Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΕΜΗ ΡΟΥΣΣΟ!


Με μεγάλη χαρά συνάντησα πριν από λίγο τον Ντέμη Ρούσσο για μια συνέντευξη που θα δημοσιευθεί στο επόμενο ΠΟΠ+ΡΟΚ και η οποία κλείστηκε σήμερα το μεσημέρι, στο πιτς φιτίλι που λένε! Εγώ ζήτησα να κάνουμε τη συνέντευξη αυτή, μου τόνισε ο διεθνούς κύρους Έλληνας τραγουδιστής, γιατί είσαι νέος και γνωρίζεις, και μου αρέσει επίσης το έντυπο, στο οποίο γράφεις! Πραγματικά, ήμουν στο Ιντερκοντινένταλ στην ώρα μου, περίμενα να τελειώσει τη συζήτηση του με τη δημοσιογράφο της Real News (ήμασταν οι μόνοι που είδε ο Ρούσσος) κι αμέσως μετά το κασετοφωνάκι άνοιξε. Αφορμή βέβαια δεν ήταν η παρελθοντολογία, η οποία μοιραία έπιασε μεγάλο μέρος στην κουβέντα μας, αλλά η έκδοση του ολοκαίνουργιου δίσκου του, μετά από μια 20ετία αποχής του από τη δισκογραφία! Ακόμη δεν το έχω ακούσει, σήμερα το πήρα κι εγώ στα χέρια μου, διαβάζω όμως κριτικές του παγκόσμιου Τύπου που μιλάνε για ένα έξοχο vintage- rock άλμπουμ, χωρίς να έχει καμία σχέση με το εμπορικό ρεπερτόριο ελαφράς pop που τραγουδούσε στα 70s (βλέπε ή, σωστότερα, άκου Forever and Ever, το οποίο προσωπικά λατρεύω σαν ένα από τα best love songs ever)! Πολύ τη φχαριστήθηκα τη συνέντευξη αυτή με τον Ρούσσο, αφού είχα την ευκαιρία να συνομιλήσω μαζί του για ένα σωρό πράγματα, από τις σημαντικότερες στάσεις της πλούσιας καριέρας του (δεν υποτιμώ καθόλου την pop περίοδο του ΄70, αφού θα ήταν σα να υποτιμώ τα 50 εκατομμύρια των ανθρώπων που αγόρασαν τους δίσκους μου) μέχρι τη θρησκεία, την πολιτική (οι Έλληνες εφηύραν τη δημοκρατία και τους υπονόμους, αλλά και στα δύο αποτύχανε), το μεταναστευτικό, την πειρατεία στη μουσική, καθώς και τους νεαρούς Βρετανούς rockers που ο ίδιος επέλεξε να τον συνοδεύσουν στο στούντιο και προσεχώς στη σκηνή! Πριν ανανεώσουμε το ραντεβού μας μέσα από τις σελίδες του ΠΟΠ+ΡΟΚ, ας κλείσω το post με μια ιστορία του Ντέμη Ρούσσου περί Μάνου Χατζιδάκι (σιγά μην άφηνα τον Χατζιδάκι εκτός συζήτησης): Ο Χατζιδάκις και η Μελίνα δεν ήταν άνθρωποι, έμοιαζαν να ήρθαν απ' άλλο πλανήτη! Ο δε Μάνος ήταν ο απόλυτος genius μουσικοσυνθέτης! Είχαμε συναντηθεί στο Παρίσι και κάναμε παρέα, όταν με άκουσε στην παρουσίαση του πρώτου προσωπικού μου δίσκου στη μετά Aphrodite's Child εποχή! Έχεις μια μοναδική τρέλα εσύ, μου είπε, που ο άλλος πρέπει να σε αρπάζει κυριολεκτικά τη στιγμή ακριβώς που σου βγαίνει η τρέλα!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αντωνη απλα συγχαρητηρια για τη συνεντευξη αυτη!Και εισαι και παραγωγικοτατος.Ποτε προλαβαινεις και τα αναρτας κιολας..
2 εντελως καλοπροαιρετες διορθωσεις(ειμαι σιγουρος οτι σου εφυγαν..)
1.διεθνούς κύρους
2.genius
Keep on rocking and writing!
Κωστας (ηρακλειο)

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
εγώ πότε προλαβαίνω να κάνω αναρτήσεις ή εσύ πότε προλαβαίνεις και σχολιάζεις; thanx για τις διορθώσεις, αν κι ακόμη δεν είχα προλάβει να "χτενίσω" το κείμενο. Έτσι κάνω πάντα, πρώτα ανεβάζω και μετά...ξεψειρίζω!

Ανώνυμος είπε...

γενικως δεν προλαβαινω καθολου,αλλα τωρα
1.Ειμαι σε μια μαλλον χαλαρη περιοδο
2.Οι αναρτησεις σου ειναι πολυ ενδιαφερουσες και τις διαβαζω αμεσως!
Κωστας