Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

ξεχάστε-με-στη-θάλασσα

Σας εύχομαι υγεία και ευτυχία

αλλά δεν μπορώ να κάνω το ταξίδι σας

είμαι επισκέπτης.

Το κάθε τι που αγγίζω

με πονάει πραγματικά

κι έπειτα δε μου ανήκει.

Όλο και κάποιος βρίσκεται να πει:

δικό μου είναι.

Εγώ δεν έχω τίποτα δικό μου,

είχα πει κάποτε με υπεροψία:

Τώρα μαθαίνω πως το τίποτα σημαίνει τίποτα.

Ότι δεν έχεις καν όνομα

και πρέπει να δανείζεσαι ένα, κάθε τόσο.

Μπορείτε να μου δώσετε ένα μέρος να κοιτάω.

Ξεχάστε με στη θάλασσα.

Σας εύχομαι υγεία και ευτυχία.

ΘΟΔΩΡΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ, Καλοκαίρι του ΄82

* τραγούδι Ταξίδι στα Κύθηρα,

Μουσική/ Στίχοι: Ελένη Καραΐνδρου,

Ερμηνεία: Γιώργος Νταλάρας

5 σχόλια:

despinach. είπε...

Ωωωωω, υπέροχο!! Και προμηθεύτηκα κ την ταινία σήμερα!!

BOSKO είπε...

Despina...
μία από τις σημαντικότερες ταινίες όχι μόνο του Τεό, αλλά και παγκοσμίως, πιστεύω!
συγκινητικό αριστούργημα!
την άλλη εβδομάδα "Τα Νέα" δίνουν τον "Μεγαλέξανδρο" με τη μουσική του Χριστόδουλου Χάλαρη!

despinach. είπε...

Τέλεια!!!

Ανώνυμος είπε...

Η σεκάνς με τον Κατράκη και τη γυναίκα του είναι ανθολογίας για τον σοβαρό ελληνικό κινηματογράφο.
Ξέρετε αν ο Αγγελόπουλος έχει εκδώσει ποιητικές συλλογές;

Ευχαριστώ

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
απ' όσο γνωρίζω, ο Θόδωρος Αγγελόπουλος έχει δημοσιεύσει κάποια ποιήματα του σε λογοτεχνικά έντυπα τη δεκαετία 1955- 65, προτού δηλαδή ξεκινήσει να κάνει ταινίες. Το συγκεκριμένο ποίημα, πάντως, είναι "χαιρετισμός" του για την έκδοση του σεναρίου από το "Ταξίδι στα Κύθηρα" (εκδόσεις Αιγόκερως) πού 'χω στη βιβλιοθήκη μου.
καλημέρα