Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΤΟ ΝΤΙΒΑΝΙ ΤΟΥ ΔΙΣΚΑΝΑΛΥΤΗ ΣΤΗ "ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ" ΤΗΣ "ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ"!



Ιστορική μέρα η σημερινή για τη θητεία μου στη μουσική δημοσιογραφία και θα μου επιτρέψετε να δηλώσω τη χαρά μου! Πόσω μάλλον που ένα παιχνίδι, το οποίο ξεκινήσαμε ως μέσο χαλάρωσης με τη Λένα Πλάτωνος, μέσα σε ένα μήνα μετακόμισε απ' αυτό το blog στις σελίδες της Βιβλιοθήκης της Ελευθεροτυπίας!
Δεν θες ν' ακούσουμε κάναν δίσκο και να γράψουμε κριτική για το blog; είχα ρωτήσει τη Λένα κάποιο βράδυ που αμφότεροι δεν ήμασταν και πολύ στα κέφια μας. Το δέχτηκε πρόθυμα! Όταν ξεκίνησε η ακρόαση του cd του Lolek, προσεχτικά, από κομμάτι σε κομμάτι, διαπίστωσα πως η μεγαλύτερη Ελληνίδα συνθέτρια δεν έκανε μια επιφανειακή κριτική ανάλυση, αλλά προσπαθούσε να μπει κανονικά στην ψυχή του δημιουργού! Αυτό είναι! της είπα, όχι Ψυχανάλυση, αλλά Δισκανάλυση! Κι έτσι προέκυψε ο τίτλος Στο Ντιβάνι του Δισκαναλυτή!
Μέρες μετά μου τηλεφώνησε ο οπερατέρ Δημήτρης Θεοδωρόπουλος για να μου πει ότι μια στήλη τέτοιου είδους φιλοξενείται από τη δεκαετία του ΄70 σε αμερικανικά μουσικά περιοδικά εγνωσμένου κύρους! Δε λέμε, φυσικά, ότι θα ταράξουμε τα νερά της μουσικής δημοσιογραφίας, το κέφι μας κάναμε και θα συνεχίσουμε να κάνουμε. Πολλές φορές μάλιστα μετά την ακρόαση δίσκων που δεν λένε και πολλά πράγματα, νιώσαμε κανονικά ψυχικά...ράκη. Γι' αυτό και στο εξής, αποφασίσαμε Στο Ντιβάνι του Δισκαναλυτή να κάθονται δίσκοι που θα ευχαριστούν πρωτίστως εμάς τους ίδιους, ώστε με τη σειρά τους να ευχαριστούν κι όλους εσάς, τους ενδεχόμενους ακροατές- καταναλωτές τους!
Ευχαριστούμε τον Lolek με το πολύ ενδιαφέρον άλμπουμ του που ήταν η αφορμή!
Ευχαριστούμε τον ποιητή Γιώργο Χρονά, διευθυντή της Βιβλιοθήκης, για τη μεγάλη τιμή που μας έκανε!
Πάνω απ' όλα, ευχαριστώ προσωπικά τη Λένα Πλάτωνος για τη φιλία, την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία της!
(Ξανα)διαβάστε από τις σελίδες της Ελευθεροτυπίας πλέον τον Lolek με το άλμπουμ Alone Στο Ντιβάνι του Δισκαναλυτή:
http://www.enet.gr/?i=arthra-sthles.el.home&id=87957
* φωτογραφίες Λ. Πλάτωνος & Λ. Πλάτωνος- Lolek: bosko
φωτογραφία bosko: Νίκος Χαλβατζής

33 σχόλια:

μαριάννα είπε...

Καλορίζικοι βρε παιδιά! Καλορίζικοι, σιδεροκέφαλοι και καλά ταξίδια μουσικά και όχι μόνο! ;)
Εύχομαι να είναι η αρχή μιας στήλης που θα γράψει ιστορία!

Η αγάπη μας μαζί σας!

Roadartist είπε...

Πάρα πολύ καλή ιδέα!
Καλή αρχή εύχομαι ολόψυχα!
Όμορφο να υλοποιούνται επιθυμίες!
Να είστε καλά, θα την διαβάζω :)

Μιχάλης Τσαντίλας είπε...

Αντώνη, καλορίζικη η στήλη σας και καλή συνέχεια! Θα σας παρακολουθώ!

michael_025 είπε...

Να ζήσετε χίλια χρόνια, να σας βλέπω να χαίρομαι!

jb

Λεωνίδας Μαριδάκης είπε...

Αυτό είναι σπουδαίο νέο.
Καλή επιτυχία και από μένα!!

ΣΤΑΘΗΣ είπε...

Μπράβο, Αντώνη.
Πήρα τον δίσκο του Lolek με το που διάβασα την πρώτη δημοσίευση εδώ μέσα. Με λίγη δυσκολία, βέβαια, αφού είχε εξαντληθεί από το κεντρικό Μετρόπολις και χρειάστηκε να το παραγγείλλω και άρα να περιμένω.

Συνεχίστε να στηρίζετε το Καλό, το Ωραίο, το Μεγάλο και το Αληθινό!

Θερμούς χαιρετισμούς στην κυρία Πλάτωνος!

Ανώνυμος είπε...

Το αξίζατε νομίζω!

Πολλά συγχαρητήρια(και στον κύριο Χρονά για την επιλογή!)

... είπε...

Αυτα τα ματια σου πρασινες λιμνοθαλασσες στα ορη της ελληνικης γης

Τα χειλη σου πρασινες υγρες σταγονες που εφεραν στην επιφανεια νεραιδεςξωτικα και οπτασιες
θα κοιμηθω αγκαλια με την εφημεριδα σημερα...

αγγελε του χαρλεμ
Δωσ μου την ενέργειασου

Ανώνυμος είπε...

Εσένα ερωτιάρα στό έχω ξαναπεί και δε μ' ακούς, θα σε ξεμαλλιάσω και θα μας γράψει η ESPRESSO. Κι εσύ σταμάτα να τη δημοσιεύεις νάρκισσε γιατί θα πάθεις τα χειρότερα...

BOSKO είπε...

μαριάννα...
Μιχάλης Τσαντίλας...
jb...
Λεωνίδας Μαριδάκης...
Angelica...
όλους σας ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια! Πάντα ειν' ευχάριστα και ενθαρρυντικά!

BOSKO είπε...

Roadartist...
δεν επρόκειτο για επιθυμία το συγκεκριμένο...σπορ, μια και όπως γράφω ξεκίνησε τελείως μεταξύ μας με τη Λένα.
σ' ευχαριστούμε και σένα!

BOSKO είπε...

ΣΤΑΘΗΣ...
η αλήθεια είναι πως το cd του Lolek πάει πολύ καλά απ' άποψη πωλήσεων, με τα σημερινά δεδομένα, οπότε εγώ έχω ένα παραπάνω λόγο να χαίρομαι.
κι άλλοι φίλοι μου είπαν ότι δεν υπήρχε στα Metropolis, όχι λόγω κακής διανομής, αλλά επειδή πουλήθηκαν όσα κομμάτια υπήρχαν.

σ' ευχαριστούμε!

Ανώνυμος είπε...

Όλα "πράσινα" τα βλέπεις .Που ήσουνα χτες 7:30 με 9:30 και σού 'μεινε?

BOSKO είπε...

... ...
αυτό δεν είναι σχόλιο, αλλά απόσπασμα από τα "Άγρια και τα ήμερα του βουνού και του λόγγου" του Γρανίτσα, αν έχεις ακουστά.
καλά το Άγγελος, τρώγεται, το Χάρλεμ που το είδες; θα μου πεις, εδώ που μένω...
και που' σαι, αν κοιμηθείς αγκαλιά με την εφημερίδα, μη βάλεις άσπρα, ξεβάφει, θα γίνεις χάλια...
ε, ρε τρέλα που βαράει τον κόσμο!

BOSKO είπε...

Ανώνυμος Ι...
ρε συ, δεν κάνω δημοσίευση από ναρκισσισμό, αλλά φροντίζω για όποιον άλλο μπαίνει εδώ μέσα να ρίξει και λίγο γέλιο. Δε βλέπεις τι μπούρδα ακούω ο άνθρωπος;

BOSKO είπε...

Ανώνυμος ΙΙ...
χαχαχαχα, να μου το θυμηθείς, ο/η ανώνυμος/η θα μας προκύψει Πρασινοφρουρός!

... είπε...

Σταματατε όλοι να με παιζετε
Ανοητοι που παρασυρεται και ο Μποσκο να μου μιλαει ασκημα...
Δε σου πρεπουν ολοι ετουτοι δω μεσα, ελα σε μενα αυλε του Πανος μου...

Ανώνυμος είπε...

Είσαι καλή στα πνευστά?

BOSKO είπε...

... ...
αν μαζέψω τις ατάκες σου, ξέρεις τι κωμωδία μπορώ να γράψω;
αϊ στο καλό νυχτιάτικα μη σου πω τίποτα πιο βαρύ, τζάσε ρε παιδί μου, δεν καταλαβαίνεις;

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
χαχαχαχα, εσύ ήρθες τώρα να μας αποτελειώσεις! Εμ, άδικο έχεις; Άκου εκεί "Αυλέ του Πανός"!
Δεν υπάρχει αυτό κι εσύ μαζί!

Ανώνυμος είπε...

Τζους παιδί μου τζους!!!

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
όσο σκέφτομαι το γέλιο που θα κάνουμε με τη Λένα όταν θα διαβάζουμε τα comments...

zarzuela, εσύ είσαι;

Ανώνυμος είπε...

Κου κου, με βρήκες παλιόπαιδο!

zarzuela

Ανώνυμος είπε...

Πολλή μοναξιά απόψε, τι διάολο όλοι στον Καραμανλή είχανε πάει και μετά κλάμπιν?

zarzuela

Λούτρινος είπε...

Με κάτι πράγματα που χαίρονατι κάποιοι άνθρωποι....Αντί να βγουν έξω να διασκεδάσουν, κάνουν αναλύσεις δίσκων. Τι να αναλύσεις δηλαδή? Το ακούς και ή σε φτιάχνει ή οχι. Ποιες αναλύσεις και σκοτούρες...
Α ρε τέχνη...Κουλτούρα...

Γιώργος είπε...

Συγχαρητήρια.
Καλό Ξεκίνημα.
Είστε απίθανο δίδυμο!

BOSKO είπε...

Λούτρινος...
άργησες, αλλά δεν άντεξες, πετάχθηκες κι εσύ. Ήταν καλά στου Καραμανλή χθες, πήγες και με σημαιάκι να υποθέσω;

BOSKO είπε...

Γιώργος...
καλημέρα, φίλε!
καλά που έγραψες κι εσύ να καθαρίσει λίγο το τοπίο δω μέσα!

σ' ευχαριστούμε!

Ανώνυμος είπε...

Boscito, από καιρό ήθελα να στο πω αγόρι μου, από αναλύσεις που έκανα μαζί μ' ένα γνωστό μου γραφολόγο -πολύ ευγενικό παιδί- αυτός ο "γούνινος" όσο κι αν σου φανεί παράξενο είναι μάλλον διχασμένη προσωπικότητα. Να πω είσαι το alter ego του; Να πω ζει στη σκιά σου; Να πω προσπαθεί να απογαλακτιστεί από την επιρροή σου; Τι να πω; Πάντως γελάμε γελάμε αλλά αυτός είναι επικίνδυνος, θα τονε δεις καμιά μέρα να σου κάνει ντου με τίποτα στιλέτα στο μπάνιο και θα ζήσεις το Χίτσκοκ σε ριμέϊκ Δαλιανίδη καημένε μου. Πάρε τα μέτρα σου και κανένα σπρέι πιπεριού -ροζ κατά προτίμηση- για να έχεις το κεφαλάκι σου ήσυχο. Φιλάκια.

zarzuela

BOSKO είπε...

zarzuela...
Χίτσκοκ σε ριμέικ Δαλιανίδη; ωχ, ωχ, ωχ!
εγώ πάλι λέω ότι θα' ναι κάνα πιτσιρίκι που μεταξύ μπάλας, Δέσποινας και video- games, μας αφήνει εδώ και λίγη από τη βλακεία που τον βασανίζει!

... είπε...

Απο εσε ζαρζουελα κινδυνευει ο Μποσκο..Ο Λουτρινος και οχι Γουνινος, ανοητη, τον φοβαται, τον τρεμει.
ΕΣυ προωθεις το κακο, την έχθρα,τα μιση αυτός ειναι ακινδυνος συ εισαι ο κινδυνος.


Μποσκο κλεισε τωρα τα σχολια σου και θα εχω μονον εγω προσβαση στο μπλοκ σου.

Σε ικετευω, σε παρακαλω, ακουσε με. κινδυνειεις απ ολους...
την αγαπη μου να χεις αοποψε κοντάσου

Ανώνυμος είπε...

Η zarzuela είναι σε γάμο, αλλά θα τον αφήσει να' ρθει στα πουρνάρια κι αλίμονο σου τότε!

Ανώνυμος είπε...

Εσύ κοιμάσαι κι η τύχη σου δουλεύει, διαταραγμένη προσωπικότητα. Ούτε να γράψεις σωστά -τάχα μου- δεν μπορείς, μέδουσα, αλλά ξέρω εγώ τι σου χρειάζεται: να βάλω την κυρία Λούλα, καλή της ώρα της γυναίκας, να σου κάνει μάγια, να σε δέσει κακομοίρα μου, να μην είσαι εισθέσιν να σταθείς όρθια, να μην ξέρεις τι σου γίνεται, να βλέπεις το πληκτρολόγιο και να το βάζεις στο πλυντήριο των πιάτων στην πρόπλυση. Έχε χάρη όμως χρονιάρα μέρα που είναι σήμερα και θέλω να πάω να κάνω το καθήκον μου με καθαρή συνείδηση, γιατί εγώ βρε είμαι δημοκρατική ψυχή και νηστεύω πριν πάω να ψηφίσω, ενώ εσύ γύρευε που πας και τον ρίχνεις, αλλοπρόσαλλη φύση. Κι αύριο όμως μέρα είναι και πρόσεξε μη νοιώσεις τίποτα σκοτοδίνες, να ξέρεις ότι πληρώνεις τις αμαρτίες σου σουρουκλεμέ, έ σουρουκλεμέ! Εύχομαι απόψε να με βλέπεις στους εφιάλτες σου και να φωνάζεις "μη Θαρθουέλα, ήμαρτον!"
Κι εσύ Μπόσκο φρόνιμα, και μη διανοηθείς να αποκρύψεις το σχόλιό μου γιατί η κυρία Λούλα καραδοκεί φουκαρά μου, μην αρχίσω τώρα να σου περιγράφω το ρεπερτόριό της...


zarzuela