Στο δίφωνο πριν λίγες ώρες βγήκαμε έξω με τη Μαριάνθη, τη διευθύντρια, για ένα τσιγάρο και κυρίως για να μου δοθεί η ύλη του επόμενου τεύχους. Εν όψει ενός απρόσμενου ταξιδιού μου στο εξωτερικό μεσ' στον Ιούλιο (κατά 80%), πρέπει νά 'χω καθαρίσει με τις εκκρεμότητες μου.
Μια απ' αυτές ήταν συνέντευξη με τη Monika, η οποία δε βλέπω να γίνεται κι ακόμη δεν έχω καταλάβει τον λόγο. Πάντως, είναι περίεργο να έχω μιλήσει στο τηλέφωνο με τον Μίκη Θεοδωράκη για συνέντευξη στο παρελθόν, ενώ για να βρείς την εν λόγω καλλιτέχνιδα σα να πρέπει νά 'χεις μπάρμπα στην Κορώνη. Χθες, πάντως, έσκισε- λένε- στον Λυκαβηττό. Και όλα τα ραδιόφωνα, από τα ιδιωτικά μέχρι τα κρατικά, μετέδιδαν τραγούδια της. Καλή ειν' η κοπέλα, δε λέω, και ταλέντο έχει, και γκελ στον κόσμο έχει, αλλά απ' αυτό μέχρι να την αναγορεύσουν κάποιοι σε νέο Χατζιδάκι ή νέα Πλάτωνος, θα τρελαθεί κι η ίδια στο τέλος, όχι τίποτα άλλο. Διότι, κυκλοφορεί ευρέως η φήμη ότι συνάδελφοι της με προϊστορία στον χώρο χαρακτήρισαν κάποτε τη Monika συνέχεια του Χατζιδάκι...Αν είναι αλήθεια κάτι τέτοιο, το δηλώνω ευθαρσώς κι εγώ, ειδικά αυτοί που υπήρξαν κορυφαίοι ερμηνευτές του Χατζιδάκι, έστω για ένα φεγγάρι, θα έπρεπε τώρα να ντρέπονται. Τέλος πάντων, η κριτική μου για το Exit της Monika θα δημοσιευθεί στο επόμενο δίφωνο και μετά από 'δω κάποια στιγμή.Ένα καινούργιο cd που μου άρεσε ήταν το Τι είδες που δεν είδα εγώ; του Απόστολου Ρίζου. Κιθαροκεντρικός ήχος που μου θύμισε τον Chris Isaac, ρυθμικές και ακουστικές μπαλάντες με αξιοπρεπέστατους στίχους και στο επίκεντρο η ζεστή νεανική φωνή του ερμηνευτή και τραγουδοποιού. Ομολογώ πως δεν τον είχα τον Ρίζο τόσα χρόνια, οπότε το άλμπουμ του αυτό ήταν μια ευχάριστη έκπληξη.
Μια απ' αυτές ήταν συνέντευξη με τη Monika, η οποία δε βλέπω να γίνεται κι ακόμη δεν έχω καταλάβει τον λόγο. Πάντως, είναι περίεργο να έχω μιλήσει στο τηλέφωνο με τον Μίκη Θεοδωράκη για συνέντευξη στο παρελθόν, ενώ για να βρείς την εν λόγω καλλιτέχνιδα σα να πρέπει νά 'χεις μπάρμπα στην Κορώνη. Χθες, πάντως, έσκισε- λένε- στον Λυκαβηττό. Και όλα τα ραδιόφωνα, από τα ιδιωτικά μέχρι τα κρατικά, μετέδιδαν τραγούδια της. Καλή ειν' η κοπέλα, δε λέω, και ταλέντο έχει, και γκελ στον κόσμο έχει, αλλά απ' αυτό μέχρι να την αναγορεύσουν κάποιοι σε νέο Χατζιδάκι ή νέα Πλάτωνος, θα τρελαθεί κι η ίδια στο τέλος, όχι τίποτα άλλο. Διότι, κυκλοφορεί ευρέως η φήμη ότι συνάδελφοι της με προϊστορία στον χώρο χαρακτήρισαν κάποτε τη Monika συνέχεια του Χατζιδάκι...Αν είναι αλήθεια κάτι τέτοιο, το δηλώνω ευθαρσώς κι εγώ, ειδικά αυτοί που υπήρξαν κορυφαίοι ερμηνευτές του Χατζιδάκι, έστω για ένα φεγγάρι, θα έπρεπε τώρα να ντρέπονται. Τέλος πάντων, η κριτική μου για το Exit της Monika θα δημοσιευθεί στο επόμενο δίφωνο και μετά από 'δω κάποια στιγμή.Ένα καινούργιο cd που μου άρεσε ήταν το Τι είδες που δεν είδα εγώ; του Απόστολου Ρίζου. Κιθαροκεντρικός ήχος που μου θύμισε τον Chris Isaac, ρυθμικές και ακουστικές μπαλάντες με αξιοπρεπέστατους στίχους και στο επίκεντρο η ζεστή νεανική φωνή του ερμηνευτή και τραγουδοποιού. Ομολογώ πως δεν τον είχα τον Ρίζο τόσα χρόνια, οπότε το άλμπουμ του αυτό ήταν μια ευχάριστη έκπληξη.
Κατά τ' άλλα, μιλήσαμε με τη Μαριάνθη για κάποια έντυπα, πολύ πιο ιστορικά από το δίφωνο, που πάνε προς ολοταχώς για κλείσιμο μεσ' στην οικονομική κρίση. Το δίφωνο για την ώρα δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα, δεδομένου ότι πάει αρκετά καλά και το τεύχος που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στα περίπτερα, με CDs μελοποιημένου Σεφέρη και Νίκο Παπάζογλου. Ας πω και σαν νέο ότι στο επόμενο θα υπάρχει cd με μελοποιημένο Οδυσσέα Ελύτη - χτες τέλειωσα την επιμέλεια του, κατόπιν άδειας από την κυρία Ηλιοπούλου - κι ακόμη ένα, μη ανακοινώσιμο επί της παρούσης. Στον αγώνα, λοιπόν, στον αγώνα κι οφείλω να παραδεχτώ πόσο μας έχει συγκινήσει όλους η προσπάθεια της Μαριάνθης να κρατηθεί το περιοδικό στα υψηλά του επίπεδα, αισθητικής πρωτίστως και κατόπιν πωλήσεων.
29 σχόλια:
Υπάρχει μια τεράστια διαφορά,τόσο τεράστια που δεν είναι καν συγκρίσημο το μέγεθος μεταξύ Μόνικας και Χατζιδάκι.
Έτσι είναι όμως φίλε μου όταν άλλοι έχουν φροντίσει για να 'γίνεις',(και εννοώ δισκογραφικές και ραδιόφωνα αλλά και δημοσιογράφοι που με τα φράγκα και το προμοτάρισμα σε κάνουν Μικ Τζάγκερ σε μία ώρα),νομίζεις πως όλα είναι εύκολα,ακόμα και για να γίνεις Χατζιδάκις,Πλάτωνος,Αρλέτα κ.ο.κ. με ένα,δύο δίσκους,που κατά τη γνώμη μου,εντάξει δεν κόβω και τις φλέβες μου.
Δημήτρης Κωστόπουλος
Δημήτρης Κωστόπουλος...
δε μπορώ παρά να συμφωνήσω 100% μαζί σου. Δεν είδα πουθενά ούτε μία, έστω μία, αρνητική κριτική για τη Monika. Θά 'πρεπε; μπορεί να ρωτήσει κανείς. Ναι, απαντώ κι εγώ, τη στιγμή που πρόκειται για ένα μέτριο καλλιτεχνικό έργο, που δε δικαιολογεί με τίποτα τον απίστευτο ντόρο. Προσωπικά, θεωρώ ότι περισσότερο κακό, παρά καλό της κάνουν της κοπέλας όλοι αυτοί. Φαντάσου σε τι άγχος θα βρίσκεται από τώρα εν όψει του τρίτου δίσκου της...Εγώ θά 'χα φουντάρει απ' τον τρίτο, πάντως. Evening over rooftops, κανονικά όμως!
Και ούτε θα δεις αρνητική κριτική,τουλάχιστον μέχρι να ανακαλύψουν κάποιον νέο wannabe,τότε θα την κατακρεουργήσουν για πλάκα,και αν τώρα μιλάνε για το νέο φαινόμενο,τότε θα λένε για το ταλέντο που έμεινε ταλέντο,είναι τόσο βαρετά και γνωστά όλα αυτά.
Κατα τα άλλα συμφωνώ εντελώς με ότι λες.
΄΄Μόνικα ,Μόνικα,θα σε πω και Χατζιδάκι/αν είναι ο ουρανός να ρήξει λίγο νεράκι/καιγόμαστεεεεεε΄΄
Δημήτρης Κωστόπουλος
Δημήτρης Κωστόπουλος...
τώρα μου τα λες καλά, όχι σαν τις προάλλες που την πλήρωσαν οι ΚΟΡΕ.ΥΔΡΟ. Τι φταίξανε τα παιδιά που κάθονται στην Κέρκυρα, δουλεύουν τα τραγουδάκια τους και δίνουν και καμιά συναυλία μία στο τόσο;
Μποσκο, δικιο εχεις. Δεν ημουν ποτε φαν των κορε.υδρο. κι ομως με επεισες τοσο καιρο που σε διαβαζω. Ειδικα αν τους συγκρινω με τη Μονικα οι δισκοι τους ειναι κλασης ανωτερης. Αυτη ενα δυο τραγουδια εχει βγαλει και τοσος χαμος...
Helen...
α, γειά σου, Helen (of Troy?)
Ε εντάξει,ήμουν λίγο άδικος,στο είπα,απλά είμαι καχύποπτος ρε γαμώτο,και δεν είναι κάτι που μου αρέσει αλλά έτσι είναι.
Α και για να μην το ξεχάσω,είδα τον Ρίζο πέρσι στο 'Δίπλα στο ποτάμι',φίλε αυτός είναι πολύ καλός,και αυτό το λέω όχι μόνο για τη μουσική του αλλά εκεί που με κέρδισε ήταν πως μετά το λάιβ μίλησε σχεδόν με όλο το κόσμο που ήταν εκεί(κ δεν ήταν λίγος).Ωραίος τύπος,ωραία μουσική,σοβαρός και πάνω απ'όλα γήινος.Να τον παρακολουθείς.
Δημήτρης Κωστόπουλος
Δημήτρης Κωστόπουλος...
δεν το γνωρίζω το παλικάρι, το cd του πάντως δεν έχει σταματήσει να παίζει απ' την ώρα που μπήκα σπίτι και τό 'βαλα στο cd-player. Κι ευθύς αμέσως ξεκινώ τις κριτικές μου!
χαιρετώ
Η Μόνικα είναι τα ΙΚΕΑ του αγγλόφωνου..
Προσωπικά έχω πάψει να παρακολουθώ/αγοράζω το Δίφωνο από τότε που το φούσκωσαν με τρία δήθεν συλλεκτικά CD και αντίστοιχα παραφουσκωμένη τιμή. Κάποτε ήταν με ένα CD, μετά το κάναν με τρία (!), τώρα είναι με δύο. Θα επανέλθω όταν εμφανιστεί χωρίς CD και με σωστή τιμή. Προς το παρών προτιμώ τον ΗΧΟ με 5 ευρώ.
Προφανώς δοκίμασαν διάφορες τεχνικές βελτιστοποίησης πωλήσεων. Με τρία CD απέτυχε. Τώρα περνάμε τη φάση με δύο CD. Πότε θα υπάρχει η επιλογή των μη CD όπως άλλα έντυπα;
The goddamn Trashman...
χαχαχα, καλό!
άσε και ξαναφεύγω τώρα.
πάω να συνεντευξιαστώ στην Αρχιτεκτονική με Μπάμπη Στόκα!
Γιώργος...
μεγάλο θέμα, μεγάλη κουβέντα.
πρέπει να βγω τώρα, όπως είπα και στον The goddamn Trashman, επομένως τα λέμε αργά το βράδυ!
Μαναράκι μου' χεις γίνει, Bosko!!!
Ανώνυμος...
με το φόβο να ξαναπάρω τα κιλά και να γίνω μαναράκι εκ του μόσχου του σιτευτού, κοινώς μοσχαράκι...
Γιώργος...
ας έρθω τώρα σε σένα, φίλε Γιώργο, μια και μόλις μού ακυρώθηκε η συνέντευξη και με τον Στόκα. (να σου πω, καλύτερα, βαριόμουν να τραβηχτώ στην Αρχιτεκτονική μεσ' στη ζέστη).
λοιπόν, το δίφωνο από το ξεκίνημα του στο cd βασιζόταν κατά κύριο λόγο σχετικά με τις πωλήσεις του. Το ότι πριν λίγο καιρό δινόταν με τρία, ενώ σήμερα με δύο cd, φανερώνει και τη στενή σχέση του νυν ιδιοκτησιακού καθεστώτος με κάποιες δισκογραφικές και εδώ αναφέρομαι στη Lyra, όπως κατάλαβες. Προσωπικά, εφόσον μιλάω εκ των έσω, χαμογελάω που πριν τρία ή τέσσερα χρόνια παρακαλάγαμε τις εταιρείες να δώσουν στο περιοδικό ένα ή δύο ηχογραφήματα τους και σήμερα, όποτε κάθομαι να φτιάξω track list, δεν ξέρω από που να πρωτοπάρω και τι να πρωτοδιαλέξω. Καλό, κακό, δεν ξέρω τι ειν' αυτό και θα φανεί τα αμέσως επόμενα χρόνια.
Ο ΗΧΟΣ είπες, ε; από τον ΗΧΟ ξεκίνησα, πρωτοέγραψα στα τέλη του 1999- αρχές του 2000 και έμεινα μέχρι το 2007. μόνο καλά έχω να θυμάμαι! ποιο περιοδικό, όμως, πλέον πουλάει άνευ cd; δε βλέπεις την κατάσταση, μέχρι και η Οδός Πανός με cd βγαίνει τώρα. και το θέμα είναι τουλάχιστον αυτό το ή τα cd να έχουν κάποια αξία.
Και γιατί επιμένετε για μια συνέντευξη με την Μόνικα;
Κι αν έχει κάτι να πει το καίει με την υπεροψία της, ας αρκεστούμε στο μουσικό κομμάτι λοιπόν.
Angelica...
δεν επιμένουμε καθόλου για μια συνέντευξη με τη Monika, απλά ήταν κανονισμένο εδώ και κάνα μήνα περίπου και σήμερα νιώσαμε/ ένιωσα κρεμασμένος. Οι καιροί είναι δύσκολοι και κάνουμε αμάν όλοι για λίγη περισσότερη ύλη στο έντυπο, όπου εργαζόμαστε. Τόσο απλό, καταλαβαίνεις;
συμφωνώ, ας μείνουμε στο μουσικό κομμάτι κι εγώ σ' αυτό σκοπεύω να μείνω στην κριτική μου.
Γειάσου καλό μου...καταρχήν να σου πώ ότι σου έυχομαι,ό,τι καλύτερο κ για αυτό το ταξίδι σου..οκ?..πολύυυ μας ξενιτέυεσαι τελευταία...κ τώρα όσο για το θέμα της κυρίας...Μόνικα..ε,έχω διαβάσει κ αλλού?έχω ακούσει ότι γιανά τη δεί,κάποιος πρέπει να φιλήσει κατουρημένες ποδιές φσσσσ! άπειρεεεεεεεεεεεεες!!δε ξέρω ποιά είναι η κυρία αυτή,κ τί είδους μουσικές παίζει...αλλά να εμένα μου φαίνεται κομματάκι απαράδεκτο να χρειάζεσαι,έγγραφη εντολή κ ειδικό χαρτί από δε ξέρω ποιόν,ή να θέλεις να βάλεις μέσον τον υπουργό πολιτισμού κ ίσως τοθς μισούς βουλευτές της χώρας?,γιανά δείς έναν καλλιτέχνη κ δη να του πάρεις κ μιά συνεντευξούλα οκ??... ε,μου δείχνει κάπως μιά εκνευριστική μεγαλομανία κ μιά έπαρση που δε μ αρέσει....οκ??όσο για τη σύγκριση με το Μάνο μας αυτής της κυρίας...ε,θα έπρεπε πιστέυω να αποφέυγονται τέτοιου είδους 'γκάφες' επειδή προσβάλουν τη μνήμη του,αφάνταστα κ πιστέυω το ξέρουμε όλοι μας ότι ο Μάνος μας δε μπαίνει,καν σε καλούπι ούτε μπορεί να συγκριθεί ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ οκ?? επειδή ήταν ΕΝΑΝ Κ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ...οπότε είναι αφάνταστη προσβολή πιστέυω,να τον συγκρίνουμε με τον κάθε/ή με την κάθε άσχετη-άσχετο που βγαίνει κατά καιρούς κ παίζει μουσική οκ??...καλύτερα να αποφέυγουμε τέτοιες εντελώς ατυχείς συγκρίσεις.....ο Μάνος τουλάχιστον πιστέυω ΔΕΝ έβγαζε,έτσι πο-τέ το λάδι σε όσους ζητούσαν συνέντευξη από κείνον οκ?? ούτε τους έβγαζε τη πίστη γιανά τον βρούν...τους την έδινε...κ κυρίως δεν είχε την έπαρση κ το τουπέ της εν λόγω κυρίας....καλησπέρες καλό μου...
Η Λένα Πλάτωνος είναι θεά. Λένα ερχόμαστε. Χε Χε!!
Αθανασία...
πες τα, καλή μου, γι' ακόμη μια φορά με τη γλαφυρότητα που σε χαρακτηρίζει!
πέθανα στο γέλιο με την έγγραφη εντολή και το ειδικό χαρτί απ' τον Υπουργό Πολιτισμού!
Respect, Αθανασία!
ΦΩΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ...
α, ωραία! άντε, ρε Φώτη, να τα πούμε από κοντά σε λιγότερο από ένα μήνα στη Μικρή Επίδαυρο!
ναι, θα χαρώ πολύ να σας δω απο κοντά. Ανυπομονώ. Καλό βράδυ.
ΦΩΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ...
κι εγώ, κι εγώ!
καλό βράδυ, επίσης!
Ναι αν είναι γι'αυτό, έχεις απόλυτο δίκιο!
Κι ένα σχόλιο για τη σύγκριση Μόνικας-Χατζιδάκι: δεν ξέρω ποιός το πρωτοείπε αυτό και ποιοί συμφώνησαν δημόσια μαζί του, αυτό που έχω να σχολιάσω όμως είναι ότι ενώ έχουμε δικαίωμα να σκεφτόμαστε ότι γουστάρουμε χωρίς καμιά λογοκρισία αλλά και το δικαίωμα να εκφράζουμε αυτό που σκεφτόμαστε ελεύθερα, στη δεύτερη περίπτωση φέρουμε και το βάρος των όσων λέμε και ενδεχομένως την κριτική των άλλων γι' αυτά. Η σύγκριση είναι άστοχη και ανομοιογενής και πολύ υπερόπτης μάλλον κι αυτός που την έκανε. Αλλά αφού τον έχει εντυπωσιάσει και τόσο η Μόνικα, δεν μου κάνει και εντύπωση :Ρ
Αλήθεια, η Οδός Πανός αύξησε τις πωλήσεις της στη μετά CD εποχή; Εκτιμώ πως η Οδός Πανος πουλάει λόγω θεματολογίας/κειμένων.
Προσωπικά θα προτιμούσα το συνοδευτικό CD να ήταν audiobook με όλα τα κείμενα του εντύπου. Δεν νομίζω να είναι δύσκολο να βάλεις τους συγγραφείς να διαβάσουν τα κείμενά τους. Αυτό θα βοηθούσε και τους τυφλούς να ακούσουν τα περιεχόμενα του εντύπου, αλλά και όσους δεν έχουν χρόνο/διάθεση να διαβάσουν το έντυπο, να το ακούσουν στο αυτοκίνητο τους, στο MP3 τους κλπ.
Δεν νομίζω ότι τα CD του αρχικού Διφώνου έχουν και πολύ σχέση με τα σημερινά. Θυμάσαι μήπως και εκείνα τα θρυλικά CD του Αργύρη Ζήλου με το περιοδικό AUDIO; Και αυτός πέρασε από τον ΗΧΟ.
Κατά την γνώμη μου ο Όμιλος Γιαννίκου ευτελίζει το υλικό της ιστορικής ΛΥΡΑ. Αν όμως θέλει να είναι μέσα σε αυτό το τρυπάκι, τότε γιατί δεν δίνει τα original CD με απλή συσκευασία; Πρόσφατα η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (και δεν είναι η μόνη περίπτωση) έδωσε την original Λιλιπούπολη σε απλό εξώφυλλο με 1 ευρώ. Δεν έχασαν ούτε οι εταιρίες, ούτε οι δημιουργοί. Στα δισκοπωλεία εξακολουθούν να πουλάνε τη Λιλιπούπολη 20 ευρώ.
Γιατί δεν δίνουν π.χ. τα CD της Λένας Πλάτωνος κατ' αυτό τον τρόπο με το Δίφωνο; Εξάλλου το τρυκ με τα εξώφυλλα λειτουργει. Γιατί προτιμούν να μένουν απούλητα στα ράφια των δισκοπωλείων; Πόσο παχιές τις θέλει τις αγελάδες του ο κ. Γιαννίκος;
Angelica...
ας πούμε ότι αυτός που προέβη σε μια τέτοια δήλωση είναι άνθρωπος πολύ παρορμητικός και παρασύρεται απ' τον ενθουσιασμό της στιγμής, που λένε. Ή ας υποθέσουμε ότι μπορεί νά 'χει συμφέροντα...βαμπιρικά έναντι του νέου φρέσκου αίματος!
Γιώργος...
το τεύχος Καβάφη της Οδού Πανός πούλησε 11.000 κομμάτια μέσα σε λιγότερο από δέκα μέρες. Επομένως, μη μου πεις ότι δεν έπαιξε ρόλο και το cd, που αντικειμενικά ήταν καλό (χωρίς να περιαυτολογώ τώρα επειδή το επιμελήθηκα). Σε πληροφορώ, επίσης, ότι το επερχόμενο τεύχος Baudelaire που δεν θά 'χει cd μαζί, θα βγεί σε πολύ μικρότερο τιράζ απ' αυτό του Καβάφη (επομένως, τρέξε να το προμηθευτείς σε λίγες μέρες που θα διατίθεται προς πώληση).
καλή η ιδέα σου με το cd- audiobook, πριν χρόνια είχε γίνει θέμα σε meeting των συντακτών, αλλά εγκαταλείφτηκε ως διαδικασία πολύ χρονοβόρα απ' τους περισσότερους (συμπεριλαμβανομένου και εμού).
Σαφώς και τα τωρινά cd του διφώνου δεν έχουν σχέση με τα παλιά. Μήπως έχει η δισκογραφία γενικότερα; Θα σου πω μόνο ότι το 1997, επί Βλαβιανού, ένα τεύχος με premium cd Νταλάρα είχε πουλήσει 112.000 αντίτυπα (!) και ακριβώς μια δεκαετία μετά, επί Βλαχογιάννη, πάλι ένα cd Νταλάρα δεν ξεπέρασε τα 10.000 τεύχη. Καταλαβαίνεις για τι σόι μετάλλαξη εποχιακή μιλάμε; Πως να βασιστεί πλέον ένα έντυπο στα cd του, όταν ο χρυσός δίσκος έπεσε στις 6.000; ναι, τόσο είναι, σήμερα τό 'μαθα κι εγώ και καράφλιασα...
περί Λιλιπούπολης που λες με την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, στην πραγματικότητα πρόκειται για ξεπούλημα του ρεπερτορίου της MINOS-EMI από την ίδια την εταιρεία, εφόσον βέβαια το δει κανείς σαν "ξεπούλημα" όχι κατ' αποκλειστικότητα του Γιαννίκου. Επίσης, δε μπορεί να γίνει αυτό που θες (πιστεύω δηλαδή), να δίνονται ολόκληρα κλασικά άλμπουμ, αφού μέχρι αυτή τη στιγμή επανεκδίδονται κλασικοί δίσκοι απ' τον κατάλογο της Lyra και κυκλοφορούν κανονικά στο εμπόριο (σε πολύ πιο λογικές τιμές, πάνε πια τα εικοσάευρα για cd, ελληνικό τουλάχιστον, ξέχνα το)! Και απούλητα δε μένουν και τόσο, μη νομίζεις. Ποιος δεν πήρε, λόγου χάριν, απ' τους φαν της Αρλέτας το πρώτο δυσεύρετο μέχρι πρότινος άλμπουμ της; Τέλος, αγαπητέ Γιώργο, και να τις ήθελε παχιές τις αγελάδες του ο κ. Γιαννίκος, τη σήμερον ημέρα μεσ' στο μαύρο χάλι, θα ήταν κομματάκι δύσκολο.
Καλημέρα Αντώνη! Προσωπικά θα αγοράζω το Δίφωνο για όσο υπάρχει, παρά τα λάθη που έχουν γίνει κατά καιρούς. Και νομίζω ότι κάθε πραγματικός μουσικόφιλος θα πρέπει να το διαβάζει καθώς πάντα φιλοξενεί ενδιαφέροντα πράγματα στις σελίδες του. Αν έλειπαν και περιπτώσεις τύπου Βασίλη Παπακωνσταντίνου, που τον έχουμε φάει στη μάπα τόσες φορές και χωρίς λόγο, όλα θα ήταν τέλεια...
Μιχάλης Τσαντίλας...
καλά, εσύ είσαι και του σιναφιού, οπότε δικαιολογείσαι νά 'χεις το διφωνικό σου κόλλημα.
έβγαλε καινούργιο δίσκο φοβερό και τρομερό ο Βασίλης-Ζούμε-Για-Να-Σ'-Ακούμε, δεν πήρες χαμπάρι;
Δημοσίευση σχολίου