Τετάρτη 7 Μαΐου 2008

ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ...


Με χαρά ανταποκρίνομαι στην πρόσκληση της γητεύτριας για τη δημοσίευση ενός χειρόγραφου ποιήματος που αγαπώ ιδιαίτερα! Πόσο καιρό- αλήθεια- είχα να γράψω κάτι σε χαρτί; Ανατρέχω καμιά φορά σε κάτι παλιά ολόκληρα τετράδια που τα γέμιζα ως παιδί με κείμενα και διάφορες σημειώσεις και μια απορία μου δημιουργείται για το πώς τα κατάφερνα ή για το πού έβρισκα τόσο χρόνο τότε. Αδιανόητο μου φαίνεται σήμερα, την εποχή της ηλεκτρονικής επανάστασης, όπου όλα γίνονται κανονικά σχεδόν με το πάτημα μόνο ενός κουμπιού...
Μεταβιβάζω, λοιπόν, την πρόσκληση της γητεύτριας στον celsius33, τον greek gay- lolita, τη maira del mar, την Ισμήνη Μπονάτσου, τον Θράσο, τον Αντώνη, την tractatus, τον Alps, τον Giousouroum και τον Μάκη. Αναμένω με ζωηρό ενδιαφέρον τη δημοσιοποίηση της ιδιόχειρης γραφής τους!

13 σχόλια:

Keep Dreaming είπε...

wraia grammata kaneis ;)

A.F.Marx είπε...

Σ' ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου στο "Ιδιογράφως" και για το όμορφο ποίημα...

μαριάννα είπε...

Μποσκάκι έτσι σε φανταζόμουν! Ακριβώς! Τακτικό και καλλιγράφο! Από την ορθογραφία σου και τα σωστά ελληνικά σου και από την τελειομανία σου φυσικά!
Το ποίημα πολύ όμορφο! Να είσαι καλά Αντώνη μου!

celsius33 είπε...

όντως πολύ καθαρά γράμματα :) ευχαριστώ για την πρόσκληση και είναι ενδιαφέρον αυτό ναι-το ποίημα δικό μου να ναι ή να αντιγάψω ένα ποίημα σε χαρτί?

BOSKO είπε...

ερασιτεχνης ανθρωπος...
σ' ευχαριστώ, καλώς σε βρίσκω!

a.f.marx...
εγώ ευχαριστώ κι όπως είπα στη γητεύτρια που μ' έβαλε στην πρίζα, πρόκειται για ωραία ιδέα!

γητεύτρια...
άντε, είπα να έβαζα κάτι πάλι από Bukowski και να σ' το αφιέρωνα, αλλά με κέρδισε ο Πούλιος! Εσύ να' σαι καλά με την αύρα που μεταφέρεις ακόμη και μέσω διαδικτύου!

celsius33...
γράφεις ό,τι σου γουστάρει- ας είναι και κάτι τελείως δικό σου, μια σκέψη, ένα ποίημα, ένα μικρό post. Αναμένουμε! Για την ώρα, μήπως ξέρετε πώς διάολο σβήνουν τα αστεράκια απ' το blog μου; Ως και τον εαυτό μου...ψήφισα πάνω στην προσπάθεια να τα εξαφανίσω!

tractatus είπε...

Ευχαριστώ και θα ανταποκριθώ εντός των ημερών...

το Άρωμα του Τραγουδιού είπε...

Bosko, σ’ ευχαριστώ πολύ. Τα γράμματά μου δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που βλέπω από σένα, θα βάλω όμως τα δυνατά μου. Στις επόμενες μέρες θα ανεβάσω το σχετικό post (κάτσε πρώτα να δω πως λειτουργεί το ρημάδι το scanner στο γραφείο…)

Την καλημέρα μου

Ανώνυμος είπε...

Γειάσου καλέ μου Μπόσκο...πολύ ωραίο το ποίημα...πολύ μου άρεσε.. και το χειρόγραφό σου πολύ ωραίο.. έχεις ωραίο γραφικό χαρακτήρα..Αθανασία.

το Άρωμα του Τραγουδιού είπε...

Τελικά δεν άντεξα και το ανέβασα σήμερα!

Μόνο που δεν βρίσκω το mail για να το στείλω στο blog του A.F.Marx
Μπορεί να μου δώσεις τα φώτα σου?

BOSKO είπε...

μάκης...
δε χρειάζεται να στείλεις τίποτα. Εφόσον έβαλες τη φράση "για το www.autographcollectors.blogspot.com" θα σε βρουν τα παιδιά από μόνοι τους και θα εντάξουν το post σου στο blog τους!

Θράσος είπε...

Αγαπητέ bosko. Scanner καπούτ.Πάω να το συνδέσω και αρχίζει να ουρλιάζει το pc λες και του έβαλα νέφτι στο ...
Θα πάω σε φίλο το αργότερο το Σ/Κ. Ωραία γράμματα.

Θράσος είπε...

BOSKO,
Τι είναι αυτό το νέο cd της Βενετσάνου που κυκλοφόρησε από την Lyra και όπου ερμηνεύει Ανδριόπουλο και Ελύτη επανακυκλοφορία;

BOSKO είπε...

θράσος...
έλα ρε, βγήκε το cd της Βενετσάνου; από σένα το μαθαίνω! Όχι, δεν ειν' επανέκδοση, πρόκειται για μια νέα εγγραφή των "Προσανατολισμών" του Ελύτη από τον Ηλία Ανδριόπουλο με ερμηνεύτρια τη Νένα Βενετσάνου! Πιάνο- φωνή, απ' όσο ξέρω! Όσο για το scanner που τα' φτυσε, μπορείς και να φωτογραφήσεις το χειρόγραφο σου!