Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

οι-electric-litany-στο-ντιβάνι-του-δισκαναλυτή-της-λένας-&-του-bosko

Διαβάστε εδώ (http://www.enet.gr/?i=news.el.texnes&id=174120) το πόρισμα από το Ντιβάνι του Δισκαναλυτή της Λένας Πλάτωνος & του bosko, με εξεταζόμενους ασθενείς τους Electric Litany. Δημοσιεύθηκε στη Βιβλιοθήκη της χθεσινής Ελευθεροτυπίας κι εγώ τό 'χα ξεχάσει τελείως. Το ανακάλυψα, σερφάροντας στο internet. Κι ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά που τραβάνε τα κλιπ τους σε ασπρόμαυρο φιλμ Super16 mm! Τα καλά του εξωτερικού, συνεργασίες με ομοϊδεάτες αντεργκράουντ κινηματογραφιστές- απ' ότι μού 'λεγε ο Αλέξανδρος Μίαρης- κλπ.! Διότι, για πήγαινε εδώ να κάνεις βίντεο- κλιπ σε φιλμ, ούτε με 7.000 ευρώ (το λιγότερο) δεν καθαρίζεις το πεντάλεπτο...

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Tha eisai Electric Litany sto Sintagma?

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
όχι, θά 'μαι Θεσσαλονίκη.

Lefteris είπε...

ένα θεσπέσιο βιντεοκλίπ.
από 4 λαμπρούς νεανίες ;))
οι electrin litany είναι μια πολύ μεγάλη μπάντα.

despinach. είπε...

Boskο, ήρθαμε στα ίσια μας πάλι, ε μα τούτους τους μουντρούχους "κούντους"....πολύ βαθειά κ ωραία δισκοπαρουσίαση κ αυτό το δισκάκι ακόμα θα το ανακαλύπτω μου φαίνεται τελικά...με καθήλωσε η αναφορά -ερμηνεία που κάνατε στο τραγούδι "time", είναι πραγματικά ξεχωριστό κ πανέμορφο με μια αίσθηση του Μάνου στο βάθος, θυμάμαι στη συναυλία τους πόσο κ στο λάιβ έκανε αίσθηση αυτό το κομμάτι, κάτι μαγικό είχε συμβεί...αν κατάλαβα καλά τη Δευτέρα στη γιορτή της μουσικής παίζουν στο Σύνταγμα έτσι, που ειδικά εκείνη τη μέρα μάλλον δεν θα μπορώ..
λοιπόν καλό απόγευμα και να περνάς όμορφα όπου πηγαίνεις, καλή άνοδο...

Γιώργος είπε...

Ευτυχώς που επανήλθες με τη "δισκοκριτική" σου. Εννοώ όλα αυτά τα παραπεμπτικά εξώφυλλα. Είσαι ο μέντορας μου στο συγκεκριμένο είδος μουσικής. Έχω αγοράσει την πλειοψηφία των προτεινόμενων σου δίσκων και δεν έχω απογοητευθεί ποτέ ως τώρα. Και χαίρομαι ιδιαίτερα που αφιερώνεις χρόνο και χώρο στο μπλογκ γιά νέα πρόσωπα.
Πότε προβλέπεται να είναι διαθέσιμο το νέο CD του Lolek; Ανυπομονώ να ακούσω τα ελληνικά του κομμάτια.

BOSKO είπε...

Lefteris...
συμφωνούμε!

BOSKO είπε...

Despina...
θυμάμαι, τό 'χαμε συζητήσει το "Time" στο Gagarin, πόσο μας είχε αρέσει!
σ' ευχαριστώ κι όταν γυρίσω να βρεθούμε, πριν φύγεις κι εσύ για Ιταλία.

BOSKO είπε...

Γιώργος...
α, λες για τα εξώφυλλα στα πλάγια δεξιά της σελίδας; βάζω πάντα ότι μου αρέσει μόλις τ' ακούω- κι όταν πρόκειται για κάτι καινούργιο, εννοείται.
του Lolek θ' αργήσει ακόμη ο επόμενος δίσκος, ακόμη το υλικό γράφεται τώρα.

despinach. είπε...

Bosko, χαλαρά αν είναι θα βρεθούμε κι αν δεν ζορίζεσαι με όλα αυτά που έχεις να σκεφτείς κ προπαντώς ελπίζω να μην σε έχω κάνει να αισθάνεσαι υποχρεωμένος για κάτι, αχ, τώρα το σκέφτηκα αυτό...γιατί είναι χαρά μου να έχεις αυτό το βιβλίο πραγματικά κ έτσι με αυτόν τον τρόπο σκέφτηκα να σου κάνω επίσης μια αφιέρωση!

τελικά μου φαίνεται ότι ισως καταφέρω να πάω για λίγο στο λάιβ..

Καλό ξημέρωμα!

BOSKO είπε...

Despina...
όχι, ρε συ, μην ανησυχείς, καί το βιβλίο θα ήθελα, και να βρεθούμε θέλω.
όταν επιστρέψω σε λίγες μέρες!
καλημέρα & καλό μου ταξίδι!