Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2009

ΟΙ YOUR HAND IN MINE ΑΠΟΨΕ ΣΤΟΝ ΙΑΝΟ & ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ 1 ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ!


Περνάω από την Οδό Πανός στη Διδότου. Ο Χρονάς μου φορτώνει μια τσάντα γεμάτη βιβλία και το ολοκαίνουργιο τεύχος, 146 τον αριθμό. Μου γνωρίζει τον Ηλία Στέργιο, νέο συνθέτη που μελοποίησε και τραγούδησε με την κιθάρα του τον Σάρκινο λόγο του Ρίτσου, στο cd της έκδοσης...
Σκίζω ζελατίνες να βγάλω τις εφημερίδες να ανασάνουν. Βλέπω διάφορα κείμενα μου δημοσιευμένα και σκέφτομαι ότι σα να μην έχει καμία σχέση η συγκεκριμένη στιγμή με την ώρα που τα έγραφα. Δε μπαίνω καν στον κόπο να τα διαβάσω, πετάω τη σαβούρα του σαββατιάτικου Τύπου και κρατάω τα δικά μου για το αρχείο μου. Πάλι καλά που ένα άρθρο για τη Μαρία Κάλλας σπανίως θα χαρακτηριζόταν σαβούρα...
Παντού στην Αθήνα ο Michael Jackson ζει! Δεν υπάρχει περίπτωση να μη σου χαμογελάσει σε όλες του τις βερσιόν: μικρός, μεγάλος, με μαλλί άφρο, μαλλί- πρόκα, άσπρος, μαύρος! Αναρωτιέμαι αν θα έβλεπες το ίδιο πράγμα συγχρόνως στα περίπτερα και στα εφημεριδοπωλεία του Λονδίνου ή του Παρισιού. Ο κ. Ζωτάλης, απ' την άλλη, στη στήλη Ποντικοφάρμακα της Οδού Πανός περνάει γενεές δεκατέσσερεις όσους τολμούν να αμφισβητήσουν το μεγαλείο του νεκρού Θεού της Μουσικής! Αποκαλεί καραβλαχάρες, τζατζικοκόριτσα και καραγκούνες του κερατά δύο γυναίκες δημοσιογράφους των Νέων και της Καθημερινής που, υποτίθεται, έριξαν τον Michael Jackson στο δικό τους χαμηλότατο επίπεδο! Σκέφτομαι αν ο αρθρογράφος απλώς υπερασπίζει τον τίτλο της στήλης του ή αν βγάζει ασυνείδητα τέτοιο μένος, λόγω ειλικρινούς αγάπης στα όρια του φανατισμού! Να με τι θα αντικρούω τώρα τα παράπονα φίλων που μου λένε ότι έριξα το επίπεδο του blog με την πρόσφατη διαμάχη Άννας Βίσση- Γιώργου Χατζιδάκι! Εμείς τουλάχιστον το θυμόμαστε κι ακόμη γελάμε...
Κρατάω στα χέρια μου το dvd με την Αναπαράσταση του Θόδωρου Αγγελόπουλου. Μου φαίνεται απίστευτο σχεδόν η μεγαλύτερη στιγμή του ελληνικού κινηματογράφου να γίνεται κτήμα του καθενός, να τοποθετείται στην ταινιοθήκη του ή ακόμη και να πετιέται σε μια γωνιά του σπιτιού, να σκονίζεται και να αχρηστεύεται, να κακοποιείται- όλο αυτό με 3,50 ευρώ...
Η εκπομπή μου σήμερα στο Κανάλι 1 στους 90,4 θα διαρκέσει εκτάκτως μία ώρα, από τις εφτά έως τις οχτώ το βράδυ (www.kanaliena.gr). Δεν έχω ετοιμάσει κάτι, θα ρίξω μια γρήγορη ματιά και θα αρπάξω πέντε- δέκα cd προτού αναχωρήσω για τον Πειραιά. Χαίρομαι, όμως, που λίγο πριν το τέλος της εκπομπής, θα συνδεθώ τηλεφωνικά με τον Γιώργο Παπαδόπουλο, τον ένα εκ των δύο Your Hand In Mine...
Αφού το βράδυ οι Your Hand In Mine εμφανίζονται στον Ιανό της Σταδίου, στις εννέα, με είσοδο 10 ευρώ. Μαζί τους θα είναι και ο Serafim Tsotsonis. Το πιο μελωδικό σχήμα που έβγαλε η ανεξάρτητη δισκογραφία τα τελευταία χρόνια, δε χάνεται με τίποτα! Ακούω τώρα τον Χρονά να απαγγέλλει με τη σοβαρή φωνή του την Άμεση αναπαραγωγή του Ρίτσου και νομίζω πως το A walk των παιδιών θα ήταν η καταλληλότερη μουσική συνοδεία...
Στο μεταξύ, έξω πάλι άρχισε να βρέχει, μονότονα και διακεκομμένα, σαν πειραματική ραδιοφωνική συχνότητα στα βραχέα...

14 σχόλια:

Ρωμανός Σκλαβενίτης-Πιστοφίδης είπε...

Αμάν βρε με αυτούς τους yhim!
Κι εσύ και ο ηλικίας!
Βέβαια, παραδέχομαι ότι αυτό που έχει στο blog του μου αρέσει πολύ. Μάλλον μου ''μιλάει''...
Είναι καινούριοι ή απλώς δεν έτυχε να τους ακούσω μέχρι στιγμής;

BOSKO είπε...

Σ.Π.Ρ. ...
θα σου έλεγα να συνδεθείς με το Κανάλι 1, σε λίγη ώρα θα συνομιλήσουμε με τον εκπρόσωπο των yhim, όπως τους γράφεις εν συντομία!

Ανώνυμος είπε...

"Κρατάω στα χέρια μου το dvd με την Αναπαράσταση του Θόδωρου Αγγελόπουλου. Μου φαίνεται απίστευτο σχεδόν η μεγαλύτερη στιγμή του ελληνικού κινηματογράφου να γίνεται κτήμα του καθενός, να τοποθετείται στην ταινιοθήκη του ή ακόμη και να πετιέται σε μια γωνιά του σπιτιού, να σκονίζεται και να αχρηστεύεται, να κακοποιείται- όλο αυτό με 3,50 ευρώ...

Φίλε,

Στον κομμουνισμό η ιδιοκτησία είναι συλλογική και όλοι οι άνθρωποι έχουν ισότιμο κοινωνικό status και δικαιώματα. Το φαινόμενο της φτώχειας έχει εξαλειφθεί καθώς οι πόροι και τα παραγόμενα αγαθά κατανέμονται ως απαιτείται, ενώ η οικονομική παραγωγικότητα είναι μεγιστοποιημένη αφού στην αταξική και ακρατική κομμουνιστική κοινωνία δεν εμφανίζονται οι εσωτερικές αντιφάσεις του καπιταλισμού (όπως τις είχε περιγράψει στο θεωρητικό του έργο ο Καρλ Μαρξ).(από βικιπαίδεια...)


Ακόμα, λοιπόν, να καταλάβεις πως ζούμε τη χρυσή εποχή του υπαρκτού κομμουνισμού...;;

Σπύρος

michael_025 είπε...

Σύντροφε Ανώνυμε,
έχεις δίκιο, ζούμε τον Κομμουνισμό της Wikipedia. Εμπρός της Γης οι κολασμένοι, του laptop σκλάβοι εμπρός, εμπρός. Το δίκιο από το desktop βγαίνει σαν βροντή σαν κεραυνός, κλπ κλπ.
Με θερμούς αγωνιστικούς χαιρετισμούς,

σ. jb
από το κολχόζ Άνω Βούλας

ΥΓ. Πάντως, για να μην ανησυχείς, ο σ. Τεό εισέπραξε τα σχετικά χιλιάρικα από το την Κεντρική Επιτροπή του ΔΟΛ.

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
jb...
καλά τα λέτε κι οι δύο, βρε παιδιά, αλλά εγώ μια αθώα σκέψη εξωτερίκευσα, μην το κάνουμε θέμα του Foreign Office και του Κρεμλίνου (που θα' λεγε κι ο αείμνηστος Λογοθετίδης)!

Λούτρινος είπε...

Είμαι ο Λούτρινος και σας έχω χεσμένους

BOSKO είπε...

Λούτρινος...
κι εγώ είμαι ο bosko και σου λέω ότι είσαι μαλάκας!

Λούτρινος είπε...

Μην ξεχνάς οτι ο Λούτρινος σε έχει χεσμένο

BOSKO είπε...

Λούτρινος...
μαλακιστήρι, κυριακάτικα!
άμα μπει ο jb θα σε κάνει μάγκα!

Ανώνυμος είπε...

Καλώς μου το. Ήμουνα στην εκκλησία και άργησα, βλέπω ότι έχουμε επισκέψεις.
- Λουντμίλααα! Βγάλε ένα νεραντζάκι στον κύριο μέχρι να βάλω κάτι πρόχειρο...

michael_025 είπε...

Εμένα, σε παρακαλώ πολύ, μη με ανακατεύετε σε τέτοιου επιπέδου διενέξεις. Ευχαριστώ.

jb

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
παρ' τη Λουντμίλα κι ελάτε για "της Κυριακής τη ναυμαχία"!

BOSKO είπε...

jb...
Ok, συγνώμη κιόλας!

Ανώνυμος είπε...

Ξαναγύρισα...
Εν τω μεταξύ, πήρα τηλέφωνο κι ένα γνωστό μου ψυχίατρο να τον ρωτήσω τι είδους πάθηση είναι αυτή, όταν κάποιος εμφανίζεται ξαφνικά μπροστά σου, ε κ τ ο ς θ έ μ α τ ο ς και σου λέει "σ' εχω χεσμένο". Και ξέρεις τι μου είπε; Ότι η περίπτωση αναφέρεται στα ιατρικά εγχειρίδια ως SM (μην πάει ο νους σου στο πονηρό) δηλαδή syndrome masturbational και προέρχεται από την κατάχρηση. Πάντως, απ' ότι μου είπε, είναι ακίνδυνο και συνήθως περνάει με την πρώτη φορά που θα δοκιμάσει να κάνει σεξ.
Κουτό πλασματάκι, αυτό είναι λοιπόν το πρόβλημά σου και ντρέπεσαι να το πεις;