Πέμπτη 15 Μαΐου 2008

ΠΑΡΤΥ ΓΙΑ ΔΥΟ ΣΤΗΣ maira del mar!


Η maira del mar αγναντεύει τη θάλασσα, που έγινε νονά της. Γράφει στίχους σε πακέτα τσιγάρων κι όταν αυτά αδειάσουν, δανείζεται τη μάρκα των φίλων της!

Δίνει στους φίλους της να φορέσουν το μαγικό καπέλο που ζωγράφισε η Ισμήνη Μπονάτσου, το Κορίτσι από τα Παραμύθια!

Ακούει μαζί τους ολόκληρο το Songs from the wood των Jethro Tull σε cd και συχνά βγάζουν τα τραγούδια παρέα στην κιθάρα!

Και όταν τα μάθουν καλά τα τραγούδια, σηκώνονται και χορεύουν στους ρυθμούς τους, χωρίς σημαίες, αλλά με ταμπούρλα και κιθάρες!

Εξουθενώνει καμιά φορά τους φίλους της, όταν τους βάζει να διαβάσουν ή απλά να δούν τα κομμάτια της μεγάλης βιβλιοθήκης της! Το σπίτι της maira del mar κατακλύζεται από πίνακες ζωγραφικής, βιβλία και μουσικά όργανα!

Μοιράζεται με τους φίλους της την κοινή τους αγάπη για τα τετράποδα και ιδιαίτερα τις γάτες. Τη Μούσα που τη συντροφεύει για περισσότερα από δέκα χρόνια και αναζητά μονίμως από παντού το χάδι της μαμάς!

Η maira del mar χαμογελάει τακτικά, γελάει ολόκληρη από πάνω ως κάτω όταν το απαιτούν οι περιστάσεις! Αλίμονο σ' αυτούς που κρατούν κλειστή την καρδιά τους!
Η maira del mar ως γνήσιο υδροχοάκι- απ' ότι μου λέει δηλαδή, διότι εγώ δεν πολυασχολούμαι με το θέμα- τιμάει πολύ την έννοια φιλία! Στέκεται πάντα δίπλα στους φίλους της στα εύκολα και τα δύσκολα, στις χαρές και τις λύπες τους!
Κι εκείνοι, την ανταμοίβουν συχνά με μια μεγάλη ζεστή αγκαλιά! Είναι η maira del mar που δεν ομορφαίνει μόνο τη ζωή των φίλων της, αλλά και τον κόσμο της μπλογκόσφαιρας! Τη βρίσκετε καθημερινά στο δικό της μπλογκόσπιτο www.mairadelmar.blogspot.com!

8 σχόλια:

Θράσος είπε...

Κατ'αρχήν, η maira del mar έχει πολύ ωραίο γούστο τόσο σε θέματα διακόσμησης όσο και σε φίλους...
Ξέρεις είναι το όνειρο μου να κάνω μια τεράστια βιβλιοθήκη από τοίχο σε τοίχο (πολλά βιβλία μου είναι σε κούτες στην αποθήκη,άλλα στο πατάρι, κάποια στο δωμάτιο μου)
Εν συνεχεία, έχει πολύ ιδιαίτερο blogg.Μου άρεσει πολύ η ιδέα με τα πακέτα των τσιγάρων

BOSKO είπε...

θράσος...
Εμένα να δεις που αν δε μετακομίσω επειγόντως, θα με πνίξουν τα cd, τα βινύλια, τα περιοδικά και τα βιβλία!

μαριάννα είπε...

Πολύ χαριτωμένη και γλυκιά σαν παιδάκι! Τρυφερή και γατούλα! Και εξαιρετικής αισθητικής! Για τη βιβλιοθήκη δεν το συζητώ... Μαγεία!
Αυτά είναι σπίτια! Όχι εμείς που περιοριστήκαμε σε 100τμ με τρία παιδιά κι επιπλωμένα κλασικά. Τώρα που θα γυρίσω θα πετάξω το μισό σπίτι και θα κάνω τις πρέπουσες αλλαγές. Πολύ τη χάρηκα τη maira del mar! Κι εσένα φυσικά σε όλες τις φωτό! Πάντα τέτοια!

maira είπε...

Εχεις!!!!!!!
Τι κι αν δεν έχεις ακόμα την
βιβλιοθήκη ή την cd-θήκη που ονειρεύεσαι...
Στην απέραντη καρδιο-θήκη σου
που όλο...όλους κι όλα χωράει σ ευχαριστώ που μ έβαλες.
Σήμερα και στην απέραντη πια blogo-θήκη, κι εν αγνοία μου, σε βρήκα να ανοίγεις τον τόμο (...και εικονογραφημένο!!!!) της φιλίας μας...

[ Τα εν οίκω εν δήμω , ε;;;
(Και δίχως λίγο photoshop, γκρρρ…)
Θα σε κανονίσω μόλις σε δω…!!!! ]

Ναι, νιώθω παράξενα κι αμήχανα και ,,,κοκκινίζω με αυτήν σου την ανάρτηση., φίλε μου αγαπημένε!
Αφού... χωρίς σημαίες, αναρτήσεις κι ασύνορη η φιλία μας.
Και ναι...σε ρυθμούς εφηβικούς, με παιδικές διαθέσεις ,
με παράταιρα ρομαντικές θέσεις, με ψυχής καταθέσεις και δημιουργικές πάντα οι αντιθέσεις.
Πλάθω πλάθω κουλουράκια με τα δυο μου τα χεράκια
...και μασήσαμε την άμμο, μέχρι τον τελευταίο κόκκο χθες το βράδυ !!!
Στην παιδική χαρά μας...
και μετουσιώθηκε σήμερα η χαρά σε δημιουργικές ιδέες...(sms)Ξέρεις!!!

Κι απ την μετουσίωση κρατώ το πριν , το τώρα, το μετά και την ουσία...

Μια αντανάκλαση της ομορφιάς σου είμαι, φίλε

Σ ευχαριστώ για την συγκίνηση και την τιμή,πολύτιμέ μου!

Υ.Γ.
Εκείνο το κόκκινο sleeping bag στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου μου, πάντα έτοιμο να στρωθεί δίπλα σε εκείνον τον βράχο, τον δικό μας, στο Πασαλιμάνι , έτοιμο να απορροφήσει όσους κραδασμούς από τα γέλια μας, όσα ανυπότακτα δάκρυα, όση φιλία, σοφίες...κι αμπελοφιλοσοφίες χρειαστεί!!!


@θράσος
Ναι,με θράσος παραδέχομαι ότι έχω...γούστο στους φίλους ! :)
Είναι υπέροχο πλάσμα!!!

@ γητεύτρια

Σ ευχαριστώ για όσα...είδες και τα καλά σου λόγια!

Giousurum είπε...

Bosko ean theleis na se voithiso me ta vinilia sou mporo na ta fylaxo ego sto giusurum. Min ntrapeis na mou to zitiseis.
Kalo vrady.

BOSKO είπε...

γητεύτρια...
άντε, γύρνα εσύ με το καλό, να σου δώσω εγώ πολλά- πολλά cd να αδειάσει λίγο και το δικό μου σπίτι. Πάντα με τον καλό το λόγο είσαι!

maira del mar...
δε στο' χα πει, μα ανέκαθεν ήθελα να σου αφιερώσω ένα post! Και χθες βράδυ η δέουσα μετεφηβική μαλάκυνση έφερε την καταλληλότερη στιγμή!

giousouroum...
φίλτατε, θα σε απογοητεύσω αλλά παραμένω αθεράπευτο vinyl- junky! Προτιμώ να μη φάω παρά να χάσω βινύλιο από την, εδώ και ακριβώς 18 χρόνια, εμπλουτιζόμενη δισκοθήκη μου. Επομένως, για το γιουσουρούμ έχω καμιά χιλιάδα cd τουλάχιστον. Σου κάνει;

Ισμήνη Μπονάτσου/ Ismini Bonatsou είπε...

τι ωραια παρεουλα!! εχεις δωσει ολο το κλιμα! μπραβο που εβαλες και το πορτρετο της μουσιτσας- ειναι μελος της οικογενειας!! οσο για τα δικα σας, τελεια κ ασε την maira να λεει για photoshop.
(σου παει πολυ το καπελακι, πες στην μαιρα να σου πει την ιστορια με το καρουμπαλο)

BOSKO είπε...

ισμήνη μπονάτσου...
πράγματι, το καπελάκι που φέρει 100% το δικό σου καλλιτεχνικό ύφος!
καλημερίζω