Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2008

ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ CASTING;


Το post αυτό προέκυψε χωρίς να' χει καθόλου προσχεδιαστεί. Σήμερα το απόγευμα, προ ολίγων ωρών δηλαδή, έλαβα ένα μυστηριώδες e-mail στην προσωπική μου ηλεκτρονική διεύθυνση από μια νεαρά ηθοποιό που μου ζητούσε...δουλειά. Περίεργο! Από που να βρήκε άραγε τη δ/νση μου, την οποία εγώ δίνω επιλεκτικά όπου χρειάζεται; Περίεργο, επίσης, διότι στη μπλογκόσφαιρα υπάρχω με άλλο mail, αλλά και γιατί στο φεστιβάλ κιν/φου Θεσ/νίκης, απ' όσο γνωρίζω, έχουν τα στοιχεία της παραγωγού μου και σε καμία περίπτωση τη δική μου ηλεκτρονική δ/νση. Το τελευταίο το εκμαίευσα απ' την ίδια την ηθοποιό, όταν της τηλεφώνησα να ρωτήσω ακριβώς που βρήκε τα στοιχεία μου. Δεν ξέρω, κάτι μ' έτρωγε την ώρα εκείνη και στην ερώτηση της αν είμαι σκηνοθέτης μου' ρθε να της απαντήσω ό,τι ήμουν κι ό,τι τώρα καλλιεργώ μανιτάρια από την Πράγα. Έτσι είχε απαντήσει κάποτε ένας απ' τους Κατσιμιχαίους σε δημοσιογράφο που τον κυνηγούσε επί μήνες για συνέντευξη και του' χε γίνει ταγάρι. Ας πω τα πράγματα όπως έχουν, εφόσον η κυρία ηθοποιός υποτίθεται πως δε με βρήκε από δω μέσα και ως εκ τούτου αποκλείεται να γνωρίζει την ύπαρξη του blog μου. Κατ' αρχάς, κυρία Τάρια Μπούρα & Μπέλα Μπούλα μου, εγώ είμαι αυστηρά ντοκιμαντερίστας και δεν έχω καμία φιλοδοξία στο χώρο των fiction ταινιών, για την ώρα τουλάχιστον. Δε νομίζω ό,τι θα σας χρειαστώ ποτέ. Συγνώμη, αλλά το βιογραφικό σας μου είναι αδιάφορο όσο δε φαντάζεστε. Αφήστε που δεν έχω δει ούτε πλάνο από τα σήριαλ, στα οποία έχετε προσφέρει το υποκριτικό σας ταλέντο (επί χρήμασι, ελπίζω). Το ίδιο ισχύει και για τα διαφημιστικά και τις επιθεωρήσεις που κατά καιρούς έχετε εμφανιστεί. Αλλά αυτό που με μελαγχόλησε περισσότερο, κυρία Τάρια Μπούρα & Μπέλα Μπούλα μου, πάνω σας είναι οι πολλές φωτογραφίες που μου επισυνάψατε με το e-mail σας. Καλά, δεν ξέρατε, δε ρωτάγατε; δεν ομιλώ για μένα, αλλά για το δύσμοιρο Φεστιβάλ Κιν/φου Θεσ/νίκης. Ποιος συνάδελφος θα πάρει στα σοβαρά επίδοξη ηθοποιό που παρουσιάζεται ντυμένη- τρόπος του λέγειν- Άγιος Βασίλης ή ποζάρει ανεβασμένη σε σκάλες ως κουνελάκι του PLAYBOY; Χιούμορ κάνω, κυρία μου, μη με παρεξηγείτε και αν ποτέ με διαβάσετε, να πάρετε τηλέφωνο και να ξεχέσετε πατώκορφα το γραφείο παραγωγής που διανέμει δεξιά κι αριστερά τις φωτογραφίες σας, με τον ίδιο τρόπο που ο κοτοπουλάς ΜΙΜΙΚΟΣ διαλαλεί την πραμάτεια του. Για να κάθομαι όμως και να σπαταλάω τέτοιο κομμάτι απ' το χρόνο μου, κάπου είμαι σίγουρος ό,τι αυτή τη στιγμή με διαβάζετε. Θα το θεωρήσω λοιπόν όλο το σημερινό σαν μια, ομολογουμένως επιτυχημένη, φάρσα και θα σας πω ακόμη ό,τι εάν εσείς είστε ηθοποιός, εγώ θα γίνω Κόκκοτας και θα φάω τις ιστορικές φαβορίτες μου. Αν πάλι όμως πράγματι είστε ηθοποιός και μου ζητάτε ειλικρινά δουλειά, σας ζητώ κι εγώ με τη σειρά μου ταπεινά συγνώμη για το στυλάκι μου και σας δηλώνω ευθαρσώς ό,τι απόψε δεν πρόκειται να κλείσω μάτι, όχι από τύψεις, μα από μελαγχολία και θλίψη.
* Η photo του post ουδεμία σχέση έχει με το περιεχόμενο του. Οποιαδήποτε ομοιότητα με φυσικά πρόσωπα είναι καθαρά συμπτωματική.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Μπόσκο μου...καλά ρε σύ τι κεραμίδι ήταν αυτό;;;αχχχαχχα χχαχχχαχχα!...(συγνώμη που γελάω αλλά)...τί να πώ δεν ξέρω..είναι απίστευτο τί νούμερα κυκλοφορούν και τί σούργελα...αλλά για μένα κακώς που έκατσες και ασχολήθηκες και πολύ αξία της έδωσες...πολύ μου τη σπάνε αυτού του είδους τα ξιπασμένα κοριτσάκια...που επειδή έχουν μιά άλφα εμφάνιση νομίζουν ότι έτσι θα τους ανοίξουν όλες οι πόρτες του κόσμου και...διάπλατα.. και καλά από όοοοοοολους τους εκατομμύρια ανθρώπους του πλανήτη πάνω σου βρήκε αυτή να πέσει;;πάντως έχεις απόλυτο δίκιο να είσαι έτσι....να έχεις εκνευριστεί τόσο...σε καταλαβαίνω.. πάντως εγώ θα σε συμβούλευα να ψάξεις να βρείς που στο καλό πήγε και βρήκε αυτή η άσχετη τη διευθυνσή σου...ποιός πανηλίθιος πήγε και της την έδωσε......και γιατί....Αθανασία.

BOSKO είπε...

Καλημέρα κι από μένα. Δε βαριέσαι, Αθανασία, δεν έχω εκνευριστεί. Μια φάρσα μου φάνηκε όλο αυτό και, όπως έγραψα, επιτυχημένη! Ο χώρος μαστίζεται από ανεργία και αεργία, επομένως δε με ξενίζει. Πάντως, οι συνεργάτες και φίλοι, που τους προώθησα το mail, ακόμη γελάνε!