Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2008

ΩΔΗ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ

Στη γιορτή των γενεθλίων
σύναξις τινών αθλίων
λέω πάλι θα προκύψει
απ' τα βάθη και τα ύψη
γενικώς του πενταγράμμου
ήτοι πρόσκλησιν του γάμου
θα θυμίζει του Κουτρούλη
κι ας μην έχουμε νταούλι.
Λέω μέσα μου ας πάω
είναι πια καιρός να φάω
τέρμα πλέον τα αστεία
και μαζί και η νηστεία
χρόνια εις τα πέριξ μέρη
ο καθείς καλά το ξέρει
δε φημίζομαι για Μήδας
μα για ψήστης παλαμίδας
σαφριδίου και σαρδέλας
και ζωμός συχνάκοις μέλας
στην οικεία μου με τρέφει
μα δε χάνω εγώ το κέφι
με δυο- τρεις προχείρους στίχους
αγοραίους και προστύχους
αποκτώ την ευκαιρία
να χωθώ στην ιστορία
κι ως πτωχός προσκεκλημένος
να τη βγάλω κεκλιμένος
ήτοι να μη φέρω δώρο
αφού θα' χετε τον Δώρο
εις την τράπεζα εδώ
τον εκ Κύπρου αοιδό
και μαζί του στο παιχνίδι
κείνο τον Θεοχαρίδη
που τον λένε Παντελή
και τραγούδια εκτελεί.
Αοιδός είμαι κι εγώ
μα ευλαβικώς σιγώ
λέω σύνελθε ρε Μπόσκο
και αμέσως αναθρώσκω
γιατί βλέπω στην παρέα
την καλλίφωνον Αλίκη
συνεπώς μασκαραλίκι
θα' ναι κι όνειδος μεγάλο
μελωδού φωνή να βγάλω
ναρθω πλάι της γκαρίζων
σαν ορδές των Παπαρίζων
μετ' αρθρώσεως μετρίου
της Αντζέλης Δημητρίου
εκφωνών το κάθε άσμα
και βαθύ ανοίγων χάσμα
στη δομή του συμποσίου
του Αντώνη του Οσίου
που εφέτος πια επείσθη
ελαφρώς μετατοπίσθη
και κυλώντας σαν κουβάρι
μπήκε μέσα στο Φλεβάρη
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΑΙΜΟΡΡΟΪΔΗΣ

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Aχαχχα!!χαχχαχαχα! πολύ ωραίο..πολύ καλό...πάρα πολύ ωραίο έχεις πολύ καλή αίσθηση του χιούμορ!!...βλέπω τα πας καλά σε όλο το φάσμα της στιχουργικής...και στο κωμικό και στο πιό 'σοβαροφανές'ας το πω έτσι και στο πιό..'ρομαντικό'....πολύ καλό...μπράβο...μ έκανες να γελάσω λίγο τώρα που είμαι στη χειρότερη φάση της ζωής μου...και χω ξεχάσει πως γελάνε....μιά τέτοια δόση γέλιου κάθε μέρα και δε θέλουμε τίποτε άλλο!!Αθανασία.

greekgaylolita είπε...

Και ποιητης εκ του προχειρου λοιπον(τι χειμαρρωδες λανγκαζ,τι επιληπτικος οιστρος,τι κατεδαφιστικος αυτοσαρκασμος.Ευγε νεε μου;-)

μαριάννα είπε...

Εύγε κι από μένα! Αγαπώ πολύ το είδος αυτό. Χιουμοράκι και αυτοσαρκασμός, αλλά και ψωνάκια κατά βάθος! χαχαχα
Όμως είσαι ταλεντάρα! Το απόλαυσα!

tractatus είπε...

Χρόνια πολλά αέρινε!

Ιφιμέδεια είπε...

Πωπω ταλέντοοο!! Μπράβο ειλικρινώς!

Είχες βέβαια και τη σωστή μούσα -με μούσι ή άνευ δεν έχει σημασία- αλλά εσύ παιδί μου μας έβαλες τα γυαλιά!

Καιρό είχα να διαβάσω τέτοιο ωραίο ποίημα -και το χειρότερο είναι ότι σοβαρολογώ!!!!!

BOSKO είπε...

Αθανασία...
Να γελάς ή έστω να χαμογελάς όσο περισσότερο γίνεται και να βγεις πολύ σύντομα απ' τη δύσκολη φάση, στην οποία βρίσκεσαι.

ggl...
Λανγκαζ, οιστρος, αυτοσαρκασμός! Καλή η κριτική σου, thanks.

Γητεύτρια...
Με σκιαγράφησες τέλεια! Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις!

tractatus...
Ευχαριστώ πολύ & καλώς σε βρίσκω!

ιφιμέδεια...
Κι εσένα καλώς σε βρίσκω! Το σχόλιο σου, πάντως, προσφέρεται για περαιτέρω εγκεφαλική επεξεργασία, κοινώς δε σε πολυκατάλαβα. Αλλά, δε βαριέσαι...σ' ευχαριστώ!

Aντώνης είπε...

Ως Αντώνιος εγκρίνω την μετατόπηση! Χρόνια σου πολλά και έτσι κεφάτα πάντοτε!!

BOSKO είπε...

Ευχαριστώ, Αντώνιε, να' σαι καλά!