Τρίτη 31 Μαΐου 2011

ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΩ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΝΕΟ;

Ή μάλλον δύο ευχάριστα νέα!

Το πρώτο είναι ότι ο λόλεκ θα παίξει support στη μοναδική συναυλία της Marianne Faithfull στη Ρόδο στις 10 Ιουνίου, σε λίγες μέρες δηλαδή!

Το δεύτερο είναι πως μου ζητήθηκε από τον λόλεκ, αλλά και από τον Δημήτρη Μίχαλο, διοργανωτή της συναυλίας, να μεταβώ κι εγώ στο νησί προκειμένου να κινηματογραφήσω το γεγονός!

Δρομολογείται ήδη και η βιντεοσκόπηση μίας μεγάλης κοινής συνέντευξης των δύο καλλιτεχνών!
Δεν το πιστεύω! Που να φανταζόμασταν όταν γνωριστήκαμε προ 2ετίας με τον λόλεκ πως αυτός θα έπαιζε στο πλάι της θρυλικής Marianne κι εγώ θα τους έκανα ντοκιμαντέρ κιόλας!

Σ' ευχαριστώ, ρε φίλε κι εσένα μαζί Μίχαλε, μου φτιάξατε τη μέρα για να μην πω την υπόλοιπη...χρονιά!

31 σχόλια:

Velvet είπε...

Η Faithfull ειναι η αγαπημενη μου
Εγω θα ειμαι στο Λυκαβητο
Σε ζηλευεω για την συνεντευξη και την βιντεοσκοπηση που θα κανεις
Αραγε ποσο εφικτο ειναι, αν μπορουσα να ειχα ενα μικρο αντιγραφο...
Καλημερα Βosko

BOSKO είπε...

Velvet...
τι αντίγραφο, μου λες, εδώ πάμε για ολόκληρο rockumentary :-))
πέρα απ' την πλάκα και τον ενθουσιασμό, κάτσε να δούμε τι θα βρούμε εκεί πέρα και θα πάρεις κι εσύ ότι θες!

despinach. είπε...

ΤΕΛΕΙΑ ΝΕΑ ΡΕ!!!! ΜΠΡΑΒΟ!!!

BOSKO είπε...

Despina...
μόνο τέλεια;
thank you, thank you!

despinach. είπε...

να γίνει και στην Αθήνα παρακαλώ!!!

BOSKO είπε...

Despina...
η Faithfull θα παίξει πρώτα στον Λυκαβηττό, στις 8 του μήνα, άνευ λόλεκ. Καλύτερα στη Ρόδο, πάντως! Να συνδυάσουμε διακοπές και συναυλία ή μάλλον συναυλίες, αφού ο λόλεκ θα παίξει και μόνος του δυο μέρες μετά!

despinach. είπε...

δε ζηλεύω δε ζηλεύω!!!

evroskarseras είπε...

Αγαπητέ BOSKO χαίρομαι που ακούω αυτό.

BOSKO είπε...

Despina...
να μην!

BOSKO είπε...

evroskarseras...
σ' ευχαριστώ, φίλε, πάντα με την καλή κουβέντα σου!

Ανώνυμος είπε...

μπράβο μπράβο και ξανά μπράααααάβο!!

BOSKO είπε...

Angelica...
ναιαιαιαιαιαι!!!

Αθανασία είπε...

ΤΥΧΕΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!καλά μα πόση τύχη μπορεί να έχει, κάποιος ώστε να του προτίνουν κάτι,τέτοιο?????τύχη όχι βουνό...και μένα μ'αρέσει η συγκεκριμένη καλλιτέχνης,ένας θρύλος της δεκαετίας του 60-70? μιά σπουδαία καλλιτέχνης,ερωμένη του Μίκ Τζάγκερ (άλλου θρύλου)...μπράβο παιδί μου...μπράβο....πολύ χαίρομαι γιατί μέσα από σένα,είναι σάνα θα τη δούμε και θα τη γνωρίσουμε και μείς από κοντά!! το'χεις αυτό παιδάκι μου και δ ε ξέρω π ως το κάνεις αυτό να δίνεις, ζωή πάντα στους μεγαλύτερους θρύλους της μουσικής και του κινηματογράφου (σε όσους δεν είναι εν'ζωή) αλλά και να μας τους φέρνεις και τόσο κοντά μας μέσα στο σπίτι μας σχεδόν (όσους είναι εν'ζωή) που να νιώθουμε ότι τους ξέρουμε από πάντα...σπουδαίο ταλέντο αυτό..συγχαρητήρια καλό μου...σου έυχομαι τα καλύτερα για τη συνεργασία με τον λόλεκ μας και για το ντοκυμαντέρ σου...φιλάκια...

BOSKO είπε...

Αθανασία...
σε βλέπω για μιαν ακόμη φορά πλήρως ενημερωμένη, Αθανασία μου!
άκου ερωμένη του Mick Jagger η Marianne! Ποιος σου τα έμαθε εσένα αυτά;
νά σαι καλά, κοριτσάρα μου, σ' ευχαριστώ!

Ελένη Μπέη είπε...

Η Marianne είναι από τους πιο λατρεμένους μου ξένους καλλιτέχνες και ήδη τρώγομαι που δεν θα μπορέσω να είμαι στον Λυκαβηττό. Για τη Ρόδο τώρα, ε αυτό κι αν αγγίζει τα όρια της ονειροφαντασίας.

Μπράβο τυχεράκια! Σε ζηλεύω απύθμενα, σ' το είπα; Σοβαρά τώρα: σου εύχομαι κάθε καλό για το rockumentary αλλά αλίμονό σου αν δεν ανεβάσεις δείγματα εδώ.

BOSKO είπε...

Νερένια...
λες και δεν με ξέρεις!
επιβάλλεται η ανάρτησις των ντοκουμέντων!
σ' ευχαριστώ & σένα!

Astártē είπε...

Λατρεμένοι και οι δυο..τυχερέ!
Υ.Γ: Yπέροχο το blog σου :-)

Salonique Uber Realism είπε...

Για όσους τυχον το ξεχνάνε, το θυμίζω κι απο δω, ΟΙ ΠΑΡΕΕΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.
Μου επιτρεπεις να θεωρω αυτονόητη την εξέλιξη του Lolek.
Και να περιμενω με ανυπομονησία τα αποτελέσματα της κινηματογράφησής σου.

BOSKO είπε...

Αστάρτη...
καλωσήλθες & πάντα ευπρόσδεκτες κι ευχάριστες οι επισκέψεις από την Κύπρο!

BOSKO είπε...

Salonique Uber Realism...
κατ' αρχάς να πούμε ότι εξ αιτίας της "δράσης" σου έχουν ανέβει στο youtube τα πρώτα κλιπάκια από τον "Αχινό" του λόλεκ.
κι εγώ χαίρομαι πολύ με την επιτυχία των φίλων και δε θεωρώ τίποτα τυχαίο σ' αυτή τη ζωή.
όσο για την κινηματογράφηση, μόλις επέστρεψα απ' την οικία του οπερατέρ μου, ο οποίος μου παρέδωσε σεμινάριο περί ψηφιακών τεχνολογιών! Καλά και άγια τα 35mm, αλλά σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις είναι δύσχρηστα...Θα σου στείλω gros plan της Marianne που θα τραγουδάει το "Have you noticed" :-))

new-girl-on-the-blog είπε...

Έμεινα άφωνη!
Πρώτα-πρώτα..τι τυχερός που είναι ο Λόλεκ που θα παίξει στη συναυλία της Faithfull (βεβαίως και δεν είναι τυχαία η επιλογή του)!
Μα...να επιλέξουν κι εσένα για να κινηματογραφήσεις τη συναυλία; Αυτό κι αν είναι....!
Αχ, να το ήξερα νωρίτερα!!
Είμαι σίγουρη ότι θα μεγαλουργήσεις!
Περιμένουμε το αποτέλεσμα πώς και πώς!

Καλημέρα!
:-)

BOSKO είπε...

new-girl-on-the-blog...
κάτι που μου δίνεις αφορμή να γνωστοποιήσω για πρώτη φορά είναι ότι η Faithfull θα παραμείνει στη Ρόδο άλλες τρεις μέρες μετά τη συναυλία της για να παρακολουθήσει, μεταξύ άλλων, και τη σόλο συναυλία του λόλεκ στο νησί!
άρα σωστά μιλάς περί τύχης (και του λόλεκ και δικής μου) :-))

new-girl-on-the-blog είπε...

Πραγματικά, διαβάζοντας ξανά το κείμενο της ανάρτησης και τα σχόλιά σου αντιλαμβάνομαι πόσο χαρούμενος είσαι!!
Μπράβο, πάντα τέτοια!
Εύχομαι καλή δύναμη..κι ο ενθουσιασμός να μείνει σταθερός!

Καλό μήνα!
:-)

Ηλίας είπε...

με το καλό να σε δούμε στο νησί μας!!!

Ηλίας είπε...

αν θέλεις κάποια βοήθεια στη Ρόδο, είμαι στη διάθεση σου. στείλε ένα εμαιλ για ότι θελήσεις.

BOSKO είπε...

new-girl-on-the-blog...
ουου, από ενθουσιασμό άλλο τίποτα!
έτσι ειμ' εγώ, φουσκώνω σαν παγώνι και ξεφουσκώνω απότομα μετά!
ελπίζω να πάνε όλα όπως τα φαντάζομαι και όπως τα σχεδιάζουμε!

BOSKO είπε...

Ηλίας...
σ' ευχαριστώ πολύ, φίλε, είσαι ευγενέστατος.
δική μου η χαρά που θά 'ρθω στην πανέμορφη Ρόδο, την οποία επισκέφτηκα πρώτη φορά το ΄91 κι άλλη μία φορά το καλοκαίρι του 2005, πηγαίνοντας για τη Σύμη.
πιστεύω να σου γράψω να βρεθούμε εκεί πέρα κι αν δεν τα πούμε στη συναυλία της Faithfull, θα υπάρχει κι η συναυλία σόλο του λόλεκ!

Ανώνυμος είπε...

Μοναδική εμπειρία!!τα όμορφα δημιουργικά και αισιόδοξα είναι η μοναδική αντίσταση σ'αυτα που ζούμε...θα περιμένουμε και πλούσια φωτο-ανταπόκριση!
Υ.Γ. πιστεύω να δω σαν όμορφο δώρο τη Φλέρυ, τους ζωντανους στο κύτταρο
και αυτό κάποτε...με το καλό!
Γιώργος Κ.

Unknown είπε...

Συγχαρητήρια!!Παρεπιπτόντως για όσους δεν έχετε δει να δείτε την ταινία Ιρινα παλμ με την Faithfull.Αληθεια πως και διαλεξε τη Ροδο και οχι ας πουμε Κρητη?

BOSKO είπε...

Γιώργος Κ. ...
νά 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

BOSKO είπε...

KOSTAS...
ταινιάρα και χαίρομαι που τη γνωρίζεις αυτή τη συγκεκριμένη ταινία!
δεν ξέρω πως επιλέχθηκε η Ρόδος, πάντως αξίζουν συγχαρητήρια στον Δημήτρη Μίχαλο που έφερε τη Faithfull στο νησί! Ανυπομονώ να τους ακούσω στο αρχαίο θέατρο με τον λόλεκ!