Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

ο-κατά-λένα-πλάτωνος-κωνσταντίνος-καβάφης-πρώτη-πρόβα

Γιάννης Παλαμίδας (τραγούδι)
Στράτος Σπηλιωτόπουλος (ηλεκτρικές κιθάρες)
Tsiko (τύμπανα, κρουστά)
Vlastur (μπάσο)
Στέργιος Τσιρλιάγκος (συν-ενορχήστρωση, programming, remixing)
Περιμένοντας τους βαρβάρους...
Λένα Πλάτωνος (συνθέσεις, ενορχήστρωση) - bosko (επιμέλεια παραγωγής)
Tsiko- Στέργιος Τσιρλιάγκος- Vlastur
Γιάννης Παλαμίδας - Στράτος Σπηλιωτόπουλος
Λένα Πλάτωνος
Γιάννης Παλαμίδας - Tsiko
Σημειώσεις του Vlastur για τη μπασογραμμή των τραγουδιών
Στράτος Σπηλιωτόπουλος
Γιάννης Παλαμίδας
Tsiko
Γιάννης Παλαμίδας - Tsiko
Ο ερμηνευτής και η συνθέτρια
Λένα Πλάτωνος - bosko (αιφνιδιασμένοι)
Από την πρώτη πρόβα της Λένας Πλάτωνος και των συνεργατών της, του Κύκλου Καβάφη, για τη Μικρή Επίδαυρο, Τρίτη 29 Ιουνίου 2010
kkk
* να μη μεταχειρίζεται κανείς αφρό καθαρισμού τύπου pelikan για το πληκτρολόγιο του. Εγώ την πάτησα, το laptop βγήκε off και αύριο είμαι για να χρησιμοποιώ την εγγύηση...Ήταν ανάγκη τώρα να τύχει κι αυτό που δεν παίζει φράγκο; Καλά που υπάρχουν και τα internet- cafe, αν κι είχα συνηθίσει on line 24 ώρες το 24ωρο...

12 σχόλια:

ΝΑΤΑΣΣΑ είπε...

Χαιρομαι πολυ για τις επερχομενες συναυλιες!Δεν πιστευω οτι φθανουν δυο μερες ομως!Ισως πρεπει να διοργανωθουν μεμονωμενες συναυλιες και σε αλλες πολεις-ταιριαζουν περισσοτερο στο υφος της Πλατωνος οι συναυλιες παρα βραδυνες εμφανισεις οπως περσι στο Κυτταρο οπου η ιδια εδειχνε λιγο κουρασμενη. Θεσσαλονικη Κρητη η Πατρα δε θα εβρισκε ανταποκριση πιστευεις μια τετοια συναυλια;Δε μιλαω για μικροτες πολεις οπου καλως η κακως ο κοσμος ακουει περιορισμενα -συνηθως-πραγματα. Ποια η γνωμη σου;

ΝΑΤΑΣΣΑ είπε...

Υ.Γ: Χωρις παρεξηγηση απο τυχον συζυγους και συντροφους : Η μπαντα απαρτιζεται και απο ωραιοτατους νεους-Στρατος και Στεργιος!Νιατα και ενεργεια μαζι!!Ευγε!!!

Lefteris είπε...

ααα υπέροχα,,,
περιμένουμε και βιντακια παρακαλώ, εμείς οι αχόρταγοι!!!

,,,μα καλα βρε bosko αφρο.??
αζαξ φιλε μου αζαξ,,εγγυημένη δουλειά!!

καλημέρα.

roundel είπε...

Λοιπόν Bosko άκου μια μικρή ιστορία από τις παράλληλες πραγματικότητες ή μάλλον διάβασε!
Όλο το προηγούμενο ΣΚ τα τραγούδια της Λένας γύρναγαν μέσα στο κεφάλι μου....
Από το Σάββατο φλέρταρα για μια Πλατωνική ανάρτηση...
Τη Κυριακή λοιπόν δεν άντεξα την έκανα (δεν είναι κάτι φοβερό και τρομερό)!
Εχθές το βράδυ έρχεται η μανούλα από το σπίτι μου και μου λέει:
<>
Και απαντάω: <>
Ξυπνάω σήμερα και βλέπω στο μπλόγκ μου το σχόλιο της Υπατίας που μου έχει κάνει λίνκ στο μπλόγκ σου.
Μπαίνω και τι να δω; Λένα, πρόβες, παραστάσεις.....
Μερικές φορές συμβαίνουν διάφορα απίστευτα....
Τι να πεις;
Anyway...
Μια μεγάλη καλημέρα...

Υ.Γ.1. Λυπάμαι για το λάπτοπ εύχομαι να το αντικαταστήσεις γρήγορα!
Υ.Γ.2.Να δώσεις ένα μεγάλο roundeliko φιλί από εμένα στη Λένα...
Υ.Γ.3.Σ' ευχαριστώ: )

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ είπε...

Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΠΑΛΙ ΕΔΩ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΕΦΗ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΥΔΟΜΑΔΑ ΣΤΗ ΜΙΚΡΗ ΕΠΙΔΑΥΡΟ.ΦΙΛΙΑ.

BOSKO είπε...

ΝΑΤΑΣΣΑ...
ανταπόκριση μπορεί να είχαν οι συναυλίες, δε θα έλεγα όμως το ίδιο για τους μαγαζάτορες, ειδικά στην επαρχία, που απ' τη φετινή χειμερινή σαιζόν προβλέπεται να...πεινάσουν κι αυτοί, μαζί με μας. Επίσης, έχεις δίκιο, τη Λένα την κουράζει όσο δε φαντάζεσαι όλο αυτό, παρ' ότι την ίδια στιγμή την κάνει απερίγραπτα δημιουργική.
ναι, ναι, δεν είναι μπάντα αυτή, αλλά...τόλμη & γοητεία!

BOSKO είπε...

Lefteris...
άσε και προσπαθούσαμε μια ώρα με τα μέλη των Μέντα που μού 'ρθαν για συνέντευξη, να φτιάξουμε το laptop. Κάτι γίνεται, δηλαδή δεν πρέπει νά 'ναι σοβαρή βλάβη, θα το πάω όμως καλού- κακού από ένα ΠΛΑΙΣΙΟ σήμερα τ' απόγευμα.
βίντεο ελπίζω να τραβήξω κάποια στιγμή μέχρι να τελειώσουν οι πρόβες, ειδάλλως photos- η γνωστή τακτική μου.

roundel είπε...

Μάλλον πείναγε και έφαγε τα γράμματα μέσα στα εισαγωγικά!!
Ξανά λοιπόν ότι έφαγε...
και μου λέει:
-Μυρτούλα αυτό το ποστ που έκανες για τη Λένα πρέπει να φτάσει στα χέρια της.
Και της απαντάω:
-Σιγά ρε μαμά μη χαρεί με αυτά τα ασήμαντα ολόκληρη Λένα....

BOSKO είπε...

roundel...
έτσι ειν' η μπλογκόσφαιρα, ο ένας γνωρίζει τον άλλο μέσω κοινών συνδέσμων.
έτυχε, λοιπόν, να συμπέσουν οι πλατωνικές αναρτήσεις μας- τέλεια!
μη μου εύχεσαι όμως να αντικαταστήσω πέντε μηνών laptop...να φτιαχτεί μόνο, να λες! :-)))

BOSKO είπε...

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ...
θα σου τηλεφωνήσω να σου προωθήσω λίστα ξενοδοχείων!
σας φιλώ!

BOSKO είπε...

roundel...
θα φτάσει, πες στη μαμά, νά 'στε σίγουρες!

Ανώνυμος είπε...

Πόσο σε ζηλεύω που φιγουράρεις δίπλα στην θεά Λένα και που επιμελήθηκες και το πρόγραμμα άψογος όπως πάντα Μποσκακι. Τυχεροί όσοι θα παρευρεθούν. Ελπίζω να βάλεις βιντεακι για εμάς που δεν θα είμαστε εκεί που βρισκόμαστε χιλιόμετρα μακριά και μας χωρίζουν και οι θάλασσες με ουρανούς. Ας πάψω να γκρινιάζω πραγματικά είναι υπέροχα... έχω τον δίσκο της Λένας με τα 13 μελοποιημένα του Καρυωτάκη πραγματικά ένα μάθημα γούστου. Δεν έχει λάθος .


Υ.Γ τώρα που σου γράφω παίζει ΕΔΩ ΛΙΛΟΥΠΟΛΗ πάνω στο τραγούδι ΤΟ ΧΟΝΤΡΟΜΠΙΖΕΛΙ τέλια ε?

Πέτρος