Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2008

O alps ΠΑΙΖΕΙ & ΤΑ παιδία ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ...


Ο Μπαμπάς τρελαινόταν ν' ακούει Νίνο Ρότα (πιο πολύ κι απ' τους ανθρώπους) με προσκάλεσε σ' ένα μπλογκοπαίχνιδο. Να πιάσω, λέει, το πρώτο βιβλίο που θα βρεθεί μπροστά μου, να τ' ανοίξω στη σελ. 123 και ν' αναρτήσω την έκτη, έβδομη και όγδοη περίοδο του κειμένου της συγκεκριμένης σελίδας. Γιατί όλο αυτό, θα σας γελάσω αν προσπαθήσω να δώσω εξήγηση. Δε βαριέστε, φίλος ειν' ο Γιάννης, φιλότεχνος δημοσιογράφος όπως έχουμε ξαναπεί, επομένως χαρά μου να ανταποκριθώ στην πρόσκληση του. Το βιβλίο, λοιπόν, που έπεσε στα χέρια μου πρώτο- πρώτο τη στιγμή αυτή είναι Η θεραπεία του Σοπενάουερ του Ίρβιν Γιάλομ στη μετάφραση των Ευαγγελίας Ανδριτσάνου- Γιάννη Ζέρβα (εκδόσεις ΑΓΡΑ). Πηγαίνω στη σελ. 123, απομονώνω την έκτη, έβδομη και όγδοη περίοδο και αντιγράφω:

Θεέ μου, μου' ρχεται να τον παρατήσω στην τύχη του.
Δεν θα κάνω τίποτα.
Ας πέσει να κολυμπήσει ή ας πνιγεί.

Ό,τι καταλάβατε, κατάλαβα! Τέλος, συμφώνως με τους κανόνες του παιχνιδιού, καλώ να κάνουν το ίδιο πέντε ακόμη bloggers και συγκεκριμένα ο greek gay lolita, η maira del mar, η ισμήνη μπονάτσου, ο ηρακλής από τα Μουσικά Προάστια και ο πάνος χρυσοστόμου. Άντε, καλό ξημέρωμα και σε δυο ώρες περίπου, στις πέντε και ένα λεπτό ακριβώς θα έχουμε ολική έκλειψη σελήνης...

4 σχόλια:

maira είπε...

Ενδιαφέρον μου ακούγεται.
Θα ανταποκριθώ bosko μου.
Ευχαριστώ για την μεταβίβαση της πρόσκλησης.

greekgaylolita είπε...

Ok.Το ειδα,Θα χρειαστω λιγο χρονο ομως.

Ισμήνη Μπονάτσου/ Ismini Bonatsou είπε...

το είδα και εγώ. το βραδάκι θα το κανω! χχ

BOSKO είπε...

Άντε να σας δω όλους!