Επιτέλους, το νέο που κρατούσαμε σαν επτασφράγιστο μυστικό τους τέσσερις τελευταίους μήνες, μπορεί πλέον να κοινοποιηθεί:
ο Καβάφης της Λένας Πλάτωνος με ερμηνευτή τον Γιάννη Παλαμίδα έγινε οπτικοακουστική παράσταση με video-art που σκηνοθέτησε ο Δημήτρης Παπαϊωάννου και θα κάνει πρεμιέρα στο Παλλάς τον ερχόμενο Δεκέμβριο για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.
Περισσότερες λεπτομέρειες, καθώς και οι ημερομηνίες των παραστάσεων θα δημοσιευθούν σύντομα.
Για την ώρα, δείτε εδώ το εξαιρετικό trailer διά χειρός Δημήτρη Παπαϊωάννου!
41 σχόλια:
καλημέρα
πιστεύω θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα παράσταση!!!
το φιλμάκι εξαιρετικό!!!
Ουάου! Αυτό κι αν είναι Είδηση!
Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους, και θα είμαι εκεί!
Καταπληκτικό νέο Αντώνη!! να κάνεις κανένα post που και που σχετικά με νεότερα για την παράσταση,ε? ξέρεις εσύ... καλημέρα.
Μετράω κιόλας αντίστροφα! Θα είμαστε όλοι εκεί. Το γεγονός του χειμώνα που έρχεται!
logia...
θα είναι!
κι άμα σου αρέσει το trailer, που να δεις και τα βίντεο της παράστασης, δεν σου λέω τίποτα!
Γιώργος...
πραγματικά, η ΕΙΔΗΣΗ σε ότι αφορά τουλάχιστον στα πολιτιστικά δρώμενα του χειμώνα που έρχεται!
Να είσαι εκεί, αγαπητέ Γιώργο!
Yiannis...
αυτό εννοείται, δε χρειαζόταν να το πεις! αλίμονο! πιστεύω θ' αναρτηθούν το επόμενο τρίμηνο πολλά ωραία πράγματα εδώ μέσα!
igkros...
άντε, θά 'χω ανέβει κι εγώ Θεσ/νίκη για το φεστιβάλ κιν/φου και το πολύ-πολύ κατεβαίνουμε παρέα μετά. Μην την κάνεις όπως με το "Σαμποτάζ" πέρσι που δεν κατάφερες νά 'ρθεις.
Χαλκίδα θα είσαι, αλήθεια;
Bosko, έχουμε "κλείσει" από τώρα προ προπωλησης!!!
Καλημέρα!
Despina...
σωστά!
ειδικά το "προ προπώλησης", πολύ εμπνευσμένο!
το ξεραααα!! :P:P
Με το που είχες πει στο ποστ το καλοκαίρι ότι μια συνεργασία βρίσκεται στα σκαριά για το χειμώνα, το μυαλό πήγε κατευθείαν στον παπαϊωάννου και σε μια τέτοιου είδους παρουσίαση!!
να βγώ να παίξω κανά τζόκερ λες??
Θρας...
και δε βγαίνεις;
εσύ πιάνεις πουλιά στον αέρα, μου φαίνεται, αφού κάθεσαι και θυμάσαι μια λεπτομέρεια πού 'χα γράψει το καλοκαίρι!
Δε νομίζω πως βγαίνω. Δυστυχώς. Εδώ δεν πήγα Δράμα. Είμαι σίγουρος ότι έχει πολύ ενδιαφέρον όμως. Εύχομαι από τώρα ότι καλύτερο. Για τη Λένα εννοείται πως θα οργανωθούμε καλύτερα από πέρυσι.
Θα πάω.
Λάθος άνθρωπος...
Να πας.
πονηρούλη, κι όταν σε ρώτησα το καλοκαίρι έκανες τον Κινέζο (καλά πλάκα κάνω φυσικά δεν μπορούσες να ανακοινώσεις κάτι).
Ελπίζω μόνο να μας ενημερώσεις έγκαιρα για την προπώληση μπας και βρούμε εισιτήρια.
Εμένα πειράζει που δεν μ ενθουσίασε το βίντεο; Αντιθέτως αισθάνθηκα κάτι φίδια να με ζώνουν; Μακάρι να πέφτω εντελώς έξω και να εχει ΚΑΙ Πλάτωνος η παρασταση και όχι μονο τα του Αλεξανδρινού αισθηματα και αισθητηρια
mahler76...
καλά ντε κι εσύ, άνθρωπος είμαι, μπορεί να μου ξεφύγει κάτι. Αφού κι εσύ όμως είσαι τόσο ιντερνετάκιας, κάνε αραιά-συχνά τις γύρες σου και μπορεί να τα μάθεις πιο γρήγορα ακόμη κι από μένα.
ΣΤΕΛΛΑ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗ...
καλώς μου την και χαθήκαμε πάλι! Ή, μάλλον, ξαναβρεθήκαμε.
λοιπόν, στο τελευταίο έπεσες μέσα, η παράσταση θά 'χει πολύ εκ των αισθήσεων και αισθητηρίων του Αλεξανδρινού. Σε διαβεβαιώνω, όμως, θά 'χει και Πλάτωνος. Η μουσική της και τα τραγούδια δεν σου αρκούν μαζί με τον πιο χαρακτηριστικό ερμηνευτή της; Απ' την άλλη πάλι ο Παπαϊωάννου ειν' αυτός που είναι ως καλλιτέχνης κι έχει αφήσει εποχή με το έργο του. Ο καθένας στον τομέα του, με λίγα λόγια. Και, πίστεψε με, μια τόσο προοδευτική μουσική προσέγγιση στον καβαφικό λόγο σα να αποζητούσε την αιρετική εικαστική ματιά του εν λόγω δημιουργού. Ακόμη κι αν το αιρετικό του πράγματος μπορεί να κάνει focus στα του Αλεξανδρινού αισθήματα και αισθητήρια, όπως εύστοχα σχολίασες. Προσωπικά, δεν θα μπορούσα να φανταστώ τον Καβάφη της Πλάτωνος ως παράσταση με τραγουδιστές-ηθοποιούς που απαγγέλλουν, με κεριά στα χέρια ή χωρίς, και όση ώρα πίσω τους θα παίζεται κάνα νυσταλέο τηλεοπτικό πορτραίτο του ποιητή. Θεωρώ- και κλείνω για να μη μακρηγορώ- ότι πρόκειται για μια ευτυχή συνεργασία. Θα τη δούμε όλοι, βέβαια, την παράσταση και θα επανέλθουμε.
Ό,τι και να ετοιμάζει, πλέον, ο Παπαϊωάννου είναι κατ' αρχήν ενδιαφέρον.
Nikatsu...
πραγματικά!
Συμφωνω με την κυρια Βλαχογιαννη και δεν καταλαβαινω-χωρις καμια ρατσιστικη η υποτιμητικη διαθεση γιατι πρεπει να τονιζεται τοσο η ομοφυλοφιλικη φυση καποιου που ουτως η αλλως εχει γραψει αριστουργηματα -δε θα επρεπε το βαρος να ειναι σε αυτα; Επισης δεν ειναι αναγκη to background να ειναι νυσταλεο -ο παπαιωαννου εκανε θαυματα στην Ολυμπιαδα μην ξεχναμε-
Ανώνυμος...
ευχαριστώ, αγαπητέ/ή, για το σχόλιο, αλλά μάλλον μπερδευτήκαμε λίγο. Πρώτα εγώ με εσάς, αφού δεν ξέρω αν ρωτάτε εκεί που λέτε "δε θα έπρεπε το βάρος να είναι σε αυτά;" Κι αν τελικά ρωτάτε, συμφωνείτε ή διαφωνείτε με τη Βλαχογιάννη; Δεν γίνεται σαφές. Κατόπιν, εσείς μπερδευτήκατε μετά με μένα. Το νυσταλέο πορτραίτο του Καβάφη πήγαινε σε μιαν άλλη ενδεχόμενη, οποιαδήποτε, παράσταση του έργου και φυσικά ούτε κατά διάνοια σε ότι έχει κάνει κι ετοιμάζεται να ξανακάνει ο Παπαϊωάννου.
ΣΤΕΛΛΑ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗ: Eμένα πειράζει που δεν μ' ενθουσίασε το βίντεο; Αντιθέτως αισθάνθηκα κάτι φίδια να με ζώνουν; Μακάρι να πέφτω εντελώς έξω και να εχει ΚΑΙ Πλάτωνος η παρασταση και όχι μονο τα του Αλεξανδρινού αισθηματα και αισθητηρια
Πώς είναι δυνατόν μια παράσταση του Δημήτρη Παπαϊωάνου, με κεντρικό πρόσωπο τον Κωνσταντίνο Π. Καβάφη μάλιστα, να περνάει "ξώφαλτσα" την ομοφυλοφιλία του; Kαι για ποιο λόγο; Για να μην "ζώσουν τα φίδια" κάποιους ετεροφυλόφιλους που ενοχλούνται;
Αυτοί μπορούν να παρακολουθήσουν μια σχολική παράσταση ή μια παρουσίαση των ποιημάτων του στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου τους. Άλλωστε ο Δημήτρης Παπαϊωάννου το έχει δηλώσει:
"Ήμουν πάντοτε ένας καλλιτέχνης που εξερευνούσε την προσωπική του σύνδεση με τη ζωή και κυρίως την ερωτική του σύνδεση με τη ζωή. Δηλαδή καταλάβαινα πάντα τη ζωή μέσα από τον έρωτα. Και καθοριστικά η ποιότητα και το είδος της σεξουαλικής μου ζωής οδηγούσε τη δημιουργικότητά μου. Και εξάλλου είναι γνωστό ότι οι ομοφυλόφιλοι μέσα στην κοινωνία εκφράζονται μέσα από την τέχνη για λογαριασμό όλων των ανθρώπων. Η τέχνη είναι ένας είδος τεκνοποιίας των ομοφυλόφιλων."
Την τέχνη του δεν την απευθύνει στο μετα-ολυμπιακό κοινό του, αλλά σ' αυτούς που την έχουν ανάγκη και τους εκφράζει, όπως μέχρι πριν τους Ολυμπιακούς.:
"Για μερικά χρόνια θα υπάρχει περιέργεια, μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο και να βλέπουν τελικά τη δουλειά μου αυτοί που την έχουν ανάγκη και τους εκφράζει, όπως μέχρι πριν τους Ολυμπιακούς. Μην ξεχνάς ότι σε αυτή τη δουλειά είχα την αποστολή να εκφράσω όλους τους συμπατριώτες μου απέναντι στον κόσμο. Στην επόμενη δουλειά μου θα έχω την αποστολή να εκφράσω και πάλι αυτό που καταλαβαίνω εγώ για τη ζωή."
E, να είμαστε σίγουροι πως αυτοί στους οποίους απευθύνεται, δεν "ζώνονται από φίδια", αλλά απολαμβάνουν, εκφράζονται και, πιθανόν, ευτυχούν, με τις παραστάσεις του.
Το νέο σύνολο, υπόσχεται νέα επιτυχία. Με το καλό.
(Το σχόλιο και για τον ανώνυμο.)
ΚΑΤΕΡΙΝΑ Σ-Μ
Ο ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΙ ΑΣ ΒΓΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΠΑΚΑΛΙΚΗ ΤΟΥ ΜΕ ΜΙΝΙ ΦΟΥΣΤΑ, Η ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΤΙ ΤΟΥ ΕΦΤΑΙΞΕ ΠΟΥ Π Ο Τ Ε ΔΕΝ ΤΑΥΤΙΣΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΥΛΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΡΙΖΙΚΑ ΜΕ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΜΟ ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΥΦΟΥΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Η ΤΕΧΝΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ.
ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΕΝΙΟΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΗΓΗ ΕΣΟΔΩΝ, ΚΟΙΝΩΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΜΑΡΙΑ ΓΙΑΝΝΑΚΑΚΗ
Εχετε δικιο, δεν διευκρινισα οτι συμφωνω με την κυρια Βλαχογιαννη οτι δεν μου αρεσε...το ερωτημα ειναι γιατι πρεπει να ταυτιζεται κατι , δηλαδή μία συν΄θηθεια, σεξουαλικη ροτίμηση κλπ σε σημειο που να γινεται σημαια ενος εργου η ενος προσωπου -
Bosko, μήπως βιαζομαστε κάποιοι να βγάλουμε συμπεράσματα από ένα απόσπασμα? Ίσως στο συγκεκριμένο κομμάτι να τονίζεται παραπάνω η ομοφυλοφιλία και λοιπόν, τι έγινε κι αν είναι έτσι? (ανθρώπινο) Προσωπικά πάντως δεν μου έκατσε έτσι...κάπως αλλιώς το ένιωσα...επειδή είδαμε ένα γυμνό αντρικό σώμα, άντε αμέσως βγάζουμε συμπέρασμα...και σιγά μην έχει ανάγκη να κινδυνεύει η "δυνατή" μουσική της Λένας΄ή η ποίηση η ίδια!
Το σχόλιό σου, Μαρία Γιαννακάκη, κανονικά δεν σηκώνει απάντηση. Ωστόσο, επειδή το μπλογκ του Bosko έχει υψηλή αναγνωσιμότητα, δεν μπορώ να αφήσω αναπάντητο ό,τι γράφεις. Δεν το κάνω για σένα, γιατί ξέρω πως είναι μάταιο.
Μαρία, η μπακαλική δεν είναι τέχνη, είναι μια καθ’ όλα νόμιμη και πολύ χρήσιμη για το κοινό, επαγγελματική ενασχόληση, και το να εκφράζεσαι απαξιωτικά γι αυτήν σηματοδοτεί τις αντιλήψεις σου και θέτει ευθύς εξ αρχής σε ανυποληψία ολόκληρο το σχόλιό σου - (πρώτο εύγε).
Η τέχνη που καθιέρωσε τον Δημήτρη Παπαϊωάννου (έχοντας ήδη σπουδάσει στην ΑΣΚΤ, και διακριθεί στην σκιτσογραφία), δεν είναι η "μπακαλική", είναι ο χορός. Ασκεί την τέχνη του με μεγάλη επιτυχία πολλά χρόνια, είναι ολοκληρωμένος δημιουργός, απολαμβάνει αναγνώρισης και έχει τιμηθεί με τρία κρατικά βραβεία.
Η Λένα Πλάτωνος, πάλι, που δείχνεις να την αγαπάς, ΑΝ το πήρες χαμπάρι, είναι ισότιμος συντελεστής της παράστασης και έβαλε την δική της τέχνη, για να την ντύσει μουσικά – δεν της την έκλεψε "ενώ αυτή κοιμόταν" – (τσα!)
Τέλος, αν ο Δημήτρης Παπαϊωάννου κρίνει ότι η "μίνι φούστα" εξυπηρετεί ενδυματολογικώς κάποια δουλειά του, θα το κάνει, διαφωνείς δεν διαφωνείς, γιατί δεν ξέρει το τηλεφωνό σου ώστε να σε ρωτήσει αν το εγκρίνεις.
υ.γ.
Για να μην σε αδικώ, όμως, έγραψες και κάτι σωστό: "το κορμί ενίοτε γίνεται πηγή εσόδων". Ο Δημήτρης Παπαϊωάννου, όπως και όλοι οι χορευτές εκφράζονται με το σώμα τους - αυτό είναι το εκφραστικό τους μέσο. Υπό αυτήν την έννοια, για τους επαγγελματίες χορευτές, το κορμί τους γίνεται κατά κάποιο τρόπο "πηγή εσόδων".
Zωή να 'χουν να χαίρονται τα έσοδά τους, και να τους χαίρεται το κοινό τους.
Λίαν αγαπητέ και πεφιλημένε Μπόσκο, τα φίδια της κυρίας Βλαχογιάννη, ως άλλο Λαοκόοντα, ομολογώ πως έζωσαν κι εμένα. Και ομιλώ ως φανατικός θιασώτης της τέχνης του Παπαϊωάννου αλλά και της ευγένειας και του ήθους που τον χαρακτηρίζουν (τον παρακολουθώ σχεδόν ανελλιπώς από τότε που πολλοί από τους γράφοντες εδώ πήγαιναν στο νηπιαγωγείο –να μη σου πω ήταν αγέννητοι). Γι’ αυτό και έπαθα ένα σοκ με το trailer. Όχι επειδή περνάει από την πρώτη στιγμή στην πορνογραφία (εξ άλλου δεν φημίζομαι για τον πουριτανισμό μου) αλλά επειδή ακυρώνει τη φύση της ποίησης του Καβάφη, δηλαδή τον φαρμακευτικά υπαινικτικό χαρακτήρα της που αυξάνει την επιθυμία και ανεβάζει επικίνδυνα τους σφυγμούς: «…Τα ενδύματα μισοανοίχθηκαν…επύρωνε θείος Ιούλιος μήνας…Σάρκας απόλαυσις ανάμεσα στα μισοανοιγμένα ενδύματα. γρήγορο σάρκας γύμνωμα…» Θαρρείς πως αν ήθελε ο Καβάφης να γράψει και τη συνέχεια θα δίσταζε; Η πρόθεσή του όμως ήταν να αποτυπώσει το άρωμα των στιγμών, την οδύνη της παρελθούσης νεότητας, τον απολεσθέντα χρόνο, να περισώσει ό,τι μπορεί από τα «πρόσωπα της αγάπης» -και όχι τις υπογάστριες ή πυγαίες ανατομικές λεπτομέρειες. Αυτός είναι άλλωστε και ο πυρήνας του ομόφυλου έρωτα: η ισότιμη αγάπη. Η προκύπτουσα ερωτική (και όχι γενετήσια) πράξη δεν είναι παρά η απεγνωσμένη -και συνήθως άκαρπη- αλλά αναπόφευκτη αναζήτησή της.
Δεν φιλοδοξώ να γίνω ερμηνευτής του Καβάφη, υπάρχουν επιστημονικά αρμοδιότεροι εμού, την προσωπική μου ανάγνωση περιγράφω. Επίσης, δεν προτίθεμαι να γίνω τιμητής κανενός, κάθε αρνάκι από το ποδαράκι του κρέμεται. Το διαρκές σχόλιό μου όμως είναι πως η διαχρονικότητα της Υψηλής Ποίησης δεν καταδεικνύεται βάζοντας τον Οιδίποδα στο καπνιστήριο, ούτε τον Καβάφη στο dark room. Αν θέλουμε να μη γίνουμε αφελείς…
jb
ΥΓ. Και βέβαια θα δω την παράσταση. Θα έχει πολλή κουβέντα αυτός ο χειμώνας!
κυρίες & κύριοι,
σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια σας. Σας λέω μόνο ότι θα με βοηθήσουν πάρα πολύ στην κοινή συνέντευξη που θα κάνω με τους δύο συνδημιουργούς της παράστασης!
Ο ίδιος ο ποιητής ζήτησε "από τα γραψίματά του τα πιο σκεπασμένα, από εκεί μονάχα να τον νιώσουν". Αν και από στο τρέιλερ δεν κατάφερα να διακρίνω πόθεν συνάγεται η πορνογραφία, πιθανόν ο Παπαϊωάννου δεν αρκέστηκε να τον νιώσει μόνον από τα "πιο σκεπασμένα" αλλά και από τα διόλου υπαινικτικά του.
Tα ενδύματα, στα ποιήματα του Κ. Κ. Καβάφη δεν ήταν μόνον "μισάνοιχτα", αλλά και πεταμένα "σε σπίτια της διαφθοράς" από "Δύο νέους, 23 έως 24 ετών". Από τα πρόσωπα της αγάπης δεν περιέσωσε μόνον το άρωμα των κοινών στιγμών, αλλά και ανατομικές λεπτομέρειες από "γυμνά αγαπημένα μέλη" που είχε "απολαύσει".
Σε μία σύγχρονη πόλη by night, το "Μια νύχτα" ή το "Το 25ον έτος του βίου του" θα μπορούσαν να είχαν συμβεί σε ένα ...darkroom. To "Εν απογνώσει" είναι μια τυφλή αναζήτηση εραστών. Στα "Ωραία λουλούδια κι άσπρα ως ταίριαζαν πολύ" οι "είκοσι λίρες" που "εχάλασε τον κόσμο" για να τις βρει και "να τον ξαναπάρει" είναι μια πολύ φθηνή αμοιβή για ένα πληρωμένο εραστή του σήμερα, δεδομένης της ελεύθερης αγοράς και της ανεργίας των νέων...
Επειδή, λοιπόν, συμβαίνει άλλους να τους ζώνουν τα φίδια και να μην τους αρέσει, και άλλους να τους αρέσει πολύ επειδή τα φαντάζονται σαν χέρια που χαϊδεύουν το σώμα τους, γι αυτό και οι ερμηνείες ποικίλουν.
(Bosko, μην φοβάσαι, δεν θα σου κολλήσω να μου εξασφαλίσεις εισιτήριο, δεν αγαπώ το χορόδραμα. Για να είμαι πιο ξεκάθαρη, στην πραγματικότητα το βαριέμαι.) αφάνταστα.)
Κατερίνα σ-Μ. ...
Κατερίνα μου και jb μου, συνομιλητές σαν και του λόγου σας, πραγματικά τιμούν το ιστολόγιο μου. Είναι χάρμα να σας διαβάζουμε, τόσο εγώ, όσο και οι υπόλοιποι αναγνώστες-επισκέπτες (φαντάζομαι).
Αλλά έγινε μια παρανόησις: η παράσταση δεν θα είναι χορόδραμα. Θα υπάρχουν επί σκηνής ο Παλαμίδας με τη μπάντα κι από πίσω θα προβάλλονται τα βίντεο του Παπαϊωάννου. Μιλάμε για μια μικρή σε διάρκεια παράσταση (ούτε 40 λεπτά, όσο δηλαδή θα διαρκεί και το έργο στη δισκογραφική του έκδοση), γι' αυτό και δρομολογούνται δύο παραστάσεις ημερησίως.
Μα τότε αλλάζει!
Σίγουρα θα προσπαθήσω να είμαι εκεί.
:-)
Βosko, όντως, αφού είπες για οπτικοακουστική παράσταση και σίγουρα έτσι θα ταιριάζει πολύ με αυτή τη μουσική...φανταστικά θα είναι!!!
Despina...
αν συνυπολογίσεις και το γεγονός πως ο Παλαμίδας είναι ολόκληρη παράσταση από μόνος του, ως σωστός περφόρμερ και αυθεντικός θεατράνθρωπος, τότε το αποτέλεσμα θά 'ναι σίγουρα καλό! Διότι οι εργασίες της Πλάτωνος και του Παπαϊωάννου γενικώς δεν χρειάζονται περαιτέρω συστάσεις.
Αγαπητή Κατερίνα σ-Μ. πραγματικά συμφωνώ με ορισμένα απ' όσα γράφεις, γι' αυτά που διαφωνώ δε μάλλον εγώ φταίω -δεν ήμουν σαφής. Επειδή όμως αυτή είναι μια ερεθιστικά πολύπλοκη και αποκαλυπτικά πολύφερνη συζήτηση που δεν γίνεται στο πληκτρολόγιο αλλά δια ζώσης και με ποτάκι στο χέρι, τι θα έλεγες για μια "διευρυμένη σύσκεψη" (και όσοι άλλοι πιστοί) μετά την παράσταση; Αν είναι, να συντονιστούμε -δεν ξέρω αν τελικά θα συμφωνήσουμε αλλά είμαι βέβαιος ότι θα περάσουμε καλά.
jb
ΥΓ. Παρεμπιπτόντως, θεωρείς ότι ο Καβάφης θα γινόταν ποτέ Ginsberg; Εγώ, πάλι, όχι!
jb...
παρεμπιπτόντως και δοθείσης ευκαιρίας, που το θυμήθηκες το λαοκόοντα; Πέθανα στο γέλιο! Απ' το σχολείο είχα ν' ακούσω για το αρχαιοελληνικό...ανακόντα!
ωραία ιδέα για ομαδικό διάλογο μετά την παράσταση! Αν μαζευτούμε κι άλλοι, αναλαμβάνω την οργάνωση!
Να μαζευτούμε! -σαν κυριακάτικο μπάνιο με το πούλμαν της γειτονιάς μοιάζει και μου αρέσει-κανόνισε!
jb
jb: Παρεμπιπτόντως, θεωρείς ότι ο Καβάφης θα γινόταν ποτέ Ginsberg; Εγώ, πάλι, όχι!
Νομίζω πως όχι. Ακόμα κι αν αυτοί οι δύο εκφράζονταν λογοτεχνικά μέσα στις ίδιες τοπικές, χρονικές ή κοινωνικές συνθήκες - (μία μία χωριστά αλλά και όλες μαζί). Η ποίηση του Καβάφη μού κάνει σαν μύρο και κάθε τόσο επανέρχομαι να μην χάνω την αίσθηση. Ο ένας μ’ εχορήγει ευτυχίαν όμως ζώσαν και θερμήν και ο άλλος ούτε κρύο ούτε ζέστη. Με τον Γκίνσμπεργκ, έκανα το ...αναγνωστικό καθήκον μου, και ποτέ δεν επανήλθα για προσωπική απόλαυση. Δεν ξέρω, μπορεί να φταίει που δεν έχω ...ωριμάσει ακόμα.
:-)
Ή και που ως μεσογειακή προτιμώ την έμπνευση που αντλείται από τα ερωτικά σοκάκια της Αλεξάνδρειας του Καβάφη, παρά την έμπνευση από τις drink and drug γειτονιές του φάκινγκ Σαν Φρανσίσκο ή της φάκινγκ Νέας Υόρκης, "with mother finally fucked".
υ.γ.
ωραία ακούγεται η ...εκδρομή με το πούλμαν. Αν βοηθήσει το πρόγραμμα όλων μας για μια κοινή "διευρυμένη" ...μέθεξη, γιατί όχι;
Βosko, θυμάσαι που έγραψες προχθές για τις 8 φορές που σου ήρθε ένα σχόλιό μου;
E, στον comment reader μου, βλέπω τώρα ένα δικό σου σχόλιο (απαντάς σε κάποιον αναγνώστη σου psaranto) γραμμένο 4 φορές. Σκορ 8-4, σε νικάω.
:-)
(τα 'χει παίξει λέμε ο μπλόγκερ, πήγαινε να σβήσεις τις επαναλήψεις.)
Κατερίνα σ-Μ. ...
ωχ! αναγκάστηκα να εξαφανίσω ένα παλαιότερο μου αντιμιλιτέρ post, διότι είχε αρχίσει να γίνεται εδώ μέσα άντρο νεοφασιστών. Αν και ο psaranto απλά ήταν ένας δυσαρεστημένος αναγνώστης που εξοργίστηκε με το επίμαχο, ολίγον ακροαριστερό post, και μού 'σουρε τα εξ αμάξης...δε βαριέσαι...
λοιπόν, όταν πλησιάζουμε στις μέρες για την παράσταση του Καβάφη, υπόσχομαι να σας συντονίσω όλους για κουβέντα αμέσως μετά την έξοδο μας από το Παλλάς!
Δημοσίευση σχολίου