Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2009

ΤΕΟ, ΜΟΤΣΑΡΤ & ΚΟΥΣΤΟΥΡΙΤΣΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ!


Πάω στο περίπτερο να πάρω Τα Νέα με τις Μέρες του ΄36 του Θόδωρου Αγγελόπουλου και μαζί παίρνω και τον Θίασο! Καμία έκπληξη, τη στιγμή που φίλοι τηλεφωνούσαν στην εφημερίδα καθ' όλη την εβδομάδα παραπονούμενοι για το dvd που ούτε έπαιζε, ούτε σου πήγαινε η καρδιά σου να το κάνεις σουβέρ! Ήταν χαλασμένη όλη η παρτίδα, τους είπαν, γι' αυτό και θα επανορθώσουμε το Σάββατο! Μάλιστα...

Εν τω μεταξύ, με πιάνει ο περιπτεράς, με τον οποίο δεν είχα ποτέ πολλά- πολλά! Κοίτα τι σου' χω, μου κάνει και μου βγάζει την Ημερησία! Ξανά μάλιστα...Οι σονάτες για πιάνο του Μότσαρτ από τη συλλογή της Deutsche Grammophon με σολίστ τον Wilhelm Kempff σε ηχογράφηση του 1962! Το αριστούργημα!

Και για να μην τη βγάλουμε μόνο με Τεό και Μότσαρτ, η Ημερησία προσφέρει και τον Καιρό των Τσιγγάνων του Εμίρ Κουστουρίτσα σε πέντε μέρη, παρακαλώ! Σε είδα κουλτουριάρη με την τραγιάσκα σου, δικαιολογήθηκε ο έξυπνος περιπτεράς, κι είπα να πουλήσω καλά σήμερα! Εντάξει, εντάξει, με έπεισες, απάντησα κι εγώ, δώσε Τα Νέα, την Ημερησία κι ένα πακέτο τσιγάρα και κράτα το δεκάρικο!

12 σχόλια:

Ρωμανός Σκλαβενίτης-Πιστοφίδης είπε...

ωραίος ο περιπτεράς! xD
Εγώ το έχασα το προηγούμενο Σάββατο, οπότε χάρηκα τώρα, γιατί θα το πάρω σήμερα. μουαχαχα

BOSKO είπε...

Σ.Π.Ρ. ...
τι ειν' αυτό το "xD" που βάζεις;

Ρωμανός Σκλαβενίτης-Πιστοφίδης είπε...

...
προσωπάκι! πλαγιασμένο.
Που μου θέλεις και hi-tech χαχαχα

BOSKO είπε...

Σ.Π.Ρ. ...
α, κατάλαβα, όπως ο ένας που ρωτούσε: "ρε συ, ο Παλαιών Πατρών Γερμανός ειν' αυτός;" κι ο άλλος απαντούσε "Έλληνας είναι"!

Ρωμανός Σκλαβενίτης-Πιστοφίδης είπε...

...ασχολίαστο.
Θυμάσαι που λέγαμε για Bacon? Έκανα μια ανάρτηση για το πρόσωπό του αρκετά συναισθηματική και συνειρμική.
Τελικά, ήταν πολύ πιο δύσκολο απ'όσο νόμιζα. Έβαλα on στην αυτόματη γραφή και δημοσίευσα ό,τι βγήκε. Πολύ ψυχοφθόρα και σκληρή πρόκληση.
Δεν εξηγώ τίποτα, απλά αναρτώ.

Αθανασία είπε...

Γειάσας κύριε σκηνοθέτα!χααααχααχαχα!έ,έμ είδες;; καλό μου;; κάνεις μπάμ από 10χιλιόμετρα ότι δεν είσαι,σαν τους άλλους!καλά έκανα κ σου βγαλα το ψευδόνυμο-'Καρλο πόντι'....χαααχαχαχαχα!α,κ χτές το βράδυ,που βλεπα μιά ταινία με τον πατέρα μου του Αντρέι Ταρκόφσκι τον ξέρεις;;ρώσος σκηνοθέτης....και σε σκεφτόμουνα!!! κ έλεγα που είναι τώρα το Μποσκάκι μου,να έρθει να μου εξηγήσει τι βλέπω,γιατί δ ε καταλαβαίνω τίποτε!!!χαααααχαχαχα! ωραία ταινία αλλά αν δεν είσαι και πολύ σχετικός με τον κίν/φο δύσκολα μπαίνεις στο νόημα!ωραίος ο Μότσαρτ,κι ο Κοστουρίτσα πολύ καλός έχω δεί παλιότερα τον 'Καιρό των τσιγγάνων',αλλά μόνο το πρώτο μέρος όμως..δεν ευτύχησα να το δώ όλο!....από τις ωραίες ταινίες πάντως...καλό ΣΚ καλό μου...

BOSKO είπε...

Αθανασία...
στο' πα και στο ξαναλέω, έχεις πολύ πλάκα, μου' φτιαξες τη διάθεση κυριακάτικα!
ποιο είδες του Ταρκόφσκι, τον "Καθρέφτη";

Ρωμανός Σκλαβενίτης-Πιστοφίδης είπε...

Ο καθρέφτης δεν είναι το αυτοβιογραφικό με τις εικόνες από Da Vinci και Bruegel?

Αθανασία είπε...

Ε,εμ είδα ένα (δε ξέρω τίτλο),ένα που ήταν ένας επιστήμονας,αστροφυσικός,αστρονάυτης;;κι έστειλε τη γυναίκα του στο διάστημα;;κι έδειχνε ότι αυτή είχε κάποια σοβαρά ψυχικά,προβλήματα..ότι είχε κάποια άλλη πριν που της έμοιαζε αλλά αυτή πέθανε,(αυτοκτόνησε με δηλητήριο),και μετά παντρέυτηκε αυτή που έστειλε στο διάστημα,ότι ήταν κάποιοι επιστήμονες,που τον εκβίαζαν να κάνει πειράματα,διάφορα με τη γυναίκα του ως πειραματόζωο,κι αυτός αρνούνταν να τα κάνει...αυτό...

Αθανασία είπε...

Α,το θυμήθηκα! ήταν το 'Σολάρις'...

BOSKO είπε...

Αθανασία...
Σ.Π.Ρ. ...
βρε παιδιά, κουλάρετε!
Αγγελόπουλο και Κουστουρίτσα δώσανε οι χθεσινές Σαββατιάτικες εφημερίδες. Όταν βάλουν Ταρκόφσκι, το συζητάμε!

Crisis and Critique είπε...

Στον καιρό των Τσιγγάνων και της μικρής Μαρίας
Ederlezi Avela

http://aftercrisisblog.blogspot.com/p/blog-page_15.html