Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ LOLEK ΣΤΟ JUMPING FISH PARTY!


Ήρθαν πολλοί φίλοι μουσικοί χθες βράδυ να δουν τον Lolek στο Kou- Kou Bar, στο Jumping Fish Party που διοργάνωσε η Cosmote: ο Βασίλης Γισδάκης, ο Νίκος Χαλβατζής, ο Κωστής Μαραβέγιας, ο Αλέξανδρος Εμμανουηλίδης, ο Ηλίας Βαμβακούσης, η Μαρία Παπαγεωργίου κ.α. Τα ποτά ήταν free (κοτζάμ Cosmote χορηγός γαρ), ενώ μετά το τέλος του προγράμματος σικάτες γκόμενες μοίραζαν ως δωράκι τσαντούλες που περιείχαν μία κούπα, σουβέρ και ένα USB που περιείχε σε mp3 τα δύο κομμάτια του μήνα: το θλιμμένο Have you noticed του Lolek και τις χαρούμενες Εξαιρέσεις κάποιου Rous, ο οποίος χοροπήδαγε σαν κατσίκι στη σκηνή και χαλάλι του αφού το χαιρόταν το παλικάρι!
Εγώ πάλι δεν τρελάθηκα με τη μουσική του και περισσότερο χάζευα τον μουστακαλή μπασίστα του, που μου θύμισε το οπισθόφυλλο του Am Fenster των Γερμανών City- κλασική εικόνα ροκά μουσικού που άφηνε τα 70s και υποδεχόταν τα 80s! Για να εξηγηθούμε, η φράση τα δύο κομμάτια του μήνα σημαίνει πως το νέο site με τίτλο http://www.jumpingfish.gr/ θα προβάλλει έναν ή δύο καλλιτέχνες κάθε μήνα και αυτοί θα δίνουν ένα τραγούδι τους που θα παίζεται για τριάντα μέρες συνεχώς από τα ραδιόφωνα (τα πιο mainstream, να υποθέσω). Δε γνωρίζω πολύ καλά την όλη διαδικασία και τους υπεύθυνους, στο παιχνίδι είναι όμως η Cosmote, κάποιοι ραδιοφωνικοί σταθμοί και ικανότατοι μουσικοί δημοσιογράφοι, όπως ο Μάρκος Φράγκος λόγου χάριν. Τέλος πάντων, δεν είναι αυτό το θέμα μας. Εγώ, παρ' όλο που τα ποτά ήταν free, δεν πίνω εδώ και ενάμισι χρόνο περίπου, οπότε αν βρέθηκα εκεί χθες βράδυ ήταν για να στηρίξω έναν νέο άνθρωπο που πιστεύω στο ταλέντο του πάνω απ' όλα. Και πραγματικά ο Lolek μας δικαίωσε!
Με το να μην ακολουθήσει τη συνταγή της βραδιάς, κέφι και χαρά δηλαδή, αλλά να βγει με μια σούπερ μπάντα και να παίξει τα βαλς και τις μελαγχολικές μπαλάντες του. Με το να παίξει τελευταίο το...σουξέ του- κομμάτι του μήνα, το Have you noticed, παρ' όλο που ο συμπαθέστατος freak παρουσιαστής όλη την ώρα τον ρωτούσε πότε θα το τραγουδήσει. Ανησυχούσε ο ταλαίπωρος, μήπως "πέσει" το νεανικό κοινό λόγω της εσωστρεφούς μουσικής του Lolek, τη στιγμή μάλιστα που είχε προηγηθεί ο ομιλητικός και χαβαλετζής Rous. Αλλά ο Lolek αγρόν ηγόραζε! Άλλο ένα και μετά αυτό, έλεγε και δως του το Now cry και μετά το Valse of a true romance και μετά το These guns με τον Θανάση να τα σπάει όλα στα ντραμς! Κοίτα τον, έλεγε ο Χαλβατζής δίπλα μου, βγαίνει με το καθωσπρέπει πουκαμισάκι του και το συνεσταλμένο παρουσιαστικό του, τόσο ορίτζιναλ συνεσταλμένο όμως, που τελικά είναι πολύ πιο αντεργκράουντ από ένα σωρό άλλους δηλωμένους αναρχοροκάδες!
Επειδή όμως αναρχοροκάς και Cosmote δεν κολλάει με καμία κυβέρνηση (κυριολεκτικά), ο Lolek έκανε το πρόγραμμα του, σεμνά και ταπεινά, κατά 90% μάλλον γύρισε την πλάτη "μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου, μες στες πολλές κινήσεις και ομιλίες"- που έγραψε και ο Κωνσταντίνος Καβάφης- οπότε πήρε αμέσως τους μουσικούς του και την κάναμε όλοι παρέα σε σουβλακερί του Μεταξουργείου.

Ας αναφέρω και δύο πράγματα που σχεδόν με εξόργισαν: το ένα είναι ότι αμέσως μετά το τέλος του προγράμματος του Lolek, δεν πέρασε ένα λεπτό κι άρχισε να βαράει το ηλεκτρονικό ντάπα- ντούπα του πάρτι που θ' ακολουθούσε. Σα να είχαν έτοιμο το cd με τη χορευτική μουσική και δεν έβλεπαν την ώρα που ο τραγουδοποιός θα εγκατέλειπε τη σκηνή! Μα, κανείς δεν είδε ότι ο κόσμος, όχι απλά δε δυσαρεστήθηκε με τα μελαγχολικά τραγούδια του, αλλά τον καταχειροκρότησε με επευφημίες ειδικά στο Have you noticed;

Και το άλλο είναι μια ατάκα που ξεστόμισε ο, κατά τ' άλλα συμπαθέστατος, όπως είπα, παρουσιαστής. Συγκεκριμένα, μιλώντας στο κοινό, λίγο πριν την έναρξη των δύο μίνι συναυλιών, είπε: σήμερα δεν είσαι τίποτα αν δεν είσαι social network! Τι βαριά φιλοσοφία! Δηλαδή, φίλε μου, εμένα ένας γνωστός μου που είναι 23 ετών, σπουδάζει μουσική, όλη μέρα λιώνει μεσ' στα βιβλία, τις παρτιτούρες του και τις ποιητικές συλλογές, χωρίς εν τούτοις να' χει καν κινητό τηλέφωνο, τι ειν' αυτός; Άχρηστος; Μηδενικό;

Παρεμπιπτόντως, συνδρομητής της Cosmote είμαι κι εγώ, αλλά μεσ' στο μαγαζί δεν είχα σήμα ούτε για δείγμα, που λένε! Κάτι τέτοια γράφω ξημερώματα Τρίτης 29 Σεπτεμβρίου και κινδυνεύω να χαρακτηριστώ εγκάθετος της...Vodafon!

29 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ώστε αντί ν' ακούς μουσική, εσύ χάζευες το μουστακαλή μπασίστα!

μαριάννα είπε...

Ζηλεύω...

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
ρε σου λέω, ήταν φοβερός τύπος! Κρίμα να μην τον είχα κλείσει για το revival του "Vortex" στο ντοκιμαντέρ του Κούνδουρου! Έχεις ιδέα από casting πώς γυρνάς εδώ κι εκεί και ψάχνεις ιδιαίτερες φάτσες; αυτό έπαθα για κάνα πεντάλεπτο, βέβαια, μη νομίζεις περισσότερο. Διότι, μουσική άκουγα κι εγώ και μάλιστα πάρα πολύ, είναι κατανοητό πιστεύω.

BOSKO είπε...

μαριάννα...
ε, μα ξέρω κι εγώ που βρίσκεσαι κάθε φορά εσύ να σε καλέσω; μια στη Λουκέρνη, μια στη λίμνη Λεμάν, την άλλη στο Παλέρμο, τι να σου κάνει εσένανε το Γκάζι και τα λαϊβάκια του;
την επόμενη, υπόσχομαι, θα ενημερωθείς προσωπικά!

καλημερίζω

annoula_the_kid είπε...

Ημουν κι εγω εκει!
Ο μπασίστας ήταν σαν να χει βγει απο δω:
http://www.youtube.com/watch?v=tgEHOM21j3s
Ο ήχος ήταν χάλια πάντως... Και με τον κόσμο να μιλάει και το lolek να ψιθυρίζει δεν καταλάβαινα και πολλά...

μαριάννα είπε...

Άσε... τώρα που λες Γκάζι, έμαθες την ιστορία με την κοπελιά και το αυτοκίνητο, που συνέβη πρόσφατα;
Είμαι ακόμα σοκαρισμένη. Αν προλάβω θα το κάνω ποστ. Αλλιώς, θα στο γράψω το βράδυ εδώ.

BOSKO είπε...

annoula_the_kid...
δεν υπάρχει το βίντεο σου, τέλειο! Παρ' όλα αυτά η μπάντα του Rous ήταν δεμένη- κάτι είχε, που λένε- και ο ίδιος άψογος σ' αυτό που έκανε, ασχέτως αν εγώ δεν είμαι πολύ του κεφιού και της χαράς.
συμφωνώ, χάλια ο ήχος και το χειρότερο αυτό που λες για τον κόσμο που μιλούσε. Πόσοι να ήρθαν χθες εκεί πέρα για ν' ακούσουν και να δουν λάιβ τα παιδιά; Δέκα; Είκοσι; Όλοι οι άλλοι απλώς παρευρέθηκαν σ' ένα γκλάμουρ alternative- και καλά- πάρτι.
Όσο για τον Lolek που ψιθύριζε, είναι τέτοια τα κομμάτια του από μόνα τους, βάλε και τον κακό ήχο, ώστε έπρεπε να πας και να κολλήσεις στο stage αν ήθελες ν' ακούσεις μουσική.
εγώ αυτό έκανα πάντως!

BOSKO είπε...

μαριάννα...
όχι, δεν ξέρω τίποτα.
γράψε, θα περιμένω και θα το σχολιάσουμε!

ευχαριστώ!

... είπε...

Φορουσες κοκκινο καπελο και καπνιζες ενωαπαγορευεται. Αγκαλιαζοσουν με πολυ κοσμο. Θα ερχομουν να σου παρω το βλαβερο τσιγαρο και να σε γεμισω με τα φιλια μου. Μα δεν εκανα τιποτα. Κοιταγα απο ψηλα...Πετουσα...

annoula_the_kid είπε...

Ο rous καλός ήταν, ...σ'αυτό που έκανε! Που κατα τη γνώμη μου δεν ήταν και κάτι ιδιαίτερο.. Τέτοια τραγουδάκια ένα σωρο! Η φωνή του φάνηκε στη διασκευή που έκανε. Τα δικά του πιστεύω πως τον αδικούν.
Και ο λόλεκ τα'λεγε απο μέσα του όμως... Κυριολεκτικά και πέρα απο τον κακό ήχο! Ίσως να θελε να τα προστατέψει απ την πολλή λάμψη.. :P

BOSKO είπε...

... ...
καλώς τη την Μαντάμ Μπατερφλάι!
στο πατάρι ήσουν, πουλάκι μου, κι έλεγα τι θα μου' ρθει στο κεφάλι;
και γιατί δεν ερχόσουν;
δεν τρώω ανθρώπους...
την επόμενη, μη διστάσεις, αφού ως φαίνεται έχεις γίνει σκιά μου.
έλα & θα σου ξηγήσω τ' όνειρο!

BOSKO είπε...

annoula_the_kid...
"Ίσως να θελε να τα προστατέψει απ την πολλή λάμψη.."
Έξοχο το σχόλιο σου!

Λούτρινος είπε...

Με αφορμή αυτό που ειπε ο/η ... έχω να του/της προτείνω να πα να κοιταχτεί αν ελκύεται από τύπους που παίρνουν από τον εαυτό τους την άδεια να καπνίζουν σε χώρους που απογορεύεται το κάπνισμα επειδή φοράνε τραγιάσκες. Ξέρω ξέρω ο κουλτουριάρης πρέπει να καπνίζει και ναφοράει τραγιάσκα...ΧΑΧΑΧΑ

BOSKO είπε...

Λούτρινος...
τι λες, ρε χαϊβάνι, που έχεις και άποψη κιόλας; Καραγκιοζάκο! Ένα τσιγάρο άναψα, μιας κι ακόμη δεν έχω εξοικειωθεί με την καπνοαπαγόρευση στους δημόσιους χώρους, το οποίο το έσβησα αμέσως μόλις μου έγινε παρατήρηση.
Άντε, πάρε απ' το χεράκι τον/την...
και θα τα βρείτε μια χαρά τα δυο σας! Αρρωστάκια του διαδικτύου, κενές προσωπικότητες!

zarzuela είπε...

Έχεις γίνει το σκοτεινό αντικείμενο του πόθου μου φαίνεται (βάζεις το κόμμα όπου θέλεις).

[Άκου να του πάρει το "βλαβερό τσιγάρο" - ο θεός σιχάθηκε εμένα κι εγώ τους υγιεινούς - που μας το παίζεις και απασιονάτα, ξενερουά, έ ξενερουά!]

Λούτρινος είπε...

Με πολλά πράγματα δεν έχεις εξοικειωθεί για αυτό ακούς ακόμα ολη την κακομοιριά του κόσμου. Α ρε Δεσποινάκι ευτυχώς που υπάρχεις και εσύ..Θα είχαμε πήξει στη μιζέρια και την κουλτούρα. Πολύ γουστάρω να τη λέω σε κουλτουρανθρώπους. Ζήστε ρεεεεεεεε

BOSKO είπε...

zarzuela...
εσύ ποια είσαι πάλι;
καλά τα λες, όμως, γέλασα πολύ!

BOSKO είπε...

Λούτρινος...
ώρες- ώρες ζηλεύω τον κόσμο που ζεις!
"Ζήστε ρεεεεεεεε", εσύ;
"Φάε σκατά ρεεεεεεεε", εγώ!

Λούτρινος είπε...

Το ξέρω οτι ζηλεύεις γι' αυτο και είσαι τόσο κομπλεξικός. Παραιτήσου...Μην τα βάζεις με τον Λούτρινο

BOSKO είπε...

Λούτρινος...
πραγματικά δεν παλεύεσαι!
είσαι το ΤΟΠ του σπαζαρχιδισμού!
ε, ρε jb που σου χρειάζεται!
κι η θαρθουέλα, βέβαια, καλά σ' τα είπε! Βλήμα!

zarzuela είπε...

Λουτρινάκι σε πεθύμησα βρε! Είδες, για πάρτη σου έβαλα και όνομα, to know us better. Πάρε ένα λουτρό κι έρχομαι.
Μποσκάκι μην το βρίζεις το καημένο, θα το πλακώσω εγώ στο ...ρέικι και θα συνέλθει στο τέλος, πού θα πάει!

BOSKO είπε...

zarzuela...
α, εσύ είσαι και σχεδόν σε αναγνώρισα απ' το πνευματώδες ύφος σου;
δεν ανοίγεις κάνα blog να τα λέμε καλύτερα;
αν θες, ανοίγουμε μαζί ένα και το ονομάζουμε "Σύμπραξη κατά της Λουτρινοφοβίας"!

zarzuela είπε...

Αγόρι μου αυτό δεν θά 'ναι blog. Τα 120 Ενωμένα Ψυχιατρεία θα είναι!

Λούτρινος είπε...

Α μάλιστα, τώρα έχουμε και BOSKines...Σαν τις Ρουβίτσες ένα πράγμα... Κρίμα που τα γιαούρτια τα χουν χαλάσει και δεν είναι πηχτά όπως παλιά. Δεν έχει νόημα να σας τα πετάξω

BOSKO είπε...

Λούτρινος...
αγόρι μου, ξεκουβάλα, ταγάρι μου' γινες.
έπρεπε να' ρχόσουν χθες κι εσύ στον Lolek που ήταν κι ο Ντέμης, να του' λεγες πόσο γουστάρεις το Δεσποινάκι, να μας άφηνες εμάς τώρα στην ησυχία μας!

Λούτρινος είπε...

Ε κάνε και κάτι χρήσιμο σε αυτό το blog...Ειδοποίησε μας να έρθουμε να τον δούμε τον Ντέμαρο. Είμαι και ΑΕΚΑΡΑ!! Παραλίγο να έκανες κάτι χρήσιμο αλλά απέδειξες για άλλη μια φορά πόσο προβατογιός είσαι.Και ο Λούτρινος δεν τους γουστάρει τους προβατογιούς

BOSKO είπε...

Λούτρινος...
αλίμονο, η Δέσποινα κι η ΑΕΚ είναι ένα και το αυτό, εσύ θα το χάλαγες το γλυκό; μαζί παν' αυτά!
Α, ρε κακομοίρη, iq σπανακόπιτας, στο' χω ξαναπεί!

Man laying down είπε...

Nomizo o ixos itan poli poli kakos - itan i proti fora pou eblepa ton lolek live k apogoiteytika - den mporousa se simia na ksexoriso tis leksis. Moy ipan pos sto soundcheck itan katapliktikos alla otan ton akousa ego toulaxiston den ton xarika .

BOSKO είπε...

Man lying down...
τελικά ο ήχος είναι το βασικότερο πρόβλημα στα λάιβ των Ελλήνων μουσικών, μου φαίνεται!

καλημέρα