Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

ΡΟΥΜΠΙΝΙ ΒΙΡΜΑΝΙΑΣ...


Το πέταγμα των περιστεριών/ θέατρο σκιών

στην πορτοκαλένια τέντα μου/ κάτι τέτοιες στιγμές νιώθω ευτυχής

και συ μου προσφέρεις ένα ρουμπίνι Βιρμανίας

ενώ με πληροφορείς ότι το χρώμα του

είναι το ίδιο με το αίμα των περιστεριών


Με πληγώνεις/ γιατί αγαπάς μόνο το σώμα μου

αγαπάς μόνο το σώμα μου

καθώς ενδίδω στο ηδονικό σου χάδι

τα δάκρυα μου βρέχουν/ το ρουμπίνι Βιρμανίας

που τοποθέτησες στον αφαλό μου

γιατί αγαπάς μόνο το σώμα μου/ αγαπάς μόνο το σώμα μου


* ένα μεταμεσονύχτιο post που φτιάξαμε με τη Λένα Πλάτωνος σε δική της ποίηση από ανέκδοτο τραγούδι της! Η photo είναι του bosko και το βιβλίο με τον τίτλο Impossible Worlds δώρο του cogito στη συνθέτρια!

14 σχόλια:

"Αισθηματική ηλικία" είπε...

Εξοχο
πόσο δύσκολο είναι με απλες λέξεις να δημιουργήσεις δυνατους συναισθηματικούς κραδασμους τελικά και πόσο εύκολο ταυτόχρονα αν την αλήθεια σου ζητάς να καταθέσεις...

celsius33 είπε...

υπέροχο όπως και το σάλι Πολιτεία !

A.F.Marx είπε...

Όμορφα ποστ φτιάχνετε μεταμεσονύχτια...
:)

Unknown είπε...

Λένε 'μία εικόνα χίλιες λέξεις'...Για τις εικόνες που βλέπουμε.
Μια τέτοια εικόνα πόσες λέξεις άραγε?

Εξαιρετικό..

Unknown είπε...

Λένε 'μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις'. Αυτό για τις εικόνες που βλέπουμε.
Μια τέτοια εικόνα πόσες λέξεις άργε?

Εξαιρετικό..

Ανώνυμος είπε...

Λένε 'μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις'. Αυτό για τις εικόνες που βλέπουμε.
Μια τέτοια εικόνα πόσες λέξεις άργε?

Εξαιρετικό..

BOSKO είπε...

"Αισθηματική ηλικία"...
όταν είπα της Λένας να βρούμε ένα ποίημα της να βάλουμε στην ανάρτηση, μου απάντησε "ψάξε εκεί, έχω το..." και δε θυμόταν τον τίτλο. Ξετρύπωσα το "Ρουμπίνι Βιρμανίας" και με το που το διάβασα, είχα πέσει μέσα! Αυτό ακριβώς σκόπευε να δώσει προς δημοσίευση! Άψογο!

BOSKO είπε...

celsius33...
ενδυματολογική άποψη του χαβαλέ, η οποία μας άρεσε όπως βγήκε στη φωτογραφία και την κρατήσαμε!

BOSKO είπε...

A.F.Marx...
πραγματικά!

BOSKO είπε...

Ioannis/ Ioannis/ Ανώνυμος...
ευχαριστούμε!
ευχαριστούμε!
ευχαριστούμε!

Άρτεμις είπε...

Πωπω μου φαινεται οτι ομόρφυνε πολύ ε? Aντώνη, έχω απορία, τι σου είπε για την εμπειρία των ζωντανών εμφανίσεων στο κύτταρο;

cogito είπε...

Να είσαι καλά Αντώνη. Εύχομαι να μην ... ζαλίστηκε η Λένα με τις ... μεταμαθηματικές escherιανής έμπνευσης απεικονίσεις του βιβλίου... Εξάλλου περιέχουν τόσο σουρεαλισμό όσο και η ποίηση της Λένας.
Φιλιά!

BOSKO είπε...

Άρτεμις...
η Λένα, πράγματι, ομόρφυνε και σου δίνει ακόμη την εντύπωση μιας...γάτας που θες να την αγκαλιάσεις να σου κάνει χουρ- χουρ! Αυτό που λέει και ξαναλέει είναι περί θετικής ενέργειας και αγάπης που πήρε από τον κόσμο καθ' όλη τη διάρκεια των παραστάσεων!

BOSKO είπε...

cogito...
τίποτα απ' όλα αυτά που λες και νομίζω πως εκτίμησε ιδιαιτέρως τη σημασία του δώρου σου! Όπως βλέπεις, άργησα να της το πάω, αλλά δεν την είχα δει από κείνη τη φορά που ήσουν κι εσύ!