Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ Β΄ ΑΘΗΝΩΝ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΠΑΝΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ!


Την Τετάρτη 16/9, στη βραδινή εκπομπή του Extra Channel για τις εκλογές, ήταν προσκεκλημένος μεταξύ των άλλων κομμάτων και ο εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής, N. Μιχαλολιάκος.
Ο υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Πάνος Λάμπρου, αποχώρησε δηλώνοντας ότι η Χρυσή Αυγή είναι εκτός δημοκρατικού πλαισίου, καθώς όχι μόνο προπαγανδίζει ναζιστικές απόψεις αλλά χρησιμοποιεί και την ωμή βία για να τις επιβάλλει. Μαζί με τον Πάνο Λάμπρου, αποχώρησε και η εκπρόσωπος του ΚΚΕ.
Στην έξοδο από το κανάλι, ο υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ δέχτηκε προπηλακισμούς και απειλές για τη ζωή του από ομάδα τραμπούκων της Χρυσής Αυγής. Ζήτησε προστασία από την αστυνομία, η οποία αδιαφόρησε. Κατέφυγε στο κανάλι και φυγαδεύτηκε αργότερα με αυτοκίνητο, το οποίο καταδίωξαν τα μέλη της Χρυσής Αυγής με μοτοσικλέτες.
Ο ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλλει τη βάρβαρη επίθεση, ζητά από την κυβέρνηση και τη διεύθυνση της αστυνομίας να παρέμβουν για την τήρηση της δημοκρατικής νομιμότητας, που συνεχώς παραβιάζει η Χρυσή Αυγή, έχοντας ήδη κακοποιήσει και τραυματίσει σοβαρά δεκάδες πολίτες.

* κείμενο που μου έστειλε η Ελένη Πορτάλιου προς δημοσίευση. Το εμπλουτίζω με ένα χαρακτηριστικό ντεσού από τη συνάντηση Λάμπρου- Μιχαλολιάκου στο στούντιο του EXTRA CHANNEL: Είστε κουμμουνιστής, είπε ο δεύτερος στον πρώτο, το κατάλαβα από το μούσι σας!
Άντε γεια...

4 σχόλια:

Χρήστος Α. Μιχαήλ είπε...

Θυμήθηκα έναν γραφικό τύπο στην πατρίδα μου, που όταν μετά από πάρα πολλά χρόνια βγήκε δήμαρχος του ΠΑΣΟΚ είπε εκνευρισμένος σε κάτι ανάλογους τύπους: ντροπή σας! βάλατε στην εξουσία τους κομμουνιστες!

Κάποιοι έχουν μείνει χρόνια πίσω. Εκείνο που φοβάμαι είναι πως με την γενικότερη άνοδο της ακροδεξιάς, θα μας τραβήξουν κι εμάς προς το μέρο τους...

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. είπε...

Tα κανάλια που καλούν την ΧΑ, γνωρίζουν ότι κάποιοι θα αντιδράσουν και το κάνουν σκόπιμα για την θεαματικότητα που θα προκύψει από τον τζερτζελέ.

Θα μπορούσε όμως, να σταματήσει αυτό, αν οι προσκεκλημένοι ρωτούσαν εκ των προτέρων για τους υπόλοιπους συνομιλητές. Στην περίπτωση που μαζί τους θα ήταν και η ΧΑ, το κανάλι θα εισέπραττε μια άρνηση που θα ήταν όλη δική του. Μετά ας διάλεγε: τι θα προτιμούσε; να συζητά μόνον με εκπροσώπους της ΧΑ ή με τους εκπροσώπους όλων των άλλων κομμάτων;

Αλλά, μέσα στη βιασύνη τους κάποιοι να βγουν στο γυαλί δεν φροντίζουν να διασφαλίσουν τις συνθήκες της συζήτησης.

ΘΗΡΙΑ ΕΝΗΜΕΡΑ είπε...

Κατερίνα α-Μ, στο πρώτο μέροςτου σχολίου σου έχεις δίκιο... ΝΑΙ, θα έπρεπε να ρωτούν ποιοί είναι το πάνελ και να μην βγαίνουν αν συμμετέχει η ΧΑ.

Όσον αφορά όμως το συγκεκριμένο περιστατικό και δεύτερο μέρος του σχολίου σου, προφανώς δεν γνωρίζεις λεπτομέρειες, δικαιολογημένα ίσως, αφού αυτό το γεγονός δεν είναι κάτι που "έπαιξε" σαν θέμα στα κεντρικά δελτία ειδήσεων, παρά μόνο στο 105,5 στο Κόκκινο και στη Αυγή.

Ο Πάνος ρώτησε λοιπόν το συγκεκριμένο κανάλι ποιοι συμμετέχουν, αλλά τη συμμετοχή της ΧΑ δεν του την ανέφερε ΚΑΝΕΙΣ!
Ακριβώς γιατί ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ αν το μάθαινε.Και, πίστεψέ με, ο Λάμπρου,δεν είναι ο τύπος που κόβει τις φλέβες του για να βγεί στο γυαλί κάτω απο οποιεσδήποτε συνθήκες.

Αθανασία είπε...

Καλησπέρα καλό μου...έρε ρεζιλίκια του κερατά!...έρε ρεζιλίκια..που καταντήσαμε να τρώγονται,οι Χρυσαυγίτες με τους ΚΚΕδες...δε ξέρω το γιατί,αλλά φέτος νιώθω πιό πολύ από κάθε άλλη,φορά αφόρητη πλήξη κ ανία σχετικά,με το θέμα των εκλογών..με αφήνει παγερά αδιάφορη..το όλο θέμα..κοινώς και συγνώμη που θα γίνω κάπως ανίθηκη καθότι δεν επιτρέπεται,επειδή είμαι σε ξένο σπίτι,ν...μου κι αν βγεί κανείς ν....μου κι αν δε βγεί' με νευριάζει αφόρητα,αυτό το θέμα...μου προκαλεί απίστευτα νέυρα κ μόνο να δώ,κάτι στη τιβί που να αφορά σε αυτό..ίσως επειδή έχω πολλά άλλα που με αγχώνουν αυτό το καιρό...και μαζί κι αυτό μου τεντώνει τα νέυρα,χειρότερα;; δε ξέρω..κι όσο σκέφτομαι ότι πρέπει να σηκωθώ,εκείνες τις μέρες να πάω στη κάλπη...απίστευτη αγκαρεία...μου προκαλεί βαρεμάρα και μόνο η σκέψη...αυτή...κι εγώ έχω και κάποιο άλλο πρόβλημα,ότι θα πρέπει να δώσω κ λόγο,τι έκανα σε κάτι φίλους από το ΚΚΕ..(παλιούς),που περιμένουν (περιμένουν) ότι θα ψηφίσω ΚΚΕ,και μου τα ζαλίζουν μέρα νύχτα,από τώρα κιόλας...και άσε με...μάλλον θα αναγκαστώ να βρώ μιά καλή δικαιολογία όπως το βλέπω...φιλάκια καλό μου...καληνύχτες....