Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2009

ΣΑΜΠΟΤΑΖ 1981- 2009 ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΝΟΙ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΠΟΛΛΑ!


Ο κόσμος είναι σκληρός για τα μαλλιά σου
κι αν δεν αντέχεις τον πανζουρλισμό
βρες ένα σλόγκαν και μπες με τη σειρά σου
στη νέα τάξη με τον κλιματισμό...

Γεια σου, Κοπερτί

θυμάσαι τη φωνή μου;
Αν είσαι ολομόναχο κι εσύ
πάρε ένα ταξί
έλα, Κοπερτί μου, έλα να γεράσουμε μαζί...
Πτήση 201 από Βουδαπέστη
διακόσιες πεταλούδες κι ένα χρυσό πουλί
και τα διακόσια ένα με φέρνουνε σε σένα
που με περιμένεις πίσω απ' το γυαλί...

Σώπα, μην κλαις
απόψε χαμένοι στο μεγάλο Διάστημα
ο ένας για τον άλλο θα γίνουμε φωλιά
μια λέξη πες
κι η άσπρη η αρκούδα θα' ρθει τα μεσάνυχτα
να μας πάρει στη ζεστή της αγκαλιά...

Αν είμαι της καρδιάς σου η Χαλιμά
πάμε σινεμά, πάμε σινεμά
συνθετικά ρουμπίνια και στρας χλωμά
γράφουν στο σκοτάδι Άνοιξε σουσάμι
χίλιες και μια νύχτες σινεμά...

Οι κούκλες ταξιδεύουν ζευγαρωτά
κρατώντας χαλασμένα ζαχαρωτά
μέσα σε ροζ και χρυσαφένια αμπαλάζ
Σαμποτάζ! θα τους κάνουμε Σαμποτάζ!

Είμαστε δυο κινούμενα σκίτσα
μια φλύαρη νυφίτσα
κι ο σκίουρος που γελά
και πριν συναντηθούμε στην οθόνη
τριάντα χρόνια μόνοι περάσαμε πολλά...
Το έζησα κι αυτό χθες το απόγευμα, κάτι που πολύ επιθυμούσα από τότε που πρωτακούστηκε το περίφημο come- back της συνθέτριας: η Σαβίνα Γιαννάτου & ο Γιάννης Παλαμίδας, τα αδερφάκια, τα παιδιά της Λένας Πλάτωνος, δίπλα- δίπλα, μπροστά στο μικρόφωνο, να ενώνουν τις μοναδικές φωνές τους στο Σαμποτάζ, την Πτήση 201, τα Κινούμενα σκίτσα! Ο Παλαμίδας κάθε τόσο έβγαινε απ' το στούντιο και κάπνιζε. Το περίμενες αυτό, Γιάννη; τον ρώτησα. Ειλικρινά όχι, μου απάντησε εμφανώς κατασυγκινημένος. Η Λένα στον καναπέ δίπλα μου σκύβει και μου λέει όλο χαρά: Άκου πώς το λένε οι δυο τους! Την ώρα εκείνη η μπάντα έπαιζε και οι ερμηνευτές τραγουδούσαν Στον αστερισμό του Πιγκουίνου. Σίγουρα το τραγούδι αυτό θα το ζήλευαν οι Pink Floyd περιόδου Syd Barrett, δε χωράει καμία αμφιβολία! Πώς σου φαίνεται; με ρώτησε η δημιουργός του όταν ακούγαμε τα Κινούμενα σκίτσα. Σα να' χει φάει τριπάκι ο Μίκι Μάους, απάντησα και σκάσαμε στα γέλια!

Από την ατμόσφαιρα του Σαμποτάζ βγήκαμε πρόσκαιρα, για να μπούμε σ' αυτή των Ημερολογίων, όταν ο κιθαρίστας Στράτος Σπηλιωτόπουλος χάρισε στη Λένα ένα μπουκάλι Σαμσάρα, την αγαπημένη της κολόνια! Αυτή τη φορά η Σαμσάρα δε γυρίστηκε στα ομορφότερα τοπία των Ιμαλαΐων, αλλά σε ένα προβάδικο της Αθήνας, παραπλεύρως του Πενταγώνου.
Στις 20 Οκτωβρίου στο ΠΑΛΑΣ έχει να συγκινηθεί πολύς κόσμος...

66 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Αντώνη Μποσκοΐτη ονομαζομαι ιωαννης μποτσας τυχαια ανακαληψα το BLOG σας έχω στήλη και ένα σχόλιο σχετικά με το αρχείο του Χατζιδάκι στο BLOG σας είχα ακούσει ότι στον ραδιοφωνικό σταθμό του Πειραιά είναι ένας δημοσιογράφος
Που έχει εκπομπές με ελληνική μουσική και κάνη εκπομπές με μουσική του Χατζιδάκι και τον έχει σε μεγάλη εκτίμηση σαν συνθέτη και είδα το ονόμασας στο BLOG και κατάλαβα ότι είστε εσείς εγώ είμαι ερευνητής πάνω στο έργο του Χατζιδάκι έχω μεγάλο αρχείο σχετικά με την μουσική που έγραψε στο θέατρο και στον κινηματογράφο έχω και ανέκδοτη μουσική του πρόσφατα έγινα μέλος στο Facebook και είμαι μέλος της σκελίδας του Χατζιδάκι στο Facebook
Αν θέλετε να με βρείτε θα πάτε στο ελληνικό Facebook και θα γράψετε
Ιωαννης Μποτσας αν θέλετε να συναντηθούμε και να κουβεντιάσουμε σχετικά με το
Έργο του Χατζιδάκι το ειμαιλ μου είναι blou1@in.gr σας ευχαριστώ

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
αχ, κύριε Μπότσα μου, κατ' αρχάς σκελίδα κάνουν τα σκόρδα, όχι ο Χατζιδάκις.
Να με συμπαθάτε, δεν σας ειρωνεύομαι αυτή τη στιγμή, αλλά να μην σας πω ότι ξεκαρδίστηκα μ' αυτό το λάθος που κάνατε;
Για όλα τ' άλλα που λέτε, σας απάντησα ήδη στο ολόιδιο σχόλιο που μου αφήσατε στο post με τη συνέντευξη του Γιώργου Χατζιδάκι!

"Αισθηματική ηλικία" είπε...

Ωραία. Ωραία. Τώρα απομένει να εκταμιεύσουμε τα 90 η τα 80 ευρώ που χρειάζεται ενα άτομο (δηλαδή να δουλέψουμε 3 ημέρες) για να μπορέσουμε να απολαύσουμε αυτή την τόσο αναμενόμενη συναυλία.

Και πιστέψτε με το παραπάνω δεν εμπεριέχει ίχνος πίκρας, απλά το κοινο της κας Πλάτωνος είναι και πρέπει να παραμείνει η νεολαία κι όχι την αισθηματική ηλικία κατέχοντες.

Με ευχές για την μέγιστη επιτυχία.

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Μποσκοϊτη, είμαι και εγώ ένας ερευνητής της ζωής και του έργου της Δέσπινας Βανδή και θα επιθυμούσα να σηναντήσω τον Κύριο Λούτρινο να σηζυτήσουμε γιατί γράφω ένα τετρατόμο έργο πάνω σε αυτό το θέμα και επηδή μαζέβω ηλικό, τραγούδια εσεμέσ εμεμέσ φιλμάκια αυτόγραφα σπανίες ηχογραφίσεις φωτογραφίες παρτιτούρες πρωσοπικά αντικήμενα και ότι άλλο ήθελε προκήψει ο Κύριος Λούτρινος είναι ειδικός τον έχω παρακολουθήση τι μάχες έχει δώσει έχω έρθη σε πολλές επαφές με το Πανεπηστήμιο Αθηνών με τον Κύριο Πρήτανη γιατι έμαθα ότι αυτό θα το δίδαξουν αυτό στη Μουσικολογία και θέλω να προσφέρω το έργο δωρέαν στους φιτητάς
επίσης έχω σκοπό για τη δημηουργία ενός μουσείου στη γενέτηρα της καλλιτέχνιδος που να έχουν όλα τα πρωσοπικά της είδη κουστούμια παρτιτούρες είδη σπιτιού και μαζέβω ηλικό επίσης θα ανοίξουμε στον επάνω όροφο και μία σχόλη τραγουδιού να σπουδάζουν δωρεάν φτωχά κορίτσια ανήπαντρα που έχουν ταλέντο να τις πρωοθούμε ύστερα στην αγορά για αυτό σας παρακαλώ άμα ξαναπάρει ο Κύριος Λούτρινος να του δώσετε το ειμέϊλ του ανειψιού μου που είπα να σας το στήλη να μου τηλεφωνήση να αποκτίσουμε επαφή να μου δώση τα φώτα του γιατί έχω κολήση σε κάτι λεπτομέρειες
σας ευχαριστώ προκαταβολικός για την πολήτιμη βοήθεια σας

Ξενοφών Καραγκούνης
μουσικολόγος-ερευνητής

BOSKO είπε...

"Αισθηματική ηλικία"...
καλά κάνεις και θίγεις το θέμα αυτό, αλλά να ξεκαθαρίσουμε ότι είναι καθαρά θέμα απ' την πλευρά του ΠΑΛΑΣ και όχι βέβαια της Πλάτωνος, ούτε της εταιρείας οργάνωσης (είναι η ίδια μ' αυτήν του Ηρωδείου). Εννοώ πως κρατήθηκαν οι τιμές των εισιτηρίων που ισχύουν για όλες τις συναυλίες σ' αυτόν τον χώρο. Τι να πω, τα εισιτήρια των 80 και 90 ευρώ είναι για τις μπροστινές θέσεις, στη μέση ή και πίσω ξεκινούν από τα 25- 30 ευρώ. Δηλαδή εύχομαι μόνο να μην είναι άδειο το θέατρο, διότι όπως λες το κοινό της συγκεκριμένης συναυλίας δεν είναι ούτε κυρίες με γούνες, ούτε η πολιτική εξουσία. Ακόμη κι αν ένας χώρος γενικά έχει κόσμο, ξέρεις πόσο άσχημο είναι για τον καλλιτέχνη να παίζει με αδειανές θέσεις μπροστά του; Ας τ' ακούσουν οι υπεύθυνοι του ΠΑΛΑΣ, το team του "Σαμποτάζ" το γνωρίζει απόλυτα...

BOSKO είπε...

κύριε Καραγκούνη μου,
με τιμάει η επιστολή σας.
ελπίζω να σας διαβάσει ο Λούτρινος και να συμβάλλει κι αυτός μαζί σας στη διαφύλαξη των όσων πολύτιμων έχει προσφέρει στον πολιτισμό μας η εν λόγω ερμηνεύτρια.

Unknown είπε...

Εγω τα ρωτήσω κάτι άσχετο?η Λένα Πλάτωνος σε πιο είδος την κατατάσουμε?Άκουγα κάποια τραγούδια της και μου φάνηκαν τόσο ιδιαίτερα για τα ελληνικά δεδομένα.

BOSKO είπε...

Kostas...
από το rock και την electronica μέχρι αυτό που λέμε έντεχνο. Θεωρείται και είναι, όμως, η πρώτη που άνοιξε το δρόμο στην Ελλάδα για το κίνημα της ηλεκτρονικής μουσικής. Θα' χεις ακούσει ενδεχομένως τραγούδια της στη "Λιλιπούπολη", στο ξεκίνημα της το 1980. Αν σ' ενδιαφέρει, ψάξε τα "13" του Καρυωτάκη και το "Σαμποτάζ" και μετά πάμε στα πιο...βαριά ("Μάσκες Ηλίου", "Λεπιδόπτερα",
"Γκάλοπ" κλπ.)

Unknown είπε...

οκ!!!Ναι την λιλιπούπολη την έχω ακούσει

Unknown είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=hf08yh-c9T8&feature=related
αυτο ειναι πολυ καλο

ΦΩΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ είπε...

Εγώ σέρνομαι απ' τα γέλια κάτω . Που βρέθηκαν όλοι αυτοί ; σε λίγο θα κάνουν διατριβές και για την ιδιόλεκτο του Γκουσγκούνη. να σαι καλά Αντώνη !

BOSKO είπε...

kostas...
ένα αριστούργημα ειν' αυτό το τραγούδι, αναφέρεται και στο post!
αυτό είναι βίντεο, όχι το άλλο που μας είχες στείλει με την Αννούλα να τραγουδάει Χατζιδάκι και ψάχναμε τη Μαρίκα να φέρει κάνα γιατρό!
φτιάχνεις, βλέπω, σιγά- σιγά...

BOSKO είπε...

ΦΩΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ...
αμ, εγώ δε σέρνομαι απ' τα γέλια κάτω; γι' αυτό και τα δημοσιεύω, για να γελάτε όλοι εσείς!
κι ας μου ψιλοχαλάνε σοβαρές αναρτήσεις, όπως η συγκεκριμένη.
το γέλιο, όμως, είναι κάτι που δε μετριέται.

καλημερίζω!

Unknown είπε...

κοίτα είναι ξένο για τα αυτιά μου αλλά μαρεσει να ανακαλύπτω νέα πράγματα. θα σε στενοχωρήσω όμως!!!Τελη οκτωβρη θα πάω να δω την σύμπραξη αννας και μαριώς :)))Φυσικά όποτε θες σου έχω θεση...χιχιχιχιχι

Λούτρινος είπε...

Καραγκούνη αν θες τον Λούτρινο να ασχοληθεί μαζί σου μάθε ορθογραφία.

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Λούτρινε σας ευχαριστώ πολύ που μπήκατε στο κόπο να με διαβάσατε και απαντήσατε και συγνώμη δεν τα καταφέρνω με την ορθογραφία αλλά έχω μεγαλώσει στη Ρουμανία είμαι γυιος πολιτικού πρόσφυγα αλλά σας διαβαιβεώ όμως πως ότι στα βιβλία που σκοπεύω να εκδώσω θα προσλάβω διωρθοτή να ήσαστε βαίβεως έχω κάνει προτάσεις σε πο΄λλούς και είχα και μία καταπλικτική ιδέα θέλω να μου πήτε τη γνώμη σας να βάλουμε στη διώρθοση την άλλη σπουδέα ερμηνέφτρια τη Καίτη Γάρμπή που κάπου άκουσα ότι έχει τελειώση λέει φιλόλογος νομίζω θα είναι ένα μεγάλο ατού για την εργασία μας για σκεφτήτε το λιγάκι σας παρακαλώ και θα με δικαιώσεται
και πάλι συγνώμη για τα λάθη τα ορθογραφικά σας παρακαλώ και ελπίζω να μη με παρεξηγήσεται
περιμένω νέα σας


Ξενοφών Καραγκούνης
μουσικολόγος-Ερευνητής

Ανώνυμος είπε...

τουλάχιστον ο γκουσγκούνης κάπου τον ''τοποθετούσε''...επίσης Κ.μπόσκο τον Χατζιδάκι τον αγαπάνε και άλλοι εκτός απο εσάς και ας μην ξέρουν καλή ορθογραφία ή συνταξη ή γραμματική.

Μανώλης Κυριακόπουλος

BOSKO είπε...

Μανώλης Κυριακόπουλος...
και γιατί απευθύνεσαι σε μένα κατ' αυτόν τον τρόπο μάλιστα; είπα εγώ το αντίθετο; στον άνθρωπο έκανα χιούμορ και του ζητάω να μη με παρεξηγήσει. Για τους υπόλοιπους που γράφουν εδώ μέσα, τους δημοσιεύω και δε φέρω καμία ευθύνη. Εσύ όμως είσαι η προσωποποίηση του ξινόγαλου, αγαπητέ μου και δεν αφήνεις περιθώρια για κουβέντα. Ούτε και τη θέλω βέβαια...

Roadartist είπε...

Καταπληκτική Λένα!
Να είναι πάντα καλά.. Η φωνή της έχει ταξιδέψει το μυαλό, το πνεύμα και τη ψυχή μου άπειρες φορές.. Η λιλιπούπολη τα παιδικά μου χρόνια..


ΥΓ δυστυχώς το θέμα των εισητηρίων με καίει και εμένα.. προς το παρόν λέω να εξασφαλίσω για το θέατρο τέχνης (με τη ποίηση της Δημουλά) και βλέπουμε :)

BOSKO είπε...

Μανώλης Κυριακόπουλος...
ώστε ο Γκουζγκούνης τουλάχιστον τον "τοποθετούσε", ε; κάτι παραπάνω θα ξέρεις εσύ για να το λες!

BOSKO είπε...

Roadartist...
στης Δημουλά θα' μαι κι εγώ τη δεύτερη μέρα, στις 13.
αν είσαι την ίδια μέρα κι εσύ, ελπίζω να μιλήσουμε από κοντά!

Ανώνυμος είπε...

Μπόσκο, με φοβίζει αυτό, τι τοποθετούσε δηλαδή ο Γκουσγκούνης; Ξέρετε κάτι που δεν το ξέρω εγώ; Κάπου πάει το μυαλό μου αλλά δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι...


zarzuela

Ανώνυμος είπε...

μπρρρρρ!!!!
γελάσαμε Κ.μπόσκο,τελικά η φωτογένεια σας δεν συνάδει και τόσο με το χιούμορ σας,το οποίο είναι τουλάχιστον γυμνασιακο και άκρως ομοφοβικό.

candyblue είπε...

Και Κοπερτί το Κοπερτί
θα ξεαγαπηθούμε
όλη η ζωή μου ήταν ένας χωρισμός..

ακριβή πολλή η συγκίνηση, γιατί έτσι;

BOSKO είπε...

zarzuela...
τι να σου πω, καλύτερα να μη σου πω διότι μέχρι ομοφοβικούς μας βγάλανε!
εδώ γελάνε!

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
όσο για σένα, ένα έχω να σου πω: ομοφοβικός δεν ειμ' εγώ, εσύ έχεις πολύ καιρό να συνευρεθείς ερωτικά με ένα άλλο ανθρώπινο ον και παραλογίζεσαι! Άκου ομοφοβικός ο bosko, μην το πεις πουθενά, θα γελάνε...

BOSKO είπε...

candyblue...
Άννα μου, σήμερα αυτά λέγαμε και στην πρόβα με τους ανθρώπους. Δηλαδή, αφού τόσο κοστολογεί το ΠΑΛΑΣ τα εισιτήρια του, ανεξαρτήτως αν παίζουν εκεί η Πλάτωνος, η Φαραντούρη με τον Charles Lloyd ή ο Βαγγέλης Γερμανός, τι να κάνει ο καλλιτέχνης; Να μην πάει να παίξει εκεί; Εδώ, αν δεις σχόλια άλλων, λένε ότι καλά που παίζει στο ΠΑΛΑΣ, διότι το Κύτταρο (με 15 ευρώ είσοδο) δεν ταίριαζε της Πλάτωνος. Τι να κάνει ο έρμος ο καλλιτέχνης; Να εμφανίζεται μόνο σε μικρές μουσικές σκηνές δυσανάλογες ως προς την ιστορία του; Να σου πω και κάτι άλλο, Άννα; Όταν ο Φασουλής κοστολογεί το "Κλουβί με τις τρελές" 80 και 90 ευρώ κι είναι sold out, δεν κατάλαβα γιατί να μη συμβεί το ίδιο και με μια συναυλία ιστορικής σημασίας της Πλάτωνος. Θα μου πεις, άλλο το κοινό. Ε, η πιτσιρικαρία που' ναι νάρθει, ας έρθει με το εισιτήριο των 25 ευρώ και μετά, αν είναι άδειες οι μπροστινές θέσεις, ας τις γεμίσει εν είδει...ανταρσίας, να πούμε! Εννοώ για να μη σε κουράζω ότι το ΠΑΛΑΣ έχει επιβάλλει αυτές τις τσουχτερές τιμές στα εισιτήρια του και φυσικά ούτε κατά διάνοια η Λένα Πλάτωνος & το επιτελείο της!

ΜΕΣΙΕ ΚΑΝΙΜΠΑΛ είπε...

BOSCO, το αγόρι σε γουστάρει, δεν το έχεις καταλάβει;
Σε λέει και "φωτογενή" κιόλας, τι άλλο πρέπει να σου πει;
Μην το αποπαίρνεις το παλικάρι κι έχει κάψες νυχτιάτικα!!!

BOSKO είπε...

ΜΕΣΙΕ ΚΑΝΙΜΠΑΛ...
κάτι κατάλαβα, η αλήθεια είναι...

* να υποθέσω ότι ο ΜΕΣΙΕ ΚΑΝΙΜΠΑΛ είναι η νέα ιντερνετική περσόνα της zarzuela; Αν ναι, σε συγχαίρω για το nickname σου!

Ανώνυμος είπε...

Το ότι είσαι ομοφοβικός συνάδει με το γεγονός πως ταυτίζεις το Παλλάς και τα πανάκριβα εισιτήρια του με την μεγάλη επιτυχία του Κλουβιού με τις τρελές. Δεν σας αρέσει η επιτυχία των γκέι, κύριε Bosco!

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
αγαπητέ, δεν ξέρω για το "Κλουβί με τις τρελές", σίγουρα όμως εσύ είσαι θεότρελη και πρέπει επειγόντως να σε δέσουν στο κλουβί σου!

Ανώνυμος είπε...

Μποσκουλίνοοο... κού-κουουουου! τό ‘λεγα εγώ καρδούλα μου με τον Γκουσγκούνη δεν παίζουνε, είναι εθνικό κεφάλαιο. Άρπα τη τώρα χρυσό μου για να μάθεις. Έμπλεξες τό ‘χεις καταλάβει ή να στο ξαναπώ; Τώρα έσκασε ο κύριος Σαλταπηδόπουλος που μετά έγινε Ανώνυμος (λες και βυζαίνουμε το δάχτυλο) και σε λίγο θα γίνει το μαγαζί γκέι παρέιντ (πεθαίνω!) και θα μαζευτούνε να σε βρίζουνε όλες οι συνδικαλίστριες της ΟΛΚΕ. Ήμαρτον αγάπη μου, μου γίνατε όλες πια ακτιβίστριες της πούλης και βρίζετε δεξιά κι αριστερά όποιον δε σας κάθεται. Άκου ομοφοβικό το Μποσκάκι, σας έχει φάει πια η επιστημονική ορολογία μη χέσω! Κι όλα αυτά για το που τον τοποθετεί ο Γκουσγκούνης τον εκρηκτικό μηχανισμό. Θα μου πεις τι σε νοιάζει εσένα. Πως δε με νοιάζει. Όπου είναι ο Λούτρινος είμαι κι εγώ, μέχρι Βανδή άρχισα ν’ ακούω (για ενημέρωση, μη φανταστείς...) Τι είπε ο άνθρωπος στον κύριο Καραγκούνη; «Αν θες ν’ ασχοληθώ μαζί σου μάθε ορθογραφία». Μίλησε κανείς για Χατζιδάκι αγάπη μου αναλφάβητη (Λούτρινε εσύ μην παίρνεις αέρα........) που μου κάνεις και τη μορφωμένη, έτσι έλεγε και η Δήμητρα Λιάνη και έγινε της μόδας ο Κούντερα. Άντε τώρα μην ανοίξω το στόμα μου χειρότερα και συγχυστώ και κόψει και η μάσκα, τρελές όλες βαλθήκατε να με αναστατώσετε νυχτιάτικα.

Α και για να μην το ξεχάσω η zarzuela είναι μόνο η zarzuela η μία και μοναδική.


zarzuela


ΥΓ Λουτρινούλη, εμείς που είχαμε μείνει;;;;;

... είπε...

Μπόσκο μου μην ακους αυτα τα βλαβερα υποκειμενα. ..
πανε να αλλοιωσουν την ψυχουλα και το μυαλουδακι σου με το παθος τους για το κορμακι σου..
τους βλεπω σαν πρασινες τριχωτες καμπιες να σερνονται σε τειχη στρατοπεδων μεχρι να σε φτασουν στο αρχηγειο του στρατοπεδου...
Ευθυτενη και ντούρο να τραγουδάς για μια ελλάδα που πενθεί τον αδικοχαμένοπολιτισμό της

Εσυ θα πατισεις τα βρυα και τις λοιχηνες και θα φέρεις στο φως αξιες και ιδανικά σα προσευχές σε τοπίο καταπράσινο...

BOSKO είπε...

Β Ο Η Θ Ε Ι Α ! ! !

Ανώνυμος είπε...

Καλά χρυσό μου εσύ είσαι ντιπ περάστε για το ηλεκτροσόκ. Κι επειδή κάνει μια χρυσή VISA το εισιτήριο είναι καλό γκέι θέαμα; Σου αρέσει να σου πιάνουν τον κώλο OK κι εμένα μου αρέσει αλλά όχι στο ταμείο!

zarzuela

BOSKO είπε...

zarzuela...
δεν υπάρχεις!
κλαίω πάλι απ' το γέλιο!
το πάρτι Νο 2 μετά απ' το post της Βίσση!
τι το' θελα;
έπρεπε να το περιμένω ότι θα με ταράξουν στις επισκέψεις όλα τα μαλακισμένα!

ΑΛΚΜΗΝΗ είπε...

Αυτό το μπλογκ τα έχει όλα!
Καλογραμμένα κείμενα, σπάνιες φωτογραφίες, εκπληκτικούς επισκέπτες, ενημέρωση, ευαισθησία κοινωνική και πολιτική, μια ομορφιά απλωμένη παντού!
Τελευταία όμως και απίστευτο χ ι ο ύ μ ο ρ !

Υποκλίνομαι, αγαπητέ μου bosko!

Ανώνυμος είπε...

Μπα μπα καλώς τα! έσκασε και η Πολυδούρη του Super Paradise. Που ντύνεσαι αγάπη μου και βγήκες νυχτιάτικα σαν την Άγγελα Μέρκελ να μας απαγγείλεις τον έρωτά σου; Ααααχ, αχ! φιρί-φιρί το πας να σου μαδήσω τα εξτένσιονς, όχι πως φοβάμαι μην αποπλανήσεις το παιδί, το έχει αποδείξει τι λατσολίθαρο είναι, για γούστο θα το κάνω να σε ακούω να τσιρίζεις «ήήήήήμαρτον καλέ ήμαρτον !»

zarzuela

... είπε...

Μποσκο η Αλκμηνη σου ξαναεχει γράψει. ..
Να σερνεται σαν σκουλικι σε λασπερα χωματα μιας αυλης στη Σαλαμίνα. Και η ΖαρΖουελα να είναι κι αυτη κατω απο το μποτίνι μου..

Ω Μποσκο ανηλιαγη χαρά μου
κλεφτη της καρδιοκλειδωνιάςμου...
Ερωτικε υδρατμέ ενός ραδιενεργού συννεφου που ηρθε από τις μακρινές στέππες της ρωσάς...

BOSKO είπε...

... zarzuela Ανώνυμοι...
παίδες, σταματήστε, έχω λιώσει στο γέλιο! Το post αφιερώνεται στον Φώτη Θαλασσινό και στη Λένα που θα της διαβάζω τα comments αύριο!
έλεος, με ξεκάνατε!

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΓΑ ΓΩ ΟΤΙ ΟΛΟ ΑΔΕΡΦΕΣ Κ ΣΠΥΡΙΑΡΗΔΕΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΕΟΙ ΣΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΔΩ ΜΕΣΑ? ΦΙΛΕ, ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΙΣΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΡΙΝ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΗΣ!

Λούτρινος είπε...

Καλησπέρα παιδιά! Τι έγινε?όλα καλά?

BOSKO είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Α ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

BOSKO είπε...

Λούτρινος...
καλώς μου το!
έλα και σ' έψαχνε η zarzuelίτσα!

Ανώνυμος είπε...

Τα ύστερα του κόσμου, τι ζω νυχτιάτικα Παναγία μου; Η νύχτα των βρυκολάκων θα γίνει απόψε ο Πολάνσκι λείπει να μας σκηνοθετήσει. Και είχα βγάλει κι ένα σπυράκι και σε θυμήθηκα, λέω νάτα μας που θα επιβεβαιωθεί ο Βησιγότθος αλλά δεν ήτανε τίποτα μια ορμονική διαταραχή μου είπε ο δερματολόγος (πολύ ευγενικό παιδί) πάει πέρασε. Είδα κι εγώ που χάθηκες και είπα να δεις αυτός ήτανε που έπεσε και σκοτώθηκε και έκανα μπαλ μασκέ απ’ τη χαρά μου. Ζεις ακόμα βρε ζόμπι;

zarzuela

Λούτρινος είπε...

Πες τα μεγάλε (Ανώνυμε) αν και νομίζω οτι ειδικά εσένα δε σε χωνεύω καθόλου. Πάρε τη Βισση σου και πάνε σε κανά ΚΑΠΗ. Δέσποινα φορέβερ!!!

BOSKO είπε...

Μου φαίνεται θ' ακολουθήσω τον φίλο μου τον Πάνο Χρυσοστόμου και θα εκδώσω βιβλίο με τα σχόλια των επισκεπτών μου.
Τι Τσιφόρος, ποιος Ψαθάς, νέα εποχή στην κωμωδία!
Θαρθουεεεέλααα,
πάρε θέση, κορίτσι μου!

Λούτρινος είπε...

Ξέχασα να σε ενημερώσω οτι κάποιοι φανς της Δέσποινας 8α περάσουν απο το blog καμιά βόλτα να σε σιάξουνε...Τους έβαλε στην πρίζα ο Λούτρινος.Δε σε χάλασε Βοσκέ

BOSKO είπε...

Λούτρινος...
αρχηγέ μου, δεν πα' να κόψεις το σβέρκο σου; τώρα το βρήκα το κόλπο! θα σας αφήσω όλες να μαλλιοτραβηχτείτε κι εγώ θα ρίξω το γέλιο της αρκούδας (όπως κάνω τώρα δηλαδή)!

Σβέρκος είπε...

Χαίρομαι πολύ το blog σου που γίνεται χαμός. Μου το πρότειναν και πραγματικά έχω εντυπωσιαστεί..

Ανώνυμος είπε...

Που είσαι αφέντη μου και σ’ έψαχνα όλη μέρα σαν την Κατερίνα Χέλμη στους δρόμους; Σε ψάχνει και ο κύριος Καραγκούνης, πως του μιλάς καλέ έτσι του ανθρώπου πρόστυχε άντρα; Ποιος νομίζεις ότι είσαι ο Γιώργος Φούντας;
Που ήρθες μες στ’ άγρια μεσάνυχτα να μου κάνεις ανίερες συμμαχίες με το Βησαρίωνα. Πως γίνεται, δεν τά ‘μαθες που αλλάξανε τις πτήσεις να μη συμπέσουνε τα δυο άλιεν και γίνει η Φαλκονέρα τρίγωνο των Βερμούδων; Τώρα μου γίνατε κώλος και βρακί και νομίζετε ότι θα φοβηθώ; Δεν ξέρετε αγάπη μου που έχετε πέσει - στον ιστό της γυναίκας αράχνης.

zarzuela

Λούτρινος είπε...

Μπα από πότε γελάνε οι κουλτουριάρηδες. Εγώ νόμιζα ότι πάντα σκέφτονατι ή είναι μελαγχολικοί. Ο Λούτρινος σου...

Ανώνυμος είπε...

Που είσαι αφέντη μου και σ’ έψαχνα όλη μέρα σαν την Κατερίνα Χέλμη στους δρόμους; Σε ψάχνει και ο κύριος Καραγκούνης, πως του μιλάς καλέ έτσι του ανθρώπου ...πρόστυχε άντρα; Ποιος νομίζεις ότι είσαι ο Γιώργος Φούντας;
Που ήρθες μες στ’ άγρια μεσάνυχτα να μου κάνεις ανίερες συμμαχίες με το Βησαρίωνα. Πως γίνεται, δεν τά ‘μαθες που αλλάξανε τις πτήσεις να μη συμπέσουνε τα δυο άλιεν και γίνει η Φαλκονέρα τρίγωνο των Βερμούδων; Τώρα μου γίνατε κώλος και βρακί και νομίζετε ότι θα φοβηθώ; Δεν ξέρετε αγάπη μου που έχετε πέσει - στον ιστό της γυναίκας αράχνης.


zarzuela

BOSKO είπε...

Σβέρκος...
εσύ τι είσαι τώρα, κομμάτι απ' τη σάρκα του Λούτρινου;
την κάτσαμε τη βάρκα!
Θαρθουεεεέλααα, έλα, έλα, έλα!

BOSKO είπε...

Λούτρινος...
με κάτι νούμερα σαν και σένα, και οι κουλτουριάρηδες ή οι κουλτουριαραίοι- όπως είπε ο άλλος ο κάφρος- γελάνε! Και πολύ μάλιστα!

Χνουδάκιας είπε...

Λούτρινε είμαστε μαζί σου!θα το κλείσουμε το site!!!

BOSKO είπε...

Χνουδάκιας...
δεν είναι site, αλλά blog!
ζωντόβολο με τα χίλια πρόσωπα!
της θειάς σου το μπουγαδοκόφινο που θα μου κλείσεις το μπλογκοσπιτάκι μου!

Ανώνυμος είπε...

Άπαπα...! τώρα μας έπιασε τρεμούλα, μας απειλεί ότι θα κουβαλήσει και τους κατελάνους του. Να για δες ανατρίχιασα! Δε μου λες πασά μου, το φαν κλαμπ της Ντέπυ τέτοια ώρα είναι στο πόδι; και αύριο πως θα ξυπνήσει να πάει τα ούρα στο IKA;

zarzuela

BOSKO είπε...

zarzuela...
το επόμενο post στο αφιερώνω, να το ξέρεις, έτσι για το γέλιο που' χω ρίξει απόψε!
ξενυχτώντας με τη Θαρθουέλα, το νέο λογοτεχνικό αριστούργημα!

Ανώνυμος είπε...

Αν είστε πέντε φύγετε κι αν είστε δέκα ελάτε. Θα γίνω η Μπουμπουλίνα του ίντερνετ. Μπόσκο γέμισε τα κανόνια, δεχόμαστε επίθεση.
Μπουρλότοοοοοο!!!!!

zarzuela

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΣ ΤΑ ΖΑΡΖΕΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΥΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΠΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΚΟΦΩΝΙΞ Η ΒΑΝΔΗ! ΒΙΣΣΙΚΗ ΕΣΥ ΤΕΛΙΚΑ?? ΓΙΕΣ ΓΟΥΣΤΑΑΑΡΩΩΩΩ!

Ανώνυμος είπε...

Χνουδάκια, αγορίνα μου ακόμα δεν άρχισες να ξυρίζεσαι; ούτε κρυφά απ’ το μπαμπά σου; τι θες εδώ νυχτιάτικα, άντε νάνι γρήγορα, αύριο γράφετε άλγεβρα!

zarzuela

BOSKO είπε...

zarzuela...
άρπα' την κι εσύ τώρα από τους Βισση- κούς, θα βγείτε και μπαντζανάκηδες!
μήπως ν' άνοιγα κάνα άλλο blog να πλακωνόμασταν εκεί μέσα;
άλλα τι, πως θα δικαιολογηθεί ο τίτλος "Άσματα & Μιάσματα";

Ανώνυμος είπε...

Μη χαίρεσαι εσύ μισή μερίδα, δε γεννήθηκε ακόμα η Βίσση που θα με κάνει οπαδό της. Εγώ είμαι από σπίτι κι έχω μεγαλώσει με πιάνο και μπαλέτο δε συγχρωτίζομαι με "τσούλες".

zarzuela

BOSKO είπε...

Κύριοι, σας καληνυχτίζω.
συνεχίστε το μόνοι/ ες σας, αν κάνετε κέφι κι αύριο θα δείτε τα σχόλια σας.
ευχαριστώ για την παρέα!
δόξα να' χει ο γιαραμπής, καλά περάσαμε κι απόψε!

Unknown είπε...

ε ρε μισος για την αννα...ρε γαμωτη ποτε θα σταματησουν ολοι να προβαλλουν τοσο τον κομπλεξισμο τους που ποτε δεν ειχαν τον αστερισμο,το ταλεντο και το βεληνεκές μιας αννας βισση.Εγω παντως προτεινω σε ολους να δειτε το προγραμμα με μαριω..
Κατι για το τοπικ....το σαμποταζ εχει διασκευαστει απο μικρο και τσαλιγοπουλου πριν 1,2 χρονια
δειτε:http://www.youtube.com/watch?v=mXWTYH0O9ko