Τρίτη 8 Απριλίου 2008

ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΕΟΝΑΡΔΟΥ: Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ BLUES WOMAN!

Σωτηρία, ειδικά γι' απόψε, σε ευχαριστούμε! Όχι για την ερμηνεία σου στο Βελούδινο υπόγειο της Γιώτας Γιάννα- το κείμενο, πια, είναι δικό σου και ξεπεράσαμε και τα ηχητικά προβλήματα- αλλά για το όπως τραγούδησες το Μαύρο από την Προύσσα και το Feeling good της Nina Simone! Χρόνια είχα να μου μεταδώσει συνάδερφος σου τέτοια ενέργεια, τέτοιο νεύρο, ένταση και άνεση επί σκηνής!

Ο Γιώργος Χρονάς έχει μάθει κι αυτός καλά το ρόλο, που έκοψε και έραψε στα ίδια του τα μέτρα. Έρχεται από νωρίς στο Κύτταρο, παραγγέλνει βότκα πορτοκάλι, παίρνει τη θέση του, τον φωτίζουν και ο ήχος της φυσαρμόνικας τον παρακινεί στην παρουσίαση της ηρωίδας του.
Απόψε πολλοί σπουδαίοι καλλιτέχνες μας τίμησαν με την παρουσία τους: η Μαρίζα Κωχ, η Νένα Βενετσάνου, η στιχουργός Μπέττυ Κομνηνού και απ' τη νεότερη γενιά μουσικών, ο Δημήτρης Μαραμής και η Τατιάνα Ζωγράφου.

Απόψε, επίσης, ήταν και η βραδιά των φίλων bloggers που μου έκαναν την τιμή και μου έδωσαν τη χαρά να έρθουν στο Κύτταρο. Εδώ βλέπετε από αριστερά τον celsius33 με τους φίλους του Στέφανο και Χρυσάνθη και τη Μαρίζα Κωχ στα δεξιά. Η Μαρίζα έφτασε λίγο καθυστερημένη, καθώς τραγουδούσε κάπου στον Πειραιά πρωτύτερα. Τραπέζι δεν υπήρχε, οπότε τη βόλεψα στην παρέα του celsius33! Ευχαριστώ τον Μάκη, τον ειδήμονα του ελληνικού τραγουδιού που είδε όλη την παράσταση ερχόμενος από μακριά, απ' τον Άγιο Στέφανο. Και, βέβαια, τον giannis Kafatos που παρ' ότι δεν είχε χρόνο να παρακολουθήσει το πρόγραμμα, ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση κι ήρθε από νωρίς να γνωριστούμε και να πούμε τα δημοσιογραφικά μας!
Το πιο μεγάλο όμως ευχαριστώ, για να κλείσω το post αυτό όπως το ξεκίνησα, πηγαίνει στη Σωτηρία Λεονάρδου που προκάλεσε το παρατεταμένο χειροκρότημα του κοινού και ξαναβγήκε για να τερματίσει την παράσταση με την ηλεκτρισμένη εκδοχή του Εγώ με τις ιδέες μου του Νικόλα Άσιμου! Άξια πραγματικά και αδημονούμε για την τρίτη και τελευταία βραδιά της στο Κύτταρο την επόμενη Δευτέρα!

9 σχόλια:

το Άρωμα του Τραγουδιού είπε...

Bosko καλημέρα.
Σε ευχαριστώ πολύ για τη χθεσινή βραδιά. Υπέροχη δουλειά κάνατε (ο Χρονάς, η Λεονάρδου κι εσύ) στο μονόπρακτο. Όμορφη ατμόσφαιρα, ουσία, αίσθημα, αληθινή ψυχαγωγία!

Καθώς η Σωτηρία γύριζε ανάμεσα στα τραπέζια ως Γιώτα Γιάννα, το μάτι μου έπεφτε διαρκώς πάνω στη Μαρίζα Κωχ, ενώ δίπλα μου κερνούσα marlboro την Τατιάνα Ζωγράφου (δε μπορεί να κάνω λάθος. Αυτή ήταν! Αν διαβάσει αυτό το post, να ξέρει ότι την αναγνώρισα κι ας μην της το είπα…).


Σε ευχαριστώ και πάλι
Καλή σου μέρα

το Άρωμα του Τραγουδιού είπε...

μικρή παρένθεση: το να αναγνωρίζω κάποιον που παρακολουθώ τη δουλειά του και να μην του το λέω, είναι ένα «παιχνίδι» που παίζω συχνά. Το κάνω μόνο και μόνο για να κρατώ την ελπίδα ότι θα τον ξανασυναντήσω κι άλλη φορά! Και με σένα, τότε στον «Ιανό» το ίδιο έκανα: ήταν η δεύτερη φορά που σε συναντούσα (η πρώτη ήταν πριν 3 ή 4 χρόνια στην Καισαριανή).

Την καλημέρα μου και πάλι

celsius33 είπε...

υπέροχα ήταν, καιρό είχα να δω έναν καλλιτέχνη να έχει μια γνήσια, αντισυμβατική αύρα, πέρα από προγράμματα και στημένες τοποθετήσεις. Ήταν αληθινή η λεονάρδου, ωραίο μέταλλο ανθρώπου. Και να δω τη Γιώτα Γιάννα να τραγουδάει, έχοντας διαβάσει και το μονόλογο του Χρονά, ήταν επίσης μια έκπληξη, επίσης άνθρωπος γνήσιος και ιδιοσυγκρασιακός. Κάνατε πολύ καλή δουλειά πραγματικά, εύχομαι η παράσταση αυτή να βρει το κοινό που την περιμένει, εχτές το μαγαζί ήταν γεμάτο. Grazie Bosko!!!

BOSKO είπε...

μάκης...
κι εγώ χάρηκα, Μάκη, που ήρθες χθες και πέρασες καλά και στο ξαναλέω από δω ό,τι εκτιμώ τη γνώση σου και το μεράκι σου για την ελληνική μουσική! Όσο για την Τατιάνα Ζωγράφου να' σαι σίγουρος θα κολακευθεί άμα διαβάσει το post! Και όπως είπε χθες και ο Kafatos που έφυγε νωρίς, καλό το blogging, αλλά δε λέει αν δε βρισκόμαστε από κοντά, όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες. Αλλιώς καταντάει κάλος στον εγκέφαλο...

celsius33...
και σένα σ' ευχαριστώ για ένα λόγο παραπάνω: που σου άρεσε ειλικρινά η όλη φάση, γνωρίζοντας πια πόσο απαιτητικός θεατής είσαι! Άφησες όμως μια εκκρεμότητα για το post μου: τα ονόματα των δύο φίλων σου...

Καλημέρες!

celsius33 είπε...

στέφανος/χρυσάνθη, να σαι καλά (και για το μουσικό δώρο-το ακούω).Θα λείψω από σήμερα στη Θεσ/νίκη για κάποιες μέρες.Off net there (μάλλον χρειαζεται)!

BOSKO είπε...

celsius33...
thanx, απ' ότι είδες η τάξη αποκαταστάθηκε! Καλά να περάσεις!

etalon είπε...

δεν ειναι απαραιτητα αρνητικο
το... καλλος του εγκεφαλου.
ηταν μια εκρηκτικης ενεργειας βραδυα.
που εχασαν οσοι δεν την εζησαν
οι συστασεις κι οι γνωριμιες οι πολλες κουβεντες και τα παρεμφερη συνηθως αποπροσαντολιζουν απο μια ιδιαιτερη ιεροτητα που με κυριαρχη την συγκλονιστικη Σωτηρια Λεοναρδου απογείωσε το Κυτταρο στο Συμπαν σε νεα περιπετειωδη DNA

BOSKO είπε...

etalon...
περίεργο, δε σε είχα για αγενή. Εσύ έτσι κάνεις; όταν σε καλεί κάποιος κάπου και πηγαίνεις, ούτε ένα ευχαριστώ δεν μπαίνεις στον κόπο να του πεις; ωραία ειν' αυτά που λες, μα επέτρεψε μου να σου πω ότι εμείς το ζήσαμε λίγο καλύτερα, διότι το μοιραστήκαμε. Ειδικά εγώ που ήμουν και συνυπεύθυνος για τη βραδιά, χάρηκα πολύ με την αποδοχή της πρόσκλησης από τους ιντερνετικούς φίλους μου. Σε ευχαριστούμε για την κριτική ειλικρινά και συγνώμη αν απ' την απάντηση μου στο σχόλιο σου φαίνεται πόσο έχω...σοκαριστεί με τη στάση σου. Να' σαι καλά, δεν επιθυμώ διάλογο δημόσιο, μια απάντηση έδωσα στο σχόλιο που άφησες στο "σπίτι" μου.

μαριάννα είπε...

Μιλάμε ζήλεψα ε; Τί ωραία παρέα είσαστε!!! Όλοι όσοι αναφέρεις εκλεκτοί! Για τη Σωτηρία δε, στα έχω πει... Μοναδική! Μπράβο βρε παιδιά! Πάντα τέτοια!