Κυριακή 13 Απριλίου 2008

ΔΡΟΜΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ 105,5

Δρόμοι παλιοί

π' αγάπησα και μίσησα
ατέλειωτα


Κάτω απ' τους ίσκιους των σπιτιών
να περπατώ
Νύχτες των γυρισμών αναπότρεπτες
κι η πόλη νεκρή


Την ασήμαντη παρουσία μου βρίσκω
σε κάθε γωνιά
Κάμε να σ' ανταμώσω, κάποτε,
φάσμα χαμένο του πόθου μου


Κι εγώ
ξεχασμένος κι ατίθασος να περπατώ
κρατώντας μια σπίθα τρεμόσβηστη
στις υγρές μου παλάμες


Και προχωρούσα
μέσα στη νύχτα
χωρίς να γνωρίζω κανένα
κι ούτε κανένας με γνώριζε

Δρόμοι παλιοί του Μανώλη Αναγνωστάκη, του Κ. Π. Καβάφη, του Γιάννη Σκαρίμπα, του Μίκη Θεοδωράκη, του Μάνου Χατζιδάκι, του Rene Aubry, του Shigeru Umebayashi, της Nina Simone, του Nino Rota, του Nikola Piovani, της Ελένης Καραΐνδρου, του Νίκου Κυπουργού, του Δημήτρη Μαραμή και των Ρουμάνων τσιγγάνων απόψε Στο Κόκκινο 105,5 (www.left.gr) 20.30- 22.00

6 σχόλια:

μαριάννα είπε...

Φοβερές επιλογές! Δε θα το χάσουμε με τίποτα! ;)

BOSKO είπε...

γητεύτρια...
όντως, είχα έμπνευση κατά τον πρωινό σχεδιασμό της εκπομπής! Στο οικείο μου old- fashioned στυλ, πάντα. Συντονίσου!

Ανώνυμος είπε...

Kalhspera kale mou Bosko...aaaaaa! ti wraio..teleio...ena apo ta poly (alla poly omws) agaphmena mou tragoudia...aaaaax poly me sygkinhses twra..para poly...ayto to tragoudi mou thimizei panta enan filo pou agapw poly...ena exairetiko paidi...enan yperoxo anthrwpo...kai eidika oi teleytaioi stixoi pou lene-kai etsi xexasmenos kai atithasos na perpatw...kratwntas mia spitha tremosvhsth stis ygres mou palaaaames!!apothewsh!tooooso poly agaphmenos o kalos mas o M.Anagnwstakhs....apo tous pio spoudaious ellhnes poihtes...Athanasia.

Giannis Kafatos είπε...

kano ένα τσιγάρο πριν πάω να κοιμήσω την κόρη μου - δύσκολο πράμα, πιο εύκολα κάνω μετακόμιση, οπότε ό,τι προλάβω θ' ακούσω ...
... καλά ρε σύ έπεσα πάνω στο διαφημιστικό!
θα περιμένω λίγο
...πολλές διαφημίσεις έχετε (μπράβο μεν, αλλά τώρα που βιάζομαι να σ' ακούσω λίγο βρίζω! - καλά βρίζω λιγότερο γιατί ακούω αγαπημένες φωνές Τζούμας, Χατζηπαναγιώτης)
... άντε σε πέτυχα!
καλές ραδιοφωνικές διαδρομές
και καλή "αφρικ-ο-σκονισμένη" εβδομάδα!
www.u-hoo.gr/gianniskafatos

Aντώνης είπε...

"Τώρα μιλώ πάλι"... έχω την αίσθηση ότι τα ποίηματα του Αναγνωστάκη είναι ένας και μόνο μονόλογος από όλες τις φωνές που τον περιέχουν.

ceralex είπε...

Γύρισα σπίτι πριν από καμιά ώρα, άρχισα να περιδιαβαίνω γειτονιές εδω μέσα...έφτασα κι εδώ και...πάγωσα... πριν στη βόλτα μου στο κέντρο της Αθήνας περπατούσα μόνη και σιγοτραγουδούσα...Και προχωρούσα μέσα στη νύχτα
χωρίς να γνωρίζω κανένα
κι ούτε κανένας...κι ούτε κανένας με γνώριζε...είχε καιρό να μου έρθει στο μυαλό αυτό το τραγούδι...
και τώρα εδώ... το διαβάζω και απορρώ... απορρώ καμιά φορά σαν κι αυτές που επιβεβαιώνεται οτι η λέξη "τυχαίο" προσθέθηκε στο λεξιλόγιό μας απλώς... από άγνοια...

Να είσαι καλά
Καλό βράδυ