Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

ΓΙΣΔΑΚΟ- ΠΛΑΤΩΝΟ- ΣΑΒΙΝΙΚΟΝ POST!


Στο επόμενο δίφωνο θα δοθούν δύο cd- πορτραίτα της Billie Holiday και της Σαβίνας Γιαννάτου. Μεγάλη σύμπτωση, αν υποτεθεί πως η Σαβίνα έχει επανειλημμένα δηλώσει τη γνώμη της για την Holiday σαν τη μόνη τραγουδίστρια που μπορεί ν' ακούει απ' το πρωί ως το βράδυ! Στο δικό της cd, πάντως, το track- list του οποίου φτιάξαμε μαζί χθες βράδυ, θα περιέχονται κομμάτια από τον Καρυωτάκη και το Σαμποτάζ της Πλάτωνος, τις ethnic δουλειές της με τους Primavera en Salonico, μερικές δικές της συνθέσεις, αλλά και μια ανέκδοτη ηχογράφηση- ντοκουμέντο! Κοντά μας ήταν και ο Βασίλης Γισδάκης, που πέρασε απ' το σπίτι να μου φέρει το Αλίμονο της Πλάτωνος με τη φωνή του, έτσι όπως ηχογραφήθηκε στις συναυλίες τους με τη Λεονάρδου και τον Μποτωνάκη και σύντομα θα κυκλοφορήσει.

Το θέμα δεν είναι να αρέσει σε μένα, είπα στον Βασίλη, εγώ σ' έχω ακούσει και ξέρω πως το λες! Να δούμε τι θα πει και η Λένα! Και εφόσον η Λένα, όπως και ο Παλαμίδας είχαν ήδη ενημερωθεί από τον ίδιο τον Γισδάκη, τον πήρα και πήγαμε απ' την οικία της δημιουργού στη μία τη νύχτα! Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με τον Παλαμίδα, πρόκειται για έναν τεράστιο τραγουδιστή που η δική μου φωνή πιάνει το 10% της δικής του, έσπευσε να ξεκαθαρίσει με σεμνότητα ο Γισδάκης στην Πλάτωνος. Κι εκείνη άκουσε τρεις φορές το ηχογράφημα με μεγάλη προσοχή. Μπράβο, αγόρι μου, το έκανες δικό σου με έναν τελείως διαφορετικό τρόπο, δίχως να μιμείσαι τον Γιάννη, ήταν τα λόγια της που έδωσαν μεγάλη χαρά στον τραγουδιστή φίλο μας! Πέρα από τη διαφορετικότητα της ερμηνείας του Γισδάκη, κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι ιδιαίτερα επιτυχημένη και η ενορχήστρωση- ένα Αλίμονο αμιγώς rock με την προσθήκη του ηλεκτρικού βιολιού να θυμίζει τους μυθικούς Flock!

Όσο για την πολυαναμενόμενη συναυλία στο ΠΑΛΑΣ, η Λένα δεν προλαβαίνει να δίνει συνεντεύξεις σε όλα τα έντυπα κι εγώ να ανοίγω το αρχείο μου και να στέλνω φωτογραφίες της. Σαν αυτό το εκπληκτικό κολάζ της που πάει για εξώφυλλο σε εβδομαδιαίο free- press!

6 σχόλια:

Roadartist είπε...

Απλά bosko να είσαι καλά για όσα μοιράζεσαι μαζί μας! Και μόνο τις φωτο να έβαζες.. και πάλι όμορφο θα ήταν.. πόσο μάλλον τώρα!

BOSKO είπε...

Roadartist...
αν δεν υπήρχε internet, θα έγραφα απλά στο ημερολόγιο μου. Τώρα που υπάρχει, όμως, βλέπεις κι εσύ και πολλοί άλλοι ότι μου "συμβαίνει", το καταγράφω και το εκθέτω μαζί με όμορφες- πιστεύω- φωτογραφίες.
να' σαι καλά!

Ανώνυμος είπε...

πολύ ενδιαφέρον ο Γισδάκης να τραγουδίσει Λένα Πλατωνος.Το αναμένουμε με ενδιαφέρον!!!

Άρτεμις είπε...

Εγω παλι κοντευω να σκασω με τη συναυλια στο Παλας... Αν ήταν πιο φθηνά τα αεροπορικά πραγματικά θα ερχόμουν!! Είναι και η ονομαστική μου γιορτή στις 20! Ξερεις δεν πιστευω αλλά έχω συνηθισει να γιορταζω τη μερα....Κι αυτη τη φορά δεν θα είμαι πολυ χαρούμενη... Πιστευεις ότι υπάρχει πιθανότητα να επαναληφθεί αυτή η συναυλια?

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
cool, για ένα τραγούδι σε ζωντανή εκτέλεση πρόκειται, όμως η αισθητική του Γισδάκη είναι 100% τύπου...Πλατωνικού!
και ποιος τραγουδιστής που υπηρετεί το καλό τραγούδι δεν θα ήθελε να ερμηνεύσει Λένα Πλάτωνος;

BOSKO είπε...

Άρτεμις...
επειδή μάλλον θα το ξεχάσω, σου εύχομαι από τώρα να χαίρεσαι την ονομαστική σου εορτή.
στο ΠΑΛΑΣ δε θα επαναληφθεί, ετοιμάζονται όμως δύο μοναδικές συναυλίες στη Θεσ/νίκη τέλη Νοεμβρίου- αρχές Δεκεμβρίου!