Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

...μας...

Με πόναγε ολόκληρο το σώμα μου σήμερα, λες κι ήταν το βαρύτερο πράγμα του σύμπαντος. Ο χρόνος μολύβι. Αναταραχή. Στο διάολο όλα. Κι οι συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας κατά της ξενοφοβίας που συνεχίζονται στην πλατεία Βικτωρίας- όπλα δίχως σφαίρες- κι εκείνος ο νεαρός με τα ράστα μαλλιά που μου μίλησε λες και τού 'χαν βάλει κασέτα, αφού μου προώθησε μία μπροσούρα. Τη διαβάζω τώρα: Μπορεί να γίνει στάση πληρωμών του χρέους; γράφει πάνω- πάνω, δίπλα από μια σφιγμένη μαύρη γροθιά.
Ξεσκαρτάρω το αρχείο μου, χαρτομάνι, συνεντεύξεις, κριτικές, αποκόμματα κομματάκια, δημοσιευμένα μνημόσυνα για φίλους που έφυγαν. Περπατάμε στην προοπτική μιας άξενης νύχτας αγκαλιά με τους ίσκιους της νεκρής μνήμης, φτάνοντας στο σημείο το γνωστό που γίνεται η έπαρση της επόμενης μέρας.
Συναντιέμαι στου Ψυρρή με τον rena fan- κατά κόσμον, Απόστολο Πούλιο- συνταξιούχοι της περιπέτειας, πιστεύοντας πως θα μας ξεβράσει κάποτε η ιστορία της μουσικής και του θεάτρου. Η θεατρολόγος και μεταφράστρια Κατερίνα Κωνσταντινάκη αρνείται να φωτογραφηθεί. Με το ζόρι της αποσπάω τούτη την πόζα. Μαθαίνω πως το σενάριο που γράφουν αυτόν τον καιρό με τον Έκτορα Λυγίζο είναι σαν το γιοφύρι της Άρτας, ένα πράγμα. Έχουμε ένα κοινό όλοι μας: γεννηθήκαμε από μαθηματική συνουσία, η κουβέρτα που μας τύλιξαν γεμάτη κολπικά υγρά και αίματα, μας φάνηκε σαν κραυγή σάβανου, την ώρα που οι κυψελίδες των πνευμόνων μας τεντώνονταν να ρουφήξουν την αγωνία του πρώτου αέρα.

13 σχόλια:

Seirios είπε...

Αχ, ο Απόστολος! Αυτά είναι! Βγαίνω ύστερα από τόσες μέρες απ΄το στρατόπεδο και μαθαίνω τα νέα σας!

Αντώνη, είσαι τυχερός που συνάντησες αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο! ελπίζω να σου μίλησε για τη Δανάη...

ΥΓ. αν σου πω ότι όλο το περασμένο τετραήμερο γύριζε στο μυαλό μου η μελωδία από το ταξίδι στα Κύθηρα, θα νομίζεις ότι σου κάμνω πλάκα!

φιλώ σε!

BOSKO είπε...

Seirios...
πράγματι, χρυσό παιδί ο Απόστολος κι έχουμε πολλούς κοινούς φίλους και γνωστούς, πολύ πριν την ανακάλυψη των blogs!
καλημερίζω

Unknown είπε...

Ωστε λοιπόν, το είπες και το έκανες, την έβγαλες στη φόρα τη φωτό!
Ευτυχώς όμως, έγραψες λάθος το επίθετό μου, και έτσι θα παραμείνω "απρόσωπη" στο διαδίκτυο (για πόσο ακόμα άραγε;)

κατερίνα (σκέτο)

BOSKO είπε...

Katerina...
την έβαψες τώρα, διότι από λάθος σου μόλις μού επισήμανες το δικό μου λάθος!
χαίρε, Κωνσταντινίδου, οι μελλοθάνατοι (παπαράτσι) σε χαιρετούν!

Unknown είπε...

Αντώνη, κανόνισε! Ξέρω πού μένεις (οι κοινοί γνωστοί γαρ...) και 8α σου βάλω μολότωφ! (Ωχ, λες να μας πιάσει η αστυνομία του Διαδικτύου;)

BOSKO είπε...

Katerina...
και δε μου βάζεις; δεν μ' αγγίζουν εμένα οι μολότωφ, μόνο ασημένιες σφαίρες με πιάνουν, οξυάκανθος και τρεχούμενο νερό!
τ' άκουσες, Κατερίνα ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ;

Unknown είπε...

γι' αυτό άλλωστε δεν αυτοαποκαλείσαι μελλοθάνατος; γιατί θα σε σκοτώσω εγώ!

BOSKO είπε...

Katerina...
you don't have licence to kill, mrs. KONSTANTINIDOU!

Unknown είπε...

Την πάτησες, γιατί από δικό σου λάθος, μου φανέρωσες το μυστικό, πώς να σε σκοτώσω, Αντώνη ΜΠΟΣΚΟΙΤΙΔΗ!

Unknown είπε...

Πέθανες; Κιόλας;

Rena Fan είπε...

Παιδιά (Seirios και Bosko), ηρεμήστε... Υπέροχος, χρυσός... θα αρχίσω να λέω κι εγώ αντίστοιχα πράγματα για σας και θ' αρχίσουν να μας κοροϊδεύουν!

Παιδιά (Katerina και Bosko), επίσης ηρεμήστε... Δεν αντέχει άλλες μολότωφ το κέντρο της Αθήνας!

loukia είπε...

ti zesti sti geitonioaaaaa mas.....

BOSKO είπε...

loukia...
σε πεθύμησα, ειλικρινά...