Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

ΔΟΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ Α.Ε.Ι. ΤΟΥ ΔΙΦΩΝΟΥ FM!


Χθες δώσαμε...εξετάσεις για το δίφωνο που πλέον εκπέμπει και από τα ερτζιανά στους 96,6. Συγκεκριμένα, ειδοποιηθήκαμε από τη διεύθυνση του περιοδικού, μερικοί καλοί συνάδελφοι και η αφεντιά μου, να ανεβούμε στον τελευταίο όροφο του κτιρίου που στεγάζεται ο Όμιλος Γιαννίκου, προκειμένου να ηχογραφήσουμε στο στούντιο έναν πιλότο ραδιοφωνικής εκπομπής. Ένα πεντάλεπτο δόθηκε στον καθένα, ίσα- ίσα δηλαδή να πούμε τα βασικά και να αφηγηθούμε τις ιστορίες δύο τραγουδιών που επιλέξαμε. Εγώ σύνδεσα ένα κομμάτι από το Φράγμα του Δήμου Μούτση με το αγγλόφωνο Valse των Magic de Spell, θυμίζοντας πως οι συγκεκριμένοι, υφολογικά ανομοιογενείς, καλλιτέχνες είχαν εμφανιστεί την ίδια περίοδο στο Άκτιο, στο ιστορικό rock φεστιβάλ του 1984. Όσο για τα βασικά, ομολογώ πως η απαραίτητη ατάκα Δίφωνο 96,6- Το καλό ελληνικό τραγούδι στο ραδιόφωνο, προσωπικά μου έλυσε τα χέρια, αφού αποφεύχθηκε η κοινοτοπία μιας πρώτης επαφής με το υποτιθέμενο ακροατήριο. Αν και δε μπορώ να γνωρίζω τα αποτελέσματα των διφωνικών εισαγωγικών εξετάσεων, μου λένε ότι σε περίπτωση που με πάρουν, θα μου δοθεί τρίωρη νυχτερινή εκπομπή, πιθανώς καθημερινή! Θα το ήθελα πάρα πολύ, ειδικά αν μπορώ να έχω καλεσμένους αξιόλογους καλλιτέχνες, των οποίων τις δισκογραφικές εργασίες θα παρουσιάζουμε από ραδιοφώνου- ότι ακριβώς έκανα δηλαδή τα τέσσερα τελευταία χρόνια αρχικά από τη συχνότητα Στο Κόκκινο 105,5 και μέχρι σήμερα από το Κανάλι 1 του Πειραιά.
Τα αποτελέσματα των εξετάσεων για τους εισακτέους στο δίφωνο 96,6 θα αναρτηθούν από δω! Καλή τύχη σε όλους!
* επί τη ευκαιρία, εβίβα gazoza! Καλορίζικη η ιστοσελίδα σου, http://www.vasiliskotsikas.daportfolio.com/

38 σχόλια:

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ είπε...

Αντε με το καλο, μημπως και βελτιωθει ο σταθμος, διοτι μεχρι στιγμης,οσο τουλαχιστον εχω ακουσει, δεν λεει και πολλα πραγματα.ΦΙΛΙΑ

BOSKO είπε...

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ...
θα δείξει!
πάντως, να πω την αλήθεια, δεν έχω ακούσει σχεδόν τίποτα από τις μέχρι τώρα πειραματικές μεταδόσεις.
χαιρετισμούς και από τον gazoza, με τον οποίο πίνουμε καφεδάκι αυτή τη στιγμή στο μπαλκόνι μου!

Ρωμανός Σκλαβενίτης-Πιστοφίδης είπε...

Καλή τύχη λοιπόν! Φαντάζομαι ότο ο ''μυστηριακός σου κόσμος'', το ''μαγικό σου καπέλο'' κλπ κλπ θα μαγέψουν τους υπεύθυνους.
...συγγνώμη, αλλά... καφεδάκι στις 3 το μεσημέρι ?!!!

BOSKO είπε...

Σ.Π.Ρ. ...
ναι, ρε καφεδάκι στις 3 το μεσημέρι, άμα ξυπνάς στη μία και δέχεσαι επισκέψεις κιόλας!
για του λόγου το αληθές, η photo που εμπλούτισε το post!

michael_025 είπε...

Κ Α Λ Η
Ε Π Ι Τ Υ Χ Ι Α!!!

(Μετά δεν θα γλυτώσεις με καφέδες, ετοίμασε τις Dom Perignon!)

jb

Ρωμανός Σκλαβενίτης-Πιστοφίδης είπε...

χαχα
ωραίος ο τύπος! Ο Πουλικάκος πολύ καλός κι αυτός!
Και το site τελείως alternative ;)

BOSKO είπε...

jb...
έτσι και κάτσει αυτό, θα την ανοίξουμε τη σαμπάνια, να' σαι σίγουρος!

ευχαριστώ, master!

το Άρωμα του Τραγουδιού είπε...

Καλή επιτυχία
Καλά “αποτελέσματα”…

Θράσος είπε...

Άσχετο, στο σημερινό FAQ και σελίδα 36 σε αναφέρει ο Γιακουμέλος ως λόγο που επανήλθε στη μόδα το ΚΥΤΤΑΡΟ.
Απλως αν δεν το έχεις δει, νομίζω είναι ωραίο να εκτιμάνε οι άνθρωποι τη βοήθεια σου και τη δουλειά σου.

BOSKO είπε...

Το Άρωμα του Τραγουδιού...
σ' ευχαριστώ, Μάκη, να' σαι καλά!

BOSKO είπε...

Θράσος...
ειλικρινά δεν το γνώριζα και σ' ευχαριστώ!
πάω να το πάρω από κάπου!
καλά τα λέει ο Γιακουμέλος, έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα!

trashman είπε...

Εύχομαι να σου δώσουν εκπομπή, αλλά θα αντέξεις το καθημερινό; Ακούγεται σαν... δουλειά.

Λούτρινος είπε...

Το σλόγκαν του διφώνου καλό ελληνικό τραγούδι και Bosko σαν παραγωγός είναι τελείως αντιφατικά...
Μπορώ απο τώρα να προβλέψω τι θα παίζει...
Χατζηδάκη, Πλάτωνος Φαραντούρη και Λόλεκ...
Πας για σίγουρο πάτο φίλε :)

BOSKO είπε...

trashman...
δεν έχεις άδικο, αλλά ακόμη είναι πολύ νωρίς για να ξέρουμε τι μέρες και τι ώρες θα δοθούν στους παραγωγούς.
θα δούμε...

BOSKO είπε...

Λούτρινος...
η κυρία Πλάτωνος σε παρακαλεί να μας παραθέσεις play- list για να δούμε με τι θα' σαι ευχαριστημένος!
(περιμένουμε μάξιμουμ δέκα τίτλους να στείλεις)...

Άρτεμις είπε...

Ελπίζω να εκπέμπει και μέσω ιντερνετ--για μας τους ξενιτεμένους (ή έστω όταν επιστρέψουμε στη Θεσσαλονίκη)Καλή επιτυχία Αντώνη αν και ούτε εγώ θα σου ευχόμουν το καθημερινό. Ας είναι,δεν είμαι εγώ που θα αποφασίσω τι να ευχηθώΕΥΧΟΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο,ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!!!

Μια που είπες ραδιόφωνο, κι εμένα μου έλειψε που σταμάτησα τις εκπομπές... Όπως και να'χει, επισκέψου με στο ΥΟU TUBE www.youtube.com/watch?v=ZacQMMUWQZA&feature=channel_page (ή πάτησε "να έρχεσαι στον ύπνο μου") έχει ένα απόσπασμα από την παιδική εκπομπή που καναμε με την 9 χρονη αδερφή μου!! Πες μου πως σου φάνηκε.

BOSKO είπε...

Άρτεμις...
κρίμα, ρε συ, γιατί στο λάπτοπ μου δεν έχω ήχο κι έτσι δε μπορώ να τ' ακούσω.
θα το κάνω πάντως με την πρώτη ευκαιρία, όταν θα συνδεθώ με άλλο pc.
σ' ευχαριστώ και σένα, δεν ξέρω καν αν θα πάρω εκπομπή για την ώρα.
άμα γίνει με το καλό, τα ξαναλέμε!
καλά να περνάτε εσείς οι τυχεροί στην ξενιτιά!

Λούτρινος είπε...

TOP 10

1. H γη και η σελήνη -Δέσποινα
2.Λυπάμαι-Δέσποινα
3.Jambi- Δεσποινα
4.Έχω πονέσει γι' αυτή-Πάνος Κιάμος
5. Ερωτά μου-Νίνο
6.Γιώργος Τσαλίκης - Με χαλάει
7.Γιώργος Λεμπεσης - η υπόθεσή μας εκκρεμεί
8.Ζήνα Πέγκυ - Εγώ τα σπάω
9.ΠΕΡΙΤΤΟΣ - ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΑΝΔΗ
10. Μιχάληε Ρακιντζής-Κουνέλι

BOSKO είπε...

Λούτρινος...
τώρα σ' έπιασα, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ εσύ ΝΑ ΜΗΝ κάνεις πλάκα!
αν παρ' όλα αυτά τη βρίσκεις πράγματι με Πάνο Κιάμο και το ανεκδιήγητο "Είσαι σαν κουνέλι" του Ρακιντζή (δε σε πιστεύω!), θα έπρεπε λογικά απ' τη μια να' σαι ευχαριστημένος που "σε παίζουν" όλα τα ραδιόφωνα κι απ' την άλλη ν' αφήσεις κι εμάς να παίζουμε καλλιτέχνες τελείως έξω απ' το δικό σου γούστο. Μιλάω για καλλιτέχνες που ποσώς τους ενδιέφεραν τα κουνέλια, οι μπεκάτσες, οι φασιανοί και λοιποί κυνηγετικοί στόχοι...

zelig on drugs είπε...

καλή μας επιτυχία συνάδερφε :)

BOSKO είπε...

zelig on druMs...
επίσης, επίσης!
έλα κι εσύ να μοιραστούμε το ρεπερτόριο του Λούτρινου να χαράξουμε νέα γραμμή στα ερτζιανά!
ρε, θα τρελαθούμε στο τέλος!
άκου το "Κουνέλι" του Ρακιντζή!
αχαχαχαχαχα

zelig on drugs είπε...

σιγά μην μοιραστώ ρεπερτόριο
έχω τα δικά μου αλτέρνατιβ
άκου:

-Άσπρο Μαύρο: Αλέξια
-Μη μου μιλάς για καλοκαίρια: Σοφία Αρβανίτη
-Θωρακισμένη Μερσεντές: Δάκης
-Φώτα κι άλλα φώτα: Σαμπρίνα
-Πιο δυνατά: Μπέσυ Αργυράκη
-Αυτός που περιμένω: Άννα Βίσση
-Κάνε και συ μια τρέλα: Μαντώ
Βραδινό Μπανάκι: Κώστας Χαριτοδιπλωμένος
-Στέλλα Γεωργιάδου: Τώρα μου μιλάει

φτάνει πια, κουράστηκα!

zelig on drugs είπε...

Εννοούσα σιγά μη μοιραστώ ρεπερτόριο άλλου, όχι ότι είναι θέμα να μοιραστώ ρεπερτόριο μαζί σου. Μην παρεξηγηθούμε κιόλας :)

BOSKO είπε...

zelig on druMs...
τώρα να σου πω, σάμπως τα τραγούδια του Ποταμιάνου που ηχογράφησε η Φλέρυ, χειρότερα ήταν απ' το χαριτωμένο "Μη μου μιλάς για καλοκαίρια" της Σοφίας Αρβανίτη; τι απόγινε αυτή; Καλόγρια μήπως;
το ρεπερτόριο σου, όμως...
εσύ κι ο Γιώργης Χριστοδούλου!

zelig on drugs είπε...

λίγα τα λόγια σου για τη Σοφία Αρβανίτη, εντάξει;

ξέρεις ότι έχει (επαν)εκτελέσει Μαρκόπουλο;

BOSKO είπε...

zelig on druMs...
ιδέα δεν έχω, αλλά δε με εκπλήσσει.
να δεις που η Βίσση, στην ποδιά της οποίας σφαζόμασταν για δυο μέρες εδώ μέσα, τώρα που δεν της έκατσε ο Χατζιδάκις, θα την πέσει (ή θα της την πέσει) η Θεοδωράκαινα.
γιατί όχι, θα μου πεις...
αλλά δε μου λες τι (επαν)εκτέλεσε η Σοφία του μαέστρου; Το "Ζαβαρακατρανέμια" ή τα "Παραπονεμένα λόγια";
Μπουρλότοοοοο!

zelig on drugs είπε...

νομιζω "τα λόγια και τα χρόνια"... δεν είμαι και απόλυτα σίγουρος

παλιά όμως, τότε που είχε επιτυχία και πειραματιζόταν η καλλιτέχνιδα :)

Ανώνυμος είπε...

Λατρευτό λούτρινο αγόρι,
sorry βρε αγάπη μου αλλά πρέπει να σε διορθώσω, έγραψες τους τίτλους μισούς:

1. Η γη και η σελήνη (aka στα όρη στ άγρια βουνά)
2. Λυπάμαι (που δεν σ’ έδειρα όταν έπρεπε)
3. Jamba (htypiesai, eisai gia ta baza)
4. Έχω πονέσει γι’ αυτή (αλλά χαλάλι της, δέρνει μερακλίδικα)
5. Έρωτά μου (πότε θα πάμε στο Carrefur για ψώνια?)
6. Με χαλάει (η καρμπονάρα όταν είναι χτεσινή)
7. Η υπόθεσή μας εκκρεμεί (αλλά θα πάει τακτική δικάσιμο)
8. Εγώ τα σπάω (όταν φύγει ο γιατρός)
9. Περιττός (ο κόπος, είναι ανίατο)
10. (Το πνίγω το) κουνέλι (στα μουλωχτά)

Είδες που εγώ τα ξέρω καλύτερα;
Φιλάκια!

BOSKO είπε...

zelig on druMs...
εξαρτάται πως εννοεί κανείς το "πειραματιζότανε", βέβαια...

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
χαχαχαχα,
χαρά στο κουράγιο σου!

Ανώνυμος είπε...

Ο μαέστρος δεν επανεκτελείται με τίποτα, είναι σαν το Δράκουλα: μόνο με ασημένια σφαίρα ή σφήνα στην καρδιά...

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
ή και με τρεχούμενο νερό, απ' ότι έχω διαβάσει.
καθαρό τρεχούμενο νερό που όλα τα βαμπίρ αποφεύγουν!

Λούτρινος είπε...

Κύριε Ανώνυμε έχετε εξαιρετικό χιούμορ!!!! Μέχρι και εγώ που τα λατρεύω αυτά τα κομμάτια γέλασα πάρα πολύ!
Δυστυχώς δεν είστε αρκετός για να σχολιάσετε με αυτό τον φτηνό τρόπο κομμάτια τέτοιου επιπέδου, οπότε τελικά έχετε πλάκα και γελάω μαζί σας.
Και μετά να σου και ο bosko στα σχόλια...Είπε και αυτός τη φιλοσοφία του....Πετάχτηκε σαν την πορδή

Mr. Συλφιδας είπε...

Πες τα ρε Λούτρινε!!

BOSKO είπε...

Λούτρινος...
τι είπες, μωρή καρούτα; φλανέλα;
της θειάς σου το μπουγαδοκόφινο, πορδοβούλωμα, κλασομπανιέρα, σκατόψυχε!

BOSKO είπε...

Mr Συλφιδας...
άντε, ρε νιάνιαρο, πέσε για ύπνο, που παίζεις με τα blogs. Δε σε έβαλε η μάνα σου για ύπνο στις 5 το πρωί ή δε γύρισε ακόμη απ' τη δουλειά;

Ανώνυμος είπε...

Γούνινο αγόρι,
φαίνεται ότι είσαι κι από μέσα γούνινο (στον εγκέφαλο εννοώ). Τι καταλαβαίνεις τώρα, θα ξαναρχίσει το πάρτι; Καμιά αντίρρηση, αν θυμάσαι καλά περάσαμε τις προάλλες. Αλλά βρε παιδί μου τι γλώσσα κι αυτή! Κρίμα, πρέπει να σε μάθω να τη χειρίζεσαι...

Και μέσα σ’ όλα έσκασε και η Συφιλίδα! Καλώς ήρθες μανάρι μου, προς το παρόν κάτσε στον πάγκο να μαθαίνεις....

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
χαχαχαχαχα
όχι, ρε συ, μην το πάμε πάλι απ' την αρχή, δεν θα τ' αντέξω!