Είχα ένα χρόνο περίπου να περάσω από το Κύτταρο, από την οδό Ηπείρου, την 3ης Σεπτεμβρίου και την Αχαρνών. Πλέον είναι κάτι μεταξύ γκέττου και πεδίου μάχης. Σταμάτησα να πάρω τσιγάρα απ' το υποφωτισμένο ψιλικατζίδικο ενός Αφρικανού. Ελάχιστα πράγματα είχε μέσα κι ο ίδιος κρυβόταν πίσω από τον πάγκο του. Το ίδιο κρύβονται και οι κάτοικοι της περιοχής, μου είπε ο Μίμης Γιακουμέλλος, ιδιοκτήτης του Κύτταρου. Τη μέρα δεν μπορούν να περάσουν απ' τους εκατοντάδες έγχρωμους που έχουν καταλάβει το κέντρο και τη νύχτα φοβούνται τους Χρυσαυγίτες που αυθαίρετα λειτουργούν ως βίαιοι cleaners. Τη μεγαλύτερη καταστροφή υπέστη το ιστορικό κλαμπ Ροντέο, επί της Χέιδεν, των ίδιων ιδιοκτητών. Φυτοζωεί, έχει κλείσει σχεδόν...Ποιος να πάει ν' ακούσει μουσική ζωντανά, συνέχισε ο Γιακουμέλλος, σ' ένα χώρο που απ' έξω την αράζουν Πολωνοί, Ρουμάνοι, Ρώσοι, Πακιστανοί και κάθε καρυδιάς καρύδι; Αντιστρέφοντας την πρόταση του Σαββόπουλου για μεταφορά των μεταναστών στα νησιά, φίλη τραγουδίστρια με το γνώριμο χιούμορ της μού έλεγε ότι η καλύτερη λύση θα ήταν να πάνε όλους εμάς στα νησιά και να αφήσουν το κέντρο στους μετανάστες!
Μέσα στο Κύτταρο, ο Robert Williams-guest των Πελόμα Μποκιού, άφησε κατά μέρος την εποχή των Poll και προτίμησε να τραγουδήσει με την κιθάρα του ερωτικές μπαλάντες, απ' αυτές που έγραψε μέσα στα επόμενα χρόνια για να τις παίζει στα αγαπημένα του πρόσωπα. Ωστόσο, ήταν αδύνατο να μην κλείσει με το Έλα ήλιε μου το σύντομο πρόγραμμα του.
Οι Πελόμα Μποκιού, λοιπόν, επέστρεψαν με μια συναυλία αφιερωμένη στον Βλάσση Μπονάτσο. Ήταν εκεί όλοι τους: ο Γιώργος Στεφανάκης στα πλήκτρα, ο Τάκης Μαρινάκης στα τύμπανα, ο Ηλίας Μαρινάκης στο μπάσο και ο Τάκης Ανδρούτσος στην ηλεκτρική κιθάρα. Τον Βλάσση αντικατέστησε ο Μάνος Χαλκίτης, ένας νέος τραγουδιστής με μια χροιά στη φωνή που θύμισε πολύ τον συχωρεμένο.
Ο ήχος τους ήταν εξαιρετικός και όλα τα μεγάλα τραγούδια των Πελόμα παρουσιάστηκαν αγέραστα: Γαρίφαλε-Γαρίφαλε, Οι μάγοι, Μαρί-Μαρία, Ύμνος στη ζωή κλπ. Αυτό που δεν μου άρεσε ήταν το ρεπερτόριο των διασκευών τους: Gary Moore, Whitesnake και Toto, εκεί που θα περίμενε κανείς ν' ακούσει Traffic, Cream και Santana. Βλέποντας όμως τις αντιδράσεις του κοινού και συνυπολογίζοντας το μέσα και το έξω από το Κύτταρο, μου δημιουργήθηκε η αίσθηση ότι παρακολουθούσα το live Αμερικανών πουρόκερς σε κάποιο κλαμπάκι για φίλους. Θα είχε γούστο η βιντεοσκόπηση αυτού του live κι απ' ότι είδα υπήρχαν κάμερες. Γιατί όχι; Τόσες και τόσες συναυλίες κυκλοφορούν στην αγορά του dvd με reunions μυθικών συγκροτημάτων των 60s-70s. Βγαίνοντας από το μαγαζί, φροντίζοντας να βρω ταξί ακριβώς απ' έξω, ο Στεφανάκης μου μίλησε για τις πρόσφατες μελοποιήσεις του στα ποιήματα του Κρισναμούρτι, αλλά και για το σοβαρό ενδεχόμενο ενός δισκογραφικού comeback με τους εναπομείναντες Πελόμα Μποκιού σε απαρτία!
Μέσα στο Κύτταρο, ο Robert Williams-guest των Πελόμα Μποκιού, άφησε κατά μέρος την εποχή των Poll και προτίμησε να τραγουδήσει με την κιθάρα του ερωτικές μπαλάντες, απ' αυτές που έγραψε μέσα στα επόμενα χρόνια για να τις παίζει στα αγαπημένα του πρόσωπα. Ωστόσο, ήταν αδύνατο να μην κλείσει με το Έλα ήλιε μου το σύντομο πρόγραμμα του.
Οι Πελόμα Μποκιού, λοιπόν, επέστρεψαν με μια συναυλία αφιερωμένη στον Βλάσση Μπονάτσο. Ήταν εκεί όλοι τους: ο Γιώργος Στεφανάκης στα πλήκτρα, ο Τάκης Μαρινάκης στα τύμπανα, ο Ηλίας Μαρινάκης στο μπάσο και ο Τάκης Ανδρούτσος στην ηλεκτρική κιθάρα. Τον Βλάσση αντικατέστησε ο Μάνος Χαλκίτης, ένας νέος τραγουδιστής με μια χροιά στη φωνή που θύμισε πολύ τον συχωρεμένο.
Ο ήχος τους ήταν εξαιρετικός και όλα τα μεγάλα τραγούδια των Πελόμα παρουσιάστηκαν αγέραστα: Γαρίφαλε-Γαρίφαλε, Οι μάγοι, Μαρί-Μαρία, Ύμνος στη ζωή κλπ. Αυτό που δεν μου άρεσε ήταν το ρεπερτόριο των διασκευών τους: Gary Moore, Whitesnake και Toto, εκεί που θα περίμενε κανείς ν' ακούσει Traffic, Cream και Santana. Βλέποντας όμως τις αντιδράσεις του κοινού και συνυπολογίζοντας το μέσα και το έξω από το Κύτταρο, μου δημιουργήθηκε η αίσθηση ότι παρακολουθούσα το live Αμερικανών πουρόκερς σε κάποιο κλαμπάκι για φίλους. Θα είχε γούστο η βιντεοσκόπηση αυτού του live κι απ' ότι είδα υπήρχαν κάμερες. Γιατί όχι; Τόσες και τόσες συναυλίες κυκλοφορούν στην αγορά του dvd με reunions μυθικών συγκροτημάτων των 60s-70s. Βγαίνοντας από το μαγαζί, φροντίζοντας να βρω ταξί ακριβώς απ' έξω, ο Στεφανάκης μου μίλησε για τις πρόσφατες μελοποιήσεις του στα ποιήματα του Κρισναμούρτι, αλλά και για το σοβαρό ενδεχόμενο ενός δισκογραφικού comeback με τους εναπομείναντες Πελόμα Μποκιού σε απαρτία!
19 σχόλια:
Ωραία τα λές φίλε. Ωραία θα ναι επίσης να γίνουν αυτά που λές.
evroskarseras...
ποια αυτά που λέω; να κάνουν καινούργιο δίσκο οι Πελόμα Μποκιού ή να μας πάνε εμάς στα νησιά;
Για την επιστροφή έλεγα. Αυτό με τα νησιά το άκουσα ξανά. Τι να πω.
evroskarseras...
τι να πεις κι εσύ, ρε Έβρη. Κάτσε εκεί που κάθεσαι, διότι εδώ γίνεται πανικός σε όλους τους τομείς. Σαν κι αυτό που λέγαμε παλιά, που θα βρεις χειρότερα;
καλημερίζω
Γειάσου καλό μου...ε,ένα συγκρότημα που άφησε το δικό του στίγμα...με ωραία μουσική...ε, θυμάμαι που ακούγαμε,πολύ τον 'Γαρύφαλλο'στα χρόνια του Γυμνασίου...ε,νομίζω χωρίς τον Βλάσση...δε θα είναι,το ίδιο...ο Βλάσσης είναι αναντικατάστατος από πολλές απόψεις (σαν τραγουδιστής,ηθοποιός τηλεπαρουσιαστής και γενικά)ήταν πολύ-τάλαντο άτομο...γενικά...νομίζω ότι η έλλειψη της παρουσίας του θα κάνει το συγκρότημα εντελώς διαφορετικό....φιλάκια...
Αθανασία...
ωραία φωνή "νέγρικη" του Μπονάτσου, αλλά οι Πελόμα Μποκιού είχαν ξεχωρίσει πολύ και για τον ήχο τους, που μαζί μ' αυτόν των Εξαδάχτυλος του Πουλικάκου, τους έκανε τα δύο καλύτερα ελληνικά rock συγκροτήματα των καιρών τους!
Άσχετο αλλα μιας και ανέφερες τον Βλάσση,θα ήθελα να πω για έναν άλλον αδικοχαμένο καλλιτέχνη.Τελευταία έψαξα πολύ τον τραγουδιστή Διονύση Θεοδόση που έφυγε στα 35 του και παρόλο το νεαρον της ηλικίας του είχε καταφέρει να συενργαστεί με όλους τους μεγάλους τραγουδιστές και συνθέτες.Αν γνωριζεις κάτι για αυτόν θα ήθελα να φτιάξεις ένα ποστ.
Επίσης να ενημερώσω πως Ο Νίκος Καρβέλας θα κάνει live στο Gagarin 18 Ιουνίου.Προφανως θα παρευρεθει και ο Λακης Παπαδοπουλος ερμηνευοντας το νεο κοινο τους ντουέτο ολα ειναι στο μυαλο
http://www.youtube.com/watch?v=r2pEQ2ZKP28
KOSTAS...
τον ξέρω τον Διονύση Θεοδόση και όποτε δοθεί ευκαιρία θα του κάνω post, νά 'σαι σίγουρος!
KOSTAS...
ε, να πάμε τότε, μην το παραλείψουμε :-))
Nai, nai...provatakia...o Bonatsos leipei e? Oti ta pio gnosta kommatia ton Peloma ta leei o megistos Nikos Daperis, den sas leei fantazomai tipota... Kata t'alla oloi xeroles kai enimeromenoi peri tou Ellinikou rock...
sarros29...
ναι, εντάξει, μόνο που τον Δαπέρη είχα την τύχη να βρίσκεται Ελλάδα και να τον κιν/φήσω στο ντοκιμαντέρ μου. Οπότε ξέρω καλά ποιος ήταν και τι έκανε στους Πελόμα. Χθες έλειπαν κι αυτός κι ο Κιουρκτσόγλου. Όσους είδα ανάφερα πέραν του Βλάσση, στον οποίο ήταν αφιερωμένη η συναυλία.
Δες αυτο το βιντεο του Θεοδοση.Το χω δει 100 φορες.Τι ταλέντο ήταν αυτό.
http://www.youtube.com/watch?v=0rNjiUtxjPE
KOSTAS...
Ωχ! Νέο κόλλημα σου ο μακαρίτης;
χαχαχα,μα δείχνω άτομο με κολλήματα?Τελικά είμαι ανοιχτό βιβλίο :)
Bosko, kamia fora oi apontes exoun megalyteri simasia apo tous parontes, eidika otan milame gia group me istoria opos oi PELOMA.... Auto de pou sixainomai kai den parevriskomai pote se tetoiou eidous "reunion" (parolo pou psoafao na do 60s mousikous), einai oti erxesai na tous deis san PELOMA kai autoi asxolountai na sou diafimisoun tin nea tous douleia tou Krishnamurati... Oso gia ton Daperi, ton Kiourtsolgou, apla mia anafora eprepe na kaneis...Etsi gia na mathenoun kai oi mikroi pou se diavazoun istoria...
SARROS29...
στο πρώτο σου σχόλιο ήσουν προσβλητικότατος και παρ' όλα αυτά σου απάντησα. Όπως και τώρα σου απαντάω, λέγοντας σου ποιος σου είπε ότι οι άνθρωποι εκείνο το βράδυ έπαιξαν Κρισναμούρτι; Όλα τα κομμάτια των Πελόμα έπαιξαν- με εξαιρετικό, όπως είπα, ήχο- και κάποιες άστοχες κατ' εμέ διασκευές. Ο στεφανάκης μόνο μου μίλησε ιδιωτικά για τη δουλειά του, την οποία σκόπευε να μου παραδώσει σε cd. Γι' αυτό μην προτρέχει ο νους σου...
Γεια σας παιδια.Επαιζε καποιος αλλος σαν guest εκτος απο τον Robert Williams?
Αντώνης...
γειά χαρά.
όσο ήμουν εκεί μόνο ο Robert Williams βγήκε και δε νομίζω να ήταν και κανένας άλλος.
Δημοσίευση σχολίου