Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ!

Διαβάστε αυτό:
Μια ζωή παρορμητική και τσαμπουκαλού η ερμηνεύτρια Σοφία Παπάζογλου!
Σαν ένα φίλο ζωγράφο που τον είχα συναντήσει στο δρόμο γεμάτο αίματα.
Μου επιτέθηκαν Χρυσαυγίτες, είπε, χωρίς να τους έχω κάνει τίποτα. Απλώς πήγα κοντά τους και τους φώναξα "άντε στο διάολο, βρωμοφασίστες"!
Πέθανα στο γέλιο!
Που πας, ρε Καραμήτρο, να τα βάλεις μόνος κι έρμος με τα πορωμένα ανθρωπόμορφα τέρατα;
Ευτυχώς που η Σοφία τη γλίτωσε αυτή τη φορά μόνο με πιπερόσκονη και δεν είχαμε τίποτα χειρότερο! Να' ναι καλά!

18 σχόλια:

μαριάννα είπε...

Ααααα... έχουνε ξεφύγει όλοι, στην έρμη τούτη χώρα. Ευτυχώς που είναι καλά η κοπέλα!
Καλή δύναμη να έχει!

BOSKO είπε...

μαριάννα...
δεν τους ξέρεις τόσα χρόνια αυτούς πως δρουν; είναι να φεύγεις μακριά, αφού δεν το' χουν τίποτα ν' αφαιρέσουν ζωές για ψύλλου πήδημα.
πραγματικά ήταν τυχερή η Σοφία που έμειναν εκεί μόνο και δεν της έκαναν τίποτα χειρότερο, όπως γράφω.

Roadartist είπε...

ναι ναι έχω εξοργιστεί!
Σε τι εποχές ζούμε?
Τι γίνεται??? ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!

BOSKO είπε...

Roadartist...
σπουδαστής στη σχολή ήμουν όταν περνώντας την Αρεοπαγίτου έπεσα πάνω σε πορεία Χρυσαυγιτών.
είχα τα μαλλιά μακριά κι επειδή ήδη είχαν αρχίσει να συσπειρώνονται κάποιοι εναντίον μου (το έβλεπα), κατέληξα στο παρακείμενο στουντιάκι γνωστού συνθέτη, ο οποίος μας περιμάζεψε μαζί μ' άλλα δυο- τρία άτομα.
τι να κάναμε, να μέναμε και να μας αρχίζανε με τα καντρόνια;
δε λες τίποτα, έλεος είναι το λιγότερο!

xryc agripnia είπε...

Aνανδροι τραμπουκοι με μυαλο κοτας.
Τι περιμενεις?

(ποσα εχουμε να δουμε ακομα...)

BOSKO είπε...

archive...
λες;
σχόλιο...απειλή ειν' αυτό!

Ανώνυμος είπε...

Μπα που να βγάλουν τη χρυσή!

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
η Λουντμίλα που πήγε, της έδωσες ρεπό;

Ανώνυμος είπε...

Όχι σπίτι είναι. Εγώ πήγα στο χωριό να ψηφίσω...

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
κακώς την άφησες μόνη της!
να την περιλάβουν οι Χρυσαυγίτες την άμοιρη τη Ρωσίδα...

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

Δεν ξερω γιατι αλλα ενω συμφωνω με ολα τα "κατα" που λεγονται, δεν μου εκατσε καλα το "ανθρωπομορφα τερατα".
Απο την αλλη η ψυχραιμια ειναι σαν τα ουρα...
...δυσκολο να τα συγκρατησεις!
Καλως σας βρηκα!

zelig on drugs είπε...

το πιο εκνευριστικό είναι ότι ενώ θέλεις να τους πετάξεις ένα "άντε γαμηθείτε παλιοφασίστες" όποτε βλέπεις καμιά τέτοια μούρη, κάνεις μόκο, περνάς ξυστά τον τοίχο και αλλάζεις δρόμο. και καλά κάνεις βέβαια γιατί όλοι τους είναι αδίστακτοι και δεν το έχουν σε τίποτα να σου ανοίξουν κανένα κεφάλι...

να 'ναι καλά η γυναίκα πάντως.

BOSKO είπε...

Ο ψεύτικος Πέτρος...
κάνε κάνα δυο βόλτες εδώ μέσα και θα διαπιστώσεις ότι, πράγματι, ειδικά με τέτοια θέματα σπανίως κρατάω την ψυχραιμία μου.
γιατί άραγε όμως να σε πείραξε ο συγκεκριμένος χαρακτηρισμός;
τι εισ' εσύ, φαν του "αγαπάτε αλλήλους"; τόσο πολύ πια;
καλημερίζω & καλώς ήρθες!

BOSKO είπε...

zelig on druMs...
το ίδιο ακριβώς λέω κι εγώ, Κώστα.
συμφωνούμε απόλυτα!

καλημερίζω!

Λεωνίδας Μαριδάκης είπε...

Μαύρα μεσάνυχτα από δημοκρατία και μέσα στην Βουλή... δεν είναι ότι καλύτερο. Ας έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά.

BOSKO είπε...

Λεωνίδας Μαριδάκης...
καλημέρα, Λεωνίδα, τι ευχάριστη έκπληξη!
σε είδα τις προάλλες στον Ιανό, αλλά ήμασταν ένα...χιλιόμετρο μακριά μεσ' στον κόσμο.
δεν είχες ανοίξει κι εσύ blog, αν θυμάμαι καλά;

Leonidas Maridakis είπε...

Καλά θυμάσαι φίλε μου. Αλλά έχω σταματήσει να γράφω... είμαι απλά ένας βετεράνος ερασιτέχνης μπλόγκερ :)) Ανάμεσα στις πρόβες και την προετοιμασία του όμορφου Χειμώνα όμως, βρίσκω χρόνο και παρακολουθώ μπλογκ (το δικό σου κυρίως και κανα-δυο άλλων φίλων) και φτιάχνομαι με τα λογάκια σας και τα καμώματα σας. Πολύ μου αρέσει!!

BOSKO είπε...

αόρατος σαλπιγκτής...
σ' ευχαριστώ, Λεωνίδα, ερασιτέχνη blogger.
κι εσύ καλή επιτυχία με τα λάιβ του χειμώνα και τον καινούργιο δίσκο σου!