παρακολουθήσει ίσαμε σήμερα. Στα links που ακολουθούν, μπορείτε να διαβάσετε και τις δύο κριτικές μου:
 
 

9 σχόλια:

mahler76 είπε...

άχου η γατούλα :(

BOSKO είπε...

mahler76...
μα δεν είναι και γαμώ τα γατάκια;

mahler76 είπε...

είναι μια γλύκα :)

τ2φ είπε...

Πάτε καλά ρε;

BOSKO είπε...

τ2φ...
τι έπαθες εσύ, δε σ' αρέσει το γατάκι;
ξινέ...

τ2φ είπε...

Μου αρέσουν φλαμπέ με κόκκινο κρασί!

BOSKO είπε...

τ2φ...
και μένα, λυκοσκυλάκια στο φούρνο με πατάτες, πόσω μάλλον που έφαγα και σκύλο άθελα μου στην Κίνα και μου καλάρεσε κιόλας!

τ2φ είπε...

Λυκοσκυλάκια;;Πωω πρέπει να είναι φοβερά!Δεν έχω φάει!Από σκύλους μόνο λάσι στη γάστρα αλλά ήταν λίγο σκληρό.

BOSKO είπε...

τ2φ...
ε, άντε χέσε, ρε παλιοκωλόπαιδο!
ναι, μωρέ;
άντε φάε σκατά!