Επίδαυρος, ξημέρωμα Κυριακής 11 Ιουλίου 2010
Τρίτη ημέρα εδώ στην Επίδαυρο, τέλος της δεύτερης παράστασης με τα τραγούδια σε ποίηση Κωνσταντίνου Καβάφη και η δημιουργός, η Λένα Πλάτωνος, αποθεώθηκε. Μαζί της και ο ερμηνευτής του έργου, ο Γιάννης Παλαμίδας, ο οποίος κατάφερε να αναδείξει την ειρωνία- όχι αποκλειστικά τραγική- της καβαφικής ποίησης μέσα από τις νότες της συνθέτριας. Ο Γιώργος Χρονάς μού τηλεφώνησε χτες το πρωί (ήταν στην πρώτη παράσταση) για να μου πει πόσο συγκλονισμένος είναι από τη δουλειά της Πλάτωνος πάνω στον Ποιητή των Ποιητών. Τον ενημέρωσα πως είχα μια συζήτηση με ένα ζευγάρι γκέι αντρών, που βρήκαν το έργο φοβικό, χωρίς...τσαχπινιά. Αυτό είναι το βλακώδες μοντέλο του γκέι εξ Αγγλίας και Ολλανδίας, σχολίασε ο Χρονάς, που θέλει τον Καβάφη μέρος μιας ροζ χαζοχαρούμενης λογικής. Ή το μοντέλο του απλού φιλότεχνου ακροατή, είπα κι εγώ, που ανεξαρτήτως σεξουαλικού προσανατολισμού έχει ταυτίσει τον μελοποιημένο Καβάφη με τσέλα και πιάνα και όχι ηλεκτρονικούς ήχους, rock ποτάμια και punk τινάγματα. Εννοείται πως από τα τσέλα και τα πιάνα έχουν προκύψει αριστουργηματικές μελοποιήσεις στον Καβάφη, ανατρέχοντας στις Μέρες του 1903 από τον Μεγάλο Ερωτικό του Χατζιδάκι ή στο Μακρυά που μελοποίησαν πιο πρόσφατα η Καλλιόπη Τσουπάκη και ο Μιχάλης Τρανουδάκης με αντίστοιχους ερμηνευτές τη Νένα Βενετσάνου και τον Παντελή Θεοχαρίδη. Της Πλάτωνος όμως η εργασία είναι άλλου κόσμου! Παρακολούθησα και τις δύο παρουσιάσεις του έργου δίπλα της, κρατώντας το χέρι της, μοιραζόμενος την εύλογη αγωνία, όπως και τη σιγουριά της, κοιτάζοντας που και που τον έναστρο νυχτερινό ουρανό της Αργολίδας. Είδα τη Μαρία Φαραντούρη να κλείνει τα μάτια από μυσταγωγία, βυθισμένη στα επιβλητικά και πένθιμα χορωδιακά μέρη της καβαφικής Δέησις. Τον κόσμο που χειροκροτούσε τη Βικτώρια με την είσοδο της στο stage, προτού ανοίξει καν τα χείλη της. Κι ακόμη, τον κόσμο που παλλόταν στο ρυθμό του βιομηχανικού trip hop, μην περιμένοντας πια τους βαρβάρους που έδειξαν προ πολλού το αληθινό τους προσωπείο. Να είναι τυχαίο που πριν από λίγες ώρες, ήταν τέτοιο το χειροκρότημα που ανάγκασε τον Παλαμίδα και τη μπάντα να ξαναβγούν στη σκηνή, παίζοντας το Η Πόλις για δεύτερη φορά; Και βέβαια την αέρινη Σαβίνα Γιαννάτου, η οποία επίσης επανεμφανίστηκε στη σκηνή για να κλείσει τη συναυλία με την Πτήση 201 και το Σαμποτάζ! Ο Καβάφης της Πλάτωνος δεν στοχεύει στο συναίσθημα, αλλά στην απώτερη εγκεφαλική διεργασία του ακροατή. Ας με συγχωρέσει εδώ ο Δημήτρης Παπαϊωάννου, που χαρακτήρισε το έργο συναισθηματικό και με το παραπάνω μάλιστα!Κατά ένα μέρος, δεν είναι έργο cantabile (τραγουδένιο δηλαδή, όπως θα το ήθελε η αγαπημένη μας Φαραντούρη), αλλά αξιοποιεί -κατά το διεθνώς κοινώς λεγόμενο- το spoken word ιδίωμα. Ο Καβάφης της Πλάτωνος είναι τόσο απελπισμένος υπαρξιακά και ανικανοποίητος ερωτικά που μπροστά του ωχριά ως και ο νιχιλισμός του αυτόχειρα Καρυωτάκη. Ο Παλαμίδας δεν ήρθε στη Μικρή Επίδαυρο για να μας αποδείξει πόσο μεγάλη φωνή διαθέτει μέσα από τα νέα τραγούδια της Πλάτωνος, αλλά για να φορέσει το μαύρο πουκάμισο και να γίνει ο ίδιος ο Καβάφης με σάρκα και οστά και κυρίως με ειρωνία, με μια διάθεση...διαβολής και εντέλει ανατροπής του συμβατικού καβαφικού ερμηνευτικού προτύπου στη χώρα μας, ενίοτε με θυμό, με τσαλάκωμα και βασικά με προσωπική συντριβή. Τον άκουγα να τραγουδάει Εδώ ας σταθώ κι είχα την εντύπωση ότι η μορφή του αναδυόταν από την παύση των ηλεκτρικών ντεσιμπέλ, σαν ένας ναυαγός που τελικά επιζεί μέσα από την πλατωνική Θάλασσα του πρωιού. Ένας άλλος ερμηνευτής απ' αυτόν του πρώτου μέρους που ανέτρεξε στην νιότη του και αποκάλεσε χαριτωμένα τη Σαβίνα Βραζιλιάνα τραγουδίστρια, σαν τραγούδησαν ντουέτο τα Μαγικά μπλού τζίν, το Ραντεβού στην όαση, το Χοντρό μπιζέλι που χορεύει τσιφτετέλι και τους Εμιγκρέδες της Ρουμανίας. Στον Καβάφη, το χιούμορ του Παλαμίδα επί σκηνής έδωσε τη θέση του σε μια στοιβαρότητα, στην προαναφερθείσα ειρωνία, που ούτως ή άλλως εμπεριέχεται αφειδώς στον συγκεκριμένο ποιητικό λόγο, και στο ανθρώπινο άλγος. Πίσω από το μικρό αρχαίο θέατρο, κάπως πιο απόμερα από τα 1.300 άτομα που συνέρρευσαν συνολικά για να παρακολουθήσουν τούτες τις δύο πολυαναμενόμενες συναυλίες, ο Άγγελος Μέντης σαν νονός μύρωσε τη Λένα Πλάτωνος με ροδόνερο,καθώς ο Δημήτρης Παπαϊωάννου πρόλαβε να ανταλλάξει μαζί της δυο λόγια όλο αγάπη, γεμάτα από των ονείρων τη μεταφυσική. Όλοι ήθελαν να φωτογραφηθούν με την Πλάτωνος: ο Γιώργος Χρονάς, η Ντόρα Μπακοπούλου, η Ντόρια Μαρνέρη, η Μαλκίτα Χάγουελ, η Ευσταθία, η Χάρις Ποντίδα από τα Νέα, ο σκηνοθέτης Σταύρος Ιωάννου, ο ποιητής Λίνος Ιωαννίδης, η ζωγράφος Καίτη Μαυρομάτη, η Μαρίνα Χατζή και ο Κώστας Σέργης από την ΕΡΑ, ο Δήμαρχος της Επιδαύρου. Μέχρι και ο Γερουλάνος, ο Υπουργός Πολιτισμού, της τηλεφώνησε για να της ευχηθεί καλή επιτυχία. Κρατώ την εικόνα ενός μεσήλικα άντρα με το καθημερινό του πουκάμισο και ένα έφηβο κορίτσι δίπλα του που έσκυψε και είπε στη συνθέτρια: Είμαι ένας απλός επαρχιώτης που επειδή άκουγα τα τραγούδια σου, πριν χρόνια ήμουν ο δαχτυλοδειχτούμενος του χωριού. Σήμερα σου φέρνω την κόρη μου...και της τη σύστησε με το όνομα και το επίθετο του κοριτσιού! Μην παραλείψουμε ν' αναφερθούμε στον νεαρό Αντώνη που δεν έχει χάσει καμία εμφάνιση της Πλάτωνος, από το Ηρώδειο και το Κύτταρο μέχρι τη Θεσσαλονίκη και την Επίδαυρο, πάντα με άφθονο υλικό προς υπογραφή! Τους νέους ηλεκτρονικούς μουσικούς, ακόμη, που της έφεραν ρεμίξ κομματιών της από τις Μάσκες Ηλίου και το Γκάλοπ, τα οποία παίζονται ήδη σε κλαμπς. Τέλος, καθώς ανέβαινα συχνά στο υψηλότερο διάζωμα του αρχαίου θεάτρου για να ελέγξω την ποιότητα του ήχου, έβλεπα το τυρκουάζ φόρεμα της Λένας, καθισμένης στο πιάνο, να ανεμίζει σαν τα φτερά της πεταλούδας. Εάν ο Γιάννης Παλαμίδας ήταν ο Κωνσταντίνος Καβάφης, αυτές τις δύο βραδιές η Λένα Πλάτωνος ήταν η πεταλούδα Μπρένθις.
κκκ
* μέρος του κειμένου αυτού αποτελεί προδημοσίευση για τη Βιβλιοθήκη της Ελευθεροτυπίας
32 σχόλια:
Ανυπομονώ για την ηχογράφηση:-)
Jirashimosu...
έτοιμη είναι!
από πού θα κυκλοφορήσει είναι το μόνο ζήτημα επί της παρούσης!
:-)))
bosko η πλάτωνος είναι ιδιοφυία! Για μένα είναι αυτή και οι pink floyd και μετά το χάος! και τα 13 τραγούδια του καβάφη μου επιβεβαίωσαν την άποψη χτες. Δεν ξέρω τί λένε οι άλλοι, ο καθένας μπορεί να έχει την άποψή του, η δική μου είναι ότι μουσική και στίχοι και ερμηνεία ταίριαξαν θεϊκά!
η πλάτωνος είναι από άλλο πλανήτη!
κάθε φορά που τη βλέπω θέλω να πάω να της σκάσω ένα φιλί στο μαγουλάκι έτσι γλυκούλα που είναι αλλά επειδή είμαι κότα σε παρακαλώ να της μεταφέρεις αυτή την επιθυμία μου, καθώς και την αγάπη και την εκτίμησή μου.
σ'ευχαριστώ πολύ,
γιώτα
P.S.: παρακολουθώ τακτικά το blog σου από μουσικό ενδιαφέρον και για να ενημερώνομαι, αν και καμιά φορά αισθάνομαι σαν να κοιτάω απ΄την κλειδαρότρυπα, αλλά δε φταίω εγώ εσύ βγάζεις τα άπλυτά σου στη φόρα (αστειεύομαι)
...παλιότερα άκουγα και τις εκπομπές σου στο κόκκινο, μου άρεσαν πολύ.
Γιώτα...
διαβάσαμε το σχόλιο σου με τη Λένα και έχει να σου πει ότι, ναι, ενδεχομένως νά 'ναι από άλλον πλανήτη. Σε ευχαριστεί πάρα πολύ κ΄ είναι σα να της έδωσες το φιλί ήδη!
κι εγώ έχω να σου πω ότι μού 'δωσες μεγάλη χαρά που σου άρεσε ο πλατωνικός Καβάφης.
ο bosko στο κόκκινο 105,5 δεν υπάρχει από πολύ καιρό. Από την ερχόμενη Παρασκευή, όμως, θα με ξανακούτε από το Κανάλι 1 του Πειραιά!
Η παράσταση ήταν μοναδική με τρόπο που κανείς δεν μπορεί εύκολα να αντιληφθεί και πολύ περισσότερο να εκφράσει.
Ο Καβάφης της Πλάτωνος περνά πρώτα από το νου, τον χαϊδεύει, τον προκαλεί κ αναλόγως της ετοιμότητος σου θα καταφέρει είτε να παραμείνει μόνο εκεί είτε να διακτινιστεί εντός σου.
εμείς γυρέψαμε να παραλάβουμε απνευστί το προϊόν της παράδοσης του καβαφικού έργου στην επιδαυρική εκφορά. φωτογραφία δεν τραβήξαμε. μόνο τ'αστέρια εκεί σα μάτια. και κάτι εμμονικά μουρμουρίσματα παραπατώντας το δρόμο της επιστροφής.
...χαίρομαι πάρα πολύ που έφτασε τόσο γρήγρα το φιλί στη Λένα, είναι όντως σαν να το έδωσα!
ελπίζω την επόμενη φορά να βρω το θράσος να της το δώσω απευθείας.
Να είναι πάντα καλά η Λένα και πάντα άξια γιατί "άξιοι όλοι όσοι με το έργο τους βοηθάνε να ελαφρύνει το φορτίο της ύπαρξης".
Δεν είναι δικό μου αυτό, είναι του Θανάση Παπακωνσταντίνου αλλά με εκφράζει.
bosko σ' ευχαριστώ! Θα σ' ακούω στο κανάλι 1 λοιπόν.
γιώτα
Το τυρκουάζ t-shirt που φορούσες, bosko, ταίριαξε πολύ επίσης με το φόρεμα της κας Πλάτωνος την ώρα που την οδηγούσες στο πιάνο απάνω στο "κοχύλι" της Μικρής Επιδαύρου. Συγκινήθηκα πολύ μ' αυτή τη σκηνή ειλικρινά!
Βάνος...
η Λένα χάρηκε που της συστήθηκες ως "είμαι αυτός που χρησιμοποιήθηκε το όνομα του στα ποιήματα σας στο blog".
το θυμόταν και γελούσαμε χτες!
τι καλά που τα ξαναείπαμε, έστω και στο πόδι, σ' αυτή την αξέχαστη συναυλία!
Areth...
υπέροχο comment!
σ' ευχαριστούμε!
Γιώτα...
βέβαια, όπου θα ανεβάζω και λίστες των τραγουδιών, όποτε δηλαδή δεν θά 'χω καλεσμένο!
ΝΣ...
νά 'σαι καλά!
ομολογώ δεν τό 'χα σκεφτεί, ούτε ήταν σκηνοθετημένο αυτό που λες, με το t-shirt το δικό μου και το φόρεμα της Λένας. Έτυχε...
Καλημέρα Αντώνη!
Δεν μπορώ να σου περιγράψω πόσο πολύ μου άρεσε ο Καβάφης ΤΗΣ Λένας.
Δεν σου κρύβω ότι ήμουν λίγο επιφυλακτικός για το αποτέλεσμα και έχοντας πολύ ψηλά "τα μελοποιημένα ποιήματα του Καβάφη" από τον Νικηφόρο Ρώτα, φοβόμουν οτι θα απογοητευτώ...
Γι'αυτό έμεινα για να παρακολουθήσω και τις 2 παραστάσεις ώστε να απορροφήσω το νέο έργο και τελικά μπορώ να πω οτι εκείνη η σπουδαία εκδοχή του Ρώτα ξεπεράστηκε!!
Δεν είμαι αρμόδιος να κάνω κριτική αλλά θεωρώ εξαιρετικό αυτό που άκουσα και αφού έχω καταλάβει οτι διαβάζει αυτά που γράφουμε (και αφού μου είπε και Η ίδια: "αα, εσύ είσαι αυτός που έγραψε οτι είδε 7 φορές το video") θέλω να ΤΗΣ πω ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ και οτι είμαι τόσο ενθουσιασμένος που το τοποθετώ ανάμεσα στα αγαπημένα μου "Σαμποτάζ" και "Σπάσιμο των πάγων"! Ανυπομονώ να κυκλοφορήσει για να το ξανακούσω. Επίσης θέλω να ΤΗΣ πω οτι δεν μπορώ να ηρεμήσω για μέρες μετά από κάθε παράσταση - αυτές ηταν η 9η και 10η φορά που ΤΗΝ βλέπω σε συναυλία και ήδη σκέφτομαι την επόμενη. Αυτά τα λίγα σαν αυθόρμητες σκέψεις, γιατί δεν θα σταματήσω ποτέ...
Υ.Γ. Σίγουρα είναι από άλλο πλανήτη, αγαπητή Γιώτα...
Ζήλεψα που είχε ανκόρ τη δεύτερη βραδιά...
Η Κυρία Λένα Πλάτωνος μας χάρισε για άλλη μια φορά μια εξαιρετική εμπειρία. Και οι δυο ερμηνευτές της και οι μουσικοί στο ύψος των περιστάσεων. Και η οργάνωση παραγωγής άψογη!
Ευχαριστούμε.
Yiannis...
ναι, αυτό με το βίντεο που τό 'δες 7 φορές είχε πολύ πλάκα.
νά 'σαι σίγουρος κι εσύ, θα σε διαβάσει η Λένα και θα εκτιμήσει δεόντως την άποψη σου για το νέο έργο της.
τον έχω κι εγώ τον δίσκο του Ρώτα- είχε επανεκδοθεί και σχετικά πρόσφατα νομίζω- κι έχεις πολύ δίκιο! Αφενός, καμία σχέση με οτιδήποτε άλλο έχει γίνει στον Καβάφη και αφετέρου το μοναδικό έργο πιο κοντά στο σημερινό της Πλάτωνος.
Rena Fan...
όντως, όλα άψογα!
η οργάνωση παραγωγής επέτυχε την αποστολή της, από τις δύο συναυλίες μέχρι την ανεύρεση ξεχασμένων τσαντακίων σε ξενοδοχείο της Επιδαύρου!
Άμα είναι ο producer ικανός, όλα τα κάνει επιτυχώς :)
Άντε και στη Θεσσαλονίκη!!Περιμένουμε. Αρτεμις-μικρή Κατερίνα
Kalispera. einai h prwth fora pou grafw parolo pou episkeptomai sxetika syxna to blog sas, toso gia na enhmerwnomai gia mousika themata, oso kai gia to eidiko endiaferon mou gia ta nea ths agaphmenhs mou Lenas Platwnos!
dystyxws anhkw se ekeinous pou den mporesan na erthoun sthn epidavro, logw ths apostashs, alla apo to review kai ta sxolia pou diavazw einai san na hmoun ekei.
o kyrios logos pou grafw omws, einai giati diavasa to sxolio pou afhse o xrhsths 'Yiannis' o opoios gia na exei dei toses fores th Lena, mallon einai ekeinos o anthrwpos pou eixa gnwrisei kai filoksenhsei sto spiti mou meta th synavlia tou sampotaz sth thessalonikh, afou tha emene sto pagkaki mexri na kshmerwsei gia na gyrisei sthn athina. Giannh, an eisai esy, epikoinwnhse sto annmavraki@yahoo.gr giati exasa to kinhto mou kai ton arithmo sou.
Anna
Rena Fan...
για να το λες εσύ...
Άρτεμις...
δε θέλω να σας απογοητεύσω, αλλά χλωμό το κόβω, σύντομα τουλάχιστον.
kalispera. paleuw wra na dhmosieusw ena sxolio, kathoti asxeth me ta computer! einai h prwth fora pou grafw edw, parolo pou episkeptomai syxna to blog sas gia na enhmerwnomai gia mousika nea, alla kyriws gia ta nea ths agaphmenhs mou Lenas Platwnos! Dystyxws anhkw se ekinous pou den mporesan, logw apostashs, na erthoun sthn epidavro, an kai apo to review kai ta sxolia pou diavasa htan san na hmoun ekei.
O kyrios logos omws pou grafw, einai giati diavasato sxolio pou afhse o xrhsths 'Yiannis' o opoios gia na exei dei toses fores th Lena, mallon einai ekeinos o anthrwpos pou eixa gnwrisei kai filoksenhsei sto spiti mou meta th synavlia tou Sampotaz sth Thessalonikh, afou tha emene sto pagkaki mexri na kshmerwsei gia na fygei me to traino gia thn Athina. Giannh, an eisai esy epikoinwnhse sto annmavraki@yahoo.gr giati exasa to kinhto mou kai ton arithmo sou...
euxaristw poly gia ton xwro,
Anna
Πολύ όμορφα ολα αυτά για την Επίδαυρο αλλά σου γράφω για να σου πω κάτι άλλο.
Σε φύλλο της ΄Ελευθεροτυπίας΄ της περασμένης εβδομάδας και την ημέρα της συναυλίας του Λόλεκ,κακεντρεχώς και με δόση ειρωνίας ο συντακτης των καλλιτεχνικών έγραψε..'Σήμερα ο Λόλεκ χωρίς τον Μπόλεκ δίνει συναυλία κ.τ.λ...'.Με εξόργισε το στύλ αυτό,δηλαδή δεν φτάνει που με το ζόρι ακούμε όμορφη μουσική σε αυτήν τη χώρα,την κοροίδευουμε και απο πάνω.Και μιας που συνεργάζεσαι με την εν λόγω εφημερίδα τέτοια πράγματα δεν πρέπει να τα επιτρέπεις.Βάλ'τους σε μια τάξη Μπόσκο!
Δημήτρης Κωστόπουλος
Anna...
λες νά 'ναι ο Γιάννης, ο ίδιος που με ρωτούσε πως θα γυρνούσε απ' την Επίδαυρο, μια και δεν υπήρχαν λεωφορεία απ' το φεστιβάλ;
Τι να πω, δεν ξέρω, θα διαβάσει ο Γιάννης, του οποίου έχω το τηλ. (αν ειν' αυτός) και θα μας απαντήσει.
πάντως, τέτοια σουρεαλιστικά (να βρίσκονται μεταξύ τους άνθρωποι, που ο ένας κάποτε είχε προσφέρει...στέγη στον άλλο), μόνο από αναρτήσεις περί Πλάτωνος προκύπτουν!
Δημήτρης Κωστόπουλος...
στην Ελευθεροτυπία δεν γράφω τακτικά, αραιά και που δίνω κάνα κείμενο. Με τον Χρονά και τη Βιβλιοθήκη συνεργάζομαι, που είναι κάτι αυτόνομο από την υπόλοιπη εφημερίδα. Δεν το διάβασα αυτό που λες, αλλά δεν πιστεύω να είχε δόση ειρωνίας, περισσότερο σε χιουμοριστικό σχολιασμό του συντάκτη μού κάνει, έτσι όπως το παραθέτεις τουλάχιστον. Ειδικά αν συντάκτης είναι ο Κανελλόπουλος, ο οποίος έχει κάνει δύο συνεντεύξεις μάλιστα με τον Lolek μέσα σε λίγους μήνες.
Κι εγώ gay είμαΙ, bosko, αλλά εμένα με άγγιξε πολύ τούτος ο Καβάφης, πολύ περισσότερο από τον συμβατικό του Μικρούτσικου και τον στριφνό του Μαμαγκάκη. Ο πιο ambient και υπαρξιακός Καβάφης που έγινε ποτέ τραγούδι με τη φωνή του δαιμονιστή Γιάννη Παλαμίδα!
Χρήστος...
κι εγώ μια άποψη ενός γκέι ζεύγους μετέφερα, δεν είπα ότι όλοι οι γκέι- όσοι παρακολούθησαν τις συναυλίες- σχημάτισαν την ίδια γνώμη. Φαντάζομαι δηλαδή, στηριγμένος και στο σχόλιο που εσύ μόλις μας άφησες.
Bosko, o Xrhstos mallon nomize oti esy "kathgorhses" tous gay mesw ths anaforas sou gia thn kritkh tou sygkekrimenou zeugous, isws gia th leksh tsaxpinia pou xrhsimopoihses (akou tsaxpinia ki esy vre atheofove!).
Gia allon logo grafw omws, gia na dwsw ki egw ta sygxarhthria mou sth Lena, ston Giannh Palamida kai ston Stergio Tsirliagko gia thn eksairetikh douleia pou ekanan!
P.S. O Yiannis pou exei dei toses fores th Lena? prin to Hrwdeio? as mas steilei kamia antapokrish apo palies synavlies, pou toso mas aresei na diavazoume!
Labros Ioannou...
δεν ήταν δική μου η λέξη "τσαχπινιά", αυτό μού είπαν οι τύποι, αυτό ακριβώς έγραψα. Και για έλλειψη...πιπεράτου, μίλησαν! Έλεος!
ο Γιάννης, εκτός Ηρωδείου, Θεσ/νίκης και Επιδαύρου, ήταν και σε ΟΛΕΣ τις πλατωνικές παραστάσεις στο Κύτταρο. όπως και ο κολλητός του, ο Αντώνης με τα βινύλια, υποθέτω. Αυτές λοιπόν τις εμφανίσεις εννοούσε στο σχόλιο του.
Άλλο πάλι και τούτο...έχω καταντήσει γραφικός μου φαίνεται.
Άννα, οτι θα σε ξανασυντούσα με αυτόν τον τρόπο...δεν λέω τίποτα άλλο, σου στέλνω email. Αντώνη, δεν ήμουν αυτός που ρωτούσε πως θα γυρνούσε απ' την Επίδαυρο. Αλλά ναι, ήμουν εκείνος που πηγε να δει τη συναυλία στη Θεσσαλονίκη εντελώς άφραγκος. Μόνο για τα εισιτήρια...
Λάμπρο, δυστυχώς είμαι 29. Δεν ευτύχησα να δω τη Λένα σε παλιότερη συναυλία από αυτη στο Ηρώδειο. Απλά πήγα 5 φορές στο Κύτταρο - μια φορά τη βδομάδα. Ηρώδειο, Παλλάς, Θαεσσαλονίκη, Επίδαυρος, τι να γράψω; μας τα λέει ο Αντώνης καλύτερα...
Υ.Γ. Αντώνη, μήπως ήσουν στη συναυλία του Caetano Veloso; νομίζω πως σε είδα από μακριά, αλλά ίσως και να κάνω λάθος.
Yiannis...
ναι, εγώ ήμουν πριν από λίγες ώρες στο Ηρώδειο, όπως και ο Βάνος, ο οποίος είναι επίσης φαν του blog και μου τηλεφώνησε να με ρρωτήσει το ίδιο με σένα. Θα είχα κάνει ήδη την ανταπόκριση μου από τον Caetano Veloso, αν αντιστεκόμουν στην πρόσκληση της Κωχ για δείπνο στην ταράτσα της κάτω ακριβώς απ' την Ακρόπολη!
μια τέτοια περιπέτεια παγκακιού έζησα κι εγώ με δύο φίλους που έκανα στη διαδρομή (είδες λένα, φέρνεις τους ανθρώπους κοντά) μόνο που η δικιά μας ιστορία έμεινε στο παγκάκι! χαχα
αλήθεια, με ποια λογική δεν υπάρχει λεωφορείο για επιστροφή από τη μικρή επίδαυρο?? η μανιώδης ανάγκη για τουρισμό οδήγησε σ αυτή την έλλειψη? αλλά και πάλι όλα τα ξενοδοχεία ήταν κλεισμένα.
την παράσταση την βρήκα μοναδική, απόλαυσα πραγματικά το πρώτο μέρος(και το encore που κατακτήσαμε δικαιωματικά με το παρατεταμένο χειροκρότημα) και το δεύτερο ήταν αυτό που λέμε ιστορικό. για να είμαι ειλικρινής, τον ήχο τον περίμενα να μοιάζει περισσότερρο με τα ημερολόγια όμως σε κάθε περίπτωση ορισμένα κομμάτια ήταν κυριολεκτικά αριστουργήματα(πχ η πόλις, περιμένοντας τους βαρβάρους). Κάποια άλλα κομμάτια ήταν πράγματι περισσοτερο εγκεφαλικά και γι αυτό περιμένουμε με ανυπομονησία το σιντί!
(Άπειρα συγχαρητήρια και στον παλαμίδα.)
Δημοσίευση σχολίου