Από τη χθεσινοβραδινή συναυλία του Γιώργου Νταλάρα στο Ίλιον. Εικόνες σχεδόν σοκαριστικές. Ο σχολιασμός μου, αργότερα.
...Ας κάνω τώρα τον σχολιασμό που εκκρεμεί από τις πρώτες πρωινές ώρες. Δυο λόγια μόνο: Καταδικάζω κάθε μορφή βιαιοπραγίας και καφρίλας εν είδει διαμαρτυρίας, πολύ δε περισσότερο όταν η συγκεκριμένη καφρίλα προέρχεται από άτομα, τα οποία εν πολλοίς ευθύνονται για το πολιτιστικό κατώτατο επίπεδο του τόπου από τη Μεταπολίτευση και πέρα. Τσάμπα μαγκιές και μάλιστα τέτοιου τύπου, επικίνδυνου για τη σωματική ακεραιότητα του οποιουδήποτε ανθρώπου, δε χωράνε! Εννοείται πως κανείς δεν είναι στο απυρόβλητο, πόσω μάλλον ο Νταλάρας που έχει ταυτιστεί με ότι πιο καθεστωτικό υπήρξε στο ελληνικό τραγούδι τα τελευταία - εγώ δε λέω τριάντα - αλλά είκοσι χρόνια, όχι όμως να διαλέγεις την οδό του γιαουρτιού και της καρέκλας, που σε κατατάσσει αυτομάτως στην κατηγορία του ανεγκέφαλου ζώου. Πολλά είδη διαμαρτυρίας μπορούν να βρεθούν. Και πολλά είδη ζώων επίσης...
63 σχόλια:
το πιο σοκαριστικό για εμένα από όλα μάλλον είναι ότι δεν έχει βέβαια ίχνος ντροπής ή αξιοπρέπειας και απλά συνεχίζει να τραγουδάει σα να μη συμβαίνει τίποτα, ενώ ας πούμε έχει γίνει ξεφτίλα....αλλά θα μου πεις, για εκείνον όντως δεν τρέχει κάστανο....τί αλλοτρίωση, αηδία με έπιασε...
Καλημέρα!
και έρχονται και καλύτερα.
:(( έλεος!Αν κατάλαβα καλά ο όλος ντόρος έγινε επιδή ο Νταλάρας είχε πει ότι το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του.Και λάθος αν δεχτούμε ότι είναι η άποψη αυτή,ποια δικαιολογια τους δίνεται να κάνουν αυτά τα ξεδιάντροπα και να εμποδίζουν την οποιαδήποτε έκφραση αυτού του ανθρώπου...η παιδεία... βλέπεις κάνει θαύματα...
Κάφροι!!!
δε ξερω τι θα σχολιασεις ξερω οτι οι σκηνες αυτες δε με σοκαρουν , εκει εξω απο το χωρο αυτο σ ολη τη χωρα ο λαος πεινα δε θελει δηθενιες και τζαμπα "λαικα παιδια"
δεν εχουνμε χρονο για τραγουδια παραπονεμενα
ας το καταλαβουν ολοι αυτο
ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ και αυτος και κατι αλλοι που βγαινουν και λενε τα τσιτατα τους απο facebook οποτε κανουν παραστασεις
ο κοσμος δε μασαει πια...
Πάντα με σόκαρε και με κατατρόμαζε ο κανιβαλισμός. ¨Οχι πως δεν του αξίζει του Νταλάρα απλά θα προτιμούσα ας πούμε να παει εκεί και να μην είναι κανένας, η θα πρπτιμούσα να τραγουδάει και να μην ακουγεται κιχ απο κατω ουτε μισο χειροκροτημα. Παντα πιστευα πως οι σιωπηλες κι εσωτερικες εκδηλώσεις ειναι πιο αληθινες. Εϊναι θλιβερή εικόνα. Δεν θα το ευχαριστιόμουν ακόμη κι αν επρόκειτο για πιο σιχαμέρες περιπτώσεις ανθρώπων. Το χειρότερο είναι πως οι εκδηλώσεις αυτές αηδίας περιορίζονται στον Νταλάρα και πως πολλοί απο αυτούς που ηταν εκεί και έβριζαν είναι υποστηρικ΄τες του Λαζόπουλου, του Κανάκη, χωρίς ναέχουν την αντίληψη να καταλάβουν πως όλοι αυτοί είναι το ίδιο.
σορρυ ρε παιδιά ο νταλαρας δεν έχει αίσθηση που πάει να τραγουδήσει, σε ποια εποχή τα κάνει αυτά? Τι αντιπροσωπεύει η γυναικα του ? η οποια μάλιστα από Ραγκουση (πατρικό) κράτησε το Νταλαρα
θα πρεπε να ντρέπονται όλοι τους , όλοι αυτοί
θα πρεπε να μην βγαίνουν έξω να τους βλέπουμε καν! στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί!
@ηλιοτρόπιο υπάρχουν πολλοί καλλιτέχνες που λένε διαφορα τσιτάτα ενώ συγχρόνως έχουν πολλά πάρε - δώσε με το κράτος και είχαν ,με επιχορηγήσεις , με συνεντεύξεις τους που γλύφουν πολιτικους που και καλα θαυμάζουν ενώ είναι απολυτα υπεύθυνοι για τη κατάσταση που ζούμε
τι θες? ονόματα? ε δεν είναι εκπομπή μεσημεριανή θα σε στεναχωρήσω.
Είναι τόσο "λαζοπουλοι " όλοι τους όμως
Ξυπνάω το πρωί,ντύνομαι να πάω να ανοίξω το μαγαζί και ξαφνικά στην τσέπη μου βρίσκω ένα πάκο πενηντάρικα,μετά στη δουλειά δεν προλάβαινα να φτιάχνω καφέ σε σχεδόν 1500 πελάτες που ήρθαν,καλά τι γίνεται ρε παιδιά λέω,..Καλά μου λένε δεν τα έμαθες;Γιαουρτώσανε τον Νταλάρα στα Λιόσια και όλα τώρα είναι καλύτερα,και λεφτά ανακαλύπτουμε εκεί που δεν είχαμε μια και τα μαγαζιά μας είναι γεμάτα και όσοι ήταν άνεργοι βρήκαν όλοι δουλειά!Κοίτα να δείς λέω,τόσο καιρό βρίζαμε το δντ ενώ το πρόβλημα ήταν ο Νταλάρας,τι βλάκες που ήμασταν τελικά.
Συγχαρητήρια στον αγνό πολίτη που πέταξε γιαούρτια και που αν του δινόταν η ευκαιρία να τα κονομήσει δεν θα το έκανε ποτέ,σγχαρητήρια στον ταπεινό πολίτη που αν του δινόταν η ευκαιρία να γίνει νούμερο ένα στον κλάδο του θα αρνιόταν αλτρουιστικά τις δάφνες και θα συνέχιζε σιωπηλός την εργασία του,συγχαρητήρια στον έλληνα μουσικόφιλο που δεν τον πειράζει όταν ο Μάλαμας σηκώνει την Ματσούκα να τραγουδήσουν μαζί,συγχαρητήρια στον κουλτουριάρη έλληνα που επικροτεί τον Α.Ιωαννίδη που συμμετέχει στο δίσκο της Μποφίλιου,συγχαρητήρια στον έλληνα πολιτικοποιημένο που συγχωρεί τον Σαββόπουλο όταν λέει πως η Καλομοίρα είναι μεγάλο ταλέντο,και άλλα...και άλλα...και άλλα...γενικά συγχαρητήρια στον διαμαρτηρώμενο που περίμενε πως και πως να πάει στα Λιόσια να ξεκαυλώσει μιας και η καύλα σε αυτήν τη χώρα πάντα περνούσε από την ταπείνωση του (οποιουδήποτε) άλλου.
Εννοείται η εικόνα ενός καλλιτέχνη με μια κιθάρα που δέχεται επίθεση από ένα πλήθος ενώ τραγουδάει είναι σοκαριστική. Άστοχη κίνηση η αλληλεγγύη στη συγκεκριμένη συγκυρία από τον συγκεκριμένο τραγουδιστή. Στη συνείδηση του κόσμου δεν είναι με την μεριά των φτωχών (όπως είναι τα τραγούδια του)... γιατί όμως να επιμένει να τραγουδήσει ενώ τρώει γιαούρτια; Από παλικαριά και ηρωισμό απέναντι στους αληταράδες όπως μαθαίνω από τα σημερινά άρθρα στον έντυπο και ιντερνετικό τύπο. Δηλαδή ο κόσμος που οδηγείται βηματάκι βηματάκι προς την εξαθλίωση και την αγριότητα είναι απλά "κάφροι" και "τραμπούκοι". Γιαυτό σκύψτε κι άλλο και μην βγάζετε κιχ!
Αυτό είναι το μήνυμα. Μακάρι να κάνω λάθος.
τ2φ
"..Γιατί και όλοι αυτοί που «προσφέρουν», τραγουδάνε, «σώζουν» και υποδύονται έναν τρύπιο ρόλο τόσα χρόνια, βία ασκούν με τον τρόπο της ζωής τους πάνω στο πλήθος. Απλώς μια βία έξυπνη, υποδόρια και υπνωτική. .."
αντιγραφω απο http://www.lifo.gr/team/gnomes/29245
ξερω δεν τη εκτιμας καθολου αλλα συμφωνω τοσο με αυτο
και ξερεις κατι συμφωνω και με σενα αλλα μην τη λες ετσι στο κοσμο που εριξε γιαουρτι! ναι ξερω αυτοι οι ιδιοι τους ψηφισαν , το ξερω αυτο
Με έχετε καλύψει με τα σχόλια σας και θα έλεγα ότι λίγο-πολύ συμφωνώ με όλους. Ας καταδικάζουμε την καφρίλα κι όλα τα άλλα συζητιούνται.
Με αυτό που γράφω δεν υπερασπίζομαι τον Νταλάρα (αν και σαν τραγουδιστής μου αρέσει)απλά είναι μια ηλίθια πράξη καταπίεσης απο μέρος το κόσμου και μια εντελώς απερίσκεπτη απόφαση του Νταλάρα να κάνει αυτές τις συναυλίες.
Άσωτε τώρα το ότι και η ΛΙΦΟ έχει πολιτική άποψη...άσ'το καλύτερα γιατί θα μπινελικώσω άσχημα και δεν είναι επί του παρόντος.
Ε,γειάσου καλό μου...έχεις δίκιο έχω να πω...και ποι ός δ ε καταδικάζει τέτοιου είδους ενέργειες?...ό-λοι μας πιστέυω...δεν έχει πιστεύω σημασία το ποι ός είναι αυτός ο άτυχος που δέχεται στο κεφάλι του,τα όποια αντικείμενα θα του΄ρθει του κάθε ανεγκέφαλου που λες και εσύ εδώ να του τα πετάξει,δ εν έχει σημασία εάν αυτός είναι ο Νταλάρας ή ο όποιος άλλος διάσημος ή μή..τέσπα έχει σημασία,το τί δείχνει αυτό που κάνει όποιος το κάνει τέσπα...και αυτό δείχνει..καφρίλα που λες κι εσύ και ζωώδη συμπεριφορά...που δ εν τιμά καθόλου α υ τόν που την έχει...υπάρχουν κι άλλοι,τρόποι περισσότερο κόσμιοι,να εκφράσει κάποιος την όποια αντίθεσή του σε κάτι με το οποίο διαφωνεί...αυτά....έχεις δίκιο πάντως..φιλάκια...καλησπέρες....
Σοβαρα ρε δυοΦτου γουσταρεις Νταλαρα; Κι εσυ Μποσκοϊτη και μας το παιζετε επαναστατες? Μονο ο Ενας Θεος το ειπε καλα: ΔΕ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ!
@Ανώνυμος
Τώρα ψαρώσαμε μεγάλε.
Ανωνυμη, μπες με το όνομά σου κι άσε τις ανωνυμίες. Μετά συζητάμε κανονικά. Εκτός αν ανήκεις σε αυτούς που τρέχουν και πετάνε γιαούρτια και πέτρες όπου τους παίρνει. Είναι η ίδια ακριβώς τακτική του "ανώνυμου". Φασιστικότατη, επικινδυνότατη και σιχαμερότατη!
Μάλλον, Λίνα, δεν είναι η Ανώνυμη. Την πήραν στο ψιλό, απλά, και γράφουν εκ μέρους της. Έτσι πιστεύω, δηλαδή. Θα δούμε...
@Ανώνυμος-η
Και για να σου πω και κάτι γιατί ψοφάς για λίγη σημασία,κάποτε,παλιά,μάλον στο χωριό σου πρέπει να ήσουν γι'αυτό δεν το ξέρεις,ο αγαπημένος σου Αγγελάκας με τις τρύπες,είχαν λάβει μέρος σε ένα από τα πρώτα ροκγουέιβ,στον Πειραιά,άκου λοιπόν ζώο να μαθαίνεις,μετά τις τρύπες θα βγαίνανε οι σόνικ γιούθ σαν το τοπ γκρούπ της βραδυάς,οι παλικαράδες βαριόντουσαν να περιμένουν ακούγοντας το ΔΕΝ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ και αποφασίσανε,ρίχνοντας τρελά μπινελίκια και πετώντας μπουκάλια,πέτρες και άμμο(!) να διώξουν τις τρύπες από την σκηνή,κάτι που το κατάφεραν αφού πρώτα ο Αγγελάκας τους έλουσε κανονικά λέγοντας από μικροφώνου πόσο κότες και θρασύδηλοι είνα.Οι σόνικ γιούθ βγήκαν στη σκηνή,πριν αρχήσουν είπαν στον κόσμο εν μέσω ζητωκραυγών..ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΖΩΑ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ...
Παίξανε 50 λεπτά,και πήραν το πούλο.Ούτε γεια δεν είπαν,και γιατί να πούνε;
Συμπέρασμα;Ρώτα τον Αγγελάκα την γνώμη του για τους επαναστάτες.
ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΠΟΥ ΑΝΤΗΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ,Η ΚΛΙΝΙΚΗ ΜΑΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΛΕΒΕΝΤΟΓΕΝΝΑ ΚΡΗΤΗ,ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΓΝΑΘΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ,ΞΕΚΙΝΌΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟ ΛΑΣΙΘΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΟΥ ΛΥΒΙΚΟΥ ΠΕΛΑΓΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΚΑ ΧΑΝΙΑ..ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!
@Δανάη
Τουλάχιστον δεν είναι κότα,όπως οι περισσότεροι.
@αόρατος σαλπιγκτής
Και αλλού υπάρχουν άνεργοι και εξαθλιωμένοι αλλά δεν ξεσπάνε όπου να'ναι,αλλά στην Ελλάδα βλέπεις όταν χάνουμε την βολή μας μας φταίνε όλοι,όταν όμως ποδοπατάγαμε για να είμαστε εμείς οι γαμιάδες όλα ήταν μια χαρά.Ο Νταλάρας συνεχίζει να κάνει αυτό που έκανε πάντα,δεν είδα κανέναν να του πετάει γιαούρτια τότε,και αν ο Πανούσης δεν του τα έχωνε ούτε που θα ξέραμε τι κάνει ο Νταλάρας.Τώρα όμως γιαούρτια και μπινελίκια,έτσι είναι οι Ελληνες,μια ζωή τζάμπα μάγκες.
και τωρα η σειρα των ιταλων να γιαουρτωσουν το benigni και τον ramazoti...και ο κοσμος θα γνωρισει ειρηνη...και μετα σειρα των ισπανων να γιαουρτωσουν τον manu chao και τους ska-p...και μετα η δημοκρατια θα σωθει...ε μετα δεν μενουν κ πολλα εμεις ειμαστε τελειοι...οι αλλοι ειναι η κολαση το πε και ο Σαρτρ
τι να πεις - γαμησέτα...
κότα, ξε-κότα ο Νταλάρας, δεν ξέρω, πάντως η όλη φάση σκέτη παρακμή και ντεκαντάντζα είναι και θα συμφωνήσω με Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία), στο ότι για να εκφράσει κανείς την όποια αντίθεσή του με τέτοιους ανθρώπους είναι μάλλον σοφότερο απλά να τους αγνοεί σιωπηλά, δια της απουσίας ή μη συμμετοχής του κλπ, παρά οτιδήποτε άλλο.Στο κάτω-κάτω και τελικά, όλο αυτό, μάλλον το αντίθετο αποτέλεσμα έχει, δίνει δηλαδή κατά κάποιο τρόπο και αξία σε αυτό που πάει να απαξιώσει. Αν και καθόλου σίγουρη δεν είμαι για το αν γνωρίζουν συνειδητά τί υποτίθεται πως απορρίπτουν με τα γιαούρτια που ρίχνουν όλοι αυτοί, ή αν απλά ξεθυμαίνουν, από το ΘΕΜΑ του ο καθένας, κάτι που βέβαια καθιστά το όλο σκηνικό και την ουσία του ακόμα πιο θλιβερά...
Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι αυτή η αντινταλαρίαση των τελευταίων χρόνων είναι πολύ κουραστική και εμμονική,στο φινάλε ότι και να είναι ο Νταλάρας παραμένει ένας άριστος επαγγελματίας και μεγάλος εκτελεστής μερικών από των πιό δυνατών ελληνικών τραγουδιών,μην νομίζεται πως ο Παπαδόπουλος ή ο Λοίζος ήταν τίποτα μαλάκες,ξέρανε που έδιναν τα τραγούδια τους,άσχετα πως όλο αυτό το διαχειρίστηκε ο Νταλάρας.'Η μήπως έχετε ακούσει ποτέ κανέναν συνάδελφό του να τον κατηγορεί για κάτι,ίσα ίσα είναι από τους λίγους καλοπληρωτές των μουσικών του.Τώρα επειδή βρέθηκε ο Πανούσης (ο οποιός έβγαλε λεφτα στην πλάτη του Νταλάρα) ή κάποτε ο ραμολυμένος Καζαντζίδης που τα χώνανε στον Νταλάρα δεν σημαίνει τίποτα.
de mas xezeis re ntalara!
τ2φ...
κάτσε, ρε φίλε, πήρες φόρα κι όποιον πάρει ο Χάρος. Πάρκαρε λίγο! Έχουμε και λέμε (ψύχραιμα):
ο Νταλάρας όντως ευτύχησε να πει μεγάλα ελληνικά λαϊκά τραγούδια. Μέχρι κι ο Χατζιδάκις, που ως γνωστόν δεν τον "πήγαινε" σαν άνθρωπο, κάποτε του έδωσε τραγούδι του και μίλησε υμνητικά γι' αυτόν.
Έχω ενστάσεις, όμως, αναφορικά με το "παραμένει" που λες. Πρόπερσι, που τραγουδούσε με την Πίτσα Παπαδοπούλου κάπου στην Πειραιώς νομίζω, δε...σταύρωσαν πελάτη και το πρόγραμμα κατέβηκε. Ξέρεις λοιπόν τι μου θυμίζει η τωρινή τακτική του "βγαίνω στις πλατείες"; Τώρα που δε δίνει κανείς φράγκο κυριολεκτικά για να μ' ακούσει, ας πάω εγώ κοντά του και τσάμπα. Επίσης, δε χρειάζεται ν' αναφέρω πως οι δίσκοι του Νταλάρα των τελευταίων ετών είναι άχρωμοι, άοσμοι και άγευστοι - θα το παραδέχεται κι ο ίδιος, μη νομίζεις.
Συμφωνώ ότι είναι καλοπληρωτής. Φίλοι μου που έχουν δουλέψει/συνεργαστεί μαζί του τον αγαπούν και μόνο τα καλύτερα έχουν να πουν.
Από κει και πέρα, ο Πανούσης δεν έβγαλε λεφτά στην πλάτη του Νταλάρα (μη σου πω ότι έδωσε κιόλας αν υποτεθεί πως βγήκε κατά του το δικαστήριο), ούτε ο μέγιστος Καζαντζίδης ήταν ένα "ραμόλι", όπως τόσο απαξιωτικά τον χαρακτηρίζεις. Αντιθέτως, επειδή τυχαίνει νά'χω ερευνήσει λίγο τον Καζαντζίδη (μέσω του Μπαλαχούτη), ποτέ δεν έβγαινε άνευ σοβαρού λόγου να κράξει κάποιον δημοσίως.
Τέλος, ο αντινταλαρισμός που επισημαίνεις δεν είναι "τώρα τελευταία", αλλά ξεκίνησε απ' το ΄90 και μετά, από τότε δηλαδή που φάνηκε να καρπώνεται ή, ακόμη χειρότερα, να καπελώνει όλες τις παραγωγικές και δη τις νεότερες δυνάμεις του ελληνικού τραγουδιού. Κατά τα άλλα, ναι, είναι σημαντικός, δεν τον ακυρώνω επ' ουδενί λόγω, όπως και εξακολουθώ να θεωρώ επικίνδυνους φασίστες αυτούς που του πέταξαν καρέκλες.
Αντώνη, χαίρομαι που καταδικάζεις αυτήν την βαρβαρότητα.
Να διαφωνούμε πολιτισμένα.
Γιατί υπάρχουν κι άλλες φωνές που κραυγάζουν : σταύρωσον - σταύρωσον ΜΟΝΟΝ αυτόν ...
Για εμένα το χτεσινό βίντεο ήταν σοκαριστικό, παρακολουθώ 35 χρόνια συναυλίες δεν το έχω ξαναδεί ... το θεωρώ κατρακύλισμα ...
Το ότι στάθηκε όρθιος στα πυρά το θεωρώ μεγάλη παλικαριά!
Απ' ότι μαθαίνω, δημοσιογραφικά, θα το συνεχίσει, μέχρι το τέλος!
Φοβάμαι ότι όλα παίζονται πλέον, αν ξεφύγει κι άλλο το πράγμα.
Σε φίλο μουσικό είπε : ας με σκοτώσουν επί σκηνής!
Παραμένει,δεν πέθανε ο άνθρωπος και ακόμα τραγουδάει,αυτό εννοώ.Ε τώρα να έφτιαξε πρόγραμμα που δεν προχώρησε οκ,δεν είναι ο πρώτος.
Ο Πανούσης φυσικά και έβγαλε λεφτά απο την ιστορία με τον Νταλάρα,δυο-τρείς παραστάσεις του τον Νταλάρα είχαν για κράχτη,οι δικάστικές αποφάσεις βγήκαν αργότερα.
Ο Στελάρας σε κάποια φάση ρε Αντώνη ήταν κάθε μέρα στη τηλεόραση,μια με τον Νταλάρα,μετά με τον Νικολόπουλο,μετά ήρθαν και οι Εβραίοι,ε το 'χε χάσει εδώ που τα λέμε.
Το '83 στην συναυλία του Σαββόπουλου στο Ολυμπιακό, εκτός σκηνής - όχι αυτής που λέει ότι θα τον σκοτώσουν - δεν είχε ορμήξει στον Ρασούλη να τον πνίξει; Επειδή είχε προτείνει στον Σ. αντί του Νταλάρα να εμφανιστεί κάποιος νεώτερος τραγουδιστής. Και σκύλιασε. . . Ίσως τον είδε σαν εμπόδιο στην καριέρα του. Το δικαστήριο τον είχε αθωώσει τότε, παρά την μαρτυρία της γυναίκας του Σ. -
τότε δεν υπήρχε youtube.
Αλλά
είναι εύκολο να πάμε, άλλος για χαβαλέ, άλλος επειδή του περισσεύουν γιαούρτια (του πούστη), άλλος επειδή δεν τον γουστάρει ,την γυναίκα του, τον κουμπάρο του κτλπ. . . Μέσα από 5000 10000 άτομα. Και που τον γιαούρτωσαν; Το φέρνει καπάκι όλο αυτό και βγαίνει και μάγκας. Για τα καλλιτεχνικά με κάλυψες στο τελευταίο σχόλιο, Αντώνη. - Εγώ τον προτιμώ στα κομμάτια του Κουγιουμτζή που τραγούδησε.
-
τφ2,
http://www.youtube.com/watch?v=6Jyj7FK6IGQ
πλησίον του ποιητή...
τη γνωρίζω την ιστορία με τον Ρασούλη, Βασίλη, κι από πρώτο χέρι. και μένα μού'χει δώσει συνέντευξη ο Νταλάρας για τον ΗΧΟ προ 10ετίας κι έχουμε κάνει και δύο γυρίσματα μαζί.
γνωστά όλα αυτά που λες κι εσύ κι ο Κώστας, απλά δεν μου αρέσει να βλέπω ανθρώπους να συμπεριφέρονται σα Ρωμαίοι που βλέπουν τους χριστιανούς στα λιοντάρια (τουλάχιστον). Δεν είμαι υμνητής του Νταλάρα, αλλά πολέμιος τέτοιου είδους καφρίλας.
τελικα ξερεις κατι? γιαουρτωνουν τον νταλαρα και ειναι εξω ακομη ο τσοχατζοπουλος? ελεος
"ο αγαπημένος σου Αγγελάκας με τις τρύπες,είχαν λάβει μέρος σε ένα από τα πρώτα ροκγουέιβ,στον Πειραιά,άκου λοιπόν ζώο να μαθαίνεις,μετά τις τρύπες θα βγαίνανε οι σόνικ γιούθ" μπλα-μπλαμπλά-μπλαμπλά...
Λοιπόν, φίλε, που δεν είσαι ζώο εσύ κι είμαστε ζώα εμείς οι υπόλοιποι, οι Τρύπες έπαιξαν σε άλλη μέρα από τους Sonic Youth. Με τους τελευταίους (που δεν ήταν το τοπ όνομα της ημέρας όπως λες, οι Pulp ήταν, όσο παράξενο κι αν φαίνεται αυτό σήμερα) έπαιξαν τα Ξύλινα Σπαθιά. Οι Sonic Youth δεν είπαν τίποτε απ' αυτά που λες, έπαιξαν μια χαρά, μίλησαν στο κοινό, γούσταραν, χαιρέτησαν, όλα τα κάνανε. (Αυτοί που δεν χαιρέτησαν κι ήταν σκέτοι μουντρούχοι ήταν οι Spiritualized, την προηγούμενη μέρα, καθ' ότι βρίσκονταν στα πρόθυρα διάλυσης.) Δεν ξέρω αν συνέβη αυτό που λες με τις Τρύπες, που έπαιξαν δυο μέρες πριν, μαζί με Κέιβ (δεν ήμουν εκείνη τη μέρα), αλλά αν συνέβη (κι αν ο Κέιβ το καταδίκασε, γιατί κι αυτός ως γνωστόν μες στη μετριοπάθεια ήταν πάντα ως καλλιτέχνης!!!--αλλά τίποτε δεν αποκλείω) εντάσσεται στη φάση μετα-πανκ επικοινωνίας κοινού-καλλιτέχνη, με τις όποιες παρεκτροπές. Αν εντάσσεις τα γιαούρτια του Νταλάρα (παλαιός και διεθνώς τιμηθείς τρόπος συμβολικής διαμαρτυρίας απέναντι σε συστημικούς καλλιτέχνες και all-round φαφλατάδες) στην ίδια κατηγορία με τις συχνά αμοιβαίες αντεγκλήσεις μεταξύ μουσικών και κοινού σε ροκ συναυλίες, κυρίως αλλά όχι μόνο μετά το πανκ, είσαι τόσο ανιστόρητος όσο δεν έχεις αρχίσει να φαντάζεσαι.
"ο αγαπημένος σου Αγγελάκας με τις τρύπες,είχαν λάβει μέρος σε ένα από τα πρώτα ροκγουέιβ,στον Πειραιά,άκου λοιπόν ζώο να μαθαίνεις,μετά τις τρύπες θα βγαίνανε οι σόνικ γιούθ" μπλα-μπλαμπλά-μπλαμπλά...
Λοιπόν, φίλε, που δεν είσαι ζώο εσύ κι είμαστε ζώα εμείς οι υπόλοιποι, οι Τρύπες έπαιξαν σε άλλη μέρα από τους Sonic Youth. Με τους τελευταίους (που δεν ήταν το τοπ όνομα της ημέρας όπως λες, οι Pulp ήταν, όσο παράξενο κι αν φαίνεται αυτό σήμερα) έπαιξαν τα Ξύλινα Σπαθιά. Οι Sonic Youth δεν είπαν τίποτε απ' αυτά που λες, έπαιξαν μια χαρά, μίλησαν στο κοινό, γούσταραν, χαιρέτησαν, όλα τα κάνανε. (Αυτοί που δεν χαιρέτησαν κι ήταν σκέτοι μουντρούχοι ήταν οι Spiritualized, την προηγούμενη μέρα, καθ' ότι βρίσκονταν στα πρόθυρα διάλυσης.) Δεν ξέρω αν συνέβη αυτό που λες με τις Τρύπες, που έπαιξαν δυο μέρες πριν, μαζί με Κέιβ (δεν ήμουν εκείνη τη μέρα), αλλά αν συνέβη (κι αν ο Κέιβ το καταδίκασε, γιατί κι αυτός ως γνωστόν μες στη μετριοπάθεια ήταν πάντα ως καλλιτέχνης!!!--αλλά τίποτε δεν αποκλείω) εντάσσεται στη φάση μετα-πανκ επικοινωνίας κοινού-καλλιτέχνη, με τις όποιες παρεκτροπές. Αν εντάσσεις τα γιαούρτια του Νταλάρα (παλαιός και διεθνώς τιμηθείς τρόπος συμβολικής διαμαρτυρίας απέναντι σε συστημικούς καλλιτέχνες και all-round φαφλατάδες) στην ίδια κατηγορία με τις συχνά αμοιβαίες αντεγκλήσεις μεταξύ μουσικών και κοινού σε ροκ συναυλίες, κυρίως αλλά όχι μόνο μετά το πανκ, είσαι τόσο ανιστόρητος όσο δεν έχεις αρχίσει να φαντάζεσαι.
Unknown...
μα κι εσύ, Άγνωστε, εφτά φορές έστειλες το σχόλιο; το εμπεδώσαμε!
μένει τώρα να σου απαντήσει ο τ2φ!
Unknown καταρχήν ο 2φ δεν απεκάλεσε εσένα ζώωον, αν έχεις τη σφίγγα και σφίχτηκες είναι δικό σου θέμα. Απεκάλεσε τον γνωστο μας ανώνυμο έτσι καθώς τυχαίνει να ξέρουμε ποιός είναι και επιτίθεται γενικώς. Την ιστορία αυτή την ξέρω κι εγώ ναι οκ δεν ήταν οι Sonic Youth την ίδια μέρα αλλά αμάν με αυτο το φωστηρωτό που έχετε όλοι να διορθώσετε με αυτον τον απαξιωτικό τροπο. Ειδικά όλοι εσείς χωρίς προφίλ. Ξεανωνυμοποιηθείτε πρώτα και μετά κράξτε.
@ Unknown
Έχεις δίκιο,δεν ήταν οι σονικ γιούθ ήταν ο Κέιβ,παρ'όλ'αυτά την δήλωση αυτή την έχουν κάνει οι σόνικ γιούθ,μπές στο κόπο να στο επιβεβαιώσει κάποιος αφού δεν πιστεύεις εμένα,είχε γραφτεί και στην ελευθεροτυπία της εποχής,το θύμάμαι χαρακτηρηστικά,ή σίγουρα κάποιο επίσημο σάιτ θα έχουν,στηλε τους ένα μέιλ και ρώτα τους,κάποιος ξεμαστούρωτος από την μπάντα μπορεί να το θυμάται.Πάμε τώρα στο ζουμί γιατί ως έγκυρο μουσικολόγο μόνο τον Γ.Πετρίδη εμπιστεύομαι.
Λοιπόν ζώο αποκάλεσα αυτούς που πέταγαν τα γιαούρτια στον Νταλάρα,ζώο θα έλεγα τον καθένα που προσπαθεί να φιμώσει κάποιον,πόσο μάλλον βίαια,ζωά αποκαλώ και οποιονδήποτε επικροτεί κάτι τέτοιο,ειδικά όταν έχει να κάνει με τον Νταλάρα που είναι ανεκτό να σπάσουν ακόμα και στο ξύλο πλέον.
Δεν με ενδιαφέρει να μάθω την ιστορία της πανκ ούτε αν πετάνε ο ένας στον άλλον πατζάρια καρπούζια ή τυροσαλάτες,αν γουστάρουνε και την βρίσκουν κανένα πρόβλημα αλλά σίγουρα δεν θα πάρω ποτέ στα σοβαρά ούτε μπάντες ούτε φανς που την βρίσκουν έτσι γιατί μετα θα επικροτήσω και τα χουλιγκάνια που μαχαιρόνονται με την δικαιολογία ότι έτσι είναι το οπαδιλίκι και δεν τρέχει κάστανο αν μαχαιρώνεσαι αφού that's the way it goes...
Τέλος πάντων δεν ήταν ανάγκη να κάνεις ένα όλοκληρο προφίλ για να μου την πείς λόγο της ανακρίβειας μου,έχουν περάσει και καμια 15αριά χρόνια από τότε.
Ο πλησίον του ποιητή έχει ένα απόσπασμα από την φάση με τις τρύπες στο σχόλιο του,ακουσέ το και βάλε λίγο τον εαυτό σου στη θέση τους,να δέχεσαι μπουκάλια και πέτρες --κυρίως γιατί είσαι από την Θεσσαλονίκη και εδώ είναι Αθήνα--και καθώς θα τρως την πέτρα στο κεφάλι εσύ σκέψου ότι εντάξει μωρέ
αμοιβαίες αντεγκλήσεις είναι.
α. Το έστειλα πολλές φορές προφανώς γιατί δεν έδειχνε ότι έχει σταλεί. Συμβαίνει ενίοτε. Ζητώ συγγνώμη, άπαξ ήθελα να μπει (αν χρειάζεται η διευκρίνιση).
β. Φωστηρωτό δεν έχω εγώ, άλλος αποκάλεσε κάποιον "ζώο", ΟΧΙ εγώ, και δη με την προτροπή "άκου να μαθαίνεις", και με μαρτυρίες από δεύτερο χέρι. Και τελικά δεν κατάλαβα ποιος μούτρωσε στο κοινό. Ο Κέιβ που όταν δεν είχε τα κέφια του έλεγε για όλους (κοινό, οπαδούς, δημοσιογράφους κτλ.) "Fuck them"? Για να ακούσουμε...
γ. Λες και δεν μας είχε ρημάξει η πραγματική βία γύρω μας, στα σώματα και τις ζωές μας, μας έπιασε η σοβαροφάνεια και συζητάμε τα αυτονόητα, το αν δηλαδή το γιαούρτωμα είναι αποδεκτή μορφή οργανωμένης διαμαρτυρίας. Ανεξαρτήτως του αν σας/μου αρέσει, ναι, προφανώς και είναι! όπως και το αλεύρι και τα αυγά! Ήπια μορφή αποδόμησης της σοβαροφάνειας, με σαφέστατα επιλεγμένο "θύμα". Όταν το 1985 κάποιος πέταξε τούρτα στον Γκοντάρ, πόσοι συντηρητικοί κριτικοί δεν είπαν "καλά του κάνανε, μας ζάλισε πια"; Ούτε ο ίδιος ο Γκοντάρ το έκανε θέμα, ούτε τίποτα--πόσο μάλλον όταν κάποιος προκαλεί κοινωνικές ευαισθησίες με τη συμπεριφορά του. Και επικαλούνται διάφοροι τον Αγγελάκα και (ίσως) τον Κέιβ!! Μόνο ο Σιντ Βίσιους λείπει, να πει κι αυτός την άποψή του.
δ. Εγώ είμαι ανώνυμος γιατί απλώς πέρασα και δεν θα με ξαναδείτε, εσείς το "Μαρία Αντουανέττα" το έχετε βαπτιστικό;
Unknown...
να σε ξαναδούμε, γιατί να μη σε ξαναδούμε;
Εσεις το Αντουανετα το εχετε βαπτιστικό;;
σαχλή ερώτηση αγαπητέ, σαχλή και ειρωνική.
Η επωνυμία στον χώρο των μπλογκς εννοείται πως σημαίνει " συνδεδεμένος χρήστης, με το e mail του εκεί και ολα υα κομφορ". Θα μπορούσατε απο κάτω ως περαστικός να αφήσετε το ονοματάκι σας η το e mail σας. Αυτο εννοουσα.
Επιμένεις να είσαι εκτός θέματος,δεν μας ενδιαφέρει ποιός μούτρωσε και ποιός δεν μούτρωσε,το παράδειγμα ήταν για την πράξη του κοινού,τα πρόσωπα δεν κάνουν μια ίδια πράξη διαφορετική.
Δηλαδή ρε παιδί μου επειδή τα πράγματα είναι άγρια και αυτό τον καιρό τι προτήνεις να κάνουμε;Να τα σπάμε γιατί όλα είναι πταίσματα μπροστά σε αυτά που υποφέρουμε;Τι λογική είναι αυτή;
Και αφού όλο αυτό έγινε μόνο και μόνο για ένα δικό μου σχόλιο και δεν θα σε ξαναδούμε,να είσαι καλά.Αν και κάτι μου λέει ότι αφού την είχες στημένη θα ξανάρθεις.
Συγγνώμη, απάντησα πριν δημοσιευτεί η απάντηση του τ2φ. Υπάρχουν κι άλλα ανάλογα φαινόμενα, όπως η δωρεάν συναυλία το '87 στο Πεδίο του Άρεως, όπου ο Τζόννυ "Ρόττεν" κατατρόμαξε από κάτι κουτάκια που ρίχτηκαν στους Triffids και (πάλι!) τις Τρύπες, και δεν βγήκε να παίξει. Αυτό που λέω είναι ότι πρόκειται για άλλης τάξεως συμπεριφορές, μη συγκρίσιμες, πώς να το κάνουμε. Το πανκ το αναφέρω απλώς γιατί όταν η ίδια η μουσική εμπνέει ένα άλλο καθεστώς σχέσης κοινού-καλλιτέχνη, κι αυτό περιλαμβάνει την επιθετικότητα, κάποια παρατράγουδα είναι αναπόφευκτα, και φυσικά κρίνονται κατά περίσταση. Άλλο όμως τα μπάχαλα σε ροκ συναυλία, κι άλλο η στοχευμένη επίθεση σε καλλιτέχνη κοινωνικά προκλητικό. Στον οποίο δεν είδα να πετάει κανείς πέτρες, σημειωτέον.
Α, και όχι, δεν θα ξανάρθω, όντως. Μη φοβού. (Είδα και τα τελευταία σου.)
unknown...
ε, εντάξει λοιπόν, μας έπρηξες τον πούτσο. Πάρε και την πιανόλα σου και πάνε να παίξετε σε καμιά πιτσαρία τώρα. Ουστ!
"ε, εντάξει λοιπόν, μας έπρηξες τον πούτσο. Πάρε και την πιανόλα σου και πάνε να παίξετε σε καμιά πιτσαρία τώρα. Ουστ!"
Το επίπεδο ξεχειλίζει... Τα γιαούρτια σάς μάραναν... Ε, ρε...
Unknown...
έτσι είμαι εγώ, και του λιμανιού, και του σαλονιού.
άντε ξεκουβάλα τώρα και πες της Μις Αναξιοπρέπειας να το βουλώσει.
Λοιπόν επειδή έχει γαμηθεί το πράμα λίγο. Πώς γίνεται όλοι οι ανώνυμοι οι unknown και δεν ξερω γω τι να μπαίνουν απλά να αφήσουν ένα σχόλιο κι εμείς οι κακοί κανίβαλοι να τους την πεφτουμε. Ανωνυμε αν όντως είσαι αυτός που λες κοίταξε προσεκτικότερα το σχόλιό σου και πες μου ειλικρινα. Δεν διακρίνεις κανένα υφάκι ειρωνίας; Χεστε με, ξαφνικά είστε όλοι παναγίτσες που απλώς σχολιάζετε. Λοιπόν προκαλώ τους πάντες εδω μέσα που κατακαιρούς χώνουν και ύστερα είναι απλά ευγενείς και πολιτισμένοι σχολιαστές να ψάξουν τα ποστ του Αντώνη. Ποτέ δεν την πέσαμε σε κανέναν επειδή απλά είπε τη γνώμη του. Το οτι ήρθες να διορθώσεις μια ανακρίβεια που ειπώθηκε μπράβο σου και μαγκιά σου και το εννοώ. Θα μπορούσες να το κάνεις χωρίς εξυπναδες και ειρωνίες. Εδω μέσα χώνουμε βρίζουμε , μα με μια διαφορά. ΚΑΘΑΡΑ. Δεν ειρωνευόμαστε κανέναν έτσι ωστε να μπορούμε μετά να το μαζέψουμε. ΑΠλά πράματα. Χαβαλές να γίνεται και να γελάμε μπας και πέσει καμια πέτρα απο κανένα νεφρό.Και για τον οποιονδήποτε μελλοντικό σχολιαστή. Εϊμαστε φίλοι, γελάμε πολύ, κι έχουμε απεριόριστη διάθεση καμια φορά να μαλακιστούμε μέχρι αηδίας. Όποιος την παλέυει με αυτό οκ . ΑΛλιώς αντε στα σοβαρα φορουμς να διαφωνησετε πολιτισμενα.
υ.γ. ολο αυτο ΔΕΝ ηταν απολογητικό. Ετσι απλά να εξηγουμαστε.
Maria_Adouaneta...
έλα, ρε Λίνα, χαρά στο κουράγιο σου να κάθεσαι τώρα να εξηγείσαι στον κάθε παπάρα αγέλαστο και κακοπροαίρετο.
να σου πω, την επιστολή που μου προώθησες την προώθησα κι εγώ ήδη σε φίλους και χτυπιόμαστε χάμω απ' το γέλιο!
τι έγραψε ρε το άτομο, ζωγράφισε πάλι!
χαχαχαχαχαχα
σε καλό μας πάλι!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bIx-xOzIMVU#!
Maria_Adouaneta...
γαμάτο!
το βάζω facebook!
thanx!
Αν ηξερα πως θα το βαλεις στο fb δεν θα το στελνα. ΑΝτε να δω ποτε θα τη βαρεθεις αυτη τη μαλακια.
Maria_Adouaneta...
όπου νά'ναι :-)
unknown...
άχου και δε με νοιάζει!
το πηδήξαμε πάλι το γραπτό, ουάου! τσσσσσσ!
Όλκη Ντόλα...
γουστάρεις, Ντόλα μου;
@Όλκη Ντόλα
Εσύ τελικά πρέπει να μας συμπαθείς!
πολύ τ2φ
έλα να πω κι εγώ τη μαλακία μου. λέω άσε, σχολιάζω άυριο και από 30 πήγαμε στα 60τόσα σχόλια! ε να μη λείψει η βασίλω των σχολίων!!
@bosko
ο άλλος το έγραψε 7 φορές, εσύ γιατί δε σβήνεις τα 6;; χα!
όπως βρίζεις και καλά κάνεις και ο άλλος καλά κάνει και γιαουρτώνει.
@mariaantouneta
πολυλατρεμένη ουλαλούμα, τί πρόβλημα έχεις με την ανωνυμία; στη συγκεκριμένη φάση κρίνεις τα λεγόμενα ή τον άνθρωπο; αλλάζουν τα γραπτά αναλόγως τον άνθρωπο; προσωπικά δε με ενδιαφέρει (τύπου) π.χ. τι άνθρωπος είσαι εσύ, δε θα άλλαξουν τα γραφόμενά σου και αυτά που λένε από μόνα τους.
διαφωνώ και στο τσουβάλιασμά ντλάρας-λαζόπουλος-κανάκης αλλά δε θα τα πούμε όλα τώρα.
και πάνω στο θέμα. βασικά να το βάλουμε σε σωστή βάση. στη βάση της πραγματικότητας. και πραγματικότητα είναι πως η αναρχική συλλογικότητα θερσίτης των λιοσίων ήταν από νωρίς στο χώρο μοιράζοντας κείμενα, με πανό ""κοινωνικά ευαίσθητοι" βουλευτές-δήμαρχοι-εμποροι-καλλιτέχνες μακριά από τις γειτονιές μας". αυτοί και άσχετος κόσμος γιούχαραν και φώναζαν συνθήματα. και φυσικά βρέθηκαν εκεί και τα φασιστοειδή του anti-ntp blog σε μια κλασσική προσπάθεια να καπελώσουν κινητοποιήσεις, που τράβηξαν και το βίντεο και έγινε ο ντόρος. (και παράλληλα για να παιχτεί παντού, ώστε να το καταδικάσουν ομόφωνα τα μμε, λέω εγώ ο συνομωσιολόγος, (έχουν φοβηθεί!!)).
έτσι για το background αυτά, γιατί οι πράξεις κρίνονται και ως αυτές καθεαυτές ανεξαρτήτως των προσώπων που τις εκτελούν - για να το δέσουμε και με τα προηγούμενα.
ε και έπεσε γιαούρτι. ε σιγά! γιαούρτι έπεσε ρε παιδιά! ντάξει και καρέκλα. πλαστική όμως! :) σιγά! και "καταδικάζω" και ιστορίες.. εγώ δεν καταδικάζω τίποτα πάντως έτσι γενικά. μόνο συγκεκριμένα. και συγκεκριμένα δε θεωρώ ότι ήταν υπερβολική αυτή η διαμαρτυρία.
το ότι η δική σας (και δική μου συνήθως) αισθητική, ηθική, πολιτισμός, σοφία δεν ξέρω τί άλλο, δεν σας επιτρέπει να φερθείτε έτσι, δε σημαίνει ότι είναι λάθος άν φερθεί έτσι ο άλλος. και οι δύο δίκιο έχετε συγχρόνως.
ο κόσμος όμως δεν αποδοκίμασε τον καλλιτέχνη έτσι γενικά, ως το νταλάρα που τόσα χρόνια μπούρου μπούρου και που τώρα μπλα μπλα. αποδοκίμασε το νταλάρα στην προσπάθειά του να είναι "κοντά στον απλό κόσμο" έχοντας κάνει συγκεκριμένες δηλώσεις για το μνημόνιο και την εθνική κυριαρχία. δε θα γινόντουσαν αυτά αν έκανε έτσι απλά μια συναυλία, χωρίς να έχουν προηγηθεί οι δηλώσεις. τα λεγόμενά του αποδοκιμάστηκαν μαζί με το background του καλλιτέχνη που εισήγαγε τον όρο νταλαροειδές. στο ίλιον, δίπλα στο φτωχό κόσμο που φτωχαίνει συνεχώς έσκασε ένα νταλαροειδές, μάλιστα ο μεγαλύτερος εκπρόσωπός του.
και η αλήθεια είναι ότι ο καλλιτέχνης πληρώνει και τις "αμαρτίες" της γυναίκας του.
και κάτι τελευταίο. εγώ είμαι που λέτε -ή μάλλον δουλεύω ως- εκπαιδευτικός. όπου έχω υποστηρίξει σωρία ρομαντισμών (ειλικρινών και εφαρμόσιμων). ότι πρέπει στα σχολεία να διδάσκουμε εντελώς διαφορετικά τα μαθήματα, ότι πράγματι έιναι άχρηστο το μεγαλύτερο ποσοστό από αυτά που διδάσκονται τα παιδιά και λοιπά και λοιπά. και δουλεύω σε φροντηστήριο.
που προσπαθώ να κάνω αυτό που θέλω εγώ και το κάνω σε ένα βαθμό, αλλά σε μεγαλύτερο βαθμό κάνω αυτό που μου λένε και διδάσκω ακριβώς τις μαλακίες που κράζω σε άλλες φάσεις. "ντάξει μωρέ, πρέπει να αλλάξει το σύστημα, αλλά μέχρι τότε θα έιμαι το σύστημα".
ε άμα με γιαουρτώσουν οι μαθητές μου, άμα έρθει κανάς γονιός που μέ έχει ακούσει να λέω το ρομαντικό μου λογύδριο και με βρίσει και με ξεφτιλίσει και με κανιβαλίσει όπως λέτε, τί να του πω;; τί να τους πω;;;; το κεφάλι μπορώ να σκύψω μόνο και άμα έχω τη δύναμη να τους συγχαρώ για τη διαμαρτυρία τους. που οκ και τι να κάνω, και δε μπορώ να αλλάξω μόνος μου το σύστημα. ε να πάω να γαμηθώ. δίκιο ίσως έχω και εγώ που νομίζω πως κάνω ότι μπορώ, δίκιο έχουν και αυτοί συγχρόνως να με εξευτελίσουν.
που έχω ένα γαμώ τα παιδιά αλανάκο μαθητή, διάβασε λίγο ρε σύ του λέω, και από μέσα μου χαίρομαι τόσο πολύ που στην ηλικία του έχει τη δύναμη ΝΑ ΜΕ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥ, εμένα και τις μαλακίες που του διδάσκω και να ασχολέιται με πιο ωραία πράματα.
αυτά.. χάχα!
@ ΣΑΝ
Ωραία τα λες,μετριοπαθή αλλά ωραία.
Υ.Γ1..Κάνεις λάθος αν νομίζεις ότι η ανωνυμία δεν αλλάζει τα γραφόμενα.
Υ.Γ2..Ελπίζω να μην σε γιαουρτώσουν ή σε βαρέσουν ποτέ,να είσαι σίγουρος ότι δεν θα γυρίσεις και το άλλο μάγουλο.
ΣΑΝ η ανωνυμία ακριβώς είναι που κάνει ΟΛΗ τη διαφορά. Επώνυμα και καθαρά και με αρχίδια. Ετσι ξέρω εγώ οτι πρέπει. Ετσι, για να ρισκαρεις και το να ετκεθείς. Ειναι συχνο φαινόμενο στα μπλογκς και μου θυμίζει τα παλιά με τις κουκούλες και τα ρουφιανιλίκια. Ακούγεται βαρύ αλλά πιστεύω πως δεν απέχει και πολυ. Όσο για το Νταλάρα ναι να πάθει χίλια κακά. χεσμένο τον έχω είναι τσόγλανος και ουστ απο δω. Αλλά ο κανιβαλισμός με σοκάρει και είναι τρομακτικός. Ειδικα ξαναλέω οταν ολοι αυτοι θα γυρίσουν στη μιζέρια τους, στην κακοπιστία τους, στην αναξιοπρέπειά τους, θα ανοιξουν την τηλεόραση και θα νιώσουν επαναστάτες και θα ταυτίζονται με τους διαπλεκομενους κανακηδες και λαζοπουλους και θα λενε καλα που υπαρχουν κι αυτοί, και την αλλη μερα στη δουλειά τους αν μπορουν να φανε τα σωθικα του συναδελφου τους για να μη χασουν τη δουλεια τους θα το κανουν. Αυτο ειναι κανιβαλισμος και ειναι κριμα. ΑΥτο ηθελα να πω και το πα επιτελους.
Το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του,
δήλωσε ο Νταλάρας και έγινε χαμός.
Μαζί του εγώ, το αυτονόητο είπε.
Είπε δηλαδή πως η θάλασσα δηλαδή ανήκει στα ψάρια,
όπως ο αέρας του Αιγαίου ανήκει στους γλάρους. (Λέω εγώ.)
Πώς θα το κάνουμε δηλαδή, θα αλλάξουμε
και τους φυσικούς νόμους;
Στη στεριά δε ζει το ψάρι, στη θάλασσα ζει το
φουκαριάρικο εκεί το έσπειρε ο μεγαλοδύναμος.
Και το αποκαλώ φουκαριάρικο, γιατί το έχεις ξεπατώσει.
Έχει λοιπόν τα ωραία του βράγχια για να μπορεί να κάνει
τα μακροβούτια του, και έρχεσαι εσύ και δε το αφήνεις
σε χλωρό φύκι, όπως δεν αφήνεις σε χλωρό κλαρί το πουλί.
Παρεξηγήθηκες, φούντωσε το πατριωτικό σου,
που ο αοιδός είπε μια αλήθεια.
Σου ανήκει το Αιγαίο. Τι να το κάνεις ρε…
Εσύ, που πας για ρακέτες στο Φλοίσβο.
Και σου πέφτει το μπαλάκι σε μισό μέτρο βάθος.
Και πας να το πιάσεις και πνίγεσαι.
Κάτσε στο σπιτάκι σου να πλατσουρίσεις στη μπανιέρα σου.
ΤΟ Αιγαίο λοιπόν, καθώς και όλα όσα μας
περιβάλλουν ανήκουν στον Πανάγαθο,
που με την μεγαλοθυμία του μας τα δώρισε
και μας έδωσε το δικαίωμα να ονειρευόμαστε
καθώς μας λικνίζει απαλά το κυματάκι του.
Μας παραχώρησε το δικαίωμα να ρεμβάζουμε
το απέραντο γαλάζιο, πίνοντας το ουζάκι μας
σε κάποια παραλία, για να πάνε κάτω τα φαρμάκια.
Άκυρη και άκαιρη λοιπόν και η ερώτηση και η
απάντηση επί τούτου.
Άρα κατά την γνώμη μου, η σωστή ερώτηση είναι,
που ανήκουν τα ψάρια του Αιγαίου;
Δημοσίευση σχολίου